proba nem duma!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
Indította
bigtom
, 2002. július 25. 10:51
#6261
Írta 2003. június 17. - 14:39
#6262
Írta 2003. június 17. - 14:07
A fõ problem az az hogy a csésze teljes magasságával illeszkedik a nyakhoz ami kb 8-10mm. Az illesztés meg baromi szoros. Nincs az a vékony de erõs valami ami bemenjen alá.
#6263
Írta 2003. június 17. - 13:53
minel laposabb es elesebb dologgal kell feszitgetni!
pl kes!!!
mas nincs.
aki vetelkor azt nezi, hogy a telo vala a fejcsapagy cseszeje alatt, hogy nez ki az bekaphatja!
:-)
pl kes!!!
mas nincs.
aki vetelkor azt nezi, hogy a telo vala a fejcsapagy cseszeje alatt, hogy nez ki az bekaphatja!
:-)
#6264
Írta 2003. június 17. - 13:48
Ha peched akkor meg a villanyak esik ki a vállból! ;D Viccen kívül mûködõ képes ötlet lehet, csak találj hõlégfúvót...
#6265
Írta 2003. június 17. - 13:46
Sztem az sem hülyeség ha hõlégfúvóval kicsit megmelegíted (és ha szerencséd van, akkor a villanyak tágul kevésbé...)
soxerencsét
Prefi
soxerencsét
Prefi
#6266
Írta 2003. június 17. - 13:41
Lehet, hogy halott ötlet, de csavarlazítóval próbáltál adni neki és utánna erõltetni kicsit? :
#6267
Írta 2003. június 17. - 13:25
A csavarhúzós/vésõs módszert már próbáltuk és sem az alu villaváll, sem a csésze nem örült neki.
#6268
Írta 2003. június 17. - 11:48
Otthon úgy tudod leszedni,ahogy rátetted...
Havert megkérsz,és két ellentétes oldaról vmi hipervékony csavarhúzót/vésõt beüttök alá,aztán hajrá
De a szervízben sem variálják agyon,ott is így szedik le...
Havert megkérsz,és két ellentétes oldaról vmi hipervékony csavarhúzót/vésõt beüttök alá,aztán hajrá
De a szervízben sem variálják agyon,ott is így szedik le...
#6269
Írta 2003. június 17. - 11:36
Hi!
Tippeket szeretnék kapni azzal kapcsolatban, hogy hogyan tudnám legyógyítani a villanyakamról a kúpgörgõs kcsapi alsó golyópályáját. Egyébként az FSA Orbit UL rõl van szó. Ja és maradandó alakváltozás nélkül szeretném leszedni. A fõ gond hogy teljes magasságában felfekszik a villanyak alján és a feszegetés nem segít mert a villaváll bánja.
Please help me!!!!!
Tippeket szeretnék kapni azzal kapcsolatban, hogy hogyan tudnám legyógyítani a villanyakamról a kúpgörgõs kcsapi alsó golyópályáját. Egyébként az FSA Orbit UL rõl van szó. Ja és maradandó alakváltozás nélkül szeretném leszedni. A fõ gond hogy teljes magasságában felfekszik a villanyak alján és a feszegetés nem segít mert a villaváll bánja.
Please help me!!!!!
#6270
Írta 2003. június 15. - 20:59
#6271
Írta 2003. június 15. - 20:50
#6272
Írta 2003. június 15. - 20:42
Helló!
Két kérdésem lenne:
Szerintetek miért lazul meg állandóan a kormánycsapágyam? (hagyományos, menetes)
Miért jobb az A-Head rendszer, mint a fentebb említett?
Elõre is köszi
Prefi
Két kérdésem lenne:
Szerintetek miért lazul meg állandóan a kormánycsapágyam? (hagyományos, menetes)
Miért jobb az A-Head rendszer, mint a fentebb említett?
Elõre is köszi
Prefi
#6273
Írta 2003. június 11. - 15:29
#6274
Írta 2003. június 11. - 08:40
Bocsi de fejcsapágy...
Szal' az én VP-m 45 fokos és tömített, négyezerhárom vót.
A zárt aszjelentiho' tömített?
Szal' az én VP-m 45 fokos és tömített, négyezerhárom vót.
A zárt aszjelentiho' tömített?
#6275
Írta 2003. június 10. - 23:15
#6276
Írta 2003. június 10. - 14:01
#6277
Írta 2003. június 10. - 13:35
eszetganyos!
de azt a csovet ne csavard ra a hl csavarra!
ragszd bele es kesz!
de azt a csovet ne csavard ra a hl csavarra!
ragszd bele es kesz!
#6278
Írta 2003. június 10. - 13:27
lor
értem én, cde a csavar nem lóg ki _annyira_
Az alsó kupak elég hosszúkás, mélyen (3-5cm) benyúlik a villanyakba. A kupak legvégén van kb. 1cm menetes rész, ha ezen túllóg mondjuk 1cm-t a headlock csavarja, akkor még nem érem el sehogy
jorus
Ezt a Vole-féle megoldást maj megnézem
Most az jutott egyembe, kéne egy rövid, belül menetes csõ, az egyik végét a h.l. csavar aljára tekerem, aztán alulról abba bele a s.védõ rögzítõjét.
Valami ilyen fogja össze a h.l. felsõ részén is a fenti rövid és alsó hosszú csavart.
kérdés hol lehet ilyet "gyártatni" ???
értem én, cde a csavar nem lóg ki _annyira_
Az alsó kupak elég hosszúkás, mélyen (3-5cm) benyúlik a villanyakba. A kupak legvégén van kb. 1cm menetes rész, ha ezen túllóg mondjuk 1cm-t a headlock csavarja, akkor még nem érem el sehogy
jorus
Ezt a Vole-féle megoldást maj megnézem
Most az jutott egyembe, kéne egy rövid, belül menetes csõ, az egyik végét a h.l. csavar aljára tekerem, aztán alulról abba bele a s.védõ rögzítõjét.
Valami ilyen fogja össze a h.l. felsõ részén is a fenti rövid és alsó hosszú csavart.
kérdés hol lehet ilyet "gyártatni" ???
#6279
Írta 2003. június 10. - 13:14
Nekem házi gyártmány, és végig menetes.
Asszem Vole úgy oldotta meg a dolgot, hogy megfúrta a headlock alját képezõ kupakszerû izét, és a sárvédõ csavarját abba hajtotta bele. (Értelemszerûen nem középen.) Ez persze csak akkor kivitelezhetõ, ha lapos a headlock alsó része, vagy van rajta hely ilyesmihez. Jelen pillanatban nincs építõ jellegû ötletem...
Asszem Vole úgy oldotta meg a dolgot, hogy megfúrta a headlock alját képezõ kupakszerû izét, és a sárvédõ csavarját abba hajtotta bele. (Értelemszerûen nem középen.) Ez persze csak akkor kivitelezhetõ, ha lapos a headlock alsó része, vagy van rajta hely ilyesmihez. Jelen pillanatban nincs építõ jellegû ötletem...
#6280
Írta 2003. június 10. - 13:13
muanyag dio eldob!
csak a sarvedo es egy anya kell hozza es ra kell csatlakozni a hedlokk csavarjara.
csak a sarvedo es egy anya kell hozza es ra kell csatlakozni a hedlokk csavarjara.