<60 kilóra para elől 1.60, hátul 1.80 bar (erdőbe)? 2.1-es sámli evo smart sam, belső 14a.
IAmSpecialized módosította - 2014. március 22. - 00:39
<60 kilóra para elől 1.60, hátul 1.80 bar (erdőbe)? 2.1-es sámli evo smart sam, belső 14a.
IAmSpecialized módosította - 2014. március 22. - 00:39
Visszaolvasva én úgy értettem, hogy defektet kapott elöl-hátul, és úgy tárolta 2 évig. Ha ez az igazsgág, nem biztos, hogy kéne szekálni azokat a belsőket.na most, ha 2 év alatt eresztettek le, az amúgy normális.
Ja, úgy jöttem haza vele (2 éve) hogy észre sem vettem semmi problémát. Majd megnézem jobban.
na most, ha 2 év alatt eresztettek le, az amúgy normális.
Ha tényleg olyan lassan eresztettek le a kerekek, akkor nem sérültek a külsők. A két belsőn lesznek csak kisebb lyukak.
Ja, úgy jöttem haza vele (2 éve) hogy észre sem vettem semmi problémát. Majd megnézem jobban.
Ha tényleg olyan lassan eresztettek le a kerekek, akkor nem sérültek a külsők. A két belsőn lesznek csak kisebb lyukak.
Majd valamikor lemegyek a pincébe, leszedem a kerekeket és jobban megnézem a sérülést.
Ha a külső szövetét is sikerült megsérteni, akkor cseréld őket. De ne kapkodd el!
...és figyelj oda a megfelelő nyomásra, sok múlik rajta.
Tegnap megnéztem a pincében, nem hegyeztem ki szövetvizsgálatra, de a külső gumin nem láttam sérülést. Nézzem meg jobban?
Nagyon picit nyilván megsérült, hiszen mindkét kerék lassan (min. több óra) leeresztett.
És mit cseréljek? A külsőt, vagy külsőt+belsőt, vagy elég a ragasztás?
Szerintem nem fogom elkapkodni.
Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni.
Montim van és éles köveken mentem a már eléggé kopott szerintem városi gumijaimmal.
Mindkét kerekem defektes lett - már 2 éve így áll a pincében.
Mit ajánlanátok? Ragasszam meg, vagy cseréljem ki a belsőket, vagy cseréljem a belsőket+külsőket?
Nem szeretnék túl sokat kiadni rá, csak amennyit érdemes.
A külsők elég kopottak már, de ha nem muszáj, még egyelőre nem cserélném, legközelebb megpróbálom elkerülni az éles köveket.
A külső gumin ezeket találtam:
CST Heng Shin Tire
51-559 (26*1.90)
Inflate to 40-65 PSI. (280-450 kPa)
Nylon
A felnin ezeket:
MATCH1
Etrto 559*19c
Alloy 6060T6
A belső autó szelepes.
Köszönöm előre is.
illetve kihajtogattam a külsőt dobozból már jóval korábban.
Lélegeztetni kell mint egy jó bort
Mai tapasztalat:
XM 819 discre simán felmegy a 2014-es ust-s Nic. Mindenféle szappanosvizes/ feszengetős bűvészkedés nélkül. Kompresszorral a helyére pattant, kicsit sziszegett, raktunk bele löttyöt (amúgy is akartam): elhallgatott, tartja a nyomást.
Annyit tettem az ügy érdekében, hogy szépen lemostam a felnit előtte, illetve kihajtogattam a külsőt dobozból már jóval korábban.
Ejnye, a festékkopás csak korlátozottan használja a montis társadalom épülését!
Rendeltem egyet, ha megjön, reszkethetnek a lekopott ust külsők a pincében.
Igen, egy pár verseny után az izzadságtól lekopik a matrica a dobozról, egyébkent nem mert még nem volt defektem UST-vel
Nem néz ki rosszul. Van vele tapasztalatod?
Igen, egy pár verseny után az izzadságtól lekopik a matrica a dobozról, egyébkent nem mert még nem volt defektem UST-vel
Nem néz ki rosszul. Van vele tapasztalatod?
Tudod, ismerős gumisnál egy üveg sörért évekre elegendőt adnak, tapasztalat, bár esetemben kóla játszott! :-)
kb ugyanaz lehet mint amit a gumisok használnak, autógumihoz, csak "kicsiben"
-mavic felnikre a svábli ust gumik nekem tök könnyen felmentek, ellenben ugyane felnin, a belsős mislennel szenvedtem mint a 7es kutya.
Írtam tavaly ősszel mekkora szívás volt felrakni a Snakeskin Ront, a vele párban vett Ralph meg mint a vaj. Én se gondolom, hogy az egyik kerék lett kisebbre fűzve.
---
Mi is ez a tubeless giliszta?
Nem tudom milyen toleranciákkal dolgozik a Schwalbe,
...
se a tubeless giliszta szett nem tud megjavítani
Akkora nyomással már tele lennének horpadással a felnijeim.
Azért is írtam hogy "nekem", az már kiderült hogy más súlykategóriában vagyunk.
tl readyhez (elméletileg ) kell, mert porózus. true ust hez nem kell, annak a belső rétege butyl.
Én is ezt mondtam, abból indultam ki hogy egyértelmű az előző mondatban elhangzott "UST nekem tökéletesen bevált" után
Az UST felnire a kimondott tubeless vagy tubeless-ready gumiknak könnyen fel kell menni.
Lehet hogy a varázslat egy része pont az hogy nagyon szoros. Itt nem ment fel UST gumi UST felnire komoly erőlködés nélkül (először kicsit tágítani kellett..). Nem tudom milyen toleranciákkal dolgozik a Schwalbe, de gondolom a Shimano XTR felni elég precíz méret. Én személyesen arra számítok hogy sose lessz olyan defektem amit se a lötty, se a tubeless giliszta szett nem tud megjavítani, mert belsőt nem viszek (mert nem tudnám leszedni vagy aládugni ). A mezei fekete leszedőből beletörtem kettőt (most a sárga/fekete 2 részes Topeak van). Amikor valamikor elfogynak. szaki bajlódhat velük megint
Ezt már valaki próbálta? Azt írják 10 perc alatt nyom nélkül elpárolog.
Szerintem egy megoldás ami problémát keres.