Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
#4121
Írta 2006. április 13. - 08:51

mert mire való a nyereg orra? vagy van olyan, aki a hímvesszeje kiindulópontján ülve teker???
más. láttam az idei Velotrade katalógusban "Pro" cuccokat. egy titán kormány és kormányszár kijönne 15 ropiból és vagy 250 g-ból. milyen cuccok ezek?
megint más. WTB Epic Wolf Race (Kevlar, 1,95") mért súlya: 490 / 495 g. Pazzaz SP964 27,2 / 350: 244 g.
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#4122
Írta 2006. április 12. - 19:33

köszi. bár nekem többnek tûnt, de lehet azért mert sokszor bezárom az oldalt és uyranyitom, na mind1
valahogy túlélem a 10 napot.
kezdo
Gratula! és


nayo csak vicc. szerintem nem fogsz csalódni Ritcheyben egyedül a pedályait szerettem neme a 6-7 évvel ezelötti van(csak 2 éve használom) kõ nehéz de isteni, nem kotyog stb.
most meg hogy már könnyû és birya a sarat is --legyobb vétel.
#4123
Írta 2006. április 12. - 18:23

Ritchey v4 pro lett.
Könnyû,az ára sem ráz,meg tetszik is!
#4124
Írta 2006. április 12. - 16:20

Szerintem az idei év eddigi legfontosabb hazai eseménye - mindenféle értelemben.
Megkezdõdött a "visszaszámlálás", már csak 10 nap.
Addig óránként egyszer kaptok egy ilyet...
#4125
Írta 2006. április 12. - 16:13

aszem 16 ezer de könynû, yol kiveri a sarat magából. a tartóság meg mayd év végére gondolom kiderül szereintem mivel elég uy csak néhány hónapya lehet kapni igy nem lehet megállapítani hogy mit bir
más:
ZorG!!
nem lehetne ezt a beússzó CM dolgot a honlapról levnni?? ,nagyon idegesítõ (nekem) és szerintem itt mindenki tudya hogy mi lessz 22én.
#4126
Írta 2006. április 12. - 15:56

Igaz, de azért sem olcsó, mert rézötvözet.A golyó-golyós gyapágyazás tartósabb és könyebben szerelhetõ és utánállítható. Bármilyen olcsó SPD rendszerû stoplit használhatsz hozzá, a habverõé nem olcsó. Ahol olyan nagy a sár, hogy eltömödik a pedál, ott már tekerni sem nagyon lehet. Egyszer csak lejár a védettsége és akkor már 6-7000-ért fogják szórni.
Valamit valamiért: a stopli hamarabb kopik mint egy Shimano vagy Ritchey - de a pedáltest soha nem kopik el.
#4127
Írta 2006. április 12. - 15:51

#4128
Írta 2006. április 12. - 15:29

A golyó-golyós gyapágyazás tartósabb és könyebben szerelhetõ és utánállítható. Bármilyen olcsó SPD rendszerû stoplit használhatsz hozzá, a habverõé nem olcsó. Ahol olyan nagy a sár, hogy eltömödik a pedál, ott már tekerni sem nagyon lehet. Egyszer csak lejár a védettsége és akkor már 6-7000-ért fogják szórni.Melyik a legjobb és egyben könnyû,de megfizethetõ spd-s pedál?
A megfizethetõ az cca: 20.000.- (nálam).
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4129
Írta 2006. április 12. - 15:24

más meg csak a nagy S-re esküszik
de sztem a Ritchey is jó ,20-ért már leht kapni jót

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#4130
Írta 2006. április 12. - 15:22

#4131
Írta 2006. április 12. - 15:12

A megfizethetõ az cca: 20.000.- (nálam).
#4132
Írta 2006. április 12. - 12:05

Triatlonban egy nem egészen profi bicós ül a gépre, vizes seggel, nem bringás nadrágban. Nagy hegyek nincsenek, sprint nincs. Aligha számít többet neki 20-30 gramm, mint a kényelem.
Idõfutam dettó. Azt fogja felrakni a csávó, ami a legkényelmesebb, ésszerû súlyban. Az nem ez.
Van valami német cég, ami nyereg+csõ kombót gyárt egyben egyedi rendelésre, karbonból. Ha már valaki egy zsák pénzért akar könnyíteni a segge alatt, akkor az a tuti. Lespórolod a bilincs súlyát, mindenféle funkcióvesztés nélkül. Asszem 180g körül van.
#4133
Írta 2006. április 12. - 11:37

#4134
Írta 2006. április 12. - 11:04

már olyan is van, aminek orra sincs, így elérték az 54 grammos súlyt
----link----
Nem baj az, hogy nem lehet használni, mert azokra a gépekre, amelyekre ez fel fog kerülni, azok összességében sem használhatók semmire, akkor sem, ha anorexiás vagy... (30km/h felett instabillá váló Litespeed, meg 5 kilós monti - ugyanmár, életveszély:()
Nyáron lesz egy kis idõm, csinálok egy bicajt hungarocell-kreppapír kombóból, garantáltaltan letisztult lesz és könnyû, és valószínûleg intabillá is fog válni 30km/h fölött
#4135
Írta 2006. április 11. - 17:01

http://www.cyclingne.../tech/?id=tech2
Tetszik hogy egy bilinccsel fel lehet tenni a fékkart és az X.0 vagy az új X.9 trigger váltókart és még a Rock Shocks telók lockout karját is... És még van kép az új truvativ karbon hajtómûvekrõl és egyéb nyalánkságokról is.
#4136
Írta 2006. április 11. - 15:17

plusz ahogy nezem mar nem is gyartjak, mert a legkonnyebb vazuk 2.5lbs, a ghisallo meg 1.7
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4137
Írta 2006. április 11. - 09:00

#4138
Írta 2006. április 10. - 21:47

Bár szubjektív, s sok múlik a pálca falvastagságán is, de szerintem a cro-mo bazi-merev, nem összevethetõ a magnéziummal, titánnal vagy éppen karbonnal. Hangsúlyozom, relatív.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#4139
Írta 2006. április 10. - 19:37

Ki kell próbálni õket, alattam egy pár e Ft-s B+ SLR utánzat van, és idáig csak két kényelmesebb nyereggel találkoztam; a Corratec foteljével, no meg az SI Nitrox-szal.
#4140
Írta 2006. április 10. - 18:12

már olyan is van, aminek orra sincs, így elérték az 54 grammos súlyt
-10 grammért cserébe kapsz egy majdnem használhatatlan nyerget. Mindezt 76000 forintért. Ez igen. Dehát tulajdonképpen nyereg se kell, csak fölösleges nehezék, és akkor már megspórolod a nyeregcsövet meg a nyeregcsõbilincset is... Az is megérdemli, aki ezeket megveszi...
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!