Üdv !
Váz már van, ill. minden van a géphez hajtómû, és agyak kivételével !!!!
Segítsetek !!!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Single Speed - SÖR
Indította
country
, 2002. február 16. 22:14
#3481
Írta 2002. június 15. - 10:01

#3482
Írta 2002. június 14. - 10:33

Keped van rola? Nem unod meg?
Aki szereti a szep vazakat [szal mindenki] nezze meg http://kep.tar.hu/ov...s/pic984455.jpg .
Aki szereti a szep vazakat [szal mindenki] nezze meg http://kep.tar.hu/ov...s/pic984455.jpg .
#3483
Írta 2002. június 13. - 17:11

#3484
Írta 2002. június 13. - 13:17

van valami ss hajtómûve a truvativnak a bikemailorder.de oldalon asszem 35 euroért
#3485
vendég__*
Írta 2002. június 13. - 11:58

itt találtam http://www.surlybikes.com/ jópás ss bringa alkatrészt és kiegészítõt, lehet verni a fejünket a falba, hogy nálunk mér' nem kapni
#3486
Írta 2002. június 13. - 11:18

Csao.
Barmilyen hajtomu jo, csak le tudd rola szeni a folosleges tanyerokat. Meg vegyel hozza rovidebb hajtomucsavart. Amugy meg inkabb a kettanyeros hajtomu a jobb, mert azon nincsenek ott a kistanyerhoz szujseges felesleges dolgok, es azzal is sulyt takaritasz meg. Bar szepen le lehet azt is kopaszitani.
Bagira
Barmilyen hajtomu jo, csak le tudd rola szeni a folosleges tanyerokat. Meg vegyel hozza rovidebb hajtomucsavart. Amugy meg inkabb a kettanyeros hajtomu a jobb, mert azon nincsenek ott a kistanyerhoz szujseges felesleges dolgok, es azzal is sulyt takaritasz meg. Bar szepen le lehet azt is kopaszitani.
Bagira
#3487
Írta 2002. június 13. - 11:15

szerintem olyan 35.000-bõl ki lehet hozni 1 közepes SS. gépet.
Én most 3000-ért vettem a vázat, plusz kb. 4000 lesz a felületkezelés, festés.
a többi cucc kb. 15000.
A hajtómû, és a hátsó agy még kérdéses.
Én most 3000-ért vettem a vázat, plusz kb. 4000 lesz a felületkezelés, festés.
a többi cucc kb. 15000.
A hajtómû, és a hátsó agy még kérdéses.
#3488
Írta 2002. június 13. - 11:00

Én acél vázra voksolnéklék. találtam egy vízszintes papucsosat. 56-os váz, elég szép hegesztésekkel, úgy a 10. évét taposhatja a súlya: 2065 g.
Annak idején elég drága cucc lehetett.
Eléggé ütött koptt, így ráfér 1 kis kromofág, meg festés...
hajtómûvet keresek még égen-földön.
És még valami: a többi alkatrészt honnan szereztétek be???
Annak idején elég drága cucc lehetett.
Eléggé ütött koptt, így ráfér 1 kis kromofág, meg festés...
hajtómûvet keresek még égen-földön.
És még valami: a többi alkatrészt honnan szereztétek be???
#3489
Írta 2002. június 13. - 08:53

jut eszemben mibõl van az a váz? ha cromo akkor irány és csináltass rá vízszintes papucsot, hogy egy csomó nyûgtõl megszabadítsd magad.
#3490
Írta 2002. június 13. - 08:51

#3491
vendég__*
Írta 2002. június 13. - 00:41

Country: igazad lesz most néztem meg és ez az Acor elég vacak... 
Mivel lehetne beállítani a láncfeszességet függõleges papuccsal rendelkezõ vázon?

Mivel lehetne beállítani a láncfeszességet függõleges papuccsal rendelkezõ vázon?
#3492
vendég__*
Írta 2002. június 12. - 23:19

na arról inkább ne is beszéljünk! ingem gatyám rá megy, de ez már olyan mint a drog..........még-még-még
#3493
Írta 2002. június 12. - 23:12

#3494
vendég__*
Írta 2002. június 12. - 22:57

hol kezd egy egysebességes építését?
két baromi fontos összetevõ van ami hiánycikk hazánkba:
1; váz
2; hátsó agy
megpróbálom tömören összefoglalni az én kálváriámat (2 egysebességest építettem ezidáig)
kezdtem ott, hogy szereztem egy CroMo vázat, aminek tetszett a geometriája. ezt a jó öreg Pajti bá-val átalakítattam pályapapucsosra. majd mivel 135mm széles egy sebességes agyat égen-földön nem találtam, beszerettem egy DX agyat (110mm) és a vázat összehúztuk erre a méretre. mondanom se kell, hogy lehetne tökéletesebb is. Az összes többi alkatrész beszerzése nem okozhat gondot.
De most már ha minden igaz úton van a vázam is és a 135mm-es hátsó egysebességes agyam is, mostmár csak a postán múlik......
két baromi fontos összetevõ van ami hiánycikk hazánkba:
1; váz
2; hátsó agy
megpróbálom tömören összefoglalni az én kálváriámat (2 egysebességest építettem ezidáig)
kezdtem ott, hogy szereztem egy CroMo vázat, aminek tetszett a geometriája. ezt a jó öreg Pajti bá-val átalakítattam pályapapucsosra. majd mivel 135mm széles egy sebességes agyat égen-földön nem találtam, beszerettem egy DX agyat (110mm) és a vázat összehúztuk erre a méretre. mondanom se kell, hogy lehetne tökéletesebb is. Az összes többi alkatrész beszerzése nem okozhat gondot.
De most már ha minden igaz úton van a vázam is és a 135mm-es hátsó egysebességes agyam is, mostmár csak a postán múlik......
#3495
Írta 2002. június 12. - 21:31

attól függ melyik fajta acor láncfeszítõ az mert ha az amire gondolok nem biztos, hogy össze fog jönni egy jó láncvonallal.
#3496
vendég__*
Írta 2002. június 12. - 21:12

Üdv mindenkinek!
Most szabadult fel egy vázam és komolyan megfogott ez az egysebességes téma.
A váz egy nagyon pici (14,5 col) váz függõleges papuccsal, de van itt nekem egy Acor láncfeszítõ amit a lánvillára kell szerelni.
Van még alapszintû duplafalú elsõ meg kazettás hátsó kerék, meg egysebesre átalakított h.mû, kell ezen kívül bármi még egysebességes monti építéséhez amit nem lehet egyszerûen beszerezni?
Bocs ha hülyeségeket kérdezek
Üdv Tcs
Most szabadult fel egy vázam és komolyan megfogott ez az egysebességes téma.
A váz egy nagyon pici (14,5 col) váz függõleges papuccsal, de van itt nekem egy Acor láncfeszítõ amit a lánvillára kell szerelni.
Van még alapszintû duplafalú elsõ meg kazettás hátsó kerék, meg egysebesre átalakított h.mû, kell ezen kívül bármi még egysebességes monti építéséhez amit nem lehet egyszerûen beszerezni?
Bocs ha hülyeségeket kérdezek

Üdv Tcs
#3497
Írta 2002. június 12. - 19:51

hát természetesen a váznál mert attól függ melyik irányba indulsz el. feszító avagy vízszintes papucs.
#3498
Írta 2002. június 12. - 19:49

#3499
Írta 2002. június 12. - 18:51

Csao.
Ezek szerint kettovel gyarapodott a fixisek szama Bp.-en. Csak nehogy divat legyen, mert akkor megorulok.Engem az erekelne, hogy ki volt az a zoldfutar gyerek, akinek nem palyaagya volt. Mert akit en ismerek, annak palyaagya van. Illetve van egy masik is, de O most sima orszagutival megy. De lehat, hogy mar megint fixizik. Szoval, lehet, hogy O volt az. Na mindegy, ezt ejtsuk azt hiszem.
Bunnyzni ugynugy lehet vele, mint egy rendes bringaval, csak ha valamit tenyleg at is akarsz ugrani, akkor jol kell, hogy kijojjon a lepes, ugye... Mondjuk az szokott inkabb gaz lenni, hogy a fixik orszagutik altalaban, es azok nem ugralasra vannak epitve. De egy meredek stucnival, meg egyeneskormannyal mar egesz jol lehet csinalni a dolgot. Hatramenni meg geci nehez, eloszor gyakorold a hatrakoroket, ha abbol mar barmikor meg tudsz csinlani mondjuk kettot, akkor megprobalhatsz egyenesen hatrafele menni. De ugyse fog sikerulni.:-))
Azt meg mar nem tudom, ki kerdezte, hogy hogy lehet hatekonyan lassulni, de lehet, csak meg kell tanulni a technikajat. Persze soha nem lesz olyan, mint fekkel. Multokor felultem a montimra, es ketszer is majdnem beestem a villamos ala, mert akkora biztonsagerzetet adott a fek... Szoval kicsit tulvallaltam. Szerintem kevesebb a baleset fixivel. A masik meg, hogy aki eljut oda, hogí fek nelkul fixizzen, az mar eleg jol tud bringazni, es nem kell felnie, hacsak nincs technikai hiba.
A masik meg, hogy ha a hegy tetejen laknek, akkor en se jarnek fek nelkul, az teny. Legfaljebb, mikor leernek ,akkor beraknam a tskamba afeket. Mert azert ugy megsem az igazi.
Na hello.
Bagira
Ezek szerint kettovel gyarapodott a fixisek szama Bp.-en. Csak nehogy divat legyen, mert akkor megorulok.Engem az erekelne, hogy ki volt az a zoldfutar gyerek, akinek nem palyaagya volt. Mert akit en ismerek, annak palyaagya van. Illetve van egy masik is, de O most sima orszagutival megy. De lehat, hogy mar megint fixizik. Szoval, lehet, hogy O volt az. Na mindegy, ezt ejtsuk azt hiszem.
Bunnyzni ugynugy lehet vele, mint egy rendes bringaval, csak ha valamit tenyleg at is akarsz ugrani, akkor jol kell, hogy kijojjon a lepes, ugye... Mondjuk az szokott inkabb gaz lenni, hogy a fixik orszagutik altalaban, es azok nem ugralasra vannak epitve. De egy meredek stucnival, meg egyeneskormannyal mar egesz jol lehet csinalni a dolgot. Hatramenni meg geci nehez, eloszor gyakorold a hatrakoroket, ha abbol mar barmikor meg tudsz csinlani mondjuk kettot, akkor megprobalhatsz egyenesen hatrafele menni. De ugyse fog sikerulni.:-))
Azt meg mar nem tudom, ki kerdezte, hogy hogy lehet hatekonyan lassulni, de lehet, csak meg kell tanulni a technikajat. Persze soha nem lesz olyan, mint fekkel. Multokor felultem a montimra, es ketszer is majdnem beestem a villamos ala, mert akkora biztonsagerzetet adott a fek... Szoval kicsit tulvallaltam. Szerintem kevesebb a baleset fixivel. A masik meg, hogy aki eljut oda, hogí fek nelkul fixizzen, az mar eleg jol tud bringazni, es nem kell felnie, hacsak nincs technikai hiba.
A masik meg, hogy ha a hegy tetejen laknek, akkor en se jarnek fek nelkul, az teny. Legfaljebb, mikor leernek ,akkor beraknam a tskamba afeket. Mert azert ugy megsem az igazi.
Na hello.
Bagira
#3500
Írta 2002. június 12. - 16:46

Sziasztok!
Most hétévén a Sportszigeten láttam egy halom egysebességes brongát. Köztük pár fék nélküli fixit is. Ez utóbbiak láttán ott helyben olvadozni kezdtem. Annyira szép, annyira letisztult, annyira tökéletes. Semmi csicsa, épp csak annyi dolog, amitõl a kreékpár MEGY. Pl no fék....
Volt ott pl egy egyönyörû példány sötétkék vázzal, fekete kerekekkel. Nem ismerõs itt valakinek? ... Ha igen, akkor gratulálok a bringájához.
Engem a féknélküliség ejtett zavarba: hogyan lehet ezzel hatékonyan lassulni? Mit lehet kezdeni az eléd ugró gyalogossal? Hirtelen piros lámpával? Jómagam montizom. Soksebességessel, és hozzászoktam az "egyujjas bármikormegállsz" fékérzéshez. Avassatok be a titokba, mert nagyon nagyon tetszik.
--Trifo
Most hétévén a Sportszigeten láttam egy halom egysebességes brongát. Köztük pár fék nélküli fixit is. Ez utóbbiak láttán ott helyben olvadozni kezdtem. Annyira szép, annyira letisztult, annyira tökéletes. Semmi csicsa, épp csak annyi dolog, amitõl a kreékpár MEGY. Pl no fék....
Volt ott pl egy egyönyörû példány sötétkék vázzal, fekete kerekekkel. Nem ismerõs itt valakinek? ... Ha igen, akkor gratulálok a bringájához.
Engem a féknélküliség ejtett zavarba: hogyan lehet ezzel hatékonyan lassulni? Mit lehet kezdeni az eléd ugró gyalogossal? Hirtelen piros lámpával? Jómagam montizom. Soksebességessel, és hozzászoktam az "egyujjas bármikormegállsz" fékérzéshez. Avassatok be a titokba, mert nagyon nagyon tetszik.
--Trifo