Jelentkezz be Regisztrálj

Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#3722
Írta 2011. január 31. - 13:07


A sebesség mindent megold.
#3723
Írta 2011. január 31. - 12:08

CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
#3724
Írta 2011. január 31. - 11:52

#3725
Írta 2011. január 31. - 11:30


CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
#3726
Írta 2011. január 31. - 00:50

#3727
Írta 2011. január 30. - 21:13

Én annyi megjegyzést fûznék hozzá, hogy szabadonfutós üzemmódban még nem szerelted le róla. Tudom, tudom, a térdporc ingyen van, a fékbetét meg 500 Ft....
(nem kötözködés képpen, de ez a dolog a cikk olvasása óta kikivánkozott belõlem)
Azért nem szereltem le SS-ben, mert akkor nem lett volna hátsó fék.


"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#3728
Írta 2011. január 30. - 17:42

Feladom
![]()
Volt féknélküli fixim, két fékes fixim, elsõfékes fixim, elsõfékes singlespeedem, hátsófékes ugrálósbicóm (mint Janinak), tulajdonképpen minden lehetséges kombináció. Szerintem városba elég egy elsõfék, fõleg fixivel. Azzal meg ne kelljen már számolnunk hogy mi van ha elszakad a bowden, mert mivan ha eltörik a váz? ...
A mester szerint:
Városban, nem versenytempóban szerintem ezek nem jelentõs tényezõk.
nekem tört már el fékkarom menet közben

#3729
Írta 2011. január 30. - 17:10



Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3730
Írta 2011. január 30. - 15:50

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3731
Írta 2011. január 30. - 15:30


nemhogy az elmúlt 7 év normális kerékpárjaimon, de még a vidéki tákolt boltbajárósokon se volt semmi ilyen mûszaki hibán, karban kell tartani aztán kész.
aki meg fixire hátsóféket rakna az ugyan úgy szerelne a kontrásra is?
nekem is bõven elég városban az elsõfék ss-en, dh-n meg fõleg.
on:

Transition TR450 2011
#3732
Írta 2011. január 30. - 15:23


Volt féknélküli fixim, két fékes fixim, elsõfékes fixim, elsõfékes singlespeedem, hátsófékes ugrálósbicóm (mint Janinak), tulajdonképpen minden lehetséges kombináció. Szerintem városba elég egy elsõfék, fõleg fixivel. Azzal meg ne kelljen már számolnunk hogy mi van ha elszakad a bowden, mert mivan ha eltörik a váz? ...
A mester szerint:
Városban, nem versenytempóban szerintem ezek nem jelentõs tényezõk.Mikor használjuk a hátsó féket?
A gyakorlott kerékpárosok az esetek kb. 95%-ban csak az elsõ féket használják. De vannak olyan helyzetek, amikor jobb a hátsó féket használni:
Csúszós utakon. Száraz aszfalton lehetetlen az elsõ kereket leblokkolni, de csúszós utakon elképzelhetõ egy ilyen helyzet. Viszont ha az elsõ kerék egyszer megcsúszik, akkor már majdnem lehetetlen elkerülni az esést. Ilyenkor a hátsó kerékkel óvatosan és elõrelátóan kell lassítani a kerékpárt.
Egyeletlen utakon. Ilyenkor a fékezett elsõ kerék pattoghat az úton, és ha levegõben leblokkol, a földre érve túl nagy fékezõerõt fejt ki. Ez ugyancsak bukáshoz vezethet.
Elsõ kerék defektje esetén. Ilyenkor veszélyes a kereket fékezni, mert az abroncsra ható erõ könnyen ledobhatja a külsõt, és ez ugyancsak bukáshoz vezethet.
Ha elszakad az elsõ fékbowden.
#3733
Írta 2011. január 30. - 14:28

#3734
Írta 2011. január 30. - 13:52

Amennyiben úgy gondolod számoljuk ki.
Ilyen alapon ha valaki a hátán szállítja a vízkészletét (vagy netán egy hátizsákot ahogy az avatárodon te is ) akkor a vázon lévõ kulacshoz képest már gyakorlatilag életveszélyesen közlekedik?
Ne csak a száraz elméletet nézzük mert akkor nem látjuk a fától az erdõt.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3735
Írta 2011. január 30. - 13:09


#3736
Írta 2011. január 30. - 11:13

Magas tömeg középpont hogy a húszon x dekás tag nem közvetlen a felsõ csõ alatt hanem benne van (KB 4-6cm)
Az tény és való hogy a vázat idõigényesebb elkészíteni,de aluból is megoldották anno és pár éve karbonból is megoldják.
Az is már magas tömegközéppontot eredményez, hogy a felsõcsövön van a tag és az ezt rögzítõ konzolok. A tagnak a nyeregcsõ alsó része körül a helye. És akkor vissza is tértünk a kéne ez a bringa témához:
Stereo.
#3737
Írta 2011. január 30. - 11:03

Mivel vagy elõrébb egy hátsó fékkel nagy tempónál vagy lejtõn, ha elszáll az elsõ féked? Ugyanott vagy mint fixhajtással (azt is lehet blokkolni, meg visszábbfogni is).
Egyébként sok embernél már ott megtörténne a baleset hogy elszakad a fékbowden, mert nincs annyi lélekjelenléte hogy átmarkoljon a másik fékkarra.
És az elõttem leírt érvek mellett: az egyik kezed simán lehet a hátsó féken, akkor is ha az elsõvel fékezel, így probléma esetén nem kell nyúkálni sehová.
#3738
Írta 2011. január 30. - 09:23

Sokkal, sokkal és sokkal vagy elõrébb. Testsúlyáthelyezessél növeled a fékerõt. Volt csak hátsófékes ugrálós bringám, amit használtam lejtõn is.Mivel vagy elõrébb egy hátsó fékkel nagy tempónál vagy lejtõn, ha elszáll az elsõ féked? Ugyanott vagy mint fixhajtással (azt is lehet blokkolni, meg visszábbfogni is).
A sebesség mindent megold.
#3739
Írta 2011. január 30. - 09:12

Mivel vagy elõrébb egy hátsó fékkel nagy tempónál vagy lejtõn, ha elszáll az elsõ féked? Ugyanott vagy mint fixhajtással (azt is lehet blokkolni, meg visszábbfogni is).
Egyébként sok embernél már ott megtörténne a baleset hogy elszakad a fékbowden, mert nincs annyi lélekjelenléte hogy átmarkoljon a másik fékkarra.
a blokkolt kerek az miota elonyos fekezesnel?

#3740
Írta 2011. január 30. - 08:23

Magas tömegközéppont, meg gondolom, hogy a felsõcsõ kialakítása is problémásabb. Nekem nem is tetszik, de ez persze szubjektív.
Magas tömeg középpont hogy a húszon x dekás tag nem közvetlen a felsõ csõ alatt hanem benne van (KB 4-6cm)

Az tény és való hogy a vázat idõigényesebb elkészíteni,de aluból is megoldották anno és pár éve karbonból is megoldják.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!