sőt még a hc 29-er menők is sokáig 26-os latexet használtak.
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#2061
Írta 2014. április 14. - 14:53

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2062
Írta 2014. április 14. - 14:05

#2063
Írta 2014. április 14. - 13:46

IAmSpecialized, on 14 Apr 2014 - 11:19, said:
A Michelin-nek van egy C4 tipusu latex belso gumija, 1.75-2.10 ajanlassal. Vajon egy 2.25-os Nobby Nic ala ezt be lehet tenni? Azert kerdezem, mert Svabli gumik vekonyabbak a gyakorlatban, mint papiron. Bar nem mind azonos mertekben.
Persze! Nekem 2,3-ba volt 2 évig elöl, defektmentesen
#2064
Írta 2014. április 14. - 13:19

#2065
Írta 2014. április 11. - 22:18

Sziasztok!
A véleményetekre lennék kíváncsi.
Van egy versenybicajom, 1-2000 km- t megyek vele évente. Gumit kell vennem rá. 120 kiló vagyok.
A Conti Super Sport tetszene (defekt- és futásteljesítmény). Drága. GLR 25 mm széles olcsó gumit próbált valaki?
Vagy ne kísérletezzek. és vegyek egy mély levegőt?
Esetleg más tipp?
Köszönöm
#2066
Írta 2014. április 11. - 03:22

#2067
Írta 2014. április 10. - 17:11

#2068
Írta 2014. április 10. - 14:38

@IAmSpecialized: önmagában nem az aszfalton való bringázás nullázza le az első gumit, hanem az aszfalton való erős "elsőfékes" fékezések. a kemény, superbike-os féktávok gyorsan eszik a bütykök fékező élét.
a latex egyébként nagyon jó (szerintem), tényleg sokkal jobban ellenáll a szúrásoknak. gördülni is jobb (persze simán lehet placebo). naponta kell pumpálni, de nem cserélném vissza a hagyományos belsőkre.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2069
Írta 2014. április 10. - 14:10

IAmSpecialized, on 10 Apr 2014 - 11:01, said:
Milyen területen? Ha ennek a fele aszfalt, akkor is?
Láttam Nobby Nic / Smart Sam setupokat is. Igaz ritka.
sajna több benne az aszfalt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2070
Írta 2014. április 10. - 13:01

#2071
Írta 2014. április 09. - 23:07

IAmSpecialized, on 09 Apr 2014 - 16:54, said:
Csak esztétikai alapon gondoltam. Meg sem fordult a fejemben, hogy aszfalton ez a gumi működhet. Már amíg (esetenként sokáig), el nem érem a neki szánt talajt. Mennyire kopik elől ilyen esetben? Van ilyesmi tapasztalatod vele?
Gondolkozom, hogy egy következő rendelés erején belsőt váltok, ha már elfogytak a Schwalbe 14A tartalék belsőim (95g, de papíron több szokott lenni). Már csak az elsőn nincs folt. A Michelin Aircomp Latex C4 AV-n gondolkozom (132g). Tudomásom szerint a latex-et többet kell fújni, mert engedi a levegőt, de ez nem érdekel, mert indulás előtt mindig az útviszonyoknak megfelelő nyomást használom. Más érzékelhető konkrétumokat nem tudok. Elvileg jobban viselik a defeketet, de ez lehet urban legend is. Illetve jobb a gördülési ellenállása. Valószínűleg zero gyakorlati tapasztalattal rendelkező, ezt nem érezném meg. Aztán ki tudja, nem tudom a mértékét.
elől 8000-et biztos bír de 10 sem kizárt.
latex igen porózus, gyakrabban kell fújni, tüskére felütésre sem annyira érzékeny.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2072
Írta 2014. április 09. - 18:54

Tekergek, on 09 Apr 2014 - 00:56, said:
Esztétikailag vagy kipróbáltad? Szerintem a Nobby Nic-kel semmi baj aszfalton (vagyis ott is jól gurul), voltam vele 180 km-es gyakorlatilag csak aszfaltos túrán (Buda, Szentendre, Duna mentén Esztergomig, Szlovák kiskör, Ipoly/Duna mentén Szob/Vácon keresztül vissza Pestig). Hozzá kell tennem hogy tubeless, annak valamivel kissebb a gurulási ellenállása mint belsővel. 2,25" Evo, nyomásra nem emlékszem, az ilyen használatra 1.8-2.0 bar között szokott lenni.
Csak esztétikai alapon gondoltam. Meg sem fordult a fejemben, hogy aszfalton ez a gumi működhet. Már amíg (esetenként sokáig), el nem érem a neki szánt talajt. Mennyire kopik elől ilyen esetben? Van ilyesmi tapasztalatod vele?
Gondolkozom, hogy egy következő rendelés erején belsőt váltok, ha már elfogytak a Schwalbe 14A tartalék belsőim (95g, de papíron több szokott lenni). Már csak az elsőn nincs folt. A Michelin Aircomp Latex C4 AV-n gondolkozom (132g). Tudomásom szerint a latex-et többet kell fújni, mert engedi a levegőt, de ez nem érdekel, mert indulás előtt mindig az útviszonyoknak megfelelő nyomást használom. Más érzékelhető konkrétumokat nem tudok. Elvileg jobban viselik a defeketet, de ez lehet urban legend is. Illetve jobb a gördülési ellenállása. Valószínűleg zero gyakorlati tapasztalattal rendelkező, ezt nem érezném meg. Aztán ki tudja, nem tudom a mértékét.
#2073
Írta 2014. április 09. - 09:05

Köszönöm az infót. Első körben összerakom sima löttyel, aztán meglátjuk mi lesz.
#2074
Írta 2014. április 09. - 07:15

filmes, on 08 Apr 2014 - 09:05, said:
Ájj, ez nem jó hír. Érdemes lehet megpróbálni löttyel, vagy esélytelen?
Esetleg először fújsz bele egy ilyet: http://bolthely.hu/g...to_spray_300ml_
#2075
Írta 2014. április 09. - 07:08

#2076
Írta 2014. április 09. - 02:56

mgy, on 07 Apr 2014 - 10:39, said:
Nocsak, lovagolsz szavakon, mikor meg más teszi...
Azért írtam hogy "ha tévedek akkor bocs". Képzeld el, tisztába vagyok vele hogy nem vagyok tökéletes
zeezoltano, on 07 Apr 2014 - 14:57, said:
Akkor az UST "felütést" hogy neveznéd?
Hm, felnicsere?
IAmSpecialized, on 07 Apr 2014 - 20:42, said:
NN és Mountain King túl traktor
Esztétikailag vagy kipróbáltad? Szerintem a Nobby Nic-kel semmi baj aszfalton (vagyis ott is jól gurul), voltam vele 180 km-es gyakorlatilag csak aszfaltos túrán (Buda, Szentendre, Duna mentén Esztergomig, Szlovák kiskör, Ipoly/Duna mentén Szob/Vácon keresztül vissza Pestig). Hozzá kell tennem hogy tubeless, annak valamivel kissebb a gurulási ellenállása mint belsővel. 2,25" Evo, nyomásra nem emlékszem, az ilyen használatra 1.8-2.0 bar között szokott lenni.
A NN persze főleg arra van hogy nagyon fogja elől a kanyart.
marton, on 08 Apr 2014 - 22:03, said:
Haver sima Performance-es Schwlbe gumit használ TL-ként és tökéletes.
Az EVO-val lehet, hogy nem fog működni, elvileg túl vékony a fala. Mintha már más próbálta volna és átszivárgott a lötyi a falán. De próbáld ki, hátha !
Valami olyasmit hallottam hogy először kell egy másik fajta folyadék amivel eltömited, aztán mehet bele a defektmentesítő. Ha ez igaz akkor logikusnak tűnik hogy a sima tej átszivárog és nem lesz elég.
#2077
Írta 2014. április 09. - 00:03

Haver sima Performance-es Schwlbe gumit használ TL-ként és tökéletes.
Az EVO-val lehet, hogy nem fog működni, elvileg túl vékony a fala. Mintha már más próbálta volna és átszivárgott a lötyi a falán. De próbáld ki, hátha !
marton módosította - 2014. április 09. - 00:04
#2078
Írta 2014. április 08. - 11:05

Ájj, ez nem jó hír. Érdemes lehet megpróbálni löttyel, vagy esélytelen?
#2079
Írta 2014. április 08. - 10:38

filmes, on 08 Apr 2014 - 07:16, said:
Schwalbééknál minden EVO gumi TLR, vagy csak az, amire külön rá van írva? Konkrétan van két Nic-em, amiken csak annyi van, hogy Evo, és van két Ron-om, amiken külön fel van tűntetve, hogy TLR. Mondjuk a honlapjukat böngészve nem találtam olyan Evo-t, amire ne írta volna, hogy TLR.
nem mindegyik az csak amre írva vagyon
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2080
Írta 2014. április 08. - 09:16

Schwalbééknál minden EVO gumi TLR, vagy csak az, amire külön rá van írva? Konkrétan van két Nic-em, amiken csak annyi van, hogy Evo, és van két Ron-om, amiken külön fel van tűntetve, hogy TLR. Mondjuk a honlapjukat böngészve nem találtam olyan Evo-t, amire ne írta volna, hogy TLR.