Jelentkezz be Regisztrálj

Sebességmérõk
#1441
Írta 2009. március 13. - 18:39

#1442
Írta 2009. március 12. - 23:56

#1443
Írta 2009. március 12. - 21:13

#1444
Írta 2009. március 12. - 21:08

Ha valaki görgõzik és elsõkerékrõl mûködõ vezetékes sebességmérõje van, akkor megpróbálhatja az én új módszeremet: nekem Cateye Mity 8-am van, átszereltem a stucnira (most kersesztben áll, de nem probléma, mert úgyis csak a megtett km érdekel) és így a vezeték a felsõcsõ mentén pont elér a támvillára szerelt érzékelõig. XL-es Merida országúti vázam van, úgyhogy gondolom a legtöbb bringán mûködne.
Nekem is van ilyen órám. görgõzéshez elmetéltem a madzagot és megtoldottam. Tökéletesen mûködik. Az óra is maradt a kormányon Így hagyom a kinti tekerésekre is.
http://laciklon.fotoalbum.hu/index
#1445
Írta 2009. március 12. - 21:04

üdv
#1446
Írta 2009. március 12. - 16:05


#1447
Írta 2009. március 12. - 00:22

HOL vetted? ha intersport és társai akkor lehet hogy nem is tudod belõni mert rossz a frekije és a M.O.-on nem igazán fog tökéletesen mûködni (saját tapasztalat)üdv
van egy sigma bc 1106-os rádiós sebességmérõm. az a probléma hogy egyáltalán nem sikerül a vevõt és az adót egymáshoz párosítani, minden a gyári, friss elem a vevõ és adó egységben, ezzel nem lehet a gond. a távolság kisebb bõven a gyárilag megadott maximumtól (ha akarnám se lehetne nagyobb ezen a bringán), és a "szórásban" is benne van a vevõ, vagyis elvileg látnia kéne az adót. eddig acél merevvillával, vagy acél nyakas telóval használtam, azokkal mûködött. most alunyakas, alu becsúszós villám van, de ennek nem kéne problémának lennie, mert nem kell antenna, vagy bármi más, mert egy karbon villával is mûködnie kéne. szóval nem tudom mi a gond. valaki tudna segíteni?
a válaszokat elõre is köszi mindenkinek
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1448
Írta 2009. március 11. - 23:54

van egy sigma bc 1106-os rádiós sebességmérõm. az a probléma hogy egyáltalán nem sikerül a vevõt és az adót egymáshoz párosítani, minden a gyári, friss elem a vevõ és adó egységben, ezzel nem lehet a gond. a távolság kisebb bõven a gyárilag megadott maximumtól (ha akarnám se lehetne nagyobb ezen a bringán), és a "szórásban" is benne van a vevõ, vagyis elvileg látnia kéne az adót. eddig acél merevvillával, vagy acél nyakas telóval használtam, azokkal mûködött. most alunyakas, alu becsúszós villám van, de ennek nem kéne problémának lennie, mert nem kell antenna, vagy bármi más, mert egy karbon villával is mûködnie kéne. szóval nem tudom mi a gond. valaki tudna segíteni?
a válaszokat elõre is köszi mindenkinek
#1449
Írta 2009. február 18. - 13:10

#1450
Írta 2009. február 17. - 19:33

#1451
Írta 2009. február 16. - 22:48


PBG, én csak aszontam', hogy a Trelock gyárt karika órákat.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1452
Írta 2009. február 16. - 22:07

Használ valaki Ventura vezetéknélkülit? Nyerték anyuék tombolán, megéri lecserélni a jól bevált Velo-5 -re?
Nem. Mármint, ha úgy érted, hogy a Velo 5-öt, Venturára.
#1453
Írta 2009. február 16. - 21:36

#1454
Írta 2009. február 16. - 20:31

Ez nem biztos, hogy az, de ilyen kör alakú órákat a Trelock gyárt.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1455
Írta 2009. február 16. - 20:23

#1456
Írta 2009. február 05. - 09:04

#1457
Írta 2008. október 13. - 19:31

- 8as xtr fékváltókarral, most is meg van a Yasecon. Akkor még szett specifikus érzékelõk voltak, vagyis külön az xtr-hez, nagyon profin néz ki. Ez még vezetékes rendszer.
- 9es xt rapidfire-hez, jelenleg nincs használatban, mert dc-re váltottam. Rádiós, az érzékelõ szett univerzális (mindere jó: lx, xt, xtr kivéve deore), de emiatt egy kicsit bumszli.
- országútin 10-es 105 szettel, rádiós, az érzékelõ szett itt eltûnik (bandázs alatt lehet vezetni), ez a legprofibb, látszik, hogy erre tervezték eredetileg. A kezelõ gombok a fékváltókarba beépítve, nem rossz... :lick:
elõnyök:
- montin nagy kúlfaktor, még senkinél sem láttam, ennek az az oka, hogy montin elvileg semmi értelme nincs használni

- 4 bicajt kezel, tehát van egy órám és három érzékelõ szettem amibõl az egyik majd tíz éves vezetékes, semmi gond.
- pedálcsapás mérése, külön érzékelõ nélkül
- pedálcsapás mérése tekerés nélkül, gurulás közben, ez semmi más nem tudja a piacon

- fokozatkijelzés
- cateye gyártja a shimanoknak úgy tudom
hátrányok:
- drága
- külön kell rendelni 31.8-as bilincset (figyelni rá rendeléskor!)
- nincs háttér világítás
- béna a rádiós érzékelõ felfogatása, nem igen fekszik fel a karbon villára
- lehetne kisebb a mágnese, de legalább kompatibilis hagyományos és kard küllõkkel is.
- készenléti módból csak gombnyomásra tér magához
Külön kell venni egy órát, és egy érzékelõ készletet.
Az új dura-ace szett kapott új flight decket: pulzusmérés stb., érdemes szerintem arra várni országúti esetében, kérdés hogy kompatibilis lesz-e a régi szettekkel (105, ultegra)
Montinál ha valaki akar venni talán még kapható, de hivatalosan szerintem már katalógusba sincs.
#1458
Írta 2008. október 08. - 07:41

Erre én is kiváncsi lennék,mármint tapasztalatokra. Mert flight deckes az országútim váltókarja és gondolkozom, hogy a Jézuska hoz nekem egy ilyen órát. Csak elõtte érdeklõdöm.Valakinek van tapasztalata a Shimano Flightdeck-rol? Megeri megvenni?....
#1459
Írta 2008. október 07. - 21:09

Nem emlekszem, mikor volt benne elemcsere, de az erintkezok jol mukodnek sztem, mert amint bepattintom a helyere, egybol bekapcsol es a kijelzo is eleg kontrasztosan mutatja az adatokat. Bar lehet, h nem artana kicsit megpiszkalni.
Reset gomb van rajta(a Cateye-mon van..) valahol(alúl)?
Ha igen,akkor talán azt még meg kéne próbálni,az általában segiteni szokott rajta.:chin:
#1460
Írta 2008. október 07. - 20:43

érzkelõ + a mágnes távolsága rendben ?
Hat ezt mar kb 86 fele modon kiprobaltam, de semmit nem reagal. Meg az erzekelot is szetszedtem, de a vezetekek fixek, nincsenek kiszakadva.