Jelentkezz be Regisztrálj

Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#1901
Írta 2010. június 11. - 12:14

szerintem attól, hogy jobb vagy balkezes volt a melós, aki betekerte a csavarokat gyárban
#1902
Írta 2010. június 11. - 11:17

#1905
Írta 2010. június 10. - 12:51

Kellene nekem egy (vagy kettõ) 31.8-rõl 25.4-re szûkítõ. Lehet ilyet külön kapni valahol, itthon?
Fékkar alá kellene...
fekkar ala? a fekkarnal a kormany altalaban mar csak 22.2mm atmeroju. a 25.4 es a 31.8 az a stucnincal levo atmero. amugy letezik a dolog

RAUH-Welt
B E G R I F F
#1906
Írta 2010. június 10. - 12:40

#1907
Írta 2010. június 10. - 12:05

elméleti kérdés:
mitõl függ, hogy a thomson elite 4x stucnin a villanyaknál lévõ csavarok feje melyik oldalra néz?
Hogy fejjel lefele raktad-e fel vagy sem...
-----------------------------------------------------------
Kellene nekem egy (vagy kettõ) 31.8-rõl 25.4-re szûkítõ. Lehet ilyet külön kapni valahol, itthon?
Fékkar alá kellene...
#1909
Írta 2010. május 13. - 08:10

Köszi! Közben kiderült, hogy van a Ritchey-nek 100-as OS befogóval is110 vagy 90mm-bol van BBB HighSix
BHS-23 HIGHSIX | KORM

#1910
Írta 2010. május 12. - 11:35

RAUH-Welt
B E G R I F F
#1911
Írta 2010. május 12. - 08:51

#1912
Írta 2010. május 10. - 16:02

sziasztok, ha ár volt a téma, akkor bocs:
ahead stucni alatt van 2 db távtartógyûrû, a csapágy szépen forog, nincs kotyogás vagy szorulás.
arra nem tudok ráérezni hogy mennyire húzzam össze a csapágyat. mert akkor is szépen forog ha lazább az összehúzás: a távtartók és a csapágy felsõ lapkája kézzel forgatható a villaszáron - ez így gyanús, hogy nem korrekt.
ha egy kb negyed fordulattal erõsebb a beállítás, akkor a távtartók szorosan a helyükön, forgás így is oké - kérdés hogy ez nem szoros-e
Ha nem szorul akkor nem szoros. Kell az a negyed fordulat.
A sebesség mindent megold.
#1913
Írta 2010. május 10. - 15:39

ahead stucni alatt van 2 db távtartógyûrû, a csapágy szépen forog, nincs kotyogás vagy szorulás.
arra nem tudok ráérezni hogy mennyire húzzam össze a csapágyat. mert akkor is szépen forog ha lazább az összehúzás: a távtartók és a csapágy felsõ lapkája kézzel forgatható a villaszáron - ez így gyanús, hogy nem korrekt.
ha egy kb negyed fordulattal erõsebb a beállítás, akkor a távtartók szorosan a helyükön, forgás így is oké - kérdés hogy ez nem szoros-e
#1914
Írta 2010. május 07. - 18:08

Választható alternatívák: Hope, Easton EC90, persze külföldrõl.
#1915
Írta 2010. május 07. - 11:00

#1916
Írta 2010. május 06. - 17:20

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1917
Írta 2010. május 06. - 17:16

Egy FoX 100 FX, V-fékes, ALU nyakkal. (direkt ilyet kerestem) nem akarok emiatt megválni tõle.
Mondjuk csõhosszabbításon gondolkoztunk, spéci ragasztóval lehetne is rá egy kis peremes csõtoldatot stabilan ráragasztani, de akkor meg az összehúzató adaptert nem tudom belehelyezni.
#1918
Írta 2010. május 06. - 17:01

akkor én is megvárom a 20 ezret
az enyém arányaiban még nehezebb is mint a tiéd, mert nekem csak 52 cm széles, az erõkar is kissebb
#1919
Írta 2010. május 06. - 16:56

Kormányt hány km-nél illik cserélni?
Nekem egy 150 grammos, egyenes, 52 cm-.es ricsi van. Eddig kb. 10 - 11 ezer km van benne, fõleg város, de kapott terepet is, versenyt is. Kb. 70 kg vagyok és merevvillával van használva.
2 éveket mondanak, de hát az olyan nesze semmi fogd meg jól.
A race face deus-omban 15e km van, kicsit nehezebb mint a tiéd 166g 600mm. Majd 20e km körül fogom lecserélni. 3év gari van rá és még nem járt le.
A sebesség mindent megold.
#1920
Írta 2010. május 06. - 16:52

Nekem egy 150 grammos, egyenes, 52 cm-.es ricsi van. Eddig kb. 10 - 11 ezer km van benne, fõleg város, de kapott terepet is, versenyt is. Kb. 70 kg vagyok és merevvillával van használva.
2 éveket mondanak, de hát az olyan nesze semmi fogd meg jól.