Jelentkezz be Regisztrálj
Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#3661
Írta 2011. január 31. - 15:03
#3662
Írta 2011. január 31. - 14:51
TrekBikes.com Bike Archive | 2009 Top Fuel 9.8
Kérem a korábbi képet törölni, törpebicikli, ilyenrõl csak a törpék álmodnak!
Ehhez a modellhez asszem árultak külön kétféle hosszúságú nyeregcsövet, hogy ne kelljen a fûrész nevû eszközzel végzetes eseményeket végrehajtani
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
#3663
Írta 2011. január 31. - 14:43
Van egy eszköz ami megoldja : fûrész
mar ha le lehet fureszelni belole, es nem oda csuszik be a masik cso. mert szerintem emiatt nagyobbak (kisebb - kevesebb a becsuszo resz).
#3664
Írta 2011. január 31. - 14:01
hu ez nagyon szep a tadzs mahal elott is kepeszthetsz vele.
gravity dropper, rockshox reverb, joplin, etc
csak onnan tudom, hogy problema lehet, mert a specinel is kiszamoltam - hogy 41.5cm lehet a max nyeregcsomeretem az en beallitasomnal (6.5cm, es asszem 10ig van a skala). ha ekkora csovet raksz bele, akkor nem tudod lejjebb engedni, mert van egy kanyar az vazban. allithato nyeregcsoveknel az ilyen 38-42cm pedig tok elterjedt - ha nagyobbat vennek, akkor jol megszivnam (35-37cm lehet az optimalis). ennel a canganal szvsz meg inkabb igaz.
Van egy eszköz ami megoldja : fûrész
#3665
Írta 2011. január 31. - 13:54
Ez elég ízlésesre sikerült:
hu ez nagyon szep a tadzs mahal elott is kepeszthetsz vele.
Állíthatót? Ez is az szerintem, kb 6-8 cm hosszan. Mondjuk a fotón ez törpeváz, szerintem 16.5es lehet, biztosan csajé, azért is fotózta virágok elõtt
gravity dropper, rockshox reverb, joplin, etc
csak onnan tudom, hogy problema lehet, mert a specinel is kiszamoltam - hogy 41.5cm lehet a max nyeregcsomeretem az en beallitasomnal (6.5cm, es asszem 10ig van a skala). ha ekkora csovet raksz bele, akkor nem tudod lejjebb engedni, mert van egy kanyar az vazban. allithato nyeregcsoveknel az ilyen 38-42cm pedig tok elterjedt - ha nagyobbat vennek, akkor jol megszivnam (35-37cm lehet az optimalis). ennel a canganal szvsz meg inkabb igaz.
#3667
Írta 2011. január 31. - 13:46
#3668
Írta 2011. január 31. - 13:43
mirõl beszélsz?
Trek Bikes | Bikes | Mountain Full-Suspension | Top Fuel 9.9 SSL
lásd "Geometry"
Mondom én, a legkisebb is 20"-os (nyeregvázcsõvel rendelkezik).
A sebesség mindent megold.
#3670
Írta 2011. január 31. - 13:07
A sebesség mindent megold.
#3671
Írta 2011. január 31. - 12:08
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
#3672
Írta 2011. január 31. - 11:52
#3673
Írta 2011. január 31. - 11:30
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
#3674
Írta 2011. január 31. - 00:50
#3675
Írta 2011. január 30. - 21:13
Én annyi megjegyzést fûznék hozzá, hogy szabadonfutós üzemmódban még nem szerelted le róla. Tudom, tudom, a térdporc ingyen van, a fékbetét meg 500 Ft....
(nem kötözködés képpen, de ez a dolog a cikk olvasása óta kikivánkozott belõlem)
Azért nem szereltem le SS-ben, mert akkor nem lett volna hátsó fék. Egyébként, ha rendszeresen fixiznék, talán másképp gondolnám a porcos és a biztonsággal kapcsolatos felvetéseket, de a teszt durván 20 napja alatt nem volt gondom a csak elsõ fékkel szerelt bringával a városban, még kezdõ fixisként sem. (Természetesen nem vettem kötözködésnek. )
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#3676
Írta 2011. január 30. - 17:42
Feladom
Volt féknélküli fixim, két fékes fixim, elsõfékes fixim, elsõfékes singlespeedem, hátsófékes ugrálósbicóm (mint Janinak), tulajdonképpen minden lehetséges kombináció. Szerintem városba elég egy elsõfék, fõleg fixivel. Azzal meg ne kelljen már számolnunk hogy mi van ha elszakad a bowden, mert mivan ha eltörik a váz? ...
A mester szerint:
Városban, nem versenytempóban szerintem ezek nem jelentõs tényezõk.
nekem tört már el fékkarom menet közben
#3677
Írta 2011. január 30. - 17:10
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3678
Írta 2011. január 30. - 15:50
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3679
Írta 2011. január 30. - 15:30
nemhogy az elmúlt 7 év normális kerékpárjaimon, de még a vidéki tákolt boltbajárósokon se volt semmi ilyen mûszaki hibán, karban kell tartani aztán kész.
aki meg fixire hátsóféket rakna az ugyan úgy szerelne a kontrásra is?
nekem is bõven elég városban az elsõfék ss-en, dh-n meg fõleg.
on:
Transition TR450 2011
#3680
Írta 2011. január 30. - 15:23
Volt féknélküli fixim, két fékes fixim, elsõfékes fixim, elsõfékes singlespeedem, hátsófékes ugrálósbicóm (mint Janinak), tulajdonképpen minden lehetséges kombináció. Szerintem városba elég egy elsõfék, fõleg fixivel. Azzal meg ne kelljen már számolnunk hogy mi van ha elszakad a bowden, mert mivan ha eltörik a váz? ...
A mester szerint:
Városban, nem versenytempóban szerintem ezek nem jelentõs tényezõk.Mikor használjuk a hátsó féket?
A gyakorlott kerékpárosok az esetek kb. 95%-ban csak az elsõ féket használják. De vannak olyan helyzetek, amikor jobb a hátsó féket használni:
Csúszós utakon. Száraz aszfalton lehetetlen az elsõ kereket leblokkolni, de csúszós utakon elképzelhetõ egy ilyen helyzet. Viszont ha az elsõ kerék egyszer megcsúszik, akkor már majdnem lehetetlen elkerülni az esést. Ilyenkor a hátsó kerékkel óvatosan és elõrelátóan kell lassítani a kerékpárt.
Egyeletlen utakon. Ilyenkor a fékezett elsõ kerék pattoghat az úton, és ha levegõben leblokkol, a földre érve túl nagy fékezõerõt fejt ki. Ez ugyancsak bukáshoz vezethet.
Elsõ kerék defektje esetén. Ilyenkor veszélyes a kereket fékezni, mert az abroncsra ható erõ könnyen ledobhatja a külsõt, és ez ugyancsak bukáshoz vezethet.
Ha elszakad az elsõ fékbowden.