A felsõ kupakból olyannyira lehet faragni, hogy nekem például egyáltalán be sincs téve. A stucni közvetlenül a csapágyon ül.
Az "elitracer"-ek és a 29esek is szokták így összerakni, de ez montin nem túl tartós megoldás.
A felsõ kupakból olyannyira lehet faragni, hogy nekem például egyáltalán be sincs téve. A stucni közvetlenül a csapágyon ül.
A sebesség mindent megold.
kormánycsapágy felsõ kupakjából gondoltam faragni...Nem lehet faragni rajta sajnos. Stucnim nem tört, de görbült már, Ritchey Pro.
Még arra gondoltam, hogy egy 4 centis, kormányszár vastagságú csövet, nagyobb falvastagsággal, visszamaratok 3.5 centit, s fémragasztóval a meglévõbe beleragasztom. Így megkapom azt a plusz fél centit, ami kellene, s nem kellene aggódnom, maximum azon, hogy hagyományos körmösdió helyett mondjuk USE headloc-ra kell váltanom.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
Van egy úgynevezett kónuszos hosszabbító amit régen én is használtam! A Pedaloman-be megcsinálják 2500Ft-ért
index_lap
ha giant-ba megye akkor az talan (fél?)integrált....
a kormánycsapágyon nem lehet faragni még?Szóval megszívtam rendesen. A sztori röviden, rövid a teleszkóp villanyaka. Az okokba nem akarok most részletesen belemenni, de szeretnék megúszni egy költséges váll-becsúszó-nyak cserét. (Fox F32) Megoldás lehet egy alacsonyabb profilú stucni - pl a Sunline és az FSA is 35 mm. 30 mm áll ki a kormánycsapágy fölött, azaz 5 mm lenne a különbség (ugye az ajánlott 2-3 mm). Ez szerintetek mennyire necces? B-terv, hogy valahol megoldom a nyak cseréjét, de egy olyan cég kellene, ahol ezt hõzsugorítással meg tudnák profin csinálni. Bármilyen tippet szívesen fogadok
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
Szóval megszívtam rendesen. A sztori röviden, rövid a teleszkóp villanyaka. Az okokba nem akarok most részletesen belemenni, de szeretnék megúszni egy költséges váll-becsúszó-nyak cserét. (Fox F32) Megoldás lehet egy alacsonyabb profilú stucni - pl a Sunline és az FSA is 35 mm. 30 mm áll ki a kormánycsapágy fölött, azaz 5 mm lenne a különbség (ugye az ajánlott 2-3 mm). Ez szerintetek mennyire necces? B-terv, hogy valahol megoldom a nyak cseréjét, de egy olyan cég kellene, ahol ezt hõzsugorítással meg tudnák profin csinálni. Bármilyen tippet szívesen fogadok.
(C-terv a telót eladni, s venni újat, de egy ilyenen rengeteget buknék...)
A sebesség mindent megold.
a stucniban az egyik menet kezdi magat megadni a villanyaknal. finoman mertem csak rahuzni, mert ereztem, hogy kezd elnyulni. ebben az allapotaban teljesen jo, de felo, hogy par szetszedes utan megadja magat. mit lehet vele kezdeni? menetrogzito?
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
RAUH-Welt
B E G R I F F
Én egyet, sûrûn tekerve. Még egyszer sem éreztem úgy hogy kevés lenne.hany reteg bandazst tekertek fel?
Zsibbad csuklóból az egész kezem,gondoltam még arra hogy ha villa cserém lesz pár cm -el magasabbra hagyom a kormányt,igazábol nem tudom mit kéne tennem.
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers