Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#101
Írta 2011. október 26. - 14:53
freestrokenak én soha semmi hasznát nem vettem. tekergettem jobbra-balra de nem éreztem érdemi változást.
#102
Írta 2011. október 26. - 14:22
Ez pontosan mit is jelent?Free stroke.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#103
Írta 2011. október 26. - 13:21
hehe .)
komolyan érdekelne. a színén kívül van valami difi? rob, itt vagy?
ott a pontFree stroke.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#104
Írta 2011. október 26. - 12:39
#105
Írta 2011. október 26. - 12:36
hehe .)
komolyan érdekelne. a színén kívül van valami difi? rob, itt vagy?
Free stroke.
#106
Írta 2011. október 26. - 12:33
Mindkettõ nehéz?
hehe .)
komolyan érdekelne. a színén kívül van valami difi? rob, itt vagy?
#107
Írta 2011. október 26. - 09:35
Akkor tökéletesen választottam bár azért nem nagyon izgat pár gr különbség.
Azért a múlt héten tele volt a tököm a grammmániával, vettünk egy használt karcmentes Scott Sparkot ami tudvalevõleg nagyon könnyû carbon váz azonban tudnék ugrálni a tervezõk tökén, amiatt hogy a felsõ forgás pontokat szorító 4-es csavarok alumíniumból vannak mûszaki ember lévén már ettõl is hülyét kapok. Ráadásul ezek T20-sok amit még acélnál is el lehet nyalni ha nem jó minõségû a szerszám vagy nehezen lehet hozzá férni és emiatt könnyebben kifordul. Ez aluminimból elkészítve maga a rémálom, 4 darabból 1-et tudtam kivenni egyet kitudtam venni úgy hogy befûrészeltem a fejét és egy nagy lapos csavarhúzóval kitekertem. A másik kettõt azonban csak rezgõvágóval tudtam kivágni a 3 csavar sérülés mentes ki mûtése 7.5 óra volt, raktam bele 4 db saválló imbuszcsavart ez összesen +3 grammot jelent viszont akármikor kitudom csavarni
haha - a specinel az osszes alu, az elso nyomatekellenorzesnel elnyalodtak egyket honap alatt szerencsere hoztak cserebe, es ingyen adtak (amugy vmi 10k a csavarszett - es persze semmivel sem helyettesitheto), kb az eredeti nyomatek ketharmadaval mertem meghuzni. az egyik csavaron leteszteltem, hogy kb eddig fog ra tenylegesen, a maradek nyomatek a csavar elnyalasra megy el... ha ovatos vagy, talan egyket meghuzast kibir az eredeti nyomatekkal.
az egyik teljesen elnyalodott, asszem epp mjani ajanlotta, hogy ussek bele egy jo minosegu bitet. szerencsere mukodott, ki tudtam szedni. a szivem verzett, hogy a par honapos vazat kalapaltam, mint a hulyegyerek.
ezen a bringan meg ket helyen tortem le alucsavart... nem kicsit voltam ideges, utana vettem nyomatekkulcsot, aminek hatasara a fenti dolgok tortentek
#108
Írta 2011. október 26. - 08:23
Azért a múlt héten tele volt a tököm a grammmániával, vettünk egy használt karcmentes Scott Sparkot ami tudvalevõleg nagyon könnyû carbon váz azonban tudnék ugrálni a tervezõk tökén, amiatt hogy a felsõ forgás pontokat szorító 4-es csavarok alumíniumból vannak mûszaki ember lévén már ettõl is hülyét kapok. Ráadásul ezek T20-sok amit még acélnál is el lehet nyalni ha nem jó minõségû a szerszám vagy nehezen lehet hozzá férni és emiatt könnyebben kifordul. Ez aluminimból elkészítve maga a rémálom, 4 darabból 1-et tudtam kivenni egyet kitudtam venni úgy hogy befûrészeltem a fejét és egy nagy lapos csavarhúzóval kitekertem. A másik kettõt azonban csak rezgõvágóval tudtam kivágni a 3 csavar sérülés mentes ki mûtése 7.5 óra volt, raktam bele 4 db saválló imbuszcsavart ez összesen +3 grammot jelent viszont akármikor kitudom csavarni
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#109
Írta 2011. október 26. - 02:16
#110
Írta 2011. október 26. - 01:22
#111
Írta 2011. október 25. - 22:20
Tényleg nem rakták oda egy kis csillaggal, hogy "a súlyadat pedál nélkül értendõ". Más honlapokon ezt pontosabban ki szokták írni de nagyrészt automatikusan pedál nélkül kell érten.Na jó, belenyugszom. Így, ha levonom a pedált, akkor kis jóindulattal már éppen belefér az eltérés a toleranciába.
Azért ez úgy lenne tisztességes, ha minden alkalommal kiírnák, hogy a súly pedál nélkül értendõ. Én eddig úgy értettem, hogy ha pedál nélkül adják a bringát, akkor a súly nyilván pedál nélkül értendõ (az országútimat úgy vettem), ha pedállal akkor amúgy.
Nem gondolom, hogy leméregetik a cégek külön minden egyes alkatrésznek, bringának a hajszál pontos súlyát. Erre nincs energiájuk, idejük, egyszerûen a gyári adatokat használják a honlapok.(ahogy én észrevettem, szinte mind pont ugyan azt írja, mint a gyári honlapon is van)
#112
Írta 2011. október 25. - 22:16
dehogynem. itthon mindenki ezt akarja. a termék az csak termék, a szolgáltatás meg kell a fenének. majd max. hõbörgök a fogyasztóvédelemmel, ha mégsem kapom meg. de fizetni nem fogok érte. alap.az ugy szerintem nem fair hogy az online bolt arait akarjuk, de a fizikai bolt kiegeszito szolgaltatasaival egyutt...
akinek inge, természetesen magára veheti. akinek nem, az meg ne.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#113
Írta 2011. október 25. - 21:44
Na jó, belenyugszom. Így, ha levonom a pedált, akkor kis jóindulattal már éppen belefér az eltérés a toleranciába.
Azért ez úgy lenne tisztességes, ha minden alkalommal kiírnák, hogy a súly pedál nélkül értendõ. Én eddig úgy értettem, hogy ha pedál nélkül adják a bringát, akkor a súly nyilván pedál nélkül értendõ (az országútimat úgy vettem), ha pedállal akkor amúgy.
ott van a honlapon, nekem kb 20masodpercbe telt megtalalni. Ha online veszel biciklit [feltetelezem ez tortent] akkor illik minel tobb infot osszeszedni az internetrol. Ebbe elso korben beletartozik a gyarto honlapjanak atnyalazasa. Ez teljesen alapveto.
Ha meg boltban veszed, akkor ott van elotted, ki lehet probalni, meg lehet emelni. Akkor mindegy mennyi a katalogus-adat, mert az szazszor tobbet szamit hogy milyen erzes vele menni mint fel kilo ide vagy oda.
az uj szerintem nem fair hogy az online bolt arait akarjuk, de a fizikai bolt kiegeszito szolgaltatasaival egyutt...
RAUH-Welt
B E G R I F F
#114
Írta 2011. október 25. - 18:07
Amelyik fel van fújva.
Méghozzá 3szorosan is, akárhogy értelmezzük a "nehezebb-et":
- Melyiknek nagyobb a tömege? - A felfújtnak, mert levegõ is van benne.
- Melyiknek nagyobb a súlya? - A felfújtnak, mert a levegõ súlya is a labda súlya.
- Melyiket nehezebb felemelni? - A felfújtat, mert a labdában több levegõ van belepréselve, mint amennyit a felfújt labda kiszorít.
#115
Írta 2011. október 25. - 18:01
Azért ez úgy lenne tisztességes, ha minden alkalommal kiírnák, hogy a súly pedál nélkül értendõ. Én eddig úgy értettem, hogy ha pedál nélkül adják a bringát, akkor a súly nyilván pedál nélkül értendõ (az országútimat úgy vettem), ha pedállal akkor amúgy.
#116
Írta 2011. október 25. - 17:31
Találós kérdés!
Van két tök azonos focilabda. Az egyik fel van fújva, a másik tök lapos. Melyik a nehezebb?
Amelyik fel van fújva.
A sebesség mindent megold.
#117
Írta 2011. október 25. - 17:25
Van két tök azonos focilabda. Az egyik fel van fújva, a másik tök lapos. Melyik a nehezebb?
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#118
Írta 2011. október 25. - 16:53
amikor a specifikaciok keszulnek a honlapra [meg foleg a katalogusba] akkor kesz, sorozatgyartott kerekpar nem all rendelkezesre hogy hopp itt a horgaszmerleg, lemerjuk, a kapott adatot leirjuk, es ez kerul nyomtatasra. Elorejelzett alkatresz-adatok vannak, amiket osszeadnak es kapnak egy megkozelitoleges komplett sulyt. Honapokkal azelott hogy elkezdodik a gayrtas. Aztan mire a katalogus-adatokbol legyartott bringa lesz addigra kiderul hogy a gumi meg a villa meg a kormany [helyettesitheto mas random alkatreszekkel] nem annyi amennyit a beszallito elorejelzett es hopp ott a fel kilo ami eddig nem volt.
Es attol hogy pedallal jon [asszem kotelezo azzal jonnie] meg nem jelenti azt hogy a kozolt sulyban is benne van. Plusz mint ahogy irtak a tobbiek is, altalaban a legkisebb vazmeretre vonatkozik a megadott sulyadat.
kozben rakerestem [google a baratunk ugye...] es kb pont azt mondjak mint amit en
24-08-2010 16:45
Why is my bike heavier than stated in the catalog?
Category: FAQ, Technik
It is not always possible to realize the exakt weight for each bike, size and equipment exactly on the gram. Our figures refer to the smallest frame size without pedals, always .
But even in the same frame size, the weight can be quite different. This is due to a higher incidence of frame material, longer welds, longer brake lines / shift cables / outer casings, etc...
Also attachments can be a reason for weight fluctuations. This includes, particularly the tires.
For each frame size up to 250g - 300g additional weight can add per bike. We always try to publish accurate weight data. To eliminate all variables, you can visit your local dealer and weigh your dream bike in the shop yourself, in order to decide objectively.
forras: cube.eu - FAQ
RAUH-Welt
B E G R I F F
#119
Írta 2011. október 25. - 16:38
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#120
Írta 2011. október 25. - 16:31
Arról meggyõztetek, hogy ebbe bele kell nyugodni, de azért a Cube szerzett nálam egy kurva nagy feketepontot, mert ezt sehogy sem tudom másként felfogni, mint tudatos megtévesztést. (Még majd hitelesítem valahogy a mérlegem, ha esetleg kiderül, hogy az csal, akkor visszajövök bocsánatot kérni. - Tényleg, hogy tudom ellenõrizni a mérlegem? (Horgászmérleg, itt kaptam rá a tippet.))