Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#3021
Posted 2013. January 28. - 22:36

amúgy a continak van direkt téli (nem szöges) anyagú és mintázatú külsõje -bár valószínû, nem a 3K-s árkategória- (Top CONTACT Winter II Premium). s mivel -nekem legalábbis nem kevés saját tapasztalat- autógumiból magasan a conti a legjobb téli, ha bringáznék télen, biztos bepróbálnám.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3022
Posted 2013. January 28. - 22:18

azért azt nehezen tudnám elhinni hogy egy fél kiló pluszos conti oldalfala sérülékenyebb lenne egy 300 pár grammos alig anyag sváblinál.
mellesleg annak a kojaknak 100 kiló a rider súlyra a limit, amit én nem szoktam feltétlen komolyan venni, de én bátor vagyok,azért lehet úgy egyébként elgondolkodnék rajta
Thx a figyelmeztetést.

Hivatalos oldalon csak ez van: http://www.conti-onl...contact_en.html
Max lehet írok nekik, hátha válaszolnak.
#3023
Posted 2013. January 28. - 22:04

Használhatnád, de nem akarod majd használni :-), mert a szegecsek miatt baromi nehéz, hangos és lassú.
Nagyon lassan kopnak, még az is simán elõfordulhat, hogy hamarabb fogod kukázni a gumi kopása, töredezése miatt.
(Nekem Schwalbe Ice Spiker volt, 5 tél után eladtam, mert közben 29-re váltottam, de próbálom követni a sorsát.)
köszi
ez azért jó hír

napi 20-22 km-t megyek, csak elég rossz mikor lefagy az út, mondjuk még egy télen sem nyaltam el emiatt, de azért nem olyan jó érzés tükör jégen szerencsétlenkedni, idén volt, hogy kb. 5 km/h sebességrõl alig tudtam megállni 5-6 m alatt, majdnem a tanlóvezetõ elég kimenve, mind a két kerék blokkolt, ha csak rá leheltem a fékkara
de idén mondjuk enyhe a tél, csak az a pár nap volt para
#3024
Posted 2013. January 28. - 21:56

Nagyon lassan kopnak, még az is simán elõfordulhat, hogy hamarabb fogod kukázni a gumi kopása, töredezése miatt.
(Nekem Schwalbe Ice Spiker volt, 5 tél után eladtam, mert közben 29-re váltottam, de próbálom követni a sorsát.)
#3025
Posted 2013. January 28. - 21:15

a kérdésem viszont, hogy mivel eléggé középen vannak benne a volfram karbid szögek, így jégmentes aszfalton mennyit bírnak vajon? lehet használni egész télen, vagy érdemes csak fagypont alatti idõben feltenni? van errõl valakinek tapasztalata?
#3026
Posted 2013. January 28. - 21:11

mellesleg annak a kojaknak 100 kiló a rider súlyra a limit, amit én nem szoktam feltétlen komolyan venni, de én bátor vagyok,

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3027
Posted 2013. January 28. - 19:19

Mindkettõ tökéletes választás.Én tavaly télen a Sport Contact-tal futárkodtam 4 hónapot , szerettem , hasitott.Mondjuk , ha alacsony gördülési ellenállást akarsz , akkor felejtsd el a 40 széles gumit , max. 28-as , keményre fújva.Én 6 bar-ral közlekedtem vele.
Thx a választ.

#3028
Posted 2013. January 28. - 14:06

Mindkettõ tökéletes választás.Én tavaly télen a Sport Contact-tal futárkodtam 4 hónapot , szerettem , hasitott.Mondjuk , ha alacsony gördülési ellenállást akarsz , akkor felejtsd el a 40 széles gumit , max. 28-as , keményre fújva.Én 6 bar-ral közlekedtem vele.Sziasztok,
Segítsetek külsõ gumit választani. 28-as trekking bicajokról van szó.
Szempontok: alacsony gördülési ellenállás száraz aszfalton (földútra nem megyünk, esõben/hidegben nem bicajozunk), lehetõleg könnyû, defekt álló, olcsó (mondjuk max 7500ft/db, és hát 4db kell). Én 100kg fölött vagyok, a huszon év gyurmázásból kifolyólag, asszonyka a szokásos kb 55kg, ha ez számít valamit.
Jelenlegi méret: 40-622 700x88c. A Schwalbe Kojak HS385 622 plö tetszik, szép sima, és az ára is belefér a keretbe. Esetleg Continental SportContact 622/700C, ez is szép sima, gondolom elég simán gördül.
(Nézzétek el amatõrségem, gyakorlatilag 18-19 év kihagyás utána tavaly télen vettünk 2 bicajt (asszonynak, és nekem), bele is ment tavaly kb 3000km. Anno még 5 sebességes Csepel verseny bicóm volt, azóta pöppet fejlõdött a teknika.)
Thx.
#3029
Posted 2013. January 28. - 13:34

Segítsetek külsõ gumit választani. 28-as trekking bicajokról van szó.
Szempontok: alacsony gördülési ellenállás száraz aszfalton (földútra nem megyünk, esõben/hidegben nem bicajozunk), lehetõleg könnyû, defekt álló, olcsó (mondjuk max 7500ft/db, és hát 4db kell). Én 100kg fölött vagyok, a huszon év gyurmázásból kifolyólag, asszonyka a szokásos kb 55kg, ha ez számít valamit.
Jelenlegi méret: 40-622 700x88c. A Schwalbe Kojak HS385 622 plö tetszik, szép sima, és az ára is belefér a keretbe. Esetleg Continental SportContact 622/700C, ez is szép sima, gondolom elég simán gördül.
(Nézzétek el amatõrségem, gyakorlatilag 18-19 év kihagyás utána tavaly télen vettünk 2 bicajt (asszonynak, és nekem), bele is ment tavaly kb 3000km. Anno még 5 sebességes Csepel verseny bicóm volt, azóta pöppet fejlõdött a teknika.)
Thx.
#3030
Posted 2013. January 23. - 15:21

Retro országútir retró kinézetû peremes gumit keresek.
Olyat aminek krém/bézs színû az oldalfala mint a régi szingóknak.
Egyenlõre a Schwalbe Lugano-ból találtam ilyet. Schwalbe Lugano HS 384 28" 23-622 fekete/bézs - BikeStore24.hu Magyarország legnagyobb választékú Onlineshopja
Van valakinek tippje, h mi jöhet még számításba?
Köszi!
Nekem volt egy olcsó panaracer (2500/db), de az nagyon rossz minõség, a hátsó el is durrant mert szálszakadásos lett csak úgy önmagában, az elsõ se volt jó. Csak azért írom nehogy te is megszívd azzal.
#3031
Posted 2013. January 19. - 18:58

Olyat aminek krém/bézs színû az oldalfala mint a régi szingóknak.
Egyenlõre a Schwalbe Lugano-ból találtam ilyet. Schwalbe Lugano HS 384 28" 23-622 fekete/bézs - BikeStore24.hu Magyarország legnagyobb választékú Onlineshopja
Van valakinek tippje, h mi jöhet még számításba?
Köszi!
#3032
Posted 2013. January 07. - 12:45

Olvastam a neten egy cikket és kíváncsivá tett. Egy 29es monti kerékre, lehet cross/trekking gumit is tenni? pl ilyet:
Continental CityRide reflex 622/700C | Kerék | Gumiköpeny |
schwalbetól vettünk nemrég egy marathon plous tour gimit, igaz, hogy kõnehéz a defektvédelem miatt, de a mintája az zseniális
egyrészt elég bütykös az oldala, másrészt aszfalton olyan, mintha slic lenne
szerintem a többi, könnyebb marathon is jó lehet ebbõl kiindulva (mondial, direme), igaz drágábbak a continál
ha meg conti, akkor én csakis valamelyik contatcot választanám, jobb a defektvédelme és jóval tartósabb is annál, mint amit belinkeltél
#3033
Posted 2013. January 06. - 18:22

#3034
Posted 2013. January 06. - 18:13

Continental CityRide reflex 622/700C | Kerék | Gumiköpeny |
#3035
Posted 2013. January 02. - 16:28

CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
#3036
Posted 2013. January 02. - 14:12

sziasztok. Milyen gumit ajánlanátok 29-es méretben ami ár/érték arányban elfogadható, valamint kicsit mindenes jellegû?
jelenleg Schwalbe Racing Ralph Performance 29 2.25 Fold gyári gumi van a bringán de erõsen kopós....
Smart Sam Performace 13 EURoert?
#3037
Posted 2013. January 02. - 12:55

jelenleg Schwalbe Racing Ralph Performance 29 2.25 Fold gyári gumi van a bringán de erõsen kopós....
#3038
Posted 2013. January 01. - 00:22

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3039
Posted 2012. December 03. - 19:39

eszerint ugyanaz az átmérõ különbözõ elnevezése, szóval igen.
Tire Sizing Systems
Az átmérõ ugyanaz, de a gumi szélessége - ha jól értem a jelölést- eltér (kb. 9 mm-rel?). Ez nem gond?
#3040
Posted 2012. December 03. - 18:35

Szeretnék a mostaninál (Maxxis Raze: Raze) egy kicsit ballonosabb (de hasonlóan könnyû) külsõt a CX bringámra. 700 x 33/35 méretekben gondolkodom, a Racing Ralph MTB külsõk elég ballonosak, használta valaki a CX megfelelõjüket? A gondom az, hogy a hajtogathatós külsõk csak kettes "Protection" szintnek felelnek meg, ami egy kicsit kevésnek tûnik. Tapasztalat? Ha valakinek van másik gumma ötlete, szívesen fogadom! (a CX pro az nagyon karcsú). Gondolkoztam a Maxxis Mimo CX-en is elõre: Mimo CX . Elõl talán nem kopik el olyan hamar betonon, hátra nem tennék ilyet. Egyébként MTB terepen használom a bringát, felfelé szeretek betonon is tekerni (de inkább terepen), síkon kevesebbet megyek.
Köszönöm
Válaszolok magamnak mert szerintem zero a tapasztalat ezen a téren



Uploaded with ImageShack.us