Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#3001
Posted 2012. December 02. - 18:54
#3002
Posted 2012. November 23. - 05:10
Rendben, akkor rendelem azt, ami a kezem útjába akad, mindenesetre köszönöm a tanácsokat!
#3003
Posted 2012. November 23. - 00:30
Szóval ! Visszamész abba a boltba, veszel egy neked tetszõ gumit és fölrakod a bringádra. Nekem pl. Mountain King-em van - még a régi, az újat még jobbnak mondják - szerintem nagyon jó gumi, biztos vagyok benne, hogy tökéletesen föl tudod rakni. Haveri körben mostanában mindenki, aki vett nagyon szereti az X-King-et, tesztek is dicsérik.
Ízlések és pofonok, nekem volt NobbyNic gumim is, hát... elvoltam vele de nem ájultam el tõle, szerintem nem éri meg a plusz pénzt.
Havernak van HansDampf 2,35 , brutál széles és nehéz gumi, biztosan jól tapad de szerintem ne vegyél olyat sem.
Neked is el kell használnod 2-3 gumit, bele kell rakni sok ezer km-t és akkor már fogsz tudni viszonyítani, mit is ad egyik vagy másik típusú gumi, rájössz, mi a te stílusod, mit is keresel majd egy gumiban.
Hajrá !
#3004
Posted 2012. November 22. - 22:30
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3005
Posted 2012. November 22. - 17:13
A témában visszaolvasva még ezt is találtam: Schwalbe Nobby Nic. Errõl mindenhol jókat mondanak. Valamennyivel drágább, mint a Contik, ráadásul máshonnan kell vennem, tehát kb 4000forinttal. Ami azért elég sok.
A Mountain Kingrõl sok helyen olvasom, hogy nehéz jól felrakni, könnyen kap defektet (fõleg az oldalfala), és gyorsan kopik az aszfalton (65 kiló vagyok, és kb 3-5kmre van az erdõ. Úgyhogy utóbbi gondolom nekem annyira nem nagy probléma.) Viszont csúszkál mind sima úton, mind esõben is.
X-King: Ennél a dekeftproblémát említik sokat, más hátrányt nem. Úgyhogy akár meggondolandó a 2 X-King is, nem?
Vagy bármilyen más kombó?
#3006
Posted 2012. November 21. - 16:17
atért így télre valami mintásabbat vennék mondjuk x-kinget, vagy leginkább hátra x king elõre mountain king kombót. race kinggel nem biztos hogy sokkal nagyobb biztonságban fogod magad érezni.
Végül nem volt nekik a bótban nekik Race-king, ergó nyitott a lehetõség bármi mást venni. Nem szeretnék rá sokkal többet költeni, mint a Race King-re. Találtam 5000 körül X-kinget és Mountain Kinget is, ez lenne talán a legjobb kombó télre? (faleveles, köves, vízvájatos (vagy mis) talaj)
Köszi!
#3007
Posted 2012. November 19. - 17:43
Hmmm, igazad lehet, de a 2 darab Race King 30 ajró, míg az egy darab X-king 31. És elhiszem, hogy sokkal jobb, de sajnos tudok most ennyivel többet. Ezeket fogom még venni: SPD, cipõ, kulacstartó, meleg gatya, szemüveg, nyereg. Sajnos nem tudok ennyivel többet kiadni rá :S
A bringát pedig kölcsönkaptam. A nyereg egy picit alacsonyan van, de csak alig, ergó lehet, hogy eggyel nagyobb kellett volna, de ennek is örülök
ZolkoW
Iiigen, lehet hogy elsõ körben csak a hátsó lesz cserélve, de az mindenképpen. Scwhalbe-bõl ár alapján ez jöhet szóba: Schwalbe Set 2 x MTB-Reifen Hans Dampf Performance (26 x 2.35), de ez kb 2500 Fttal drágább (ami még nem durva), és valamivel nehezebb is a Continál.
zscs
Óóóh, tényleg:D Most nézem, hogy az messze nem is olyan olcsó, mint a Yellowstone:D A Nerve XC egyébként elég jónak tûnt, még nem mentem vele, de a lakótársamnak egy Grand Canyon AL 29e van, na az egy elég király bringa:D
#3008
Posted 2012. November 19. - 13:26
A Nerve XC tudtommal (és a keresgélésem alapján is) fully
Jaj, Grand Canyon-t akatam írni! Csak elírtam, van nekünk is egy Nerve XC otthon.
#3009
Posted 2012. November 19. - 13:21
Köszi!
Ez még egészen elfogadható árú is!
Jaigen, a fényképezõm pont Canon:D
A Yellowstone-ban nem vagyok biztos, de nekem annak tûnik (jaigen, a nyereg... az majd be lesz állítva, elég szörnyen néz ki:D)
Sajnos nagyon kopott, az elsõ még elfogadható.
De a hátsón már semmi sincsen.
pont olyan Michelin-ek voltak elöl-hátul, mint a tied,csak sokkal kevésbé kopott, de azért így télre óóóóóóóriási különbség volt a Rapid Rob, ami még csak nem is durva mintás, cserébe ócó, legalábbis drótosban, amit én vettem. szóval én a hátsót mindenképp cserélném az állapota alapján..
#3010
Posted 2012. November 19. - 12:58
ha meg ez a nyeregbeállítás a jó ,akkor 1 számmal kisebb váz kellett volna.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3011
Posted 2012. November 19. - 10:10
Kisherceg:
ohh.. azt hittem, hogy a hátsó már annak számít. Most olcsón tudok külsõhöz jutni, úgyhogy szerintem mindenképpen megveszem, kipróbálom, és ha nem segít sokat, akkor visszarakom a régit, és marad ameddig húzza.
A beállítással igazatok van, ma vagy holnap nekiállok, és egy picit szerelek rajta (a váltót is be kell pozicionálni, hátul a legnagyobb fogaskerékrõl mindig visszavált)!
#3013
Posted 2012. November 19. - 07:34
annak[/URL] tûnik (jaigen, a nyereg... az majd be lesz állítva, elég szörnyen néz ki:D)
Ez nem Yellowstone, hanem egy - saccra - 2008-as Nerve XC. Nyeregcsõ véletlenül nem egy Thomson? Elsõ villa Rock Shox Reba?
A kormányszár extrém hosszú, pláne, ha a nyeregmagasságod már beállítva lóg ki csak ennyire a vázból. Sokat segítene egy rövidebb kormányszár a hatékonyabb ösvényen maradásban.
#3014
Posted 2012. November 19. - 01:26
Ez még egészen elfogadható árú is!
Jaigen, a fényképezõm pont Canon:D
A Yellowstone-ban nem vagyok biztos, de nekem annak tûnik (jaigen, a nyereg... az majd be lesz állítva, elég szörnyen néz ki:D)
Sajnos nagyon kopott, az elsõ még elfogadható.
De a hátsón már semmi sincsen.
A többiek is össze-vissza csúszkálnak, de én alig bírok az ösvényen maradni (életemben másodszor megyek rendes montival, az elõzõ múlt héten volt, de valami elképesztõ élmény:D)
#3015
Posted 2012. November 19. - 01:00
Ha nem kopott a gumi a Canyon (nem Canon - az a fényképezõgép:-) bringádon, szerintem ne cseréld le. (Amúgy, a Yellowstone-ból van 29es is.)
Mostanában az erdõben nem csoda, hogy csúszik a gumi. Nedves a talaj, sok falevél, nedves gyökerek....ezen nincs olyan gumi, ami jól tapadna.
#3016
Posted 2012. November 18. - 21:04
Jelenleg Németországban tartózkodom, és találkoztam egy egészen kellemes leértéeléssel, úgyhogy az elkövetkezõ 2 napban be kellene vásárolnom.
Kaptam kint egy Canon Yellowstone-t (otthon csak outim volt, ez egy 26os bringa, csak a biztonság kedvéért írom, nem tudom van-e 29es belõle, szerintem nincsen ), viszont sajnos a gumik elég kopottak, voltunk erdõebn többször is, de nincsen semmi tapadása. Ezért gondoltam, hogy veszek rá valami jó külsõt.
Viszont egyáltalán nincsen tapasztalatom, mire érdemes figyelni?
Illetve a boltban nagyjából ezek vannak, ebbõl jön le 20% . Van, ami kihagyhatatlan ajánlatnak hangzik? (ha van, akkor is jó lenne valami útmutatás, mit nézzek, mert nem biztos hogy az pont lesz)
A terep, amin menni szoktunk:
odafele aszfalton, ez nem több 3-5kmnél, a terep pedig vegyes, vannak fenyõk is, és jelenleg (nem olyan furcsamód) elég sok a levél:D Ágak, kövek, stb. Tehát olyan mint egy erdõ. 65kg os vagyok, ez sem sokat segít abban, hogy meglegyen felfele a megfeleõ tapadás!
Elõre is köszi a segítséget!
#3017
Posted 2012. November 09. - 11:47
A fekvõrendõr az tényleg meredek, már ha ott leér. De egy jobbos kanyarban nem tudom mit keres lent a jobbos pedál. Legalábbis én nem szoktam lekoppintani, pedig az enyém is alacsony volt a Bergamont-on. Bár én kanyarokban nem igen tekerek, csak ha nagyon kis ívûek.
nyílván ott ér le, ahol eddig tudtál tekerni kanyarban, utána meg már nem,
#3018
Posted 2012. November 09. - 09:18
#3019
Posted 2012. November 09. - 07:44
ööööö...... elnézést, amit írtam ne vegyétek figyelembe,csak kitaláltam az egészet, vegyetek montira minél kissebb gumit, mert az jó lesz nektek