és az a bovdenezés, szabadon... ajajj.
Szerencsére....
De, az mondjuk gáz.
Csak az menti, hogy nem is igen látszódik, észre se vettem, amíg nem nehezményezted...
Mondjuk nem is Ritchey felirat van rajta, de most mellékes.
Nem baj, hogy a Ritchey felirat alig látszik ki az aránytalanul hosszú nyeregvázcső miatt?
és az a bovdenezés, szabadon... ajajj.
De, az mondjuk gáz. Csak az menti, hogy nem is igen látszódik, észre se vettem, amíg nem nehezményezted...
Kisherceg módosította - 2025. február 10. - 11:45
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Nem baj, hogy a Ritchey felirat alig látszik ki az aránytalanul hosszú nyeregvázcső miatt?
A Surlynak valóban oldszkúl geoja van. Ha nem lenne tárcsafék rajta, meg menetes fejcsapi lenne, simán rávágnám, hogy 90-es évek eleje.
A felső cső alján még véletlenül se menjen a bovden! Én gyakran lépcsőzöm pl. városban, vasút állomáson (aluljáróban) a bringával, sokszor veszem fel a vállamra a bicót.
De terepen is előfordult, ahol úgy ítélem meg, hogy gyorsabb vagyok gyalog és nem tolom a bicót.
Bár ez utóbbi már elég ritka az utóbbi években. Nagyon keveset megyek igazi terepen.
Nem szeretem a bovdent vázcsövön belül, semmilyen formában.
jó'vanakkor! mindenki azt vesz, ami tetszik neki!
ez viszont klassz lett. Temple Cycle Adventure
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
szerintem: nincs semmi gond az alul vezetett bovdenezéssel. legyen végig bovdenház, ennyi. ha pedig a felsőcsövön megy, akkor az alján, kevésbé van útban. (persze ha a manapság divatos vázközepi koffer használata szempont, akkor igen, de akkor meg inkább menjenek legalul.) a felsőcső tetején, félig házban futó bovdenek, az "olyan '90-es évek", semmi haszna, max tudsz gitározni menet közben is... ...és ami a legrosszabb, a felsőcső oldalán.
a fék mindegy nekem, ha a támvillán van, könnyebb hozzáférni, nem rúgok bele (helló BB7!), pálcás sárvédőt és csomitartót nem használok szóval inkább így, de egyébként mindegy, a hidrás fékek amúgy is kevés helyet foglalnak és 90°-os csatlakozóval így csini tud lenni a két villa között is.
edit: mindig elcsodálkozok, a Surly outi/gravel vázaknak micsoda elszabott geoja van azzal a pöttöm fejcsővel, meg az aránytalanul nagy nyeregvázcsővel. 54cm alatt mind olyan Gnomeo. de az a Mesh se kutya...
mikor a Thomson felírat a nyeregcsövön alig ér ki a vázból....
blah...
A Surlynak valóban oldszkúl geoja van. Ha nem lenne tárcsafék rajta, meg menetes fejcsapi lenne, simán rávágnám, hogy 90-es évek eleje.
A felső cső alján még véletlenül se menjen a bovden! Én gyakran lépcsőzöm pl. városban, vasút állomáson (aluljáróban) a bringával, sokszor veszem fel a vállamra a bicót.
De terepen is előfordult, ahol úgy ítélem meg, hogy gyorsabb vagyok gyalog és nem tolom a bicót.
Bár ez utóbbi már elég ritka az utóbbi években. Nagyon keveset megyek igazi terepen.
Nem szeretem a bovdent vázcsövön belül, semmilyen formában.
Nahát, nincs új a nap alatt. Ugye mennyivel jobb, hogy felül megy a bovden, távol a kosztol.
Ugye ez már nem divat, alulra kell rakni minden bovdent, ha már kívül fut. Persze a tárcsafék konzol se a két láncvilla között van.
Nekem így sokkal jobban tetszik.
szerintem: nincs semmi gond az alul vezetett bovdenezéssel. legyen végig bovdenház, ennyi. ha pedig a felsőcsövön megy, akkor az alján, kevésbé van útban. (persze ha a manapság divatos vázközepi koffer használata szempont, akkor igen, de akkor meg inkább menjenek legalul.) a felsőcső tetején, félig házban futó bovdenek, az "olyan '90-es évek", semmi haszna, max tudsz gitározni menet közben is... ...és ami a legrosszabb, a felsőcső oldalán.
a fék mindegy nekem, ha a támvillán van, könnyebb hozzáférni, nem rúgok bele (helló BB7!), pálcás sárvédőt és csomitartót nem használok szóval inkább így, de egyébként mindegy, a hidrás fékek amúgy is kevés helyet foglalnak és 90°-os csatlakozóval így csini tud lenni a két villa között is.
edit: mindig elcsodálkozok, a Surly outi/gravel vázaknak micsoda elszabott geoja van azzal a pöttöm fejcsővel, meg az aránytalanul nagy nyeregvázcsővel. 54cm alatt mind olyan Gnomeo. de az a Mesh se kutya...
mikor a Thomson felírat a nyeregcsövön alig ér ki a vázból.... blah...
Kisherceg módosította - 2025. január 24. - 11:11
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Nahát, nincs új a nap alatt. Ugye mennyivel jobb, hogy felül megy a bovden, távol a kosztol.
Ugye ez már nem divat, alulra kell rakni minden bovdent, ha már kívül fut. Persze a tárcsafék konzol se a két láncvilla között van.
Nekem így sokkal jobban tetszik.
Hejjj azok a Paul fékek, kisebb vagyonba kerülnek, mechanikus létére. De a mai mechanikus tárcsák között, azt mondják ez az etalon.
https://www.youtube....h?v=7J_Xj25urA8
A legelső gépről nem egy gravel bicó jutna eszembe.
Teljesen olyan mint egy monti, gyönyörű a váz, nagyon tetszik a geoja, adja hogy rakjál bele flat bart!
És milyen gyönyörű színe is van, egyből a crux-om juott eszembe róla. Jó látni, hogy van még ilyen!
Mindhárom acél gép nagyon szép!
Aha...Optikai.
Mi is azt hittük sokszor de nem az volt...
(ugyanitt: Nagyon jó karbon javítót tudok ajánlani...tapasztalatból.)
marton módosította - 2024. november 30. - 22:37
enyhén off-topic, de legyen. ilyeneket látva mindig szembe jut, hogy vajon tényleg jó vétel, vagy csak most van a helyén árazva?
ez is milyen biztató:
"Please note: Some bikes may have small cracks in the paintwork in the saddle clamp area. However, in consultation with the manufacturer, this is purely an optical defect. (see last photo)"
Tudom, hogy gyenge a forint, de 1000 EUR környékén szerintem ez jó vétel lehet, akinek futja rá:
Kisherceg módosította - 2024. november 29. - 14:33
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"