Jelentkezz be Regisztrálj

Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#1701
Posted 2006. April 20. - 14:02

A 2004-es hatvani triatlonon volt szerencsém látni egy kiváló veterán versenyzõ egyedi Lightspeed bringáját. Idõfutam bicikliken látható, S alakban hajlított nyeregcsõve volt, gyönyörû volt.
Egyszer hirdetett valaki itt titán Kona Hei-Hei-t.
Van az országban 3db Dean Colonel 20" alapméretes nyakú MTB titán váz.
Volt szerencsém látni ezen kívül valamelyik BikeMag-os srác Morati-ját, Morati titán villával.
Kb ennyi.
Matuz + Laklóth Paliéknál most van pár Moser meg Fontana és egyéb titán váz, országúti vázak. Van olyan, amihez villa is van. Van ezen kívül nekik titán stucniuk, nyeregcsövük meg egyéb jópár nyalánkság is.
tocsa
#1702
Posted 2006. April 20. - 13:55

A kérdésem továbbra is megválaszolatlan...
Hi! Kérdésed parancs! Létezik Ritchey MTB titán agy is. Komáromban biztos van, nézzétek:
http://www.piko-bike.sk/next.php
bal alul váltsatok magyarra, és ezután a menüsorban a "kiárusítás"-ra.
"Ritchey E+H titán agyak, 32 lukúak, gyorskioldókkal. Csak párban eladók!" 13900 SK helyett 7950 SK.
A szlovák interfészbõl az is kiderül, hogy MTB agyak.
Bár ennyi SK most kb 57000 HUF, de ha valakinek van pénze rá, akkor hajrá! Biztos jó darabok!!!
tocsa
#1703
Posted 2006. April 20. - 13:47

#1704
Posted 2006. April 19. - 12:33

#1705
Posted 2006. April 19. - 12:32

csekk disz: natural beauty.
Ezt azért nem kellett volna :nonono: Sok idõ kell amíg ezt a mentális sokkot kiheverem.
#1706
Posted 2006. April 19. - 12:12

#1707
Posted 2006. April 19. - 12:05

#1708
Posted 2006. April 19. - 12:01

#1709
Posted 2006. April 19. - 11:49

Egyrészt: a Morati szerény cég (túl szerény, szerintem kábé ebbe döglöttek bele...).Material: The frames are made of Titanium alloys Ti 3AL,2.5V and Ti 6AL,4V.
ezt írja a weblap. sehol egy szóval sincs aerospace grade. pedig arra büszkék szoktak lenni a gyártók...
Másrészt: mivel a Mora Aerospace "fiókcége" volt, egyértelmû. (A Mora Aerospace pedig a Honeywell tulajdona - http://www.honeywell...ites/honeywell/ - akik szoros kapcsolatban vannak a Boeinggel is.)
Harmadrészt: nem gyõzöm hangsúlyozni, hogy "6-Sigma" minõségbiztosítási rendszer szerint kellett mûködniük, ami atomdurva. Lásd még: http://en.wikipedia.org/wiki/Six_Sigma
#1710
Posted 2006. April 19. - 11:42

cnc
alloy
lof@szkolbasz
mas meg csak ki irja, hogy
hidegen forgacsolt
AlMgSi3Zn... (ezt csak hasbol irtam)
szal erted.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1711
Posted 2006. April 19. - 09:29

ezt írja a weblap. sehol egy szóval sincs aerospace grade. pedig arra büszkék szoktak lenni a gyártók...
#1712
Posted 2006. April 19. - 09:13

a morati milyet használ?
Mivel eredetileg repülõgépalkatrészeket gyártottak... eeroszpészgréd szerintem:D
#1713
Posted 2006. April 19. - 09:08

http://pix.bikemag.h...179275&cat=1593
egyébként itt a sok titán cucc között nem sok szó esik a titán minõségérõl. mert ugye a legjobb (legdrágább) gyártók aerospace grade titániumot használnak, míg az olcsóbb bringák "szemét" anyagból vannak.
a morati milyet használ?
#1714
Posted 2006. April 18. - 22:10

Ha lecsavarod a racsni felöli tengelykupakot, akkor a tengelyt ki lehet ütögetni. Mint az American Classic, az enyémen nincs inbusznyílás. Díjtalanul cserélik?Az utóbbiakat egyelõre nem sikerült megnyitni (illetve nem merjük a tengelyben lévõ - egykoron széria - 5-ös inbusz kulcsnyílás híjján...ötlet rá esetleg???), de azok is besz@rnak évente, így legalább van munkájuk Németországban.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1715
vendég_unit_*
Posted 2006. April 18. - 21:22

Egy ismerõs agyán cserélik évente (2000. óta) a rotort, s most titánt kapott...természetesen a gyár cserélte, bár azt az évjáratot még szét lehet kapni valamennyire házilag is.
Az utóbbiakat egyelõre nem sikerült megnyitni (illetve nem merjük a tengelyben lévõ - egykoron széria - 5-ös inbusz kulcsnyílás híjján...ötlet rá esetleg???), de azok is besz@rnak évente, így legalább van munkájuk Németországban.
#1716
Posted 2006. April 18. - 20:31

Titán szabadonfutód van otthon vagy egy repedt alu? Ha az elõbbi igaz akkor a gyár cserélte vagy a forgalmazó?A Tune-nak van titán dobja (?), mert a repedt alut manapság arra cserélik. Itthon is van belõle. Egy biztosan.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1717
vendég_unit_*
Posted 2006. April 18. - 20:00


Van:

Egyéb:
A Tune-nak van titán dobja (?), mert a repedt alut manapság arra cserélik. Itthon is van belõle. Egy biztosan.
Az FRM-nél leginkább a csavarok vannak titánból.
#1718
Posted 2006. April 18. - 13:55

Néhány egzotikus gyártó használ csõbõl készült titán távtartókat az agyperemek közé: Tune, Nuke Proof, Hope, Bullseye, Hershey, TNTTitánból tudtommal nem gyártanak agyat (agytestet), a könnyítést karbonnal oldják meg, de ezt is csak részlegesen érdemes alkalmazni, az FRM-nek is van ilyen.
http://www.bikepro.c...nuke_ti_frt.jpg
http://www.bikepro.c..._frwhl_rear.jpg
http://www.bikepro.c..._hyper_rear.jpg
Eddig egy gyártóra akadtam amelyiknek volt teljesen titán agya, de biztos volt még más próbálkozás is.
http://www.ada.prori.../titanhusbs.jpg
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1719
Posted 2006. April 18. - 09:14

#1720
Posted 2006. April 17. - 22:05

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]