Jelentkezz be Regisztrálj
Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#1621
Írta 2006. május 26. - 18:58
#1622
Írta 2006. május 26. - 14:58
Hát legyek akkor óriási sznob, de http://www.xacd.com.cn (a.k.a. "Titanium Products" bahhh...) cégtõl én nem mernék vásárolni. 190kFt-ért találok olyan titánvázat, amelyet nem egy olyan cég gyárt, akik 1990-ben indultak kvázi a semmibõl. Azért a Mora Aerospace-nek van "cseppnyi" múltja. Amikor rászántam magam, hogy egy kiló pénzt titánvázra költsek fontos volt, hogy láthattam hol, hogyan, kik és mibõl készítik. Egy szép hegesztés és felületkezelés nem a világ...
Kínai titán.
A Spicer Cycles-rõl mi a vélemény? Milyen minõségû?
http://www.spicercycles.com/index.cgi
Vannak ott vézak, nyeregcsövek, egyebek...
tocsa
#1623
Írta 2006. május 26. - 14:21
#1624
Írta 2006. május 26. - 14:14
#1625
Írta 2006. május 26. - 13:57
aszta....!
de nem csak egynek, mert többen is licitáltak rá. tegnap csak valami 200 dolcsin állt.
akinek van morati cucca, az dobja az ebayre:)
az viszont érdekes, hogy a zsír új vázak meg fele ennyiért mennek el, ez meg egy használt hajtókar volt.
Az F.T.W.Bikes oldalon 165.500 HUF egy új titán hajtókar. Az kb 800 USD. Igazán 800 USD fölött durvult el a licit, és csak két csávesz spannolta egymást.
tocsa
#1626
Írta 2006. május 26. - 07:36
de nem csak egynek, mert többen is licitáltak rá. tegnap csak valami 200 dolcsin állt.
akinek van morati cucca, az dobja az ebayre:)
az viszont érdekes, hogy a zsír új vázak meg fele ennyiért mennek el, ez meg egy használt hajtókar volt.
#1627
Írta 2006. május 25. - 20:30
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1628
Írta 2006. május 25. - 16:51
#1629
Írta 2006. május 25. - 16:36
Jól emlékszel. Még van egy két fölösleges kormány és stucni, de szarv már nincs.
Pedig kormány és szarv az érdekelne!
Kormányból milyen van?
tocsa
#1630
Írta 2006. május 25. - 16:30
Majd itten leledzik négány kép:akkor legy kedves felrakni rola fotokat.
mert az titan es az ELIT! :-)
http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=2612
http://apro.bikemag....t=14949&cat=500
Egyébként a köztudatban nem a karbon az elit? Esetleg csak menõ vagy kúúl?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1631
Írta 2006. május 25. - 16:10
mert az titan es az ELIT! :-)
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1632
Írta 2006. május 25. - 15:23
Jól emlékszel. Még van egy két fölösleges kormány és stucni, de szarv már nincs.Jól emlékszem, hogy régen a galériádban voltak titán stucnik és csavarok mellett titán szarvak is?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1633
Írta 2006. május 24. - 13:08
Akkor legalább van egy biztos pont, ahol lehet kipróbált alkatrészek miatt kopogtatni Még annyit, hogy két változata volt, az egyiken az csillag karjait kis ívek kötötték össze a másikon semmi. Talán az eltérõ lyukkor miatt? Nem tudom...
Jól emlékszem, hogy régen a galériádban voltak titán stucnik és csavarok mellett titán szarvak is?
tocsa
#1634
Írta 2006. május 24. - 08:51
#1635
Írta 2006. május 23. - 16:15
#1636
Írta 2006. május 23. - 16:09
Akkor legalább van egy biztos pont, ahol lehet kipróbált alkatrészek miatt kopogtatni Még annyit, hogy két változata volt, az egyiken az csillag karjait kis ívek kötötték össze a másikon semmi. Talán az eltérõ lyukkor miatt? Nem tudom...Nekem - sajnos - nem volt alkalmam tönkretenni egyet sem - persze azért a Morati irodájában dolgozó összes munkatárs összes bringáján ez volt...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1637
Írta 2006. május 23. - 14:40
Cruxos mindent elmondott, amirõl én is tudok (én jellemzõen inkább oúti példákat tudtam). Nekem - sajnos - nem volt alkalmam tönkretenni egyet sem - persze azért a Morati irodájában dolgozó összes munkatárs összes bringáján ez volt...Szerintem itthon egy darab sincs. Leírások szerint a pedállyuk fölött adta meg magát, én legalább háromról tudok. Némelyik országúton némelyik XC alatt vált ketté. De van olyan is amelyik a versenyzést is bírja. Ez kicsit elentmond a terezési hibának, de szerintem a csatlakozási felület túl kicsi, és a hosszanti vágás sem szerencsés. Én inkább átdöftem vonla a kart, mintsem egyszerûen a végére hegesztek egy kis hengert. A csõszerkezet miatt nem biztos hogy mindennél rugalmasabb, de a négyszöges tengely alapból hátrány ezen a téren. Ha még mûködne a részleg vennék egyett és plusz erõsítést rakatnék rá.
#1638
Írta 2006. május 23. - 13:32
Szerintem itthon egy darab sincs. Leírások szerint a pedállyuk fölött adta meg magát, én legalább háromról tudok. Némelyik országúton némelyik XC alatt vált ketté. De van olyan is amelyik a versenyzést is bírja. Ez kicsit elentmond a terezési hibának, de szerintem a csatlakozási felület túl kicsi, és a hosszanti vágás sem szerencsés. Én inkább átdöftem vonla a kart, mintsem egyszerûen a végére hegesztek egy kis hengert. A csõszerkezet miatt nem biztos hogy mindennél rugalmasabb, de a négyszöges tengely alapból hátrány ezen a téren. Ha még mûködne a részleg vennék egyett és plusz erõsítést rakatnék rá.Esetleg neked is volt ilyen? Melyik helyen törtek el?
Érdekel! Hogy törhet el egy ilyen? Tudtommal a Morati rettenetesen odafigyelt az anyag minõségére (lásd Sigma6), ezért az anyaghiba szinte teljesen kizárható. Akkor viszont alul volt méretezve? Amúgy egy ilyen hajtókar rugalmasabb mint egy Alu vagy karbon, ugye? Mondjuk ez SingleSpeed vagy GearHub rendszereknél nem olyan lényeges, nem darálhat a lánc az elsõ váltóba. Kényelmesebb lesz a bringa.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1639
Írta 2006. május 23. - 13:21
Na, az az egy Morati cucc, amiért ne fájjon a szívetek (persze: az enyém megszakad).
Mint mûtárgy tökéletes, használatban viszont - saját elmondásuk és tapasztalataik alapján - hogyismondjam: érdekes.
(Iszonyat gazdaságtalan volt gyártaniuk - a leggazdaságtalanabb volt a termékpalettán - és jópár darab elég szar helyen törött el ciklikus terhelés alatt.
Esetleg neked is volt ilyen? Melyik helyen törtek el?
Érdekel!
Hogy törhet el egy ilyen? Tudtommal a Morati rettenetesen odafigyelt az anyag minõségére (lásd Sigma6), ezért az anyaghiba szinte teljesen kizárható. Akkor viszont alul volt méretezve?
Amúgy egy ilyen hajtókar rugalmasabb mint egy Alu vagy karbon, ugye? Mondjuk ez SingleSpeed vagy GearHub rendszereknél nem olyan lényeges, nem darálhat a lánc az elsõ váltóba. Kényelmesebb lesz a bringa.
tocsa
#1640
Írta 2006. május 23. - 13:21
Csak egy telefon és másnap már mag is kaphatod. Szerintem egyszerûbb mint Amerikából rendelni, nem?de legalább kapható, és elég két kattintás,aztán egy hét múlva itt van. de lehet boltról boltra is keresni. van aki szeret shoppingolni...
http://www.ftwbikes.com/dealer.htm
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]