Jelentkezz be Regisztrálj

Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#1561
Írta 2010. november 17. - 15:22

Azért kicsit barátibb áron kellene kormánycsapágy,mint a crank testvérek 20ezres árkategóriája.
Lehet az lenne a legjobb megoldás,hogy ha megtoldatnám szakival a villanyakat?
Üdv és köszönöm.
Péter
#1562
Írta 2010. november 17. - 14:59

Javítsatok ki, de én mindig is úgy tudtam, hogy a stucninak vagy a legfelsõ hézagolónak 2-3 mm-rel túl kell lógnia a villanyakon, mert csak így tudod jól meghúzni a dióval...
ez így van, de neki most 6-8mm a túlnyúlás
#1563
Írta 2010. november 17. - 13:51

Javítsatok ki, de én mindig is úgy tudtam, hogy a stucninak vagy a legfelsõ hézagolónak 2-3 mm-rel túl kell lógnia a villanyakon, mert csak így tudod jól meghúzni a dióval...A kérdések oka az,hogy pár mmel alacsonyabb a villanyak mint a fejcsõ+kormánycsapágy+stucni kombó és így nem akarom használni.
#1564
Írta 2010. november 17. - 07:17

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1565
Írta 2010. november 17. - 07:14

Hát, 35mm-nél laposabb stucnik nem nagyon vannak. Az FSA stucnik 35millisek.
Lapos csapágy ügyében nincs ötletem, az FRM, WCS vagy BBB rémlik. Valaki szaki biztosan tudja pontosabban.
Ha a pénz nem számít crank brothers. Mocsok alacsony.
#1566
Írta 2010. november 17. - 01:37

Lapos csapágy ügyében nincs ötletem, az FRM, WCS vagy BBB rémlik. Valaki szaki biztosan tudja pontosabban.
#1567
Írta 2010. november 16. - 23:55

Azt tudom..csak ez inkább 6-8 lenne már a végére.
Ezt a számpárt kéne levinni az általad is említettre.
közben kiderült,hogy 168 mm csapágyastól a váznak a fejcsöve a villám nyaka viszont 193 mm és még a stucni sehol,a váz fejcsõhossza 140 mm.
Valaki tudna laposabb kormánycsapágyat,illetve lapos befogású stucnit?
köszönöm
Üdv,Péter
#1568
Írta 2010. november 16. - 21:57

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#1569
Írta 2010. november 16. - 21:23

Három kérdésem lenne,ha tudnátok segíteni akkor nagyon örülnék:
1, átlagosan egy sima A-heades kormánycsapágy kilógó részei mekkorák?
2, nagyonlapos sima A-heades kormánycsapágyakat tudnátok mondani?
3, 35mmnél alacsonyabb villanyakfogású stucni-t tudnátok ajánlani emberi áron?
A kérdések oka az,hogy pár mmel alacsonyabb a villanyak mint a fejcsõ+kormánycsapágy+stucni kombó és így nem akarom használni.
Köszönöm szépen a választ.
Üdv,Péter
#1570
Írta 2010. november 15. - 22:36

Természetesen nem a kónuszt vágtam át

#1571
Írta 2010. november 15. - 07:20

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1572
Írta 2010. november 14. - 20:24

Az a fémgyûrû amit a telóra kell rászorítani, nálam lötyög. 0.3mm-el nagyobb mint a teló villanyaka(1,1/8).
Sehol nem kaptam külön, így egy helyen átvágtam a gyûrût hogy tudjon összébb menni.
Maradhat-e így, vagy hosszabb távon lehet gond?
#1573
Írta 2010. november 07. - 19:31

Ha a fejcsõ belsõ átmérõje 44mm körüli, akkor félintegrált, ha 41-42mm körüli, akkor integrált, feltételezve, hogy 1 1/8" méretû a kormánycsapágy.
Ettõl függetlenül nem ártana hozzáértõ szaküzletben vagy a gyártónál tájékozódni a részletekrõl, mert tudni kéne hozzá a kcs. változatot is integrált esetében (Cane Creek, Italian, TH/FSA szabvány).
Olaszokat ismerve csakis szigorúan italian lehet gondolom, ha integrált. De akkor majd ha megjavították a vázat, elbattyogok vele a vadász utcára. Meg majd megnézem tolómérõvel, köszi a tippet!
#1574
Írta 2010. november 07. - 19:17

Ettõl függetlenül nem ártana hozzáértõ szaküzletben vagy a gyártónál tájékozódni a részletekrõl, mert tudni kéne hozzá a kcs. változatot is integrált esetében (Cane Creek, Italian, TH/FSA szabvány).
#1575
Írta 2010. november 07. - 18:44

ilyet próbált már valaki? milyen?
Salának ilyen van, aztmondja istenkirály.
Honnan, mibõl tudom megállapítani hogy integrált, vagy félintegrált csapágy kell a vázamba? A gyártó (Wilier) honlapján nem találtam semmit errõl. Egy 2008-as Wilier Izoard vázról van szó. üresen, csapágy nélkül kaptam a vázat.
#1577
Írta 2010. október 31. - 16:05

1" menetes
1" ahead
1 1/8" menetes
1 1/8" ahead
meneteshez menetes villanyak, aheadhez sima.
ha nem akarsz villát cserélni akkor vegyél 1"os menetes csapágyat, és egy 1" menetes -> 1 1/8" ahead átalakítót. azt betolod a villanyakba és a tetejére modern stucnit tudsz rögzíteni.
ilyen, e: http://ebike.hu/term...ad univerzális/
#1578
Írta 2010. október 31. - 16:03

A fixi projekt miatt érdekelne (régi Bianchi váz), a modern stucnik kinézetre is jobban tetszenek, és állíthatóság terén is lekörözik a hagyományos kormánypipát...
#1579
Írta 2010. október 28. - 08:54

vagy befürészeled egyik oldalán, és akkor simán rápattan. csak utána rendesen meg kell csiszolni, hogy ne tegye tönkre a csapágyat.mert kell azt rá kell ütni. nem megy fel egykönnyen.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1580
Írta 2010. október 24. - 16:15

Kéne még valami alulra a csapágy alá, mert így alul lötyög az egész. Olyasmi, mint felül az az arany gyûrû. De az nem megy rá alulra. És az a másik gyûrû sem, amit a #4828-ban linkeltem, mert az nem megy le a villa nyakán legalulra, mert legalul vastagabb a villa ugye.
mert kell azt rá kell ütni. nem megy fel egykönnyen.
Majd szakszervizbe viszem inkább jövõhéten, ha addig nem jövök rá valamire.
ez egy helyes meglátás
