Igen arn jól mondja egy kiadós vizeléssel 600-700gr-t is spórolsz és mennyivel gyorsabban tudsz menni mint feszülõ hólyaggal:) ja és mennyivel olcsóbb
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#81
Írta 2011. november 08. - 18:38
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#82
Írta 2011. november 08. - 18:34
gumi, belso es nem mellesleg ezt lehet a legjobban erezni is. aztan a kiegeszitok, nyereg, markolat. a tobbi draga mulatsag... de a forgo tomegen sporolj, mert az amit valamennyire erezni is (mongy a gorulesi ellenallas szembetunobb lesz).
tedd fel magadban a kerdest - mennyi kulonbseget erzel, ha teli van a kulacsod, vagy ha kiittad?
tedd fel magadban a kerdest - mennyi kulonbseget erzel, ha teli van a kulacsod, vagy ha kiittad?
#83
Írta 2011. november 08. - 18:03
Ami olcsóbb és viszonylag nagy a tömegnyereség az a nyeregcsõ nyereg csere. Hajtókar/pedálon lehet még sokat hozni. A legnagyobbat viszont a keréken lehet spórolni, akár 5-600g is leugrik a bringáról, de nagyon oda kell figyelni, mit választasz, hogy bírja a felhasználást meg a testsúlyodat is a cucc.
#84
Írta 2011. november 08. - 17:55
kedves grammániások! érdeklõdöm, hogy szerintetetk egy monti könnyítését mivel érdemes kezdeni? mi az amivel jelentõsebb súlycsökkenést lehet elérni? váz, teló most nem játszik. köszönöm.
#85
Írta 2011. november 07. - 10:34
#86
Írta 2011. november 07. - 10:17
hat akkor lehet rovid lesz az a nyeregcso legalabbis eleg hasonlo a vazgeom, es 100as stucnival a 375os maxra volt huzva. en 185 vagyok.
#87
Írta 2011. november 07. - 03:05
Irok majd... remelem, sok napsuteses nap lesz errefele telen, es kivihetem dagonyazni a kicsiket.
186 cm voltam aprilisban... most mar szerintem olyan 189-190 korul, de pontosan nem tudom. Igazabol csak optimista vagyok, hogy eleg lesz az orszagutibol atrakni a nyereg-nyeregcso kombot.
Mellesleg a ket hasznalt gumihoz kb. 3400,-Ft/db aron jutottam hozza.
186 cm voltam aprilisban... most mar szerintem olyan 189-190 korul, de pontosan nem tudom. Igazabol csak optimista vagyok, hogy eleg lesz az orszagutibol atrakni a nyereg-nyeregcso kombot.
Mellesleg a ket hasznalt gumihoz kb. 3400,-Ft/db aron jutottam hozza.
#88
Írta 2011. november 06. - 07:48
kivancsi leszek, mennyi lesz egyben az egesz - a circus monkey agyakrol es a raven gumikrol majd irhatnal, mennyire valtak be
milyen magas vagy, hogy ilyen hosszu stucni kell, es eleg a 350es nyeregcso?
milyen magas vagy, hogy ilyen hosszu stucni kell, es eleg a 350es nyeregcso?
#89
Írta 2011. november 06. - 04:39
Meg egy kis 29er : ImageShack Album - 31 images
A lista sorrendben:
- Niner EMD 9 2011 L-es meret: 1716 g
- Shimano XT 770-es elso valto. 34.9-es bilincs: 150 g
- WCS Trugrip kormanyvegdugokkal, vagatlanul: 52 g
- Jagwire bowdentartozekok: 5 g
- Jagwire valtobowden+haz: 110 g
- Carbon alatet. 5 mm: 2 g
- Carbon alatet. 10 mm: 4 g
- Sram X.0 marokvalto "ujraepito" kit. Baloldali: 35 g
- Sram X.0 marokvalto "ujraepito" kit. Jobboldali: 35 g
- Shimano XT 760-as 11-34 fogaskereksor zaroanyaval: 291 g
- Circus Monkey hatso agy: 274 g
- Circus Monkey elso agy: 115 g
- Easton EA50 120 mm stucni. 31.8 mm-es befogo: 173 g
- Salsa Pro Moto 11 fok hajlas, 710 mm-es hossz, 31.8 mm-es befogo: 259 g
- Shimano HG-90 lanc. 108 szem: 269 g
- ZTR Arch 29er 32 lyukas felni: 455 g
- ZTR Arch 29er 32 lyukas felni: 457 g
- Hutchinson Python 29X2.1 kulso. Tubeless Ready: 618 g
- 34.9 mm-es nyeregcsobilincs: 25 g
- Stan's No Tubes The Raven 29X2.2 kulso. Tubeless Ready: 533 g (befottes gumi 1 g )
- Novatec gyorszarak: 104 g
- Rock Shox Reba SL 29er teleszkop vagott nyakkal: 1765 g
- Pro Vibe full carbon nyeregcso 31.6X350 mm + Selle Italia SLR (135 grammos valtozat): 335 g
- Stan's No Tubes Yellow Tape. Teljes, bontatlan: 19 g
- Stan's No tubes 29er Tubeless Conversion Kit Rim Tape: 79 g
- Stan's No tubes 29er Tubeless Conversion Kit Rim Tape: 78 g
- Continental Race King 29X2.0, hasznalt: 616 g
- Specialized S-Works Fast Trak LK 29X2.0, hasznalt: 574 g (befottes gumi )
- Ami valamiert nincs a feltoltott fotok kozott -egyelore-, az a Thomson A-Head kupak: 9 g
Folytatas hamarosan!
A lista sorrendben:
- Niner EMD 9 2011 L-es meret: 1716 g
- Shimano XT 770-es elso valto. 34.9-es bilincs: 150 g
- WCS Trugrip kormanyvegdugokkal, vagatlanul: 52 g
- Jagwire bowdentartozekok: 5 g
- Jagwire valtobowden+haz: 110 g
- Carbon alatet. 5 mm: 2 g
- Carbon alatet. 10 mm: 4 g
- Sram X.0 marokvalto "ujraepito" kit. Baloldali: 35 g
- Sram X.0 marokvalto "ujraepito" kit. Jobboldali: 35 g
- Shimano XT 760-as 11-34 fogaskereksor zaroanyaval: 291 g
- Circus Monkey hatso agy: 274 g
- Circus Monkey elso agy: 115 g
- Easton EA50 120 mm stucni. 31.8 mm-es befogo: 173 g
- Salsa Pro Moto 11 fok hajlas, 710 mm-es hossz, 31.8 mm-es befogo: 259 g
- Shimano HG-90 lanc. 108 szem: 269 g
- ZTR Arch 29er 32 lyukas felni: 455 g
- ZTR Arch 29er 32 lyukas felni: 457 g
- Hutchinson Python 29X2.1 kulso. Tubeless Ready: 618 g
- 34.9 mm-es nyeregcsobilincs: 25 g
- Stan's No Tubes The Raven 29X2.2 kulso. Tubeless Ready: 533 g (befottes gumi 1 g )
- Novatec gyorszarak: 104 g
- Rock Shox Reba SL 29er teleszkop vagott nyakkal: 1765 g
- Pro Vibe full carbon nyeregcso 31.6X350 mm + Selle Italia SLR (135 grammos valtozat): 335 g
- Stan's No Tubes Yellow Tape. Teljes, bontatlan: 19 g
- Stan's No tubes 29er Tubeless Conversion Kit Rim Tape: 79 g
- Stan's No tubes 29er Tubeless Conversion Kit Rim Tape: 78 g
- Continental Race King 29X2.0, hasznalt: 616 g
- Specialized S-Works Fast Trak LK 29X2.0, hasznalt: 574 g (befottes gumi )
- Ami valamiert nincs a feltoltott fotok kozott -egyelore-, az a Thomson A-Head kupak: 9 g
Folytatas hamarosan!
#90
Írta 2011. november 04. - 21:41
Niner Flat Top Carbon kormány (710mm hossz, 31,8as befogó, +/-5mm-es emelés/esés, 9° hátrahajlás) - 183g:
DSCN5870 | deviantmtb - egyszeregy
Cannondale S.A.V.E. nyeregcsõ (420×27.2) - 237g
DSCN5840 | deviantmtb - egyszeregy
DSCN5870 | deviantmtb - egyszeregy
Cannondale S.A.V.E. nyeregcsõ (420×27.2) - 237g
DSCN5840 | deviantmtb - egyszeregy
#91
Írta 2011. október 28. - 00:42
A csekénél kis törpék faragják ki õket nagy alumíniumtömbökbõl.nem matricazott tajvani cucc? az osszes cuccukat maguk gyartjak?
Quando.
A sebesség mindent megold.
#92
Írta 2011. október 28. - 00:19
#93
Írta 2011. október 28. - 00:05
#94
Írta 2011. október 27. - 23:18
#95
Írta 2011. október 27. - 21:36
#96
Írta 2011. október 26. - 21:02
#97
Írta 2011. október 26. - 20:36
Ez pontosan mit is jelent?
Tudod állítani a nyomáspontot, elvileg, hogy mennyire behúzva koppanjon a fékkar.
#98
Írta 2011. október 26. - 20:06
en abban ereztem kulonbseget, hogy "koppanosabba" valt, hatarozottabban erte el a nyomaspontot. en is egyszer megneztem, beallitottam, aztan azutan nem foglalkoztam vele. nem is hianyzik az uj slxrol
#99
Írta 2011. október 26. - 15:56
elgondolkodtató...
freestrokenak én soha semmi hasznát nem vettem. tekergettem jobbra-balra de nem éreztem érdemi változást.
detto. nekem a BR-M755-os xt-n volt
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F