Jelentkezz be Regisztrálj
Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#1701
Írta 2006. április 19. - 12:33
#1702
Írta 2006. április 19. - 12:32
csekk disz: natural beauty.
Ezt azért nem kellett volna :nonono: Sok idõ kell amíg ezt a mentális sokkot kiheverem.
#1703
Írta 2006. április 19. - 12:12
#1705
Írta 2006. április 19. - 12:01
#1706
Írta 2006. április 19. - 11:49
Egyrészt: a Morati szerény cég (túl szerény, szerintem kábé ebbe döglöttek bele...).Material: The frames are made of Titanium alloys Ti 3AL,2.5V and Ti 6AL,4V.
ezt írja a weblap. sehol egy szóval sincs aerospace grade. pedig arra büszkék szoktak lenni a gyártók...
Másrészt: mivel a Mora Aerospace "fiókcége" volt, egyértelmû. (A Mora Aerospace pedig a Honeywell tulajdona - http://www.honeywell...ites/honeywell/ - akik szoros kapcsolatban vannak a Boeinggel is.)
Harmadrészt: nem gyõzöm hangsúlyozni, hogy "6-Sigma" minõségbiztosítási rendszer szerint kellett mûködniük, ami atomdurva. Lásd még: http://en.wikipedia.org/wiki/Six_Sigma
#1707
Írta 2006. április 19. - 11:42
cnc
alloy
lof@szkolbasz
mas meg csak ki irja, hogy
hidegen forgacsolt
AlMgSi3Zn... (ezt csak hasbol irtam)
szal erted.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1708
Írta 2006. április 19. - 09:29
ezt írja a weblap. sehol egy szóval sincs aerospace grade. pedig arra büszkék szoktak lenni a gyártók...
#1709
Írta 2006. április 19. - 09:13
a morati milyet használ?
Mivel eredetileg repülõgépalkatrészeket gyártottak... eeroszpészgréd szerintem:D
#1710
Írta 2006. április 19. - 09:08
http://pix.bikemag.h...179275&cat=1593
egyébként itt a sok titán cucc között nem sok szó esik a titán minõségérõl. mert ugye a legjobb (legdrágább) gyártók aerospace grade titániumot használnak, míg az olcsóbb bringák "szemét" anyagból vannak.
a morati milyet használ?
#1711
Írta 2006. április 18. - 22:10
Ha lecsavarod a racsni felöli tengelykupakot, akkor a tengelyt ki lehet ütögetni. Mint az American Classic, az enyémen nincs inbusznyílás. Díjtalanul cserélik?Az utóbbiakat egyelõre nem sikerült megnyitni (illetve nem merjük a tengelyben lévõ - egykoron széria - 5-ös inbusz kulcsnyílás híjján...ötlet rá esetleg???), de azok is besz@rnak évente, így legalább van munkájuk Németországban.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1712
vendég_unit_*
Írta 2006. április 18. - 21:22
Egy ismerõs agyán cserélik évente (2000. óta) a rotort, s most titánt kapott...természetesen a gyár cserélte, bár azt az évjáratot még szét lehet kapni valamennyire házilag is.
Az utóbbiakat egyelõre nem sikerült megnyitni (illetve nem merjük a tengelyben lévõ - egykoron széria - 5-ös inbusz kulcsnyílás híjján...ötlet rá esetleg???), de azok is besz@rnak évente, így legalább van munkájuk Németországban.
#1713
Írta 2006. április 18. - 20:31
Titán szabadonfutód van otthon vagy egy repedt alu? Ha az elõbbi igaz akkor a gyár cserélte vagy a forgalmazó?A Tune-nak van titán dobja (?), mert a repedt alut manapság arra cserélik. Itthon is van belõle. Egy biztosan.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1714
vendég_unit_*
Írta 2006. április 18. - 20:00
Van:
Egyéb:
A Tune-nak van titán dobja (?), mert a repedt alut manapság arra cserélik. Itthon is van belõle. Egy biztosan.
Az FRM-nél leginkább a csavarok vannak titánból.
#1715
Írta 2006. április 18. - 13:55
Néhány egzotikus gyártó használ csõbõl készült titán távtartókat az agyperemek közé: Tune, Nuke Proof, Hope, Bullseye, Hershey, TNTTitánból tudtommal nem gyártanak agyat (agytestet), a könnyítést karbonnal oldják meg, de ezt is csak részlegesen érdemes alkalmazni, az FRM-nek is van ilyen.
http://www.bikepro.c...nuke_ti_frt.jpg
http://www.bikepro.c..._frwhl_rear.jpg
http://www.bikepro.c..._hyper_rear.jpg
Eddig egy gyártóra akadtam amelyiknek volt teljesen titán agya, de biztos volt még más próbálkozás is.
http://www.ada.prori.../titanhusbs.jpg
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1716
Írta 2006. április 18. - 09:14
#1717
Írta 2006. április 17. - 22:05
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1718
Írta 2006. április 17. - 21:55
#1719
Írta 2006. április 17. - 21:47
Az FRM-nek minden szabadonfutója alumínium (light-alloy), ugyanúgy a Tune-nek is. Az alu szabadonfutók könyebbek mint a titán változatok és sajnos gyengébbek is. A Tune biztos nem titán, mert komoly költség lenne színes bevonatot húzni és le is írják, hogy aluból van. A könnyítés a karbon tengely, a kerámia csapágyak és a megfúrkált szabadonfutó miatt van.FRM FL-M Team, és ennek a disc-es változatán a maga 210grammjával valószínû hogy titán a szabadonfutó. A Tune Mag 150/160/190 meg tuti biztos, mert hogy a francba tudnának 150g-os hátsó agyat gyártmányolni csupa aluból.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]