Jelentkezz be Regisztrálj

Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#1621
Posted 2006. May 30. - 21:56

Hogy õszinte legyek, mielõtt elkezdtem itt melózni, nem is hallottam még a Mootsról, az egész titánvázas dolgot egy drága hóbortnak tartottam. Aztán tekertem Litespeedet, beszarás. A Moots szintúgy, annyiból jobb hogy szerintem a leggyönyörûbb bringák.
Ok, nevetségesen (vagy inkább siralmasan) drágák ezek a vázak, annyival nyilván nem jobbak egy 200.000-es váznál, mint amennyivel drágábbak, de azért nem venném õket egy kalap alá
#1622
Posted 2006. May 30. - 15:46

(Nekem is ilyenem van: SP-12)
Fölösleges sznoboskodás: a termékek legnagyobb része (kivétel az ex-Morati manufaktúrát, Moots-ot és hasonló aranyárú társát) ugyanabban a gyárban készül. Ezek - tetszik vagy nem - tömegtermékek (ha a szó nem is leghagyományosabb értelmében), ugyanúgy, mint az általunk használt kerékpárok többsége is. Gondoljunk csak bele: egy Merida, vagy Kona, vagy Magellan sosem lesz igazi különlegesség (mert nem lengi körül olyan mítosz, mint mondjuk a Kleint, az iF-et vagy társait), továbbá ezek tömegtermékek (Ez nem jeleti azt, hogy használója számára nem becses, megbecsült darabok). Ez a titánalkatrészek között sincs másképp: nem igazán nagy kiváltság ma sztem egy tömegtermék titánalkatrész. Az én nyeregcsövem 20 pénz volt, annyi, mint egy Ritchey WCS nyeregcsõ, amit bármely láncos boltban megvehetsz... kicsit többet kellett rá várni...
Jól mûködik, ugyanúgy hajlik, mint egy Morati, csak egyrészt nincs rajta annyi minõségbiztosítási plecsni és NEM úgy hívják. Max. nagyobb az esélye, hogy anyxaghibás etc., viszont örök garanciás, szóval...
#1623
Posted 2006. May 26. - 19:13

Ez nem az apróhirdetõ!Lesz egy ilyen eladó - csak szóltam...

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1624
Posted 2006. May 26. - 18:58

#1625
Posted 2006. May 26. - 14:58

Hát legyek akkor óriási sznob, de http://www.xacd.com.cn (a.k.a. "Titanium Products" bahhh...) cégtõl én nem mernék vásárolni. 190kFt-ért találok olyan titánvázat, amelyet nem egy olyan cég gyárt, akik 1990-ben indultak kvázi a semmibõl. Azért a Mora Aerospace-nek van "cseppnyi" múltja. Amikor rászántam magam, hogy egy kiló pénzt titánvázra költsek fontos volt, hogy láthattam hol, hogyan, kik és mibõl készítik. Egy szép hegesztés és felületkezelés nem a világ...
Kínai titán.
A Spicer Cycles-rõl mi a vélemény? Milyen minõségû?
http://www.spicercycles.com/index.cgi
Vannak ott vézak, nyeregcsövek, egyebek...
tocsa
#1626
Posted 2006. May 26. - 14:21

#1627
Posted 2006. May 26. - 14:14

#1628
Posted 2006. May 26. - 13:57

aszta....!
de nem csak egynek, mert többen is licitáltak rá. tegnap csak valami 200 dolcsin állt.
akinek van morati cucca, az dobja az ebayre:)
az viszont érdekes, hogy a zsír új vázak meg fele ennyiért mennek el, ez meg egy használt hajtókar volt.
Az F.T.W.Bikes oldalon 165.500 HUF egy új titán hajtókar. Az kb 800 USD. Igazán 800 USD fölött durvult el a licit, és csak két csávesz spannolta egymást.
tocsa
#1629
Posted 2006. May 26. - 07:36

de nem csak egynek, mert többen is licitáltak rá. tegnap csak valami 200 dolcsin állt.
akinek van morati cucca, az dobja az ebayre:)
az viszont érdekes, hogy a zsír új vázak meg fele ennyiért mennek el, ez meg egy használt hajtókar volt.
#1630
Posted 2006. May 25. - 20:30

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1631
Posted 2006. May 25. - 16:51

#1632
Posted 2006. May 25. - 16:36

Jól emlékszel. Még van egy két fölösleges kormány és stucni, de szarv már nincs.
Pedig kormány és szarv az érdekelne!
Kormányból milyen van?
tocsa
#1633
Posted 2006. May 25. - 16:30

Majd itten leledzik négány kép:akkor legy kedves felrakni rola fotokat.
mert az titan es az ELIT! :-)
http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=2612
http://apro.bikemag....t=14949&cat=500
Egyébként a köztudatban nem a karbon az elit? Esetleg csak menõ vagy kúúl?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1634
Posted 2006. May 25. - 16:10

mert az titan es az ELIT! :-)
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1635
Posted 2006. May 25. - 15:23

Jól emlékszel. Még van egy két fölösleges kormány és stucni, de szarv már nincs.Jól emlékszem, hogy régen a galériádban voltak titán stucnik és csavarok mellett titán szarvak is?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1636
Posted 2006. May 24. - 13:08

Akkor legalább van egy biztos pont, ahol lehet kipróbált alkatrészek miatt kopogtatni
Még annyit, hogy két változata volt, az egyiken az csillag karjait kis ívek kötötték össze a másikon semmi. Talán az eltérõ lyukkor miatt? Nem tudom...
Jól emlékszem, hogy régen a galériádban voltak titán stucnik és csavarok mellett titán szarvak is?
tocsa
#1637
Posted 2006. May 24. - 08:51

#1638
Posted 2006. May 23. - 16:15

#1639
Posted 2006. May 23. - 16:09

Akkor legalább van egy biztos pont, ahol lehet kipróbált alkatrészek miatt kopogtatniNekem - sajnos - nem volt alkalmam tönkretenni egyet sem - persze azért a Morati irodájában dolgozó összes munkatárs összes bringáján ez volt...

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1640
Posted 2006. May 23. - 14:40

Cruxos mindent elmondott, amirõl én is tudok (én jellemzõen inkább oúti példákat tudtam). Nekem - sajnos - nem volt alkalmam tönkretenni egyet sem - persze azért a Morati irodájában dolgozó összes munkatárs összes bringáján ez volt...Szerintem itthon egy darab sincs. Leírások szerint a pedállyuk fölött adta meg magát, én legalább háromról tudok. Némelyik országúton némelyik XC alatt vált ketté. De van olyan is amelyik a versenyzést is bírja. Ez kicsit elentmond a terezési hibának, de szerintem a csatlakozási felület túl kicsi, és a hosszanti vágás sem szerencsés. Én inkább átdöftem vonla a kart, mintsem egyszerûen a végére hegesztek egy kis hengert. A csõszerkezet miatt nem biztos hogy mindennél rugalmasabb, de a négyszöges tengely alapból hátrány ezen a téren. Ha még mûködne a részleg vennék egyett és plusz erõsítést rakatnék rá.
