csekk disz: natural beauty.
Ezt azért nem kellett volna :nonono: Sok idõ kell amíg ezt a mentális sokkot kiheverem.
csekk disz: natural beauty.
Egyrészt: a Morati szerény cég (túl szerény, szerintem kábé ebbe döglöttek bele...).Material: The frames are made of Titanium alloys Ti 3AL,2.5V and Ti 6AL,4V.
ezt írja a weblap. sehol egy szóval sincs aerospace grade. pedig arra büszkék szoktak lenni a gyártók...
NE ÍGY! NE ÍGY!
a morati milyet használ?
Ha lecsavarod a racsni felöli tengelykupakot, akkor a tengelyt ki lehet ütögetni. Mint az American Classic, az enyémen nincs inbusznyílás. Díjtalanul cserélik?Az utóbbiakat egyelõre nem sikerült megnyitni (illetve nem merjük a tengelyben lévõ - egykoron széria - 5-ös inbusz kulcsnyílás híjján...ötlet rá esetleg???), de azok is besz@rnak évente, így legalább van munkájuk Németországban.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Titán szabadonfutód van otthon vagy egy repedt alu? Ha az elõbbi igaz akkor a gyár cserélte vagy a forgalmazó?A Tune-nak van titán dobja (?), mert a repedt alut manapság arra cserélik. Itthon is van belõle. Egy biztosan.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Néhány egzotikus gyártó használ csõbõl készült titán távtartókat az agyperemek közé: Tune, Nuke Proof, Hope, Bullseye, Hershey, TNTTitánból tudtommal nem gyártanak agyat (agytestet), a könnyítést karbonnal oldják meg, de ezt is csak részlegesen érdemes alkalmazni, az FRM-nek is van ilyen.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Az FRM-nek minden szabadonfutója alumínium (light-alloy), ugyanúgy a Tune-nek is. Az alu szabadonfutók könyebbek mint a titán változatok és sajnos gyengébbek is. A Tune biztos nem titán, mert komoly költség lenne színes bevonatot húzni és le is írják, hogy aluból van. A könnyítés a karbon tengely, a kerámia csapágyak és a megfúrkált szabadonfutó miatt van.FRM FL-M Team, és ennek a disc-es változatán a maga 210grammjával valószínû hogy titán a szabadonfutó. A Tune Mag 150/160/190 meg tuti biztos, mert hogy a francba tudnának 150g-os hátsó agyat gyártmányolni csupa aluból.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
A Tune-t és az FRM-met már néztem, de sajna nekik nincs ilyen agyuk. Biztosan drágább, mintha aluból vagy acélból lenne, de más mégis gyártja.Sztem még a Tune, és az FRM csinál ilyet, más nem nagyon, + amiket Te felsoroltál. Titánnal veszõdni, túl nagy macera egy szabadonfutónál. És eszméletlen drága is.
Ráadásul,ha egyszer rosszul választod meg a méreteket akkor buktad, mert agyonintegrált az egész. Ezekhez az árakhoz képest egy Morati aprópénz... Kár, hogy lehúzatták a redõnyt.Hello mindenkinek! http://www.paduanoracing.com/home.html
Azt hiszem ez ide illik...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]