Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6538 hozzászólás a témában

#61
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.032 hozzászólás
hu vazze kateg:
Scalty (Album) - Fotoalbum auf MTB-News.de
Just for fun.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) :) Ne szólj szád nem fáj fejed.

#62
venember83

venember83

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.152 hozzászólás

de, de nem igazán értem a kérdést :)


A merevfarúak hátsó fele könnyebb, mint az össztelósoké, ezért érezheted nehéznek az Anthem hátát. Amúgy beragadt a többszörös idézet gomb nálad, így kipage hozzászólása folyamatosan megjelenik.

#63
Sly78

Sly78

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.513 hozzászólás

Ami olcsóbb és viszonylag nagy a tömegnyereség az a nyeregcsõ nyereg csere. Hajtókar/pedálon lehet még sokat hozni. A legnagyobbat viszont a keréken lehet spórolni, akár 5-600g is leugrik a bringáról, de nagyon oda kell figyelni, mit választasz, hogy bírja a felhasználást meg a testsúlyodat is a cucc.


Nem htrol valtottal ossztelosra?


de, de nem igazán értem a kérdést :)

#64
venember83

venember83

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.152 hozzászólás

Nem htrol valtottal ossztelosra?


Ebben is van igazság. De attól még lehet nehéz a hátsó agy és a sor. :D

#65
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
Nem htrol valtottal ossztelosra?

#66
Sly78

Sly78

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.513 hozzászólás

Ami olcsóbb és viszonylag nagy a tömegnyereség az a nyeregcsõ nyereg csere. Hajtókar/pedálon lehet még sokat hozni. A legnagyobbat viszont a keréken lehet spórolni, akár 5-600g is leugrik a bringáról, de nagyon oda kell figyelni, mit választasz, hogy bírja a felhasználást meg a testsúlyodat is a cucc.


Ezen most jót röhögtem.:D
Na látod, nem kell költeni a sok pénzt könnyû alkatrészekre, reggelente egy kis ricinus és már meg is van oldva.


ennyi :D

#67
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.857 hozzászólás

hát ez teljesen igaz. sõt, reggelente simán szarok negyven dekát, az majdnem olyan, mintha karbonvázra váltanék hirtelen :)

Ezen most jót röhögtem.:D
Na látod, nem kell költeni a sok pénzt könnyû alkatrészekre, reggelente egy kis ricinus és már meg is van oldva.

#68
Sly78

Sly78

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.513 hozzászólás

Ami olcsóbb és viszonylag nagy a tömegnyereség az a nyeregcsõ nyereg csere. Hajtókar/pedálon lehet még sokat hozni. A legnagyobbat viszont a keréken lehet spórolni, akár 5-600g is leugrik a bringáról, de nagyon oda kell figyelni, mit választasz, hogy bírja a felhasználást meg a testsúlyodat is a cucc.


Ebben esetben hátsó agy és a sor lehet a ludas, belegondolva hátul kb. azok a legnehezebb alkatrészek.


a felnim sem egy könnyû darab, 630g, meg szerintem az agy is nehéz, valami régi shimano.

#69
venember83

venember83

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.152 hozzászólás

nyereg iszonyat könnyû, nyeregcsõ szóba jöhet. egyébként én is a kerekekre gondoltam, a bringa hátulját érzem bitang nehéznek, úgyhogy ott lenne mit faragni. annyira nem akarok megbolondulni a grammokkal.


Ebben esetben hátsó agy és a sor lehet a ludas, belegondolva hátul kb. azok a legnehezebb alkatrészek.

#70
Sly78

Sly78

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.513 hozzászólás

Ami olcsóbb és viszonylag nagy a tömegnyereség az a nyeregcsõ nyereg csere. Hajtókar/pedálon lehet még sokat hozni. A legnagyobbat viszont a keréken lehet spórolni, akár 5-600g is leugrik a bringáról, de nagyon oda kell figyelni, mit választasz, hogy bírja a felhasználást meg a testsúlyodat is a cucc.


nyereg iszonyat könnyû, nyeregcsõ szóba jöhet. egyébként én is a kerekekre gondoltam, a bringa hátulját érzem bitang nehéznek, úgyhogy ott lenne mit faragni. annyira nem akarok megbolondulni a grammokkal.

Igen arn jól mondja egy kiadós vizeléssel 600-700gr-t is spórolsz és mennyivel gyorsabban tudsz menni mint feszülõ hólyaggal:) ja és mennyivel olcsóbb :)


hát ez teljesen igaz. sõt, reggelente simán szarok negyven dekát, az majdnem olyan, mintha karbonvázra váltanék hirtelen :)

#71
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás
Igen arn jól mondja egy kiadós vizeléssel 600-700gr-t is spórolsz és mennyivel gyorsabban tudsz menni mint feszülõ hólyaggal:) ja és mennyivel olcsóbb :)
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#72
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
gumi, belso :) es nem mellesleg ezt lehet a legjobban erezni is. aztan a kiegeszitok, nyereg, markolat. a tobbi draga mulatsag... de a forgo tomegen sporolj, mert az amit valamennyire erezni is (mongy a gorulesi ellenallas szembetunobb lesz).

tedd fel magadban a kerdest - mennyi kulonbseget erzel, ha teli van a kulacsod, vagy ha kiittad?

#73
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Ami olcsóbb és viszonylag nagy a tömegnyereség az a nyeregcsõ nyereg csere. Hajtókar/pedálon lehet még sokat hozni. A legnagyobbat viszont a keréken lehet spórolni, akár 5-600g is leugrik a bringáról, de nagyon oda kell figyelni, mit választasz, hogy bírja a felhasználást meg a testsúlyodat is a cucc.

#74
Sly78

Sly78

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.513 hozzászólás
kedves grammániások! érdeklõdöm, hogy szerintetetk egy monti könnyítését mivel érdemes kezdeni? mi az amivel jelentõsebb súlycsökkenést lehet elérni? váz, teló most nem játszik. köszönöm.

#75
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
ps: hude irigyellek az usas dolgokert :)

#76
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
hat akkor lehet rovid lesz az a nyeregcso :) legalabbis eleg hasonlo a vazgeom, es 100as stucnival a 375os maxra volt huzva. en 185 vagyok.

#77
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
Irok majd... remelem, sok napsuteses nap lesz errefele telen, es kivihetem dagonyazni a kicsiket. :D
186 cm voltam aprilisban... most mar szerintem olyan 189-190 korul, de pontosan nem tudom. Igazabol csak optimista vagyok, hogy eleg lesz az orszagutibol atrakni a nyereg-nyeregcso kombot. :)

Mellesleg a ket hasznalt gumihoz kb. 3400,-Ft/db aron jutottam hozza. :P

#78
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
kivancsi leszek, mennyi lesz egyben az egesz - a circus monkey agyakrol es a raven gumikrol majd irhatnal, mennyire valtak be :)

milyen magas vagy, hogy ilyen hosszu stucni kell, es eleg a 350es nyeregcso?

#79
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
Meg egy kis 29er ;) : ImageShack Album - 31 images

A lista sorrendben:
- Niner EMD 9 2011 L-es meret: 1716 g
- Shimano XT 770-es elso valto. 34.9-es bilincs: 150 g
- WCS Trugrip kormanyvegdugokkal, vagatlanul: 52 g
- Jagwire bowdentartozekok: 5 g
- Jagwire valtobowden+haz: 110 g
- Carbon alatet. 5 mm: 2 g
- Carbon alatet. 10 mm: 4 g
- Sram X.0 marokvalto "ujraepito" kit. Baloldali: 35 g
- Sram X.0 marokvalto "ujraepito" kit. Jobboldali: 35 g
- Shimano XT 760-as 11-34 fogaskereksor zaroanyaval: 291 g
- Circus Monkey hatso agy: 274 g
- Circus Monkey elso agy: 115 g
- Easton EA50 120 mm stucni. 31.8 mm-es befogo: 173 g
- Salsa Pro Moto 11 fok hajlas, 710 mm-es hossz, 31.8 mm-es befogo: 259 g
- Shimano HG-90 lanc. 108 szem: 269 g
- ZTR Arch 29er 32 lyukas felni: 455 g
- ZTR Arch 29er 32 lyukas felni: 457 g
- Hutchinson Python 29X2.1 kulso. Tubeless Ready: 618 g
- 34.9 mm-es nyeregcsobilincs: 25 g
- Stan's No Tubes The Raven 29X2.2 kulso. Tubeless Ready: 533 g (befottes gumi 1 g :D)
- Novatec gyorszarak: 104 g
- Rock Shox Reba SL 29er teleszkop vagott nyakkal: 1765 g
- Pro Vibe full carbon nyeregcso 31.6X350 mm + Selle Italia SLR (135 grammos valtozat): 335 g
- Stan's No Tubes Yellow Tape. Teljes, bontatlan: 19 g
- Stan's No tubes 29er Tubeless Conversion Kit Rim Tape: 79 g
- Stan's No tubes 29er Tubeless Conversion Kit Rim Tape: 78 g
- Continental Race King 29X2.0, hasznalt: 616 g
- Specialized S-Works Fast Trak LK 29X2.0, hasznalt: 574 g (befottes gumi ;))
- Ami valamiert nincs a feltoltott fotok kozott -egyelore-, az a Thomson A-Head kupak: 9 g

Folytatas hamarosan! :)

#80
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás
Niner Flat Top Carbon kormány (710mm hossz, 31,8as befogó, +/-5mm-es emelés/esés, 9° hátrahajlás) - 183g:
DSCN5870 | deviantmtb - egyszeregy

Cannondale S.A.V.E. nyeregcsõ (420×27.2) - 237g
DSCN5840 | deviantmtb - egyszeregy