Helló, adott egy sima átütős 12/142 dt XM 1501 hátsó kerék lehet olyan átalakítót kapni amivel beletudom rakni boostos vázba?
IS-6: https://r2-bike.com/...le-12x148-Boost
CL: https://r2-bike.com/...ck-12x148-Boost
Helló, adott egy sima átütős 12/142 dt XM 1501 hátsó kerék lehet olyan átalakítót kapni amivel beletudom rakni boostos vázba?
IS-6: https://r2-bike.com/...le-12x148-Boost
CL: https://r2-bike.com/...ck-12x148-Boost
Helló, adott egy sima átütős 12/142 dt XM 1501 hátsó kerék lehet olyan átalakítót kapni amivel beletudom rakni boostos vázba?
Kérdés, Shimano gyári kerékszett WHM 770, talán, a kazettát felfogó csavar menete az az agy testbe van belemetszve, vagy van ott bent egy anya szerűség ami cserélhető ha a ment elnyalódott?
A szervízben azt mondták, hogy hosszabb távon a Sram kerékagyakat kellene még mindenképp kicserélni, ezzel nem fogok vitatkozni .
Azt gondoltam, nehéz a KLS Draft felnik súlya, emiatt érdemes lenne komolyabbat venni.
Valószínűleg amint elkopik a mostani fékbetét szettem (2 hetes kb., akkor még nem terveztem ennyire komolyan a fékcserét), még a nyár elején lecserélem a linkelt Shimano Deore rendszerre.
annyira nem lehet elképesztő nehéz
én a trekkinget mértem az 500g alatt volt (4k körüli kategóriában az nem rossz)
crossride felejtős szvsz, de egyáltalán arra a felhasználásra minek jobb a gyárinál ?
a fék cseréjének sokkal több értelme van az a hayes tényleg hulladék.
Lehet tudni, mennyi lehet a gyári KLS Draft felni súlya? Nem találtam erről adatot.
Akkor várok mindenképp év végéig, mert a fékkel nem kevés összeg lesz.
A Crossride-ot hanyagoljam?
annyira nem lehet elképesztő nehéz
én a trekkinget mértem az 500g alatt volt (4k körüli kategóriában az nem rossz)
crossride felejtős szvsz, de egyáltalán arra a felhasználásra minek jobb a gyárinál ?
a fék cseréjének sokkal több értelme van az a hayes tényleg hulladék.
Lehet tudni, mennyi lehet a gyári KLS Draft felni súlya? Nem találtam erről adatot.
Akkor várok mindenképp év végéig, mert a fékkel nem kevés összeg lesz.
A Crossride-ot hanyagoljam?
Azért az MT35-ért nem érdemes pénzt adnod ki, nem igen leszel előrébb a mostani kerekednél, 2 kiló felett a súlya, hagyományos küllőkkel fűzve, inkább nyúlj kicsit jobban a zsebbe és a marton által belinkelt XT, arra a kerékre érdemes váltani, + 20 a Crossridhez képes
Köszönöm ismételten a segítséget mindenkinek. A hsz-ek alapján azt gondolom, hogy a Lajos által linkelt Shimano WH-MT35 szett lesz a befutó.A gyári Hayes Dyno Sport fékeket is kicserélném, ezt néztem ki helyette:
http://ebike.hu/term...ikus-tarcsafek/
Többet nem szánnék erre sem, majd veszek hozzájuk centerlock-os tárcsákat.
A presta szelepről is meggyőztetek, átállok arra is. Viszont gondolkodtam a helyzeten. Most van új (autószelepes) belső a bringában, defektvédő folyadékkal. Kb. 1000 km-t ha mentek. Ezeket ilyen újszerűen nem akarom kukázni, úgyhogy valószínűleg csak az évi végi nagyszervizkor veszem meg a kerekeket meg a fékeket, és akkor már érdemes a belsőt is kicserélnem (prestásra).
Azért az MT35-ért nem érdemes pénzt adnod ki, nem igen leszel előrébb a mostani kerekednél, 2 kiló felett a súlya, hagyományos küllőkkel fűzve, inkább nyúlj kicsit jobban a zsebbe és a marton által belinkelt XT, arra a kerékre érdemes váltani, + 20 a Crossridhez képest ,,csak".
Köszönöm ismételten a segítséget mindenkinek. A hsz-ek alapján azt gondolom, hogy a Lajos által linkelt Shimano WH-MT35 szett lesz a befutó.A gyári Hayes Dyno Sport fékeket is kicserélném, ezt néztem ki helyette:
http://ebike.hu/term...ikus-tarcsafek/
Többet nem szánnék erre sem, majd veszek hozzájuk centerlock-os tárcsákat.
A presta szelepről is meggyőztetek, átállok arra is. Viszont gondolkodtam a helyzeten. Most van új (autószelepes) belső a bringában, defektvédő folyadékkal. Kb. 1000 km-t ha mentek. Ezeket ilyen újszerűen nem akarom kukázni, úgyhogy valószínűleg csak az évi végi nagyszervizkor veszem meg a kerekeket meg a fékeket, és akkor már érdemes a belsőt is kicserélnem (prestásra).
akkor viszont várj majd valami akciókat, német webshopokban azért szokott bőven lenni szezon végén + karácsony körül....
Köszönöm ismételten a segítséget mindenkinek. A hsz-ek alapján azt gondolom, hogy a Lajos által linkelt Shimano WH-MT35 szett lesz a befutó.A gyári Hayes Dyno Sport fékeket is kicserélném, ezt néztem ki helyette:
http://ebike.hu/term...ikus-tarcsafek/
Többet nem szánnék erre sem, majd veszek hozzájuk centerlock-os tárcsákat.
A presta szelepről is meggyőztetek, átállok arra is. Viszont gondolkodtam a helyzeten. Most van új (autószelepes) belső a bringában, defektvédő folyadékkal. Kb. 1000 km-t ha mentek. Ezeket ilyen újszerűen nem akarom kukázni, úgyhogy valószínűleg csak az évi végi nagyszervizkor veszem meg a kerekeket meg a fékeket, és akkor már érdemes a belsőt is kicserélnem (prestásra).
Bubus83 módosította - 2016. április 19. - 17:40
3. A Shimano gyári kerékszettnél jól nézem, hogy a 2 kerék 199, illetve 279 euró? Ezek centerlock-osak, akkor mondjuk a féktárcsát kéne cserélnem.
4. Még egy fontos kérdés: honnan tudhatom, van-e lehetőség az általatok linkelt felnivel autószelepes belsőt használni? Én mondjuk ezt preferálom, most is az van.
Véleményetek szerint, mivel főként aszfalton, könnyű terepen használom ezt a bringám, érdemes ilyen drága szettet venni? Elegendő lehet egy valamivel gyengébb, de kedvező árú is? Ilyenre tudtok javaslatot tenni?
Köszi a segítséget, visszamenőleg és előre is
.
Ha már ott voltál az oldalon, nem néztél körbe kicsit ? Van ott még olcsóbb kerék is.
http://www.bike-disc...5381/wg_id-8821
Szerintem ez elég korrekt ár egy gyári kerékszettért. És a Mavic Crossland/Crossride-nál biztosan jobb minőségű.
Ha biztosan nem vágysz ust-s kerékre, akkor 8as fúróval megnagyítod (amúgy 8,5mm az autószelep de kicsit megmozgatod a fúrót és annyi lesz) a szeleplyukat és használhatod a kiskedvenc autószelepes belsőidet.
(amúgy én is azt szeretem)
), nem is tudom hogy lehet e kapni autós tubeless szelepet.
lehet.
joe's-nak van
én pl szívből gyűlölöm a presta szelepet....nincs oka...csak.
Bikertigger módosította - 2016. április 19. - 00:21
Titkos tippem még a Shimano gyári kerék. Kézzel ment föl rá a tubeless gumi, lötty nélkül tartotta a levegőt.
Tegnapelőtt verseny előtt véletlen kitekertem a tubeless szelep belsejét és jelentem hogy sikerült Shimano gyári kereket tubeless gumival, kis kézi pumpával felpumpálni
2. Melyik felnikhez nem kell szalag (sajnos "újonc" vagyok keréktémában)? Mitől függ, hogy kell-e?
Ha belső nélkül akarod használni a szalag a küllőfuratot takarja/tömíti, különben elszökik a levegő. Ehhez kimondottan "Tubeless" ill. "UST"-s felniknél nem kell csak (pl. Shimano XT), de amúgy is érdemes használni szalagot mert így nincs esély rá hogy a belsőt kilyukasztja egy küllőcsavar vagy furat éle.
3. A Shimano gyári kerékszettnél jól nézem, hogy a 2 kerék 199, illetve 279 euró? Ezek centerlock-osak, akkor mondjuk a féktárcsát kéne cserélnem.
Vagy közéraksz egy adaptert, nekem jól működik.
4. Még egy fontos kérdés: honnan tudhatom, van-e lehetőség az általatok linkelt felnivel autószelepes belsőt használni? Én mondjuk ezt preferálom, most is az van.
A jobb felnik (és belsők) általában szingósak, de ha nagyon muszály ki lehet furatni a boltban autószelepesre. Az viszont üti a tubeless-t (és a jó izlést ), nem is tudom hogy lehet e kapni autós tubeless szelepet. A szingós könnyebb, tehát jobb a kerék egyensúlya, és a kissebb lyukkal erősebb a felni is. Az autószelepes benzinkút/műhelypumpához meg veszel egy 200 Forintos átalakítót.
Tekergek módosította - 2016. április 18. - 22:38
Köszönöm mindenkinek a választ! Megnéztem a linkeket.
Nem nyomom durván, ez a bringám az országútis, könnyű terepes MTB-m (Conti Tour Ride 47x622 gumikkal). 90 kg körül vagyok. A hsz-ek alapján felmerült kérdéseim:
1. A CRC az egyedileg összeállított konfigurációt összeépítve küldi?
Igazából a bringához a fekete küllő illik, de zavar, ahogy ledörzsölődik a festék róluk, lehet ezért az ezüst színű a jobb választás.
2. Melyik felnikhez nem kell szalag (sajnos "újonc" vagyok keréktémában)? Mitől függ, hogy kell-e?
3. A Shimano gyári kerékszettnél jól nézem, hogy a 2 kerék 199, illetve 279 euró? Ezek centerlock-osak, akkor mondjuk a féktárcsát kéne cserélnem.
4. Még egy fontos kérdés: honnan tudhatom, van-e lehetőség az általatok linkelt felnivel autószelepes belsőt használni? Én mondjuk ezt preferálom, most is az van.
Véleményetek szerint, mivel főként aszfalton, könnyű terepen használom ezt a bringám, érdemes ilyen drága szettet venni? Elegendő lehet egy valamivel gyengébb, de kedvező árú is? Ilyenre tudtok javaslatot tenni?
Köszi a segítséget, visszamenőleg és előre is .
Sziasztok!
Kellys TNT 20 2013-as 29er bringám van [link], több dolog már cserélve lett rajta (Shimano Deore hajtómű, első váltó, elöl 180-as féktárcsa). Most elgondolkodtam rajta, hogy a felniket és a kerékagyakat kicserélem komolyabbra.
Fűzött kerék szintjén a Mavic Crossride 29-re gondoltam (ez kb. 80 ezer Ft). Ebben bent van a kerékagy?
Titkos tippem még a Shimano gyári kerék. Kézzel ment föl rá a tubeless gumi, lötty nélkül tartotta a levegőt.
http://www.bike-disc...5461/wg_id-8821
Vagy olcsóbb kiadásban (nem sok a különbség):
http://www.bike-disc...2449/wg_id-8821
Köszönöm a választ! A Novatec agyak jók? Egy ismerősöm ajánlotta ezeket is.
Én itt legóztam össze a kerekemet, Mavic helyett ZTR Arch felnivel, Mavic szeret repedni.
http://www.actionspo...nfigurator/?p=1
rossznak nem rosszak, de inkább legózz össze a CRC-n egy jó shimanos kereket, az bőven ki fogja szolgálni az igényeid és itthon is stabil szervízháttere van. hacsak nem vagy extrém mód durva arc vagy túlsúlyos akkor 32 küllős bőven elég is.
http://www.chainreac...el/rp-prod79415
http://www.chainreac...el/rp-prod79414
például shimano XT agyak (6 csavaros tárcsához) + XM819 felni + duplán húzott DT Competition küllők + Velox felniszalaggal első kerék 151 EUR, hátsó 160 EUR, ennél jobbat ár/értékben nem kapsz gyári kerékszettben sem. ilyen értékben már ingyen szállítanak. (sajnos Mo.n drágábbak az alkatrészek + szervíz munkadíj is van)
ez egy kicsit a 80ezres keret felett van, 25 eurót spórolhatsz, ha fekete helyett ezüst küllővel veszed vagy 40-t nem húzottal, hanem csak sima küllőkkel. én a felniből a legjobbat venném, ami belefér a keretbe, mavic 719 vagy 819 kiváló választás, a kerékagy az amin még tudsz spórolni költségben, de ahogy nézem SLX-ből csak centerlockos agy van...az biztos hogy egy jó kereket egyszer kell megvenni és talán a kerékpáros élmények egyik kulcsa. én egy DT 240s agy + Mavic XC717-t fűzettem még régebben, óriási feeling mennyire jól gyorsítható és mégis elpusztíthatatlan kerék
xm 819-esbe minek szalag ?
fritz webshop nem olcsóbb mint a crc ? ennyiből amúgy kijön itthon is (310 eur) legfeljebb az a kérdés felni van-e ?
de jók a novatec agyak is amúgy
crossride viszont egy fos
Bikertigger módosította - 2016. április 17. - 22:48
Köszönöm a választ! A Novatec agyak jók? Egy ismerősöm ajánlotta ezeket is.
rossznak nem rosszak, de inkább legózz össze a CRC-n egy jó shimanos kereket, az bőven ki fogja szolgálni az igényeid és itthon is stabil szervízháttere van. hacsak nem vagy extrém mód durva arc vagy túlsúlyos akkor 32 küllős bőven elég is.
http://www.chainreac...el/rp-prod79415
http://www.chainreac...el/rp-prod79414
például shimano XT agyak (6 csavaros tárcsához) + XM819 felni + duplán húzott DT Competition küllők + Velox felniszalaggal első kerék 151 EUR, hátsó 160 EUR, ennél jobbat ár/értékben nem kapsz gyári kerékszettben sem. ilyen értékben már ingyen szállítanak. (sajnos Mo.n drágábbak az alkatrészek + szervíz munkadíj is van)
ez egy kicsit a 80ezres keret felett van, 25 eurót spórolhatsz, ha fekete helyett ezüst küllővel veszed vagy 40-t nem húzottal, hanem csak sima küllőkkel. én a felniből a legjobbat venném, ami belefér a keretbe, mavic 719 vagy 819 kiváló választás, a kerékagy az amin még tudsz spórolni költségben, de ahogy nézem SLX-ből csak centerlockos agy van...az biztos hogy egy jó kereket egyszer kell megvenni és talán a kerékpáros élmények egyik kulcsa. én egy DT 240s agy + Mavic XC717-t fűzettem még régebben, óriási feeling mennyire jól gyorsítható és mégis elpusztíthatatlan kerék
DaveRider módosította - 2016. április 17. - 22:21
A Crossride egy komplett kerék, aggyal, felnivel. De nem egy jó minőség, jobban jársz egy összerakott kerékkel.
A 819 sokkal komolyabb felni, azt vedd ! Mondjuk XT agyakra fűzetve jó minőségű de nem túl drága kereked lesz. A tárcsákat adapterrel is fölrakhatod vagy veszel új Centerlock-os tárcsákat és a régit eladod.
Köszönöm a választ! A Novatec agyak jók? Egy ismerősöm ajánlotta ezeket is.
A Crossride egy komplett kerék, aggyal, felnivel. De nem egy jó minőség, jobban jársz egy összerakott kerékkel.
A 819 sokkal komolyabb felni, azt vedd ! Mondjuk XT agyakra fűzetve jó minőségű de nem túl drága kereked lesz. A tárcsákat adapterrel is fölrakhatod vagy veszel új Centerlock-os tárcsákat és a régit eladod.