
az aspeneknel tubelessnek lehet a vastagabbfalu lenne erdekes, alig nehezebb. azon mar gondolkodtam parszor, csak nekem az aspenekkel van hasonlo tapasztalatom, mint neked a rral. pedig a gordulese nagyon tetszik

CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
Racing Ralph TLR, ultolsó esélyt adom nekik, az egyik nem tartja a levegõt, kettõt estem már emiatt, egyébként jók, de hajlamosak kanyarban csúszkálni.
Speci Fast Trak Control 2.2, tubelessre tökéletes, ballonos, jól tapad, jól gurul, nekem jobban tetszik, mint az RR
Speci Captain control - sarasabb idõre jó, de nem sárgumi, amolyan jó mindenes. A Specikkel annyira meg vagyok elégedve, hogy most egyelõre nem variálok. De Scwhalbe-ért pénzt nem adok, azt már eldöntöttem, csak ha már rendes TLR-t tudnak gyártani.
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
A gumikopás kérdéséhez egy adalék, a német Bike magazin tesztje:
bike Ausgabe 8-11
A németek a rájuk jellemzõ hozzáállással egy gépen elkoptatták a külsõket, és lemérték, ehhez mennyi idõ kellett. A mérések szerinte a Nobby Nic és a Rocket Ron bizony kiugróan gyorsan kopnak, akár 2-3-4x gyorsabban mint más gumik.
Hali,valaki elmesélné nekem röviden melyek a sár gumik conti ill schwable márkák érdekelnének(smart sam az hova tartozik?)
...alaphelyzetben hosszú szakaszokon több milliméteres a hézag a felni és a gumi pereme között.
Nem B-s az én Race Kingem sem, hanem drótperemes, és azt esélytelen felfújni belsõ nélkül, mert merev, és egyáltalán nem simul a felnihez.
A Nobby Nic-rõl nem azt mondom, hogy elkopott 150-200km után (amiben volt verseny is), hanem hogy erõsen meglátszott rajta a használat - ellentétben a Race Kinggel, amit ha lemosnék, most 600 km után is akár újként el lehetne adni (na jó, majdnem).
A kopás nyilván nagyban függ a testsúlytól (82 kg vagyok) és a stílustól is, valamint a talajtól. Szerintem a durva murva, vagy éles kövek (pl. föl a Szántói-nyeregbõl a zöld jelzésen a Pilis-tetõ felé) sokkal jobban koptat, mint a sima aszfalt.