Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6548 hozzászólás a témában

#4121
yvorl

yvorl

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.030 hozzászólás
ZoRG!

köszi. bár nekem többnek tûnt, de lehet azért mert sokszor bezárom az oldalt és uyranyitom, na mind1
valahogy túlélem a 10 napot.

kezdo

Gratula! és :) hát én megmondtam . vehetnél egyet nekem is ha az ára nem gáz :)
nayo csak vicc. szerintem nem fogsz csalódni Ritcheyben egyedül a pedályait szerettem neme a 6-7 évvel ezelötti van(csak 2 éve használom) kõ nehéz de isteni, nem kotyog stb.
most meg hogy már könnyû és birya a sarat is --legyobb vétel.
www.parkpre-italy.com www.parkpre.com
http://pix.bikemag.hu/album77
TEL.:30/4108066

#4122
kezdo

kezdo

    vendég

  • fórumtag
  • 26 hozzászólás
Köszönöm mindenkinek.
Ritchey v4 pro lett.
Könnyû,az ára sem ráz,meg tetszik is!

#4123
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás
Most írtam egy másik topikban:
Szerintem az idei év eddigi legfontosabb hazai eseménye - mindenféle értelemben.
Megkezdõdött a "visszaszámlálás", már csak 10 nap.
Addig óránként egyszer kaptok egy ilyet...
"In idem flumen bis non descendimus"

#4124
yvorl

yvorl

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.030 hozzászólás
ha most vennék én Ritchey V4-et nvennék
aszem 16 ezer de könynû, yol kiveri a sarat magából. a tartóság meg mayd év végére gondolom kiderül szereintem mivel elég uy csak néhány hónapya lehet kapni igy nem lehet megállapítani hogy mit bir

más:
ZorG!!
nem lehetne ezt a beússzó CM dolgot a honlapról levnni?? ,nagyon idegesítõ (nekem) és szerintem itt mindenki tudya hogy mi lessz 22én.
www.parkpre-italy.com www.parkpre.com
http://pix.bikemag.hu/album77
TEL.:30/4108066

#4125
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás

A golyó-golyós gyapágyazás tartósabb és könyebben szerelhetõ és utánállítható. Bármilyen olcsó SPD rendszerû stoplit használhatsz hozzá, a habverõé nem olcsó. Ahol olyan nagy a sár, hogy eltömödik a pedál, ott már tekerni sem nagyon lehet. Egyszer csak lejár a védettsége és akkor már 6-7000-ért fogják szórni.

Igaz, de azért sem olcsó, mert rézötvözet.
Valamit valamiért: a stopli hamarabb kopik mint egy Shimano vagy Ritchey - de a pedáltest soha nem kopik el.
"In idem flumen bis non descendimus"

#4126
Litespeed

Litespeed

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 343 hozzászólás
  • LocationBudapest
szvsz ahol akkora a sár ott tolod, de a lényeg, hogy utána bele tudj lépni a pedálba! az a nemmind1! én már voltam többször is olyan szituációban, ahol nagyon jól jött volna, ha nem kell egy óráig erõlködni, hogy belelépjek a pedálba.
One planet, one tribe...

#4127
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Melyik a legjobb és egyben könnyû,de megfizethetõ spd-s pedál?
A megfizethetõ az cca: 20.000.- (nálam).

A golyó-golyós gyapágyazás tartósabb és könyebben szerelhetõ és utánállítható. Bármilyen olcsó SPD rendszerû stoplit használhatsz hozzá, a habverõé nem olcsó. Ahol olyan nagy a sár, hogy eltömödik a pedál, ott már tekerni sem nagyon lehet. Egyszer csak lejár a védettsége és akkor már 6-7000-ért fogják szórni.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#4128
TripleB

TripleB

    bentlakó

  • fórumtag
  • 9.190 hozzászólás
Sokan szeretik az Eggbeater-t és szvsz az 20 alatt már kapható
más meg csak a nagy S-re esküszik
de sztem a Ritchey is jó ,20-ért már leht kapni jót ;)

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy


#4129
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Legkönnyebb 20 alatt sztem eggbeater c és Ritchey pro v4 . ebike-on van midkettõ.

#4130
kezdo

kezdo

    vendég

  • fórumtag
  • 26 hozzászólás
Melyik a legjobb és egyben könnyû,de megfizethetõ spd-s pedál?
A megfizethetõ az cca: 20.000.- (nálam).

#4131
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Az a nyereg egy vicc... Szerintem nagyon nem tudják, mit gagyognak.

Triatlonban egy nem egészen profi bicós ül a gépre, vizes seggel, nem bringás nadrágban. Nagy hegyek nincsenek, sprint nincs. Aligha számít többet neki 20-30 gramm, mint a kényelem.
Idõfutam dettó. Azt fogja felrakni a csávó, ami a legkényelmesebb, ésszerû súlyban. Az nem ez.

Van valami német cég, ami nyereg+csõ kombót gyárt egyben egyedi rendelésre, karbonból. Ha már valaki egy zsák pénzért akar könnyíteni a segge alatt, akkor az a tuti. Lespórolod a bilincs súlyát, mindenféle funkcióvesztés nélkül. Asszem 180g körül van.

#4132
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás
Az a vicc, hogy ezt a nyerget õk triatlonra ajánlják, mert hogy ott fekvõ a pozíció, és így a nemiszerveket nem nyomja el a nyereg, mert nincs is ott semmi, szóval õk komolyan gondolják, aztán hogy egy triatlonos erre mit mondana, azt már nem tudom...

#4133
retizotyo

retizotyo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.760 hozzászólás

már olyan is van, aminek orra sincs, így elérték az 54 grammos súlyt :)
----link----


Nem baj az, hogy nem lehet használni, mert azokra a gépekre, amelyekre ez fel fog kerülni, azok összességében sem használhatók semmire, akkor sem, ha anorexiás vagy... (30km/h felett instabillá váló Litespeed, meg 5 kilós monti - ugyanmár, életveszély:()


Nyáron lesz egy kis idõm, csinálok egy bicajt hungarocell-kreppapír kombóból, garantáltaltan letisztult lesz és könnyû, és valószínûleg intabillá is fog válni 30km/h fölött



#4134
Konásjózsi

Konásjózsi

    vendég

  • fórumtag
  • 56 hozzászólás
Avid Ultimate tárcsafék 340gramm:
http://www.cyclingne.../tech/?id=tech2
Tetszik hogy egy bilinccsel fel lehet tenni a fékkart és az X.0 vagy az új X.9 trigger váltókart és még a Rock Shocks telók lockout karját is... És még van kép az új truvativ karbon hajtómûvekrõl és egyéb nyalánkságokról is.

#4135
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
a sevennek is volt ilyen abszolut no-suly vaza tan. par evvel ezelott. de az csak 41 [?] centis mereyben volt 750g, ez a litespeed mar legalabb M-esben 770.

plusz ahogy nezem mar nem is gyartjak, mert a legkonnyebb vazuk 2.5lbs, a ghisallo meg 1.7
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4136
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
A nyergeknél már 50 gr. alatt vannak, és ez még kapható is kereskedelmi forgalomban, de szerintem mire leírom lesz 40 gr. körül is. Az meg egész más kérdés lehet-e használni. A többi alkatrészben is van ilyen minimalizálás, és általában nem használhatók hosszú távon, átlagos körülmények között. 150 gr.-os karbon oúti kormányra meg 90 gr.os stucnira (ld. ezévi Paris-Roubaix esetét), 80 gr. nyeregcsõre, 860 gr.-os kerékszettre ki bízná rá az életét? A fullkarbon hajtómû meg fogas pedig röhej. Ezekbõl talán a leghasználhatóbb a 770 gr.os Litespeed váz (de nem a magyar utakon).

#4137
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
Mert nem mentél még SLR-el. Én próbáltam 8-10ezer forintos "utánzatokat" is és igazi SLR-t is; és ég és föld. Régóta agyaltam egy BBB (vagy Acor) kópián, de most inkább összeszedtem a dupla zsét egy SLR-re, annak tényeg van értelme. Vagy csak nem jó "másolatot" próbáltam. Az meg fura, hogy akkora súlykülönbözet (70 gramm) van a másolatok és az "igazi" között...

Bár szubjektív, s sok múlik a pálca falvastagságán is, de szerintem a cro-mo bazi-merev, nem összevethetõ a magnéziummal, titánnal vagy éppen karbonnal. Hangsúlyozom, relatív.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#4138
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
A cro-mo is rugalmas...
Ki kell próbálni õket, alattam egy pár e Ft-s B+ SLR utánzat van, és idáig csak két kényelmesebb nyereggel találkoztam; a Corratec foteljével, no meg az SI Nitrox-szal.

#4139
Xabi

Xabi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 751 hozzászólás

már olyan is van, aminek orra sincs, így elérték az 54 grammos súlyt


-10 grammért cserébe kapsz egy majdnem használhatatlan nyerget. Mindezt 76000 forintért. Ez igen. Dehát tulajdonképpen nyereg se kell, csak fölösleges nehezék, és akkor már megspórolod a nyeregcsövet meg a nyeregcsõbilincset is... Az is megérdemli, aki ezeket megveszi...

X.

Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!



#4140
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.560 hozzászólás
magamat idézem egy másik topicból, mert ide passzol:
Én SLR XP-t (egy kis párnázottságban különbözik csak az SLR-tõl, 165 gramm) használok montira, és semmi bajom vele. A „Vanox” névre keresztelt pálca, és a nyereg héja megfelelõen rugalmas, ezért elnyeli a rezgéseket. Nálam bevált….
Véleményem szerint a 8000-10000 Forintos, kinézetben SLR és társaira hasonlító nyergekbõl pont ezt a rugalmasságot hagyták ki, mert pl. cr-mo pálcát alkalmaznak, mely ugye nem rugalmas.