Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#2981
Írta 2013. március 06. - 16:37

#2982
Írta 2013. március 06. - 16:14

1.35-os gumikkal azert kell vigyazni, mert durvan megvaltozik a monoblokkhaz magassaga a sokkal kisebb atmeroju kerekek miatt. Ezert leerhet a pedal kanyarban, ami nem vicces meglepeteseket tud okozni.
ezt én is megemlítettem pár hónapja itt, de kb. mindenki lehülyézett, hogy mer' aztán kanyarban nem tekerünk
és a másik, hogy a 26-os monti kerékén (meg vázban) nem ugyanaz az érzés a vékony gumi, mint egy országútin
#2983
Írta 2013. március 06. - 15:18

RAUH-Welt
B E G R I F F
#2984
Írta 2013. március 06. - 14:25

Szevasztok!
Most kerültem bele a kerékpáros világba egy Merida TFS Trail 100-D -vel. Continental Race King 2.2 -es gumival vettem.Szeretnék venni egy aszfaltgumi garnitúrát is hozzá az lenne a kérdésem hogy milyen méretû és milyen típusú külsõ gumit javasoltok?
Zé
Ha csak aszfalton mész vele richei tom slick comp vagy pro 1.0 nem egy vastag darab de tartós.
Vagy schwalbe 1.35 ös Kojac nevû külsõ ami még nekem bejött,tavasszal montival edzeni a Duna parton teljesen jó és 6 BAR ig fel lehet fújni felütéses defekt elég ritka,és az 1,35 ös schwalbi brutál jól tapad!

#2985
Írta 2013. március 05. - 23:17

Szevasztok!
Most kerültem bele a kerékpáros világba egy Merida TFS Trail 100-D -vel. Continental Race King 2.2 -es gumival vettem.Szeretnék venni egy aszfaltgumi garnitúrát is hozzá az lenne a kérdésem hogy milyen méretû és milyen típusú külsõ gumit javasoltok?
Zé
min 1,75-ös méretût vegyél, montin ez alatt csak a szívás van vele, ha csak sima úton mész, akkor még talán az 1,6-os sport contact, de gyorsabb nem igazán leszel tõle
nekem conti contactokkal van elég sok tapsztalatom, azokat feltétel nélkül tudom ajánlani (kivéve az extra light kivitelt, azt kerüld)
#2986
Írta 2013. március 04. - 16:38

Most kerültem bele a kerékpáros világba egy Merida TFS Trail 100-D -vel. Continental Race King 2.2 -es gumival vettem.Szeretnék venni egy aszfaltgumi garnitúrát is hozzá az lenne a kérdésem hogy milyen méretû és milyen típusú külsõ gumit javasoltok?
Zé
#2987
Írta 2013. március 02. - 14:34

Köszi
#2988
Írta 2013. február 10. - 13:22

Sziasztok
Volna egy nagyon láma kérdésem. Mindenképpen szükséges az UST rendszerhez megvásárolni az UST szelepet , vagy van esetleg valami megoldás rá amivel olcsóbban megoldható? Azért kérdem, mert egy kicsit sokallok egy szaros szelepért annyit kiadni, mint egy latex belsõért. Értem én hogy csak egy réteget érint az USt és nem tömegtermelés, de akkor is sokallom. (Arra gondolok, hogy normál belsõbõl a szelepet kivágva lehet e valahogy tömíteni ?) Bocs a sóher hozzáállásért .
Köszi
Ha menetes a szelep akkor nagy eséllyel mûködhet. ZTR felnin szalaggal tömítve is mûködött az akármilyen kivágott menetes szelep.
#2989
Írta 2013. február 10. - 12:50

gondolom a téli keverék és a minta is sokat számít, mert hihetetlen jól tapad hóban is, olyan helyen feltekertem gond nélkül, ahol még szárazon is problémás tud lenni a tapadás
mind a letaposott részeken, mind a friss hóban nagyon jól viselkedett, pedig igazából ez egy trekking gumi
#2990
Írta 2013. február 10. - 11:19

#2991
Írta 2013. február 10. - 11:02

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2992
Írta 2013. február 10. - 10:57

Volna egy nagyon láma kérdésem. Mindenképpen szükséges az UST rendszerhez megvásárolni az UST szelepet , vagy van esetleg valami megoldás rá amivel olcsóbban megoldható? Azért kérdem, mert egy kicsit sokallok egy szaros szelepért annyit kiadni, mint egy latex belsõért. Értem én hogy csak egy réteget érint az USt és nem tömegtermelés, de akkor is sokallom. (Arra gondolok, hogy normál belsõbõl a szelepet kivágva lehet e valahogy tömíteni ?) Bocs a sóher hozzáállásért .
Köszi
#2993
Írta 2013. február 04. - 12:00

#2994
Írta 2013. február 03. - 22:19


#2995
Írta 2013. február 03. - 22:06

#2996
Írta 2013. február 03. - 22:00

Már sokszor megbeszéltük. Olvass vissza a topikbanez nekem nem áll össze
akkor mi értelme a betonkeményre fújt minél virslibb guminak .
az oké hogy tecnikás terepen (nem outi nyilván) egy alacsony nyomású szélesebb gumi jobban átgördül az akadályon, de sima úton már ott sem igaz.
mellesleg fritz újság mérés, ugyanannak a külsõnek (persze mintás monti ismét, megegyezõ anyag és minta) a két féle méretû változatából a szélesebbeknek volt nagyobb a gördûlési ellenállása mindig.

A sebesség mindent megold.
#2997
Írta 2013. február 03. - 21:37

akkor mi értelme a betonkeményre fújt minél virslibb guminak .
az oké hogy tecnikás terepen (nem outi nyilván) egy alacsony nyomású szélesebb gumi jobban átgördül az akadályon, de sima úton már ott sem igaz.
mellesleg fritz újság mérés, ugyanannak a külsõnek (persze mintás monti ismét, megegyezõ anyag és minta) a két féle méretû változatából a szélesebbeknek volt nagyobb a gördûlési ellenállása mindig.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2998
Írta 2013. február 03. - 20:54

A nagyobb guminak kisebb a gördülési ellenállása. A légellenállásra gondolt, ami elég számottevõ nagy sebességnél. Millió teszt és írás van róla a neten.Szerintem barátunk gördülési ellenállásra gondolt, ami valóban számottevõen nagyobb egy szélesebb guminál. ( persze ez nagyban függ a mintától is )
üdv
A sebesség mindent megold.
#2999
Írta 2013. február 03. - 20:44

üdv
#3000
Írta 2013. február 02. - 21:13

Lég ellenálása a guminak ez belõlem mosolyt csalt elõ a te test légellenállásodhoz képest több mint hanyagolható. Volt mostanában egy teszt hogy mennyit jelent az outi bringáknál és kerekeknél az "aero" profil több mint mosolyogtató volt az eredmény. A ráutalás tulajdonképp az volt hogy az ilyen bringákat drágábban lehet eladni.
azért egy széles guminak jóval nagyobb a homlokfelülete, mint a vékonynak, szerintem az aero felninél azért nem pont ez a helyzet, mert az nem keskenyebb a simánál
egy autógumi tesztnél írták a germánok, hogy:
"légellenállás 6%/ 30mm szélességnövekedés" és az auótugmi nagyrésze ugye takarva is van a karszéria által, bár a mérési metódussal nem vagyok tisztában