Jelentkezz be Regisztrálj
Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#3721
Posted 2011. January 26. - 21:39
#3722
Posted 2011. January 26. - 20:01
#3723
Posted 2011. January 26. - 16:56
#3724
Posted 2011. January 26. - 16:42
#3725
Posted 2011. January 26. - 16:40
#3726
Posted 2011. January 26. - 14:15
#3727
Posted 2011. January 26. - 10:47
Te Tigga' jómúltkor nem te toltad az erdõben valami egészen sokat?
nálam volt belsõ 2 is
csak egyik se volt jó, de azt nem tudhattam
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3728
Posted 2011. January 26. - 10:45
mondjuk izé....azért 2 kilóméternl hosszabb útra, nekiindulni tartalék belsõ meg pumpa nélkül.....legalábbis , túzlott optimizmusra vall
Te Tigga' jómúltkor nem te toltad az erdõben valami egészen sokat?
szerk: LOL :)
#3729
Posted 2011. January 26. - 10:43
Ez Cx, sima ügy! Vállra kapod és már futsz is mint a nyúl! Szerencsére lassú defekt volt, kibírta, amíg beértem. Csak utána autóval jött a mentõegység, hozta a pumpát, tartalékbelsõt és társait.
mondjuk izé....azért 2 kilóméternl hosszabb útra, nekiindulni tartalék belsõ meg pumpa nélkül.....legalábbis , túzlott optimizmusra vall
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3730
Posted 2011. January 26. - 09:57
Ez Cx, sima ügy! Vállra kapod és már futsz is mint a nyúl! Szerencsére lassú defekt volt, kibírta, amíg beértem. Csak utána autóval jött a mentõegység, hozta a pumpát, tartalékbelsõt és társait.
a fully azert annyira nem konnyu meg canga nelkul is megpusztulnek 15km utan. utalok futni.
#3731
Posted 2011. January 25. - 21:35
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
#3732
Posted 2011. January 25. - 19:51
#3733
Posted 2011. January 25. - 19:13
szándékosan kerültem ezt a témát, de ha már felhoztad... annak idején én is megkaptam néhány szakértõtõl (nem mintha kérdeztem volna), hogy nem fixi a bicajom, mert van rajta elsõ fék. de azt évekig egyikük vette észre, hogy Record Pista 28h agyak vannak a keróban. volt egy idõszak, mikor a fixi definícióján civakodott mindenki, külföldi fórumokat beleértve. szingós-e, van-e rajta fék, országúti vagy MTB kormány van-e benne, csúszópapucsos-e, mekkora a h. tengely hossza, milyen magas a hajtómûve, acél-e vagy Al stb...fixi: a fixi divat lett. Amikor az örökhajtós topic elindult, senki nem látott még igazi pályaalkatrészt, alig volt blog/gyárt-/website ahol ez téma volt. Azóta meg... divat lett. Megjelent az egymást köpködés ("Te divatfixis vagy én meg igazi fixis") a wanabe-ság és egyéb szociológiai fogalom. A fixit hajtók felhígultak. Én fixivel (is) járok, a fixisek "utálnak" mer' 2 fék van a bringámon, a hagyományos bringások utálnak, mert fix az áttétel. Ettõl azonban én nyugodtan alszom
#3734
Posted 2011. January 25. - 17:27
ma reggel nekem is volt egy ilyen feelingem, CX-el fagyos út a Dunaparton, erdõben, ártéren. aztán jött egy lassú defekt és máris más lett a meglátásom a gyönyörû környezetrõl
ez a teli bringazasnal nekem eszembe se jutott... mi van, ha a puszta kozepen kapok defektet. allva szarrafagy az ember tok hamar - kocogas a cangaval?
Én meg szerelmes.
Másik kékség:
montiban is van hasonlo szinezesu kerojuk. a sargak sem kutyak meg a speci is csak hasonlo designt.
#3735
Posted 2011. January 25. - 15:26
#3736
Posted 2011. January 25. - 15:21
Én meg szerelmes.ez titanium
Másik kékség:
És egy olyan bringa, amin SEMMIT nem cserélnék le a gyári setuphoz képest, úgy tökéletes -számomra-, ahogy van:
Egyszer láttam élõben egy XS-eset belõle. Nagyon dúrva volt, hogy a nyerevázcsõ teteje lejjebb volt mint a kerék legfelsõbb pontja
#3737
Posted 2011. January 25. - 15:13
#3738
Posted 2011. January 25. - 14:06
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
#3739
Posted 2011. January 25. - 13:54
drágabringa: bringát autóhoz hasonlítani bármilyen kontextusban hülyeség. Egy 2 millás bringa autóban kb.a Veyron szintje, az meg ugyanannyira elterjedt tömegcikk, mint a 2 milkás kerékpár. Amúgy a privát véleményem, hogy _nincs_ kerékpár, amelyik megér 2 milliót, mint ahogy a Veyron sem a benne lévõ technika miatt annyi amennyi, hanem a köré szõtt marketing miatt.
A "drágabringán tekerek, csapatmezben nyomom vasárnaponként" stílusú üzletemberi találkozók, ill. a résztvevõk dölyfössége legalább annyira idegesítõ, mint, mint a menetrendszerûen tilosban parkoló, indexet nem használó X5 BMW. Nem a közlekedési (sport) eszköz fogja eldönteni, hogy az illetõ milyen ember.
Nem mondom, hogy OFF, mert ennek a topiknak a tartalma némileg átfedést mutat a drága bringákkal, szóval nyugodtan tárgyalhatóak itt ezek a dolgok...
Szerintem a kerékpároknál élesen szétválaszthatóak azok, akik valamilyen értelemben sportolnak, és azok, akik közlekednek, még ha van is olyan (sajnos elég kevés ember) aki mindkettõt végzi, mert a kerékpározást életmódnak látja. A közlekedõknél ugye homlokegyenest ellenkezõ elvek szerint történik a gépválasztás általában; a legolcsóbb-leggagyibb, ami még praktikusan használható. Nagyszüleink nem is nagyon törik a fejüket ezen...
A sportra meg valamennyire igaz az, amit bringavarázs szokott írni, hogy sajnos, mint technikai sport, vmennyire luxus kategóriába tartozik. Csakhogy õ ezzel igazolni látja az abszolút indokolatlan drágaságot is, amit persze a legtöbb ember fogyasztóként nehezen fogad el. De úgy vagyok vele, hogy attól, hogy én valamit már nem akarok kifizetni, de másnak még futja rá, és meg is veszi, annak ellenére, hogy kihasználni nem tudja, lelke rajta, én nem sajnálom tõle. Maximum megmosolyogtat, amikor azt látom, hogy a vásárlása mögött nem maximalizmus vagy akár csak a puszta birtoklási vágy, hanem esetleg a rongyrázási szándék vagy egyszerûen a butaság állt.
Ha valamivel párhuzamba kellene állítanom, akkor az a Körúton este, -10 fokban a limuzinból a tetõablakon mint vmi csatornafedélen át magukat épp csak kipréselõ, koktélruhában sikoltozó diszkópicsák esete lenne - hogy miért jó nekik ezért még fizetni is?!
#3740
Posted 2011. January 25. - 13:45
Pont a bikemagban volt több teszt is egyszerre, mikor Jorus tesztelt egy flip-flop agyas charge-ot. És azt írta, hogy mikor áttette fix hajtásra, egybõl leszerelte a hátsó féket.
Azt ugyan nem írta, hogy ez miért volt jó, de gondolom annyi volt a lényege, hogy látta, hogy ezt kell csinálni, mert amúgy ki venné észre, hogy éppen fixi üzemmódban teker. És szerintem nagy általánosságban is itt van a kutya elásva, nem a súlynál, vagy az olcsó fenntarthatóságnál (fõleg mivel ált. acél váz, kormány, stucni, plusz 3 havonta szétfarolt gumik mennek ebben a mûfajban).