Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#1681
Posted 2010. September 25. - 12:01
Spec szerintem ez szép.
Az elejére az a mûanyag cucc nem kellene,de tetszik.
Ez kicsit zavaróan vékony a fej tövénél,de hátha nem reccsen meg.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#1682
Posted 2010. September 25. - 11:35
- tervezés (mérnöki és design)
- anyagfelhasználás
- gyártási minõség és minõség ellenõrzés
#1683
Posted 2010. September 25. - 11:25
#1684
Posted 2010. September 25. - 00:46
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1685
Posted 2010. September 25. - 00:38
A KORE a 90'-es évek vége felé a nagyon drága gépekre szerelt cucc volt. Gondolom, a minõségre sem volt panasz. Fõleg a stucnikra emlékszem.
Újra feltámasztották a márkát ? Vagy találtál használtan valami szépet ?
#1686
Posted 2010. September 24. - 21:50
A múltamból felmerült egy név.
Ólcsósítom a gépem ,mert válság van,de nem szeretném stílus nélkülivé tenni.
Szóval a név:KORE
Rémlik valakinek?
Minõség?
Vagy úgyis mindegy?
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#1687
Posted 2010. September 21. - 16:50
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1688
Posted 2010. September 21. - 15:45
Nem a vízszinteshez mérik, hanem a fejcsõ szögéhez képest.
A távtartókat is jó ötlet a stucni fölé rakni. Ez, és a stucni fordítása nagyon sokat változtat - ingyen !
Még nem csináltad meg ? 5 perces meló. Igazán jó, bringaszerelõ idõ van.
Az avatarodban 2 bringa látható. A szürke színûvel van gondod ? Azon tényleg nagyon meredeknek tûnik a stucni.
Kivettem a stucni alól a távtartókat és fölé tettem,de meg nem fordítottam,mert nagyon nagy az emelkedése.Már így is jobban tetszik mint azelõtt.Ki fogom próbálni egy kisebb emelkedésû stucnival is,de egyenes kormány nem lesz,mert a mostani se nagyon hajlított.Az nem gond,hogy a kormány csapágy és a stucni közvetlenül érintkezik és nincs köztük távtartó?
#1689
Posted 2010. September 20. - 07:39
Igen,a szürke Meridáról van szó.Majd ma neki állok,a hétvégi idõjárásban nem volt kedvem kimozdulni:).Nem a vízszinteshez mérik, hanem a fejcsõ szögéhez képest.
A távtartókat is jó ötlet a stucni fölé rakni. Ez, és a stucni fordítása nagyon sokat változtat - ingyen !
Még nem csináltad meg ? 5 perces meló. Igazán jó, bringaszerelõ idõ van.
Az avatarodban 2 bringa látható. A szürke színûvel van gondod ? Azon tényleg nagyon meredeknek tûnik a stucni.
#1690
Posted 2010. September 19. - 23:34
A távtartókat is jó ötlet a stucni fölé rakni. Ez, és a stucni fordítása nagyon sokat változtat - ingyen !
Még nem csináltad meg ? 5 perces meló. Igazán jó, bringaszerelõ idõ van.
Az avatarodban 2 bringa látható. A szürke színûvel van gondod ? Azon tényleg nagyon meredeknek tûnik a stucni.
#1691
Posted 2010. September 19. - 19:17
#1692
Posted 2010. September 19. - 16:31
Elsõ lépésnek fordítsd meg a stucnit, hogy lefelé álljon ...
És/vagy a távtartókat átcsoportosítani alulról felülre.
#1693
Posted 2010. September 19. - 12:43
#1694
Posted 2010. September 19. - 11:38
#1695
Posted 2010. September 17. - 22:49
Ne használj alu csavart. Csak szívás van velük, mindenhol. A csavar anyaga acél, esetleg titán, ennyi.
De használok, mert nekem nagyon jó és szép a színe. Pl a stucnimban is már több mint egy éve van és semmi gond vele.
A sebesség mindent megold.
#1696
Posted 2010. September 17. - 22:12
Gondolkoztam azon, hogy talán az is okozhatja, hogy alu csavart használok + a dió elég rozsdás és emiatt nagy lesz a súrlódás ha kicsit jobban összenyomódik a két felület.
Ne használj alu csavart. Csak szívás van velük, mindenhol. A csavar anyaga acél, esetleg titán, ennyi.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1697
Posted 2010. September 17. - 14:23
#1698
Posted 2010. September 16. - 18:53
Van kivétel is. Az anthememhez járó kormánycsapágyat meg kell húzni rendesen és akkor pont jó. Nem értem, hogy miért ilyen, mert ugyanolyan felépítésû, mint az összes többi kormánycsapágyam.
Múltkor én is leszedtem a stucnit, és mikor visszatettem, már nagyon nehéz volt a csapágyat meghúzni, jól meg kellett tépni nekem is.
Korábban ez nem volt, szóval nem tudom mi történt.
#1699
Posted 2010. September 16. - 15:23
Viszont a légellenállás nagyon szúrja a szemem, úgyhogy levágatom a kormányt 50 centire, úgy ráadásul ciklokrossz legál is lesz. Ezért a kormányért meg nem kár.
Tud valaki olyan mûhelyet ahol ilyen fémmunkát gyorsan, megbízhatóan megcsinálnak?
#1700
Posted 2010. September 16. - 14:05
Ez már csak azért is fura, mert az NRS és Anthem-X is azonos kormánycsapágy rendszerrel rendelkezik, s az a sanda gyanúm, hogy az Anthem is - és nekem sosem kellett megtépnem, teljesen hagyományos módon kellett mindig is beállítani. ("éppenhogynekotyogjon")
Gondolkoztam azon, hogy talán az is okozhatja, hogy alu csavart használok + a dió elég rozsdás és emiatt nagy lesz a súrlódás ha kicsit jobban összenyomódik a két felület.
A sebesség mindent megold.