Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#3041
Posted 2012. November 01. - 10:41
#3042
Posted 2012. November 01. - 10:26
#3043
Posted 2012. November 01. - 10:26
Vannak belsõk, amivel ilyen szelepsapkát adnak, csavarhúzó bitkészletekben is van ilyen kiképzésû betét, de te is barkácsolhatsz.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#3044
Posted 2012. November 01. - 09:12
Légyszíves segítsetek.Az autószelepes belsõ gumim szelepnél ereszt.Mivel lehet kiszedni belõle a szelepet?
#3045
Posted 2012. October 20. - 10:12
#3046
Posted 2012. October 19. - 22:43
Használt valaki Schwalbe Rapid Rob-ot? Érdekelne vélemény, tapasztalat.
Asszonynak ezt raktuk fel, szétgyalázott idén engem többször is! Szerintem nem rossz gummer ha olcsón akaros megúszni, futásba eléggé adja az RR-t, Nyillván nehezebb meg más gondolom én de asszony nagyon elégedett volt vele!
#3047
Posted 2012. October 19. - 17:43
szerintem nem is igen érdemes ezt a szingó dolgot erõltetni
ha lecseréled peremesre, hirtelen olyan egyszerûvé válnak a dolgok, hidd el
Tudom, ezzel én is tisztában vagyok.. csak sajnos a kerékcsere elég ráfizetéses lenne, mivel ugye a kerékszettemet már nem tudom új áron eladni, így az újra kb. 30-40ezret rá kellene még fizetnem + a belsõk, gumik.
#3048
Posted 2012. October 19. - 09:34
a joenal nem rakodik le semmi?? azt gondolnam, hogy mindegyik igy mukodik. a joest meg nem szedtem szet, csak a stanst, ott is egy vekony reteg rakodott le, ami persze grammokban merheto. meleg vizzel es egy kefevel nyom nelkul el lehet tavolitani. harom havonta merem a kerekeket, es hozzaadom az elillant mennyiseget - kivancsi vagyok, hogy a vegen igy mennyi gyulik ossze benne ev vegere.
Ezeknél is biztos lerakódik valami, de ezek eleve sokkal hígabban folyósak. A Slime-ból sûrû massza lesz, Joe-ból talán csak hártya.
Most reggel a munkábajáróssal szedtem fel egy szép nagy rajzszöget. Ebben még Slime van - megmentett. Egy csöpp kijött, de úgy tûnik megfogta. (Azért hazaindulás elõtt fél órával még megnézem, nehogy meglepetés érjen, mert idõre megyek.)
#3049
Posted 2012. October 19. - 08:50
#3050
Posted 2012. October 18. - 23:20
Joe lötyi van a családban vagy 10 kerékben, van amiben másfél, van amelyikben kb. fél éve - ezekkel azóta nem volt szúrt defektünk - pedig szedtünk össze királydinnyét bõségesen. Korábban évekig Slime-ot használtam, azzal sem volt soha szúrt defektünk, de azzal az nem tetszett, hogy egy idõ után az utántöltések nyomán nagy mennyiségû sûrû massza gyûlt össze a belsõkben.
Ja, a Joe-nak viszont az a baja, hogy pl. külsõ cserénél a belsõ (különösen a vékony fajta) ha teljesen le van engedve, ahol megfogom és összenyomódik és meggyûrõdik ott hajlamos önmagával belül összeragadni. 1x egy belsõt emiatt kukáznom kellett. Azóta külsõ cserénél nem engedem le teljesen és óvatosan markolászom a belsõt. (Két kerékben tubeless használok Joe-t, ott ilyen probléma nyilván nincs.)
#3051
Posted 2012. October 18. - 20:30
Használt valaki Schwalbe Rapid Rob-ot? Érdekelne vélemény, tapasztalat.
Március óta használom (ez volt a 29-es Cube-on). Azóta a második garnitúrát koptatom, mert a budai hegyek megtették a hatásukat. Szeretem, de az biztos, hogy egyetlen idényben sem volt annyi defektem, mint most. Oké, eddig egyetlen idényben sem tekertem 1.800km-t jellemzõen terepen. Én most készülök váltani. X-Kingrõl tapasztalat? Belsõs rendszerbe milyen defektvédõ folyadékot érdemes tenni?
kösz,
#3052
Posted 2012. October 18. - 10:27
Köszi a választ! Ha nem vagyok indiszkrét mennyit hajtottad azokat a szingókat? Csak, hogy tudjam hány km alatt nem volt defekted velük
Érdekes egyébként, mert anno azt hittem szingóban a Tufo a király, de én most akkorát csalódtam, hogy mikor újak után néztem az az egy volt biztos, hogy Tufo nem lesz.. mondjuk ha nem a belépõ szintû modelljükkel lett volna dolgom lehet máshogy állnék a dologhoz. Bár a defektjavító trutyijukkal sem vagyok teljesen megelégedve, szóval több fekete pontjuk is van nálam
szerintem nem is igen érdemes ezt a szingó dolgot erõltetni
ha lecseréled peremesre, hirtelen olyan egyszerûvé válnak a dolgok, hidd el
#3053
Posted 2012. October 18. - 09:05
#3054
Posted 2012. October 17. - 14:58
Érdekes egyébként, mert anno azt hittem szingóban a Tufo a király, de én most akkorát csalódtam, hogy mikor újak után néztem az az egy volt biztos, hogy Tufo nem lesz.. mondjuk ha nem a belépõ szintû modelljükkel lett volna dolgom lehet máshogy állnék a dologhoz. Bár a defektjavító trutyijukkal sem vagyok teljesen megelégedve, szóval több fekete pontjuk is van nálam
#3055
Posted 2012. October 17. - 00:32
En hajtottam Vittoria Corsa EVO CX II szingot, nagyon jo kis gumi igazabol, konnyen ragaszthato, nagyon kellemes a futasa, jol tapad. A szingok kozott nem kulonosebben kimagaslo a defektvedelme, bar pont nekem egy darab sem volt veluk. Azota mar Veloflex szingoval megyek...ez a csucsok csucsa, isteni
A Tufo utan a Vittoria oriasi ugras lesz. Probald ki.
#3056
Posted 2012. October 15. - 20:58
Sajnos az idei szezonom javarészt defektjavításokról szólt, volt egy defektem aminél a kb 1000km-t használt szingót kellett kukába dobnom, mert már a tufo trutyija sem segített rajta. Elhatároztam, hogy a jövõ szezont valami komolyabb szingóval szeretném kezdeni, mert ez ebben a formában nem igazán költséghatékony, és az sem kellemes dolog, hogy majd minden hosszabb tekerésre jut egy defekt. Jelenleg a Tufo belépõ szintû modelljét használom, az S33 pro szingókat, errõl szeretnék váltani. Amit kinéztem helyettük az a Vittoria Strada névre keresztelt szingója. A leírások és a dobozon lévõ felirat szerint ennek 220-as a szövetsûrûsége, szemben a Tufo 60(!)as értékével. Szerintetek ez a különbség elég lehet már ahhoz, hogy kevesebbet kelljen defektekkel bíbelõdnöm, érdemes ezt a gumit választanom? Esetleg valamelyikõtök használt már ilyen szingót, vagy tud általánosságban beszélni a Vittoria szingóiról? Annyit tudok, hogy a peremes gumijaik elég jók ár/érték arányban.
Köszönöm elõre is a válaszokat!
Üdv: Dénes
#3057
Posted 2012. October 10. - 08:01
#3058
Posted 2012. October 10. - 07:27
Konkretizálom a kérdést:
Mi a véleményetek a Rubena V69 Hook 622 gumiról?
Vagy ti mit ajánlotok?
én mindenképpen valami defektállót vennék, elég szopás mondjuk télen defektet javítani és a sok eldobott külsõ nem is igen rentábilis
mivel már nem elérhetõek a b kategóriás contik, ezért olcsóbb gumik közül valami defektvédelmes cst-t, vagy a 2013-as schwalbeknál is alap lesz a kevlár védelem, vagy drágábbakból conti contact és típusai, schwalbe marathon, kojak, stb.
egy jó városi-túra gumi elmegy 15 ezer km-t is, szóval az ára is sokszor viszonylagos
#3059
Posted 2012. October 09. - 21:02
Tegnap vettem egy régi 28"-as trekking KTM-et városi használatra.
A hátsó gumi nagyon kopott már, ideje lesz cserélni.
90%-ban városban, aszfalton fogom használni télen-nyáron, ha esik, ha fúj.
Tehát erre a célra keresnék egy jó ár/érték arányú gumi.
Szóval mit ajánlotok?
Konkretizálom a kérdést:
Mi a véleményetek a Rubena V69 Hook 622 gumiról?
Vagy ti mit ajánlotok?
#3060
Posted 2012. October 08. - 18:14
bölcs beszéd
Megfogadom. Igyekszem nem venni semmit rá idén (legalábbis már meglévõ dolgot nem upgradelni). Jövõ tavaszig majd csak csak körvonalazódnak a dolgok...