Jelentkezz be Regisztrálj

Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#1601
Írta 2010. október 12. - 08:35

#1602
Írta 2010. október 11. - 23:32

egyenesfutást javitja a lefeléken, nem lesz tõle annyira "ideges" a gép eleje, jobb kontroll = nagyobb sebesség.
de ezt csak egyenes aszfalton érzed ilyennek (aláfordul) mert ha terheled az elejét, és a bicikli nem síkon van hanem ferdén lefelé, akkor a viselkedés közelít ahhoz, amit megszoktál sikon 73 fokos fejcsõvel.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1603
Írta 2010. október 11. - 23:04

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1604
Írta 2010. október 11. - 22:33

Hát olyan érzés hogy amikor egy bizonyos fokig elfordítod a kormányt, ott mintha ellenállásba ütköznél kcsit, aztán ha túlfordítod rajta akkor pedig mintha magátó akarna tvábbfordulni, és nehezebb visszahozni mint amire számítanál!
A héten jön elvileg egy 60as stucni a 90es helyett , meg egy emelt kormány, akkor majd mondom h megoldódott-e, bár Rob szerint a fejcsõszög miatt van, sajnos nem találtam meg pontosan, hogy mennyi a fejcsõszög!
há nem tom
nekem hamarabb akad el a térdemben minthogy aláfordulna .....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1605
Írta 2010. október 11. - 13:17

Truvativ Stylo WC Riser 680xR15mm: 246g (245g a gyári) - korábban McGywer mért ugyanilyen kormányt 25mm emeléssel, grammra ugyanannyi

Truvativ Stylo Race stucni: 90mm : 146g
#1606
Írta 2010. október 09. - 22:00

#1607
Írta 2010. október 09. - 21:45

Hát olyan érzés hogy amikor egy bizonyos fokig elfordítod a kormányt, ott mintha ellenállásba ütköznél kcsit, aztán ha túlfordítod rajta akkor pedig mintha magátó akarna tvábbfordulni, és nehezebb visszahozni mint amire számítanál!
A héten jön elvileg egy 60as stucni a 90es helyett , meg egy emelt kormány, akkor majd mondom h megoldódott-e, bár Rob szerint a fejcsõszög miatt van, sajnos nem találtam meg pontosan, hogy mennyi a fejcsõszög!
ha a 2009-es fekete akkor 68,8' .,ami nem egy extrém lapos fejcsõszög a kategóriában.
ha 10-es akkr picit laposabb, mert 140 re húzott torát (ha dawg, recont ha dlx ) csaptak bele ami 11 mm-el magasabb mint a 130-asok. ha régebbi dawg akkor lehet laposabb a fejcsõszög (68')
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1608
Írta 2010. október 09. - 21:30

ezt a kormányaláfordulást meg vizualizáljátok már le nekem. direkt rángattam is a kormányt de nem tudtam elõidézni.
ismerõsõm aki fsr xc-nél panaszkodott ilyenre annak sokat (1,5") emelõ széles kormány segített
Hát olyan érzés hogy amikor egy bizonyos fokig elfordítod a kormányt, ott mintha ellenállásba ütköznél kcsit, aztán ha túlfordítod rajta akkor pedig mintha magátó akarna tvábbfordulni, és nehezebb visszahozni mint amire számítanál!
A héten jön elvileg egy 60as stucni a 90es helyett , meg egy emelt kormány, akkor majd mondom h megoldódott-e, bár Rob szerint a fejcsõszög miatt van, sajnos nem találtam meg pontosan, hogy mennyi a fejcsõszög!
#1609
Írta 2010. október 09. - 10:19

ismerõsõm aki fsr xc-nél panaszkodott ilyenre annak sokat (1,5") emelõ széles kormány segített
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1610
Írta 2010. október 09. - 09:08

#1611
Írta 2010. október 09. - 08:52

Pld. FSA Orbit Z felül és Orbit Z 1.5R alul.
FSA No.57: FSA MTB Bicycle Components
- select brand: ATB
- select category: headset
A 23-s számmal jelölt oldal (az Acrobat oldalszámlálóján 25.)
#1612
Írta 2010. október 08. - 22:11

#1613
Írta 2010. október 08. - 20:03

#1614
Írta 2010. október 08. - 19:56

Trinity light-ról semmi..?
Kormány? az jó 139gr és 1600pínz volt:D
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1615
Írta 2010. október 08. - 18:05

Magyarázza el!
Ez azt jelentené,hogy a fejcsövet nem kell változó átmérõre megmunkálni,hanem a két csapágy lenne belül változó átmérõjû?
A lényeg, hogy adott egy standard 44mm-s fejcsõ, amit félintegrált csapágyas használathoz, 1 1/8" nyakas villához lehet használni. Ebbe szeretnénk "tapered" nyakas villát tenni. Felül marad a normál, 1 1/8" méretû félintegrált/zerostack kcs., alulra meg tervezünk egy olyan 1.5 csapágyat, ahol a csésze a csapággyal együtt kívülre kerül, csak a nyaka megy a fejcsõbe. Variálunk a méretekkel és lõn csoda, meg van a megoldás.
A Pivot és a BMC már egy ideje ilyen fejcsöveket használ egyes vázain, ehhez csatlakozott most a Turner a 2011-s Spot modellel, a Cane Creek pedig megtervezte hozzá az XX 44 típusú kormánycsapágyat, mint "low budget" változat, valamint lesz a top 110-s családban is egy ilyen a vastagabb pénztárcájú vásárlóknak.
#1616
Írta 2010. október 08. - 00:13

a fejcsõszög miatt "csuklik be" a kormány. ezen csak alacsonyabb villa segítene.
mihez képest keresel rövidebb és magasabbra emelõ stucnit? azt nem irtad...
vastagabb markolatot pedig lehet venni, nézz szét jól boltok kinálatában.
Köszi szépen a választ, gyárilag 90mmes 6'os a stucni, ma telefonáltam xfactorba, és van 60as stucni ugyanúgy 6'os , de egy emelt kormánnyal szerintem tökéletes lesz, és árban sem vészes a dolog, sõt jóvá is írják vmivel kisebb áron a gyárit, de nem nagy tétel, szóval bukni se sokat tudok rajta.
Kicsit csalódott vagyok a "becsuklás" miatt, reméltem, hogy a kormány miatt van, de gyanús volt h nem

Egyébként álom a gép, mindenkinek csak ajánlani tudom, nagyon jó kis romboló!
Elmondaná valki mi a szerepe ennek a lapos fejcsõszögnek, ha ezt a becsuklós dolgot eredményezi?
#1617
Írta 2010. október 07. - 22:33

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#1618
Írta 2010. október 07. - 22:22

Sajna nagykerben én nem találtam.
Írtam is asszem rögtön,de ma voltam is bent.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#1619
Írta 2010. október 07. - 22:18

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#1620
Írta 2010. október 07. - 22:17


Magyarázza el!
Ez azt jelentené,hogy a fejcsövet nem kell változó átmérõre megmunkálni,hanem a két csapágy lenne belül változó átmérõjû?
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.