Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
1750 hozzászólás a témában

#1621
Paul Vitti

Paul Vitti

    fróumfggüõ

  • fórumtag
  • 2.025 hozzászólás
Pont ma dumáltam a fõnökömmel, hogy szerinte a titánvázak között van e egetverõ különbség. Aszonta ég és föld egy 500fontos váz és pl egy Litespeed között, volt már pár bringája, szal neki elhiszem.

Hogy õszinte legyek, mielõtt elkezdtem itt melózni, nem is hallottam még a Mootsról, az egész titánvázas dolgot egy drága hóbortnak tartottam. Aztán tekertem Litespeedet, beszarás. A Moots szintúgy, annyiból jobb hogy szerintem a leggyönyörûbb bringák.

Ok, nevetségesen (vagy inkább siralmasan) drágák ezek a vázak, annyival nyilván nem jobbak egy 200.000-es váznál, mint amennyivel drágábbak, de azért nem venném õket egy kalap alá
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.

#1622
retizotyo

retizotyo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.760 hozzászólás
Mily furcsa egybeesés, hogy a http://www.xacd.com.cn oldalán lévõ nyeregcsõ és a http://www.spicercycles.com/index.cgi lévõ nyeregcsõ kísértetiesen hasonlít egymásra. Valamint az elõbbi honlapon ugyanaz a típusjelzés van, mint a Sibex honlapján (www.sibexsports.com).
(Nekem is ilyenem van: SP-12)

Fölösleges sznoboskodás: a termékek legnagyobb része (kivétel az ex-Morati manufaktúrát, Moots-ot és hasonló aranyárú társát) ugyanabban a gyárban készül. Ezek - tetszik vagy nem - tömegtermékek (ha a szó nem is leghagyományosabb értelmében), ugyanúgy, mint az általunk használt kerékpárok többsége is. Gondoljunk csak bele: egy Merida, vagy Kona, vagy Magellan sosem lesz igazi különlegesség (mert nem lengi körül olyan mítosz, mint mondjuk a Kleint, az iF-et vagy társait), továbbá ezek tömegtermékek (Ez nem jeleti azt, hogy használója számára nem becses, megbecsült darabok). Ez a titánalkatrészek között sincs másképp: nem igazán nagy kiváltság ma sztem egy tömegtermék titánalkatrész. Az én nyeregcsövem 20 pénz volt, annyi, mint egy Ritchey WCS nyeregcsõ, amit bármely láncos boltban megvehetsz... kicsit többet kellett rá várni...
Jól mûködik, ugyanúgy hajlik, mint egy Morati, csak egyrészt nincs rajta annyi minõségbiztosítási plecsni és NEM úgy hívják. Max. nagyobb az esélye, hogy anyxaghibás etc., viszont örök garanciás, szóval...



#1623
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.606 hozzászólás

Lesz egy ilyen eladó - csak szóltam...

Ez nem az apróhirdetõ! ;) Ismerõs.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1624
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás
Lesz egy ilyen eladó - csak szóltam...
"In idem flumen bis non descendimus"

#1625
tocsa

tocsa

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás

Hát legyek akkor óriási sznob, de http://www.xacd.com.cn (a.k.a. "Titanium Products" bahhh...) cégtõl én nem mernék vásárolni. 190kFt-ért találok olyan titánvázat, amelyet nem egy olyan cég gyárt, akik 1990-ben indultak kvázi a semmibõl. Azért a Mora Aerospace-nek van "cseppnyi" múltja. Amikor rászántam magam, hogy egy kiló pénzt titánvázra költsek fontos volt, hogy láthattam hol, hogyan, kik és mibõl készítik. Egy szép hegesztés és felületkezelés nem a világ...


Kínai titán.

A Spicer Cycles-rõl mi a vélemény? Milyen minõségû?
http://www.spicercycles.com/index.cgi
Vannak ott vézak, nyeregcsövek, egyebek...
--
tocsa

#1626
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás
Hát legyek akkor óriási sznob, de http://www.xacd.com.cn (a.k.a. "Titanium Products" bahhh...) cégtõl én nem mernék vásárolni. 190kFt-ért találok olyan titánvázat, amelyet nem egy olyan cég gyárt, akik 1990-ben indultak kvázi a semmibõl. Azért a Mora Aerospace-nek van "cseppnyi" múltja. Amikor rászántam magam, hogy egy kiló pénzt titánvázra költsek fontos volt, hogy láthattam hol, hogyan, kik és mibõl készítik. Egy szép hegesztés és felületkezelés nem a világ...
"In idem flumen bis non descendimus"

#1627
transzporter

transzporter

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 363 hozzászólás
Vagy az egyik nick az eladó maga álnéven és jól felverte az árat...:)

#1628
tocsa

tocsa

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás

aszta....!
de nem csak egynek, mert többen is licitáltak rá. tegnap csak valami 200 dolcsin állt.
akinek van morati cucca, az dobja az ebayre:)

az viszont érdekes, hogy a zsír új vázak meg fele ennyiért mennek el, ez meg egy használt hajtókar volt.


Az F.T.W.Bikes oldalon 165.500 HUF egy új titán hajtókar. Az kb 800 USD. Igazán 800 USD fölött durvult el a licit, és csak két csávesz spannolta egymást.
--
tocsa

#1629
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
aszta....!
de nem csak egynek, mert többen is licitáltak rá. tegnap csak valami 200 dolcsin állt.
akinek van morati cucca, az dobja az ebayre:)

az viszont érdekes, hogy a zsír új vázak meg fele ennyiért mennek el, ez meg egy használt hajtókar volt.

#1630
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.606 hozzászólás
Valakinek nagyon elszállt az agya, vagy õrült sok pénze van:
http://cgi.ebay.co.u...RK:MEWA:IT&rd=1

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1631
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás
Ezt innentõl privátban. Köszi.
"In idem flumen bis non descendimus"

#1632
tocsa

tocsa

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás

Jól emlékszel. Még van egy két fölösleges kormány és stucni, de szarv már nincs.


Pedig kormány és szarv az érdekelne!
Kormányból milyen van?
--
tocsa

#1633
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.606 hozzászólás

akkor legy kedves felrakni rola fotokat.
mert az titan es az ELIT! :-)

Majd itten leledzik négány kép:
http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=2612
http://apro.bikemag....t=14949&cat=500
Egyébként a köztudatban nem a karbon az elit? Esetleg csak menõ vagy kúúl?

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1634
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
akkor legy kedves felrakni rola fotokat.
mert az titan es az ELIT! :-)

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#1635
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.606 hozzászólás

Jól emlékszem, hogy régen a galériádban voltak titán stucnik és csavarok mellett titán szarvak is?

Jól emlékszel. Még van egy két fölösleges kormány és stucni, de szarv már nincs.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1636
tocsa

tocsa

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás

Akkor legalább van egy biztos pont, ahol lehet kipróbált alkatrészek miatt kopogtatni ;) Még annyit, hogy két változata volt, az egyiken az csillag karjait kis ívek kötötték össze a másikon semmi. Talán az eltérõ lyukkor miatt? Nem tudom...


Jól emlékszem, hogy régen a galériádban voltak titán stucnik és csavarok mellett titán szarvak is?
--
tocsa

#1637
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
ez is monti változat:

http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem

#1638
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás
Tudtommal az oúti volt az elõbbi, a sima csillagos pedig a monti változat.
"In idem flumen bis non descendimus"

#1639
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.606 hozzászólás

Nekem - sajnos - nem volt alkalmam tönkretenni egyet sem - persze azért a Morati irodájában dolgozó összes munkatárs összes bringáján ez volt... :D

Akkor legalább van egy biztos pont, ahol lehet kipróbált alkatrészek miatt kopogtatni ;) Még annyit, hogy két változata volt, az egyiken az csillag karjait kis ívek kötötték össze a másikon semmi. Talán az eltérõ lyukkor miatt? Nem tudom...

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1640
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás

Szerintem itthon egy darab sincs. Leírások szerint a pedállyuk fölött adta meg magát, én legalább háromról tudok. Némelyik országúton némelyik XC alatt vált ketté. De van olyan is amelyik a versenyzést is bírja. Ez kicsit elentmond a terezési hibának, de szerintem a csatlakozási felület túl kicsi, és a hosszanti vágás sem szerencsés. Én inkább átdöftem vonla a kart, mintsem egyszerûen a végére hegesztek egy kis hengert. A csõszerkezet miatt nem biztos hogy mindennél rugalmasabb, de a négyszöges tengely alapból hátrány ezen a téren. Ha még mûködne a részleg vennék egyett és plusz erõsítést rakatnék rá.

Cruxos mindent elmondott, amirõl én is tudok (én jellemzõen inkább oúti példákat tudtam). Nekem - sajnos - nem volt alkalmam tönkretenni egyet sem - persze azért a Morati irodájában dolgozó összes munkatárs összes bringáján ez volt... :D
"In idem flumen bis non descendimus"