Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
1746 hozzászólás a témában

#1621
tocsa

tocsa

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás

Hát legyek akkor óriási sznob, de http://www.xacd.com.cn (a.k.a. "Titanium Products" bahhh...) cégtõl én nem mernék vásárolni. 190kFt-ért találok olyan titánvázat, amelyet nem egy olyan cég gyárt, akik 1990-ben indultak kvázi a semmibõl. Azért a Mora Aerospace-nek van "cseppnyi" múltja. Amikor rászántam magam, hogy egy kiló pénzt titánvázra költsek fontos volt, hogy láthattam hol, hogyan, kik és mibõl készítik. Egy szép hegesztés és felületkezelés nem a világ...


Kínai titán.

A Spicer Cycles-rõl mi a vélemény? Milyen minõségû?
http://www.spicercycles.com/index.cgi
Vannak ott vézak, nyeregcsövek, egyebek...
--
tocsa

#1622
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás
Hát legyek akkor óriási sznob, de http://www.xacd.com.cn (a.k.a. "Titanium Products" bahhh...) cégtõl én nem mernék vásárolni. 190kFt-ért találok olyan titánvázat, amelyet nem egy olyan cég gyárt, akik 1990-ben indultak kvázi a semmibõl. Azért a Mora Aerospace-nek van "cseppnyi" múltja. Amikor rászántam magam, hogy egy kiló pénzt titánvázra költsek fontos volt, hogy láthattam hol, hogyan, kik és mibõl készítik. Egy szép hegesztés és felületkezelés nem a világ...
"In idem flumen bis non descendimus"

#1623
transzporter

transzporter

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 363 hozzászólás
Vagy az egyik nick az eladó maga álnéven és jól felverte az árat...:)

#1624
tocsa

tocsa

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás

aszta....!
de nem csak egynek, mert többen is licitáltak rá. tegnap csak valami 200 dolcsin állt.
akinek van morati cucca, az dobja az ebayre:)

az viszont érdekes, hogy a zsír új vázak meg fele ennyiért mennek el, ez meg egy használt hajtókar volt.


Az F.T.W.Bikes oldalon 165.500 HUF egy új titán hajtókar. Az kb 800 USD. Igazán 800 USD fölött durvult el a licit, és csak két csávesz spannolta egymást.
--
tocsa

#1625
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
aszta....!
de nem csak egynek, mert többen is licitáltak rá. tegnap csak valami 200 dolcsin állt.
akinek van morati cucca, az dobja az ebayre:)

az viszont érdekes, hogy a zsír új vázak meg fele ennyiért mennek el, ez meg egy használt hajtókar volt.

#1626
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Valakinek nagyon elszállt az agya, vagy õrült sok pénze van:
http://cgi.ebay.co.u...RK:MEWA:IT&rd=1

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1627
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás
Ezt innentõl privátban. Köszi.
"In idem flumen bis non descendimus"

#1628
tocsa

tocsa

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás

Jól emlékszel. Még van egy két fölösleges kormány és stucni, de szarv már nincs.


Pedig kormány és szarv az érdekelne!
Kormányból milyen van?
--
tocsa

#1629
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

akkor legy kedves felrakni rola fotokat.
mert az titan es az ELIT! :-)

Majd itten leledzik négány kép:
http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=2612
http://apro.bikemag....t=14949&cat=500
Egyébként a köztudatban nem a karbon az elit? Esetleg csak menõ vagy kúúl?

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1630
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
akkor legy kedves felrakni rola fotokat.
mert az titan es az ELIT! :-)

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#1631
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Jól emlékszem, hogy régen a galériádban voltak titán stucnik és csavarok mellett titán szarvak is?

Jól emlékszel. Még van egy két fölösleges kormány és stucni, de szarv már nincs.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1632
tocsa

tocsa

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás

Akkor legalább van egy biztos pont, ahol lehet kipróbált alkatrészek miatt kopogtatni ;) Még annyit, hogy két változata volt, az egyiken az csillag karjait kis ívek kötötték össze a másikon semmi. Talán az eltérõ lyukkor miatt? Nem tudom...


Jól emlékszem, hogy régen a galériádban voltak titán stucnik és csavarok mellett titán szarvak is?
--
tocsa

#1633
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
ez is monti változat:

http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem

#1634
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás
Tudtommal az oúti volt az elõbbi, a sima csillagos pedig a monti változat.
"In idem flumen bis non descendimus"

#1635
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Nekem - sajnos - nem volt alkalmam tönkretenni egyet sem - persze azért a Morati irodájában dolgozó összes munkatárs összes bringáján ez volt... :D

Akkor legalább van egy biztos pont, ahol lehet kipróbált alkatrészek miatt kopogtatni ;) Még annyit, hogy két változata volt, az egyiken az csillag karjait kis ívek kötötték össze a másikon semmi. Talán az eltérõ lyukkor miatt? Nem tudom...

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1636
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás

Szerintem itthon egy darab sincs. Leírások szerint a pedállyuk fölött adta meg magát, én legalább háromról tudok. Némelyik országúton némelyik XC alatt vált ketté. De van olyan is amelyik a versenyzést is bírja. Ez kicsit elentmond a terezési hibának, de szerintem a csatlakozási felület túl kicsi, és a hosszanti vágás sem szerencsés. Én inkább átdöftem vonla a kart, mintsem egyszerûen a végére hegesztek egy kis hengert. A csõszerkezet miatt nem biztos hogy mindennél rugalmasabb, de a négyszöges tengely alapból hátrány ezen a téren. Ha még mûködne a részleg vennék egyett és plusz erõsítést rakatnék rá.

Cruxos mindent elmondott, amirõl én is tudok (én jellemzõen inkább oúti példákat tudtam). Nekem - sajnos - nem volt alkalmam tönkretenni egyet sem - persze azért a Morati irodájában dolgozó összes munkatárs összes bringáján ez volt... :D
"In idem flumen bis non descendimus"

#1637
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Esetleg neked is volt ilyen? Melyik helyen törtek el?
Érdekel! Hogy törhet el egy ilyen? Tudtommal a Morati rettenetesen odafigyelt az anyag minõségére (lásd Sigma6), ezért az anyaghiba szinte teljesen kizárható. Akkor viszont alul volt méretezve? Amúgy egy ilyen hajtókar rugalmasabb mint egy Alu vagy karbon, ugye? Mondjuk ez SingleSpeed vagy GearHub rendszereknél nem olyan lényeges, nem darálhat a lánc az elsõ váltóba. Kényelmesebb lesz a bringa.

Szerintem itthon egy darab sincs. Leírások szerint a pedállyuk fölött adta meg magát, én legalább háromról tudok. Némelyik országúton némelyik XC alatt vált ketté. De van olyan is amelyik a versenyzést is bírja. Ez kicsit elentmond a terezési hibának, de szerintem a csatlakozási felület túl kicsi, és a hosszanti vágás sem szerencsés. Én inkább átdöftem vonla a kart, mintsem egyszerûen a végére hegesztek egy kis hengert. A csõszerkezet miatt nem biztos hogy mindennél rugalmasabb, de a négyszöges tengely alapból hátrány ezen a téren. Ha még mûködne a részleg vennék egyett és plusz erõsítést rakatnék rá.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1638
tocsa

tocsa

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás

Na, az az egy Morati cucc, amiért ne fájjon a szívetek (persze: az enyém megszakad).
Mint mûtárgy tökéletes, használatban viszont - saját elmondásuk és tapasztalataik alapján - hogyismondjam: érdekes.
(Iszonyat gazdaságtalan volt gyártaniuk - a leggazdaságtalanabb volt a termékpalettán - és jópár darab elég szar helyen törött el ciklikus terhelés alatt.


Esetleg neked is volt ilyen? Melyik helyen törtek el?
Érdekel!

Hogy törhet el egy ilyen? Tudtommal a Morati rettenetesen odafigyelt az anyag minõségére (lásd Sigma6), ezért az anyaghiba szinte teljesen kizárható. Akkor viszont alul volt méretezve?

Amúgy egy ilyen hajtókar rugalmasabb mint egy Alu vagy karbon, ugye? Mondjuk ez SingleSpeed vagy GearHub rendszereknél nem olyan lényeges, nem darálhat a lánc az elsõ váltóba. Kényelmesebb lesz a bringa.
--
tocsa

#1639
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

de legalább kapható, és elég két kattintás,aztán egy hét múlva itt van. de lehet boltról boltra is keresni. van aki szeret shoppingolni...

Csak egy telefon és másnap már mag is kaphatod. Szerintem egyszerûbb mint Amerikából rendelni, nem?
http://www.ftwbikes.com/dealer.htm

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1640
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás

Valaki keresett Morati hajtókart. Ha van pénze akkor most megveheti, talán az utolsó darabot.

http://cgi.ebay.co.u...RK:MEWA:IT&rd=1

Na, az az egy Morati cucc, amiért ne fájjon a szívetek (persze: az enyém megszakad).
Mint mûtárgy tökéletes, használatban viszont - saját elmondásuk és tapasztalataik alapján - hogyismondjam: érdekes.
(Iszonyat gazdaságtalan volt gyártaniuk - a leggazdaságtalanabb volt a termékpalettán - és jópár darab elég szar helyen törött el ciklikus terhelés alatt.
"In idem flumen bis non descendimus"