Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#2741
Posted 2013. May 16. - 20:18
Tudja valaki mennyire koszolódnak a Schwalbe krémszínû külsõk? Fat Frank-eket vennék a munkába járós gépre, de ha minden nap tisztogatni kell, akkor inkább maradok a feketénél.
kösz
#2742
Posted 2013. May 16. - 12:44
Szerintetek 2009-es Magellan Polaris vázba bele lehet tenni 2.25-ös gumit?Maradna még sárférõhely?Gyárilag 2.1-essel jött ki.Pár kép:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Barátnõmnek a 2.25-ös Racing Ralph kicsit megkoptatta a támvilla festését.
#2743
Posted 2013. May 16. - 12:37
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
#2744
Posted 2013. May 09. - 22:44
az apróból vetted?
nem, a hátam mögül akasztottam le a kampóról
Semmire se jó a Performance, pontosan fele ennyi km-t megy, mint az EVO, de nem felébe kerül. Itthon ráadásul ugyannannyiba fáj, mint egy EVO kint... Ellenben rosszabbul tapad.
ez van, most ezt engedte a büdzsé, az elpusztult elsõ kerekemet is pótolni kellett.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2745
Posted 2013. May 08. - 22:43
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2747
Posted 2013. May 08. - 22:13
blog
jó hír (bár amúgy kb pont nem érdekel) a 2,25 Ralph (performance vált) a ráírt 535 helyett 510g
rossz hogy a ráírt 2,25" majdnem eléri a 2,15-öt a mintázaton mérve, amúgy 2,0
blog off
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2748
Posted 2013. May 08. - 20:36
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2749
Posted 2013. May 08. - 20:31
#2750
Posted 2013. May 07. - 11:55
Tavaly mintha neked is eresztett volna a kereked Gerecse Maratonon.
Hát, a 2 centis üvegszilánk, az 2 centis üvegszilánk. De beértem vele, nem?
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2751
Posted 2013. May 07. - 08:44
Persze. Nem ereszt az oldalfala, ennyit tesz ~40 gramm anyag. Évek óta Snakeskin gummával megyek, s egyszer sem eresztett le. Kéthetente ellenõrzöm, kettõt ráfújok, de ez is csak azért, mert kb. a kopogó felni határán (1.4, hátul 1.6 bar) közlekedek, s jobb a békesség. Bikecomponents-en le volt mindkettõ árazva (2013-as) januárban 24 €-ra, jól be is vásároltam. Mielõtt jönnek a kérdések, igen, EVO, TLR, SNAKESKIN és PACESTAR3 van az oldalfalára írva, s ~620 gramm körül vannak. (RoRo kicsit könnyebb, mint a RaRa)
Tavaly mintha neked is eresztett volna a kereked Gerecse Maratonon.
A sebesség mindent megold.
#2752
Posted 2013. May 07. - 08:19
És megtartja a nyomást? Mert az EVO-val, mint tubeless gumival azért túl jó tapasztalataim nincsenek.
Persze. Nem ereszt az oldalfala, ennyit tesz ~40 gramm anyag. Évek óta Snakeskin gummával megyek, s egyszer sem eresztett le. Kéthetente ellenõrzöm, kettõt ráfújok, de ez is csak azért, mert kb. a kopogó felni határán (1.4, hátul 1.6 bar) közlekedek, s jobb a békesség. Bikecomponents-en le volt mindkettõ árazva (2013-as) januárban 24 €-ra, jól be is vásároltam. Mielõtt jönnek a kérdések, igen, EVO, TLR, SNAKESKIN és PACESTAR3 van az oldalfalára írva, s ~620 gramm körül vannak. (RoRo kicsit könnyebb, mint a RaRa)
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2753
Posted 2013. May 06. - 22:04
Sziasztok! Szóval a 29er tubeless gumi esetében azt hiszem megtaláltam a megoldást, gondoltam megosztom. Nos, mivel technikai képességeim a durvább terepeken nem elegek a Racing Ralph-hoz, s mivel a Schwalbe-n kívül egy gyártó sem gyárt 29er méretben elfogadható súlyban HASZNÁLHATÓ gumit (erõsített oldalfal, Snakeskin kivitel), elõre NN-et tettem fel. Ez már elég volt mondjuk a Spartacus ösvény durvább részeihez, de kicsit túl sok is volt. Régebben mentem a Rocket Ronnal is, de nem voltam lenyûgözve. Mivel 2013-ban végre kihozták a Snakeskin kivitelt, s le volt árazva az EVO 20 €-ra, gondoltam bepróbálkozok vele. Drámai váltás az új a régi RoRo-hoz képest, pozitív értelemben. Elsõ kerékre ideális, engem meg is gyõzött. Gyorsabb, s döngölt szakaszokon sokkal agresszívabban dönthetõ, mint a NN - ráadásul, s ami nagyon meglep, sárban brutál jó, a RR már rég eltömõdött, de az elsõ csak vitte a bicajt, mintha sínen lenne, remek az öntisztulása. Talán nagyon laza közegben kicsit kevesebbet tart, mint a NN, de a RR-hez képest sokkal jobban fékezhetõ, irányítható.
#2754
Posted 2013. May 06. - 20:08
Hja, és hátul használtam. Elöl Mountain King.
#2755
Posted 2013. May 06. - 15:06
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2756
Posted 2013. May 06. - 13:45
Gumivásárlás elõtt állok, és igen elgondolkoztam a Conti Rubber Queen külsõkön.
A bökkenõ, hogy mindenhol a Black Chilli verziót dícsérik, amirõl szó van az pedig az alap hajtogatós változat, mentes mindenféle csili-vili fícsörtõl.
Nagyon mellé lõhetek ezzel a gumival? Az ára valamivel 20EUR alatt van Németországból.
Azzal próbálom magamat a vásárlás mellett meggyõzni, hogy a most használt (lassan teljesen elhasznált) Kenda Komodo guminál tuti nem rosszabb. (ami egyébként kemény és lazább talajon is nagyon bejön, jól is kanyarodik, viszont komoly gondjai akadnak a fényesre kopott sziklákon és gyökereken.)
A Contikkal amúgy jó tapasztalatom van, Contact 2 külsõt használok a városjárón, és az hibátlan.
#2757
Posted 2013. May 06. - 06:37
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2758
Posted 2013. May 05. - 23:04
kerékszettemre rá lehet tenni 26x2.1-es gumit is,lehet hülyén hangzik de lehetséges nem?Xc-s ként használom,erre a rossz utakra meg kell is egy tartalék(merevség,tartósság),ami megvan ebben a kerekekben.
Válaszokat elõre is köszönöm!
Nagy János
#2759
Posted 2013. May 05. - 22:36
A régi crossmark meg mar max csak akkor hagy nyomot, ha feldõl a bringa, s az oldaláról a "crossmark, lust, maxxis" feliratok a földet érik.
#2760
Posted 2013. May 05. - 22:26
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás