Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#3022
Posted 2012. November 08. - 20:48
azt hogy ?
nekem spec semmi bajom nem volt az 1,6-os slick-kel. simán mentem olyan tempót -sõt értelemszerûen nagyobbat - azonos útvonalon mint a traktorgumival. rakom is fel a dawg-ra svábli maratonokat tavaszig.
asszony bringája egy hibrid scott, kifejezetten alacsony középcsapágy házzal, kanyarban mindenhol leér a platform pedál, fekvõrendõrön felverem, terepen mentem vele, de mindenhol leér, a hozzá való gumival 28 cm a középcsapágy magassága
az én merevvillás montim ami most nem ér le szinte soha sehol spd-vel, 1,75-ös gumival, ami kicsit kissebb csak a hozzá tervezettnél, 29 cm-es középcsapágy magassága van
1-2 centi marha sokat számít, fõleg ha már a kritikus pont alá kerül
#3023
Posted 2012. November 08. - 19:30
nekem spec semmi bajom nem volt az 1,6-os slick-kel. simán mentem olyan tempót -sõt értelemszerûen nagyobbat - azonos útvonalon mint a traktorgumival. rakom is fel a dawg-ra svábli maratonokat tavaszig.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3024
Posted 2012. November 08. - 11:58
1,3-1,4 még biztos elmegy, de hirtlen nem ugrik be 1,5 nél csirkébb külsõ aminek van is vmi mintája....
1,5-ös külsõvel már lerakom kanyarban az spd pedált is
ilyen vékony külsõk esetében már igencsak centikrõl beszélünk, ami azért számít
#3025
Posted 2012. November 08. - 10:54
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3026
Posted 2012. November 08. - 10:43
OKÉ! Akkor meg tudja Nekem mondani valaki, hogy milyen széles csirke gumi marad még meg az említett keréken (Mavic Crossmax slr UST) ?:confused:
A válasz ott van a mavic honlapon.
A sebesség mindent megold.
#3027
Posted 2012. November 08. - 10:01
Köszönöm
#3028
Posted 2012. November 08. - 09:43
a csirke gumival a montié jó eséllyel picit alacsonyabb lesz, de nem valószínû hogy ez problémás lenne cx versenyen
OKÉ! Akkor meg tudja Nekem mondani valaki, hogy milyen széles csirke gumi marad még meg az említett keréken (Mavic Crossmax slr UST) ?:confused:
#3029
Posted 2012. November 07. - 21:32
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3030
Posted 2012. November 07. - 21:14
Mire gondolsz, hogy léket kapok?
Tudomásom szerint a ciklokrossz gépek középcsapágya alacsonyabban van mint a montiké, így legalább majd közelítek hozzájuk.
A ciklo versenyek alapból nem terepen vannak, vagyis az nem nevezhetõ terepnek.
Szerintem magasabb a ciklokrossz gépeken.
#3031
Posted 2012. November 07. - 20:21
Tudomásom szerint a ciklokrossz gépek középcsapágya alacsonyabban van mint a montiké, így legalább majd közelítek hozzájuk.
A ciklo versenyek alapból nem terepen vannak, vagyis az nem nevezhetõ terepnek.
#3032
Posted 2012. November 07. - 14:27
Sziasztok!
Mavic Crossmax slr UST felnimre ciklokrosszhoz fel szeretnék tenni valami keskeny külsõt. Gondoltam ezt belsõvel megoldani, a kérdésem, hogy szerintetek milyen vastagságig mehetek le, és van-e a külsõre valami ajánlat? Elõre is köszönöm!
26-os montiról van szó?
mert akkor tudd, hogy a vékonyabb külsõ egyben alacsonyabb középcsapágy magasságot is fog eredményezni, ami lehet problémás lesz terepen
#3033
Posted 2012. November 06. - 11:19
Mavic Crossmax slr UST felnimre ciklokrosszhoz fel szeretnék tenni valami keskeny külsõt. Gondoltam ezt belsõvel megoldani, a kérdésem, hogy szerintetek milyen vastagságig mehetek le, és van-e a külsõre valami ajánlat? Elõre is köszönöm!
#3034
Posted 2012. November 01. - 18:04
#3035
Posted 2012. November 01. - 17:52
#3036
Posted 2012. November 01. - 16:55
#3037
Posted 2012. November 01. - 16:53
Valamelyik oldalon nemrég láttam a 23 oldalas használati utasítást pdf-ben - de most nem találom. De még keresem !!!Találtam itthon szelepkiszedõt,de nem merek nekiállni nehogy elrontsam.Légyszíves írjátok meg hogy kell használni.
Amúgy, ha a szelep ereszti a levegõt, miért akarod kivenni ? Akkor inkább beljebb kéne csavarnod egy kicsit, nem ?
#3038
Posted 2012. November 01. - 15:58
Mi a legrosszabb ami történhet?Találtam itthon szelepkiszedõt,de nem merek nekiállni nehogy elrontsam.Légyszíves írjátok meg hogy kell használni.