Jelentkezz be Regisztrálj
Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#3701
Írta 2011. február 07. - 14:02
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3702
Írta 2011. február 07. - 13:45
#3703
Írta 2011. február 07. - 13:43
mikor a merevvilla volt az általános, a 3-4 centit mozgó telóra sokan mondták hogy hülyeség.
mikor a 3-4 centis telók után elterjedtek a 6 centi körüli utas villák, a 8 centis út baromi soknak tûnt.
mikor a 8 centis út már sztenderd volt, a 10 cm már égbekiáltó módon túlzás volt.
ma mennyi is az átlag merev xc/trail bicajok rugóútja?
Na még egy kis off, de azért ragálok rá
#3704
Írta 2011. február 07. - 12:17
aki engem lefelé lenyom annak benyalok ;9
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3705
Írta 2011. február 07. - 11:56
Ez nagyon ásznak néz ki! Törpeváz, vagy ennyire rövid a felsõcsõ, vagy a hosszú rugóút miatt néz ki ilyen rövidnek?
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
#3706
Írta 2011. február 07. - 11:42
#3707
Írta 2011. február 07. - 11:39
T-2hónap
http://fstatic1.mtb-...edium/Noton.jpg
és annak ellenére, hogy 170/170,14,5kg, oda fogok vele piritani a népnek maraton középtávokon
Ha lejtõn érlek utol, nekem adod a bringád, ok?
A sebesség mindent megold.
#3708
Írta 2011. február 07. - 10:51
Szép.Nem is láttam az idei naptárban a Hendikep-maratontT-2hónap
és annak ellenére, hogy 170/170,14,5kg, oda fogok vele piritani a népnek maraton középtávokon
#3709
Írta 2011. február 07. - 10:14
#3710
Írta 2011. február 07. - 08:55

és annak ellenére, hogy 170/170,14,5kg, oda fogok vele piritani a népnek maraton középtávokon
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3711
Írta 2011. február 07. - 08:47
azzal önmagában nincs baj, ha nagy a rugóút, legfeljebb nem használom ki. engem inkább az zavarna, hogy a beépítési magasság miatt túl magas a hajtómû, csopperes a villa, hátra kerül a súlypont, stb. merev vázon engem nagyon zavar, ha a láncvillának nincs meg a "klasszikus" CC-s esése. ez a Genesis még hagyján, de látni ilyen geometriájú vázat +5-6cm-re belõtt középcsapágy magassággal is, és nem értem, hogy lehet velük mászni, hirtelen berántani egy éles kanyarba, stb.
az ugye megvan, hogy ezek a bringák (cotic soul és simple, cove hummer, genesis latitude és core, voodoo d-jab, kona buffer, stb.) nem csupán annyiban különböznek egy 80-100mm-es telóhoz tervezett cc vázra épített bicajtól, hogy nagyobb telót kaptak? hogy miben más a váz geometriája, hogy rövidebbek a stucnik, stb.? mindezt elolvastátok, megnéztétek, vagy csak a fikázás megy?
személy szerint én sem használok 100mm-nél több utat a bringámban, pedig megtehetném. nekem is az "oldszkúl" geometria jön be , ettõl függetlenül tetszenek ezek a long travel hardtail pacik. de nem tetszenek a félméteres rugóúttal megáldott össztelós szörnyek, az uborkaszeletelõs, parizeraprítós kerékre állított országútik és a hideg kiráz a színes-szagos, féktelelen egysebességes/fixis "kerékpárok"-tól, mégsem kötök bele egyikbe sem, pedig minden oldalon megtehetném. a bevásárlókosaras-sárvédõs epic-re sem szóltam egy szót sem, pedig hû_de_nagy_poén volt, azta!!
mikor elindítottam ezt a topicot, bicajokról készült képeknek igyekeztem helyet találni, nem pedig gumicsont rágó chat szobát teremteni.
lehetne, hogy a parttalan viták-elmékedések helyett inkább képek jöjjenek?
ON
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3712
Írta 2011. február 07. - 00:58
xc bringa 150mm?
az utobbi ket cangam 140-150mmes, az azokat elozo 100mmes volt, es ha inkabb tekeresrol es hatekonysagrol van szo, akkor tuti a 100asat valasztanam.
nem xc. általános mindenes bringa.
egyébként csak felfüggesztés és technológia kérdése a dolog. egyértelmû, hogy a 100mm-es hatékonyabban tekerhetõ, mókázni viszont a 150mm-essel jobb. az én bringám pl nem könnyû (14-15kg kb), viszont az azt megelõzõ, 100-at mozgó, 12-13kilós gépet nehezebb volt hajtani. ennyit számít az, hogy milyen felfüggesztés van benne.
#3713
Írta 2011. február 07. - 00:11


Talán ez a legszebb kerékszett benne, de nehéz eldönteni szerintem: Weight Weenies • View topic - isaac force - My dream bike!
#3714
Írta 2011. február 06. - 11:36
mikor a merevvilla volt az általános, a 3-4 centit mozgó telóra sokan mondták hogy hülyeség.
mikor a 3-4 centis telók után elterjedtek a 6 centi körüli utas villák, a 8 centis út baromi soknak tûnt.
mikor a 8 centis út már sztenderd volt, a 10 cm már égbekiáltó módon túlzás volt.
ma mennyi is az átlag merev xc/trail bicajok rugóútja?
azzal önmagában nincs baj, ha nagy a rugóút, legfeljebb nem használom ki. engem inkább az zavarna, hogy a beépítési magasság miatt túl magas a hajtómû, csopperes a villa, hátra kerül a súlypont, stb. merev vázon engem nagyon zavar, ha a láncvillának nincs meg a "klasszikus" CC-s esése. ez a Genesis még hagyján, de látni ilyen geometriájú vázat +5-6cm-re belõtt középcsapágy magassággal is, és nem értem, hogy lehet velük mászni, hirtelen berántani egy éles kanyarba, stb.
#3715
Írta 2011. február 06. - 08:09
150/150 és legyen könnyû, akkor tényleg mindenre jó.a genesisbõl a váz tetszik. az enduro-t meg elfogadnám a mostani mellé
xc bringa 150mm?
#3716
Írta 2011. február 06. - 02:15
#3717
Írta 2011. február 06. - 00:42
szvsz a 100mm az idealis ossztelosnal es merevnel is. amugy meg geo fuggo inkabb - villaszog, mennyire konnyitett.
150/150 és legyen könnyû, akkor tényleg mindenre jó.a genesisbõl a váz tetszik. az enduro-t meg elfogadnám a mostani mellé
#3718
Írta 2011. február 05. - 23:46
mikor a merevvilla volt az általános, a 3-4 centit mozgó telóra sokan mondták hogy hülyeség.
mikor a 3-4 centis telók után elterjedtek a 6 centi körüli utas villák, a 8 centis út baromi soknak tûnt.
mikor a 8 centis út már sztenderd volt, a 10 cm már égbekiáltó módon túlzás volt.
ma mennyi is az átlag merev xc/trail bicajok rugóútja?
szvsz a 100mm az idealis ossztelosnal es merevnel is. amugy meg geo fuggo inkabb - villaszog, mennyire konnyitett.
#3719
Írta 2011. február 05. - 23:13
mikor a 3-4 centis telók után elterjedtek a 6 centi körüli utas villák, a 8 centis út baromi soknak tûnt.
mikor a 8 centis út már sztenderd volt, a 10 cm már égbekiáltó módon túlzás volt.
ma mennyi is az átlag merev xc/trail bicajok rugóútja?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3720
Írta 2011. február 05. - 21:06
Egy merevfarú titángép 1450gr kerékkel és xtr szettel az most már All mountain kategória?
Lényegtelen a vázanyag, mivel acélból is készül ez a modell. Másrészt nem a könnyû kerék és az XTR szabja meg a kategóriát, hanem a geometria. Ennek alapján mit keres XTR hajtómû DH gépben? És nem valamelyik gyári csapatnál, hanem piacra szánt modellnél.
Az egy másik dolog, hogy nem egyedi a kialakítás, több márkánál is megtalálható hasonló koncepció. Vagy lesz létjogosultsága, vagy rövid idõn belül, mint múló divathóbort eltûnik.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






