Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Kross

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
886 hozzászólás a témában

#781
exxpert

exxpert

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.288 hozzászólás

Szerintem, ha már a KTM-re kiadnál 180-at, akkor Kross-tól se 'sajnáld'!:) És akkor már inkább ajánlom a Level A6 Disc-et! Arra már egy RS Dart 3-s telót raktak+ a elsõ, hátsó váltó Deore SLX, és a váltókar is az! Nézd meg itt van:
http://kross.hu/old/levela6disc.html
Szerintem jobban néz ki mint a KTM, bár az se rossz!


Nekem ehhez már nem is kell semmit hozzáfûznöm ;) :witaj:
Talán a Poplock, ami már az A4-esen is szériatartozik, nem csak az A6-oson.

Ma egy A8 -as boldog tulajdonosa lettem!....


Örülök, hogy a Kross-t választottad, remélem az A8 sok boldog órát fog neked szerezni.

A nyeregcsõbilincsnek van elõnye és hátránya is. Én vettem egy gyorszárasat az enyémre 1200ft-ért, de egyébként kinek a pap, kinek a papné... :)
Elvileg ha egyszer beállítod, akkor nem nagyon kell változtatnod a magasságot, illetve, legalábbb nem lopják ki a "jóemberek"

Összességében még a bicódnak be kell járatódnia, az alkatrészeknek össze kell kopniuk, utána lesz igazán top, a fékek is csak egy kis bekopás után érik el a tökéletes fékhatást.

[highlight] The bike way of life [/highlight]


#782
adamszeged

adamszeged

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 274 hozzászólás
Váltót valóban csak be kell precízebben állítani!
Nemtudom minek a gyorszáras nyeregcsõrögzítés..Ha már kényelmesre belõtted a méretet,minek állítgatnád??
Letörölted az nem baj,én személy szerint fölöslegesnek tartom bekenni a csövet,úgyse huzigálom a vázba.Max mikor berakjuk a kocsiba verseny elõtt.De fölösleges bekenni..:)

#783
Montifan

Montifan

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 277 hozzászólás

Ma egy A8 -as boldog tulajdonosa lettem!
Mentem egy kicsit rázósabb kört a délelõtt, gondoltam leírom eddig miket tapasztaltam. Nem vagyok egy nagy szakértõ, csak mostanában kezdtek el érdekelni a bicók, szal ne várjatok semmi durva értékelést, csak amit én, mint laikus észrevettem...


Szia!
Nyugodj meg, a váltót csak beállítani kell! Nekem még a régi biciklimen el volt állítva, így nem ment le az utolsó elõttire, se az az alattira, na de aztán elvittem egy profi szakboltba ahol megcsinálták zsír szuperra!:D

#784
El Axis

El Axis

    vendég

  • fórumtag
  • 16 hozzászólás
Ma egy A8 -as boldog tulajdonosa lettem!
Mentem egy kicsit rázósabb kört a délelõtt, gondoltam leírom eddig miket tapasztaltam. Nem vagyok egy nagy szakértõ, csak mostanában kezdtek el érdekelni a bicók, szal ne várjatok semmi durva értékelést, csak amit én, mint laikus észrevettem:
Elõnyöket annyira nem akarom sorolni, minden amit nem említek hátrányként, az király. Csak annyit, hogy fékek fognak, bár már elég olvasott vagyok, és tudom, hogy be is tudnak kopni, és még jobb is lesz, de ha így maradna akkor is tökéletesen megfelelne. Az ülés nekem kényelmes, ha a maximálisra kihúzom a csövét akkor pont jó a hossza (182 cm vagyok), bár a kavicson hazafele-menet a salakanyagot is majdnem kirázta belõlem a terep, és nem húztam meg rendesen a nyeregvázcsövet, így egyszer csak azt vettem észre, hogy a kormány lassacskán majdhogynem a fejem fölé kerül, de ez elég élvezetes pozíció volt, mintha egy Harley-n ültem volna. Eleinte féltem, hogy a hosszú stucni miatt fájni a fog a derekam, de valahogy mégis olyan a váz kialakítása, hogy kényelmesen éreztem magam rajta.
Ami annyira nem tetszett, ez tudom, hogy szõrõzés, de azért jobb lett volna, ha a nyeregvázcsõfogó-kapocs, kapott volna egy olyan gyorsszárféle-rögzítõrendszert (aztán lehet, hogy direkt ilyen....nemtom), most csak sima csavaros.
Aztán hátul a fogaskoszorún felülrõl a 4. fogaskeréken nem bír megmaradni a lánc, azon ugrál. No ez azért felettébb idegel, de remélem csak beállítás kérdése, mivel nem merek hozzányúlni, holnap viszem hozzáértõ emberekhez (azért örülnék, ha megnyugtatnátok, hogy tényleg csak a beállításon múlik, és majd jó lesz).
Néha egy kicsit törte a kezem a markolat, de olyankor megfogtam azokat a király oldalsó szarvakat, és tök jól megpihent a kezem (az igen jó kis találmány).
Hátránya faterom szerint, hogy nincs rajta sárhányó!!!! :) (legalább nem megy vele dolgozni)
Egyelõre csak ennyit akartam mondani (írni), király a gép, remélem még sok örömet fog okozni, és kevés bosszúságot.
Ja és még azt akarom kérdezni, hogy a nyeregcsövet be szokták valamivel kenni, hogy jobban csússzon, mert mintha lett volna rajta valami, én meg sztem sikeresen letörölgettem az elõbb. No mind1.

Pá!

#785
Darts

Darts

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 579 hozzászólás
Sziasztok!
Talán még ez lehet konkurencia az A6-nak,és KTM-nek:http://www.bringavar...-Attention-2009

#786
Montifan

Montifan

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 277 hozzászólás

Sziasztok!
szeretnék bicajt venni és leszûkítettem a kört 2 bicajra esetleg megnéznétek a 2 bicót mert már nagyon meg akarom venni valamelyiket :)

KTM ultra Fire
http://www.ktmteam.h...site=ultra_fire

kross level a4
http://kross.hu/old/levela4.html


Szerintem, ha már a KTM-re kiadnál 180-at, akkor Kross-tól se 'sajnáld'!:) És akkor már inkább ajánlom a Level A6 Disc-et! Arra már egy RS Dart 3-s telót raktak+ a elsõ, hátsó váltó Deore SLX, és a váltókar is az! Nézd meg itt van:
http://kross.hu/old/levela6disc.html
Szerintem jobban néz ki mint a KTM, bár az se rossz!

#787
Vadaaasz

Vadaaasz

    vendég

  • fórumtag
  • 15 hozzászólás
Sziasztok!
szeretnék bicajt venni és leszûkítettem a kört 2 bicajra esetleg megnéznétek a 2 bicót mert már nagyon meg akarom venni valamelyiket :)

KTM ultra Fire
http://www.ktmteam.h...site=ultra_fire

kross level a4
http://kross.hu/old/levela4.html

#788
exxpert

exxpert

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.288 hozzászólás

Félre értettél :) én nem a nyeregvázcsõre gondoltam, hanem a nyeregcsõre...
némelyik modellben elférne a 350-400mm-s. Tényleg mi történt a Schwalbe arzenállal ? Mostanában nem azokkal a jó kis gumikkal jönnek a gépek..:)


Jaaaaaaahh, a nyeregcsövek azok néha tényleg rövidek lehetnek. (Nekem a 18-as A8-ban még picit visszább is van tolva a maxtól)

Alapból amelyik hivatalosan Schwalbe-val van szerelve, azok úgy is érkeznek be, de néha elõfordul - fõleg az A2-es szériánál -, hogy a "Ralf Bohle" helyett Schwalbe-val kapjuk. Ennek is meg van az oka, de ezért már külön lobbizunk :)
Jah, holnap ott a cucc...

[highlight] The bike way of life [/highlight]


#789
Kann Matti

Kann Matti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.458 hozzászólás

Nekem A8-asom van, de csak a gyári 110-es Truva stucni a hosszú...
Imádom :)

Amit írsz, az lehet azért is, mert itt a különbözõ méreteknél nem csak a nyeregvázcsõ hosszabb, hanem a nyeregvázcsõ közepétõl a homlokcsõ közepéig mért távolság (TT) is változó.
Pl:
A8 TT
16": 575mm
18": 596,8mm
20": 610mm

A2 TT
17":579,3mm
19": 594,2mm
21"608,7mm

A dicséretet pedig az egész KROSS nevében köszönjük!!! ;)


Félre értettél :) én nem a nyeregvázcsõre gondoltam, hanem a nyeregcsõre...
némelyik modellben elférne a 350-400mm-s. Tényleg mi történt a Schwalbe arzenállal ? Mostanában nem azokkal a jó kis gumikkal jönnek a gépek..:)
Kill the Hill:szok: vagy fordítva?
www.kannmatti.kepeim.hu

#790
Montifan

Montifan

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 277 hozzászólás
Gondoltam, hogy ez játszik közre! De akkor az, hogy mennyiért jutok hozzá az már csak kereskedõn (vagy akár rajtam) múlik!;) Kösz a gyors segítséget!:) (ismét:D)

#791
exxpert

exxpert

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.288 hozzászólás

Szia Exxpert!
Miért lett a Hexagon V4 3000FT-al drágább?? Tegnap vettem észre a kross.hu-n... Talán az áfaemelés miatt?


Így igaz, az áfaemelés miatt ennyi lett az ajánlott fogyasztói ára.
Azonban, hogy te pontosan mennyiért kapod meg, ez már a te és a kereskedõ megalkuvásán múlik. A kereskedõtõl is függ, illetve egyéb szempontok is módosíthatják az árat (törzsvásárló vagy, szimpatikus vagy, veszel nála egyéb tartozékokat is stb.)

[highlight] The bike way of life [/highlight]


#792
Montifan

Montifan

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 277 hozzászólás
Szia Exxpert!
Miért lett a Hexagon V4 3000FT-al drágább?? Tegnap vettem észre a kross.hu-n... Talán az áfaemelés miatt?

#793
exxpert

exxpert

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.288 hozzászólás

Találkoztam egy nagy problémával.. :) tudom kötekedek , az A sorozatnak hosszú a felsõcsöve ez nem baj , mert jobban mászik, de a nyeregcsõ kicsi, kapásból cserélni kell. Ezt nem értem, mert a 20" váznál a nyerget nem tudta beállítani az én 178cm magasságomhoz ....rövid volt.... :( ezen kívül a gép tuti mindenkinek ajánlom .... :)


Nekem A8-asom van, de csak a gyári 110-es Truva stucni a hosszú...
Imádom :)

Amit írsz, az lehet azért is, mert itt a különbözõ méreteknél nem csak a nyeregvázcsõ hosszabb, hanem a nyeregvázcsõ közepétõl a homlokcsõ közepéig mért távolság (TT) is változó.
Pl:
A8 TT
16": 575mm
18": 596,8mm
20": 610mm

A2 TT
17":579,3mm
19": 594,2mm
21"608,7mm

A dicséretet pedig az egész KROSS nevében köszönjük!!! ;)

[highlight] The bike way of life [/highlight]


#794
Kann Matti

Kann Matti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.458 hozzászólás
Találkoztam egy nagy problémával.. :) tudom kötekedek , az A sorozatnak hosszú a felsõcsöve ez nem baj , mert jobban mászik, de a nyeregcsõ kicsi, kapásból cserélni kell. Ezt nem értem, mert a 20" váznál a nyerget nem tudta beállítani az én 178cm magasságomhoz ....rövid volt.... :( ezen kívül a gép tuti mindenkinek ajánlom .... :)
Kill the Hill:szok: vagy fordítva?
www.kannmatti.kepeim.hu

#795
exxpert

exxpert

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.288 hozzászólás

Lenne egy gagyi kérdésem:
Az A8-as típusra lehet valahogyan sárvédõt szerelni (olyan mobil fajtát), mert ha néha szebb ruhába esõbe betekernék a városba.

Bocs. Gagyi, de praktikus kérdés, sztem.


Nem gagyi a kérdés, jó hogy feltetted, és nem a sárvédõk megvásárlása után szembesültél azzal a ténnyel, hogy csavarozhatót nem. Sem a villa fékhídja, sem pedig a támvilla felsõ részének kiképzése nem teszi ezt lehetõ, nincs rajtuk lyuk.
Amiket például rá tudsz szerelni:
http://www.sks-germa...s&s=performance
...és itt értelemszerûen az MTB kategóriát nézd.

[highlight] The bike way of life [/highlight]


#796
El Axis

El Axis

    vendég

  • fórumtag
  • 16 hozzászólás
Lenne egy gagyi kérdésem:
Az A8-as típusra lehet valahogyan sárvédõt szerelni (olyan mobil fajtát), mert ha néha szebb ruhába esõbe betekernék a városba.

Bocs. Gagyi, de praktikus kérdés, sztem.

#797
Montifan

Montifan

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 277 hozzászólás

Örülök, hogy segíthettem. :)
Esetleg ha zavar a kerék, akkor - teljesen mindegy hol veszed meg - kérdezd meg az ottani eladókat, hogy mibe kerülne neked, ha beszámítanák a kerekeidet egy új, tárcsafékes kerékszettbe. Lehet, hogy kisebb ráfordításból megúszod, és akkor egyáltalán nem kell kompromisszumot kötnöd.
:)

Ha kérdésed van, keress bátran.


Tényleg, ez nagyon jó ötlet! Így kevesebb kiadással tudok venni tárcsafékes kereket! Köszi az ötletet!;) Ha bármilyen kérdésem lesz kereslek!:)

#798
exxpert

exxpert

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.288 hozzászólás

Nagyon kösz a választ! Nekem is a kék/fehér tetszik a legjobban! Az is lehet kimegyek a Bombasticba alaposabban megnézni!;) Annak ellenére, hogy a kereke nem tárcsafék kompatibilis mégis megveszem!:D Amúgy azért ezt veszem, mert nagyon tetszik, és a felszereltsége is jó!


Örülök, hogy segíthettem. :)
Esetleg ha zavar a kerék, akkor - teljesen mindegy hol veszed meg - kérdezd meg az ottani eladókat, hogy mibe kerülne neked, ha beszámítanák a kerekeidet egy új, tárcsafékes kerékszettbe. Lehet, hogy kisebb ráfordításból megúszod, és akkor egyáltalán nem kell kompromisszumot kötnöd.
:)

Ha kérdésed van, keress bátran.

[highlight] The bike way of life [/highlight]


#799
Montifan

Montifan

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 277 hozzászólás

Hogyhogy mégis...???? :)
Én azt mondom, hogy egész nyugodtan xc-zhetsz vele, elég masszív hozzá, és a teló is meglepõen jól mozog. Nem kell tõle azt várni, mint egy 2-3szor ennyibe kerülõ bicótól, de ha hobbiszinten tekersz, akkor elégedett leszel vele, meglátod. Valahol el kell kezdeni, aztán ahogy fejlõdsz, úgy nõnek majd elvárásaid is, és akkor jön az átépítés... :)

Kék/fehéret vegyél, az szép is, sportos is... ;) Ma landol egy a Bombastic-nál (Miskolc), ott meg is tudod nézni.


Nagyon kösz a választ! Nekem is a kék/fehér tetszik a legjobban! Az is lehet kimegyek a Bombasticba alaposabban megnézni!;) Annak ellenére, hogy a kereke nem tárcsafék kompatibilis mégis megveszem!:D Amúgy azért ezt veszem, mert nagyon tetszik, és a felszereltsége is jó!

#800
exxpert

exxpert

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.288 hozzászólás

Szia Exxpert!
1 hónap kihagyás után végülis rászántam magam, hogy megveszem a Hexagon V4-et!:D Mire ajánlod a használatát? Enyhe XC azért belefér?:D Arra gondoltam, hogy késõbb veszek rá egy Rock Shox J2-t!


Hogyhogy mégis...???? :)
Én azt mondom, hogy egész nyugodtan xc-zhetsz vele, elég masszív hozzá, és a teló is meglepõen jól mozog. Nem kell tõle azt várni, mint egy 2-3szor ennyibe kerülõ bicótól, de ha hobbiszinten tekersz, akkor elégedett leszel vele, meglátod. Valahol el kell kezdeni, aztán ahogy fejlõdsz, úgy nõnek majd elvárásaid is, és akkor jön az átépítés... :)

Kék/fehéret vegyél, az szép is, sportos is... ;) Ma landol egy a Bombastic-nál (Miskolc), ott meg is tudod nézni.

[highlight] The bike way of life [/highlight]