
http://www.pinkbike.com/photo/1711782/
http://www.pinkbike.com/photo/1711782/
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
1, igen, láttam már CC vázat.az ugye megvan, hogy ezek a bringák (cotic soul és simple, cove hummer, genesis latitude és core, voodoo d-jab, kona buffer, stb.) nem csupán annyiban különböznek egy 80-100mm-es telóhoz tervezett cc vázra épített bicajtól, hogy nagyobb telót kaptak? hogy miben más a váz geometriája, hogy rövidebbek a stucnik, stb.? mindezt elolvastátok, megnéztétek, vagy csak a fikázás megy?
lehetne, hogy a parttalan viták-elmékedések helyett inkább képek jöjjenek?
ON
no még egy picit off
ez a rendszer miben különbözik az rlc-tõl?
Igen, mert amíg nem kap ütést alulróladdig zárva van amikor ez megérkezik akkor 2-3mp-ig nyitva van a szelep és rugózik, ha közben újra kapja az ütést akkor természetesen folyamatosan nyitva van és mozog, ha sima terepre érsz akkor folyamatosan zárt állásban marad. Az elindulási küszöböt és a csillapítást lehet állítani. Én imádom hogy nem kell a lockal folyamatosan szórakozni és elinduláskor mindig merev a teló és ha kell akkor viszont mozog, hozzátartozik hogy sokan nem szeretik mert az elinduláskor azaz az elsõ ütésböl valamennyit érzel.
Neked való a terralogicos fox mint ahogy nekem is
Neked való a terralogicos fox mint ahogy nekem isNa még egy kis off, de azért ragálok rá
Én a mai napig merevvillás montival nyomom és sosem volt még telós gépem. De az biztos, hogy ha ráülök egy 80-100 mm körüli telós gépre (néha kölcsön van nálam), akkor alig várom, hogy visszakapjam a sajátomat, annyira szarnak érzem az orrában a hintázást,a rengeteg hajtási veszteséget, a csavarodás miatti kormányzási problémákat, az orrában lévõ plusz súlyt (1500-1900 grammos villákat próbáltam), és levesz az élménybõl is, mert kevesebb sikerélményt okoz, csökkenti a sebesség érzetet és az úttal való közvetlen kapcsolatot, mindez igaz akkor is, ha effektíve gyorsabban lehet telós géppel rossz terepen menni.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->