találtam helyette egy kedvezõbb árút, ami még színes is:) így erre nem lesz szükség.Igen, feltéve, hogy félintegrált csapágyra van szükséged
Jelentkezz be Regisztrálj

Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#1261
Posted 2011. June 19. - 21:39

#1263
Posted 2011. June 19. - 20:31

#1264
Posted 2011. June 19. - 15:53

így fasza kérdezni, bele a vakvilágba...

#1265
Posted 2011. June 19. - 15:48

bõvebben?
Szerintem arra gondolt, hogy rövid a villanyak, és azt akarja kérdezni, hogyan lehetne megoldani ezt a problémát. (Új villanyakkal.)
Vagy eddig 1"-os telót használt, az új váz meg 1 1/8", de ezt nem hiszem, a collos teló elég ritka.
#1266
Posted 2011. June 19. - 15:42

Sziasztok! Az lenne a gondom hogy az új vázamba kicsi a teleszkópom nyaka
tudtok esetleg valami megoldást?
Elõre is köszi!
bõvebben?
#1267
Posted 2011. June 18. - 22:34

A siklócsapágy miért lenne elõnyösebb? Vagy csak olcsóbb?
Egyszerûbb lenne belerakni, nem kéne csészét esztergáltatni plusz ferdehatásvonalú csapágyat vadászni ebben a méretben. És a terhelést is bírná ha nem extrémfelhasználásra kell.
A sebesség mindent megold.
#1268
Posted 2011. June 18. - 22:17

#1269
Posted 2011. June 18. - 22:06

Esztergályos mindenképpen kell, ha golyóscsapágyat szeretnél, elég sok mód van erre. De lehet megpróbálkoznék egy siklócsapággyal a helyedben.Abba. Jármûvem típusszáma: 175 3-5 30 Ahol a 3-5 a csövek falvastagságát, a 30 a tömeget jelöli
A sebesség mindent megold.
#1270
Posted 2011. June 18. - 21:41


tudtok esetleg valami megoldást?
Elõre is köszi!
#1271
Posted 2011. June 18. - 21:36


#1272
Posted 2011. June 18. - 21:17

Üdv!
Van esetleg valakinek valami jó ötlete erre: 52mm-es belsõ átmérõjû fejcsövet és 50 mm-es villanyakat kéne összecsapágyazni.
Vagy marad az esztergáltatás?
Ez kerékpárba kell?
A sebesség mindent megold.
#1273
Posted 2011. June 18. - 21:13

Van esetleg valakinek valami jó ötlete erre: 52mm-es belsõ átmérõjû fejcsövet és 50 mm-es villanyakat kéne összecsapágyazni.
Vagy marad az esztergáltatás?
#1274
Posted 2011. June 17. - 20:39

#1275
Posted 2011. June 16. - 19:32

#1276
Posted 2011. June 14. - 14:03

oldalankent 3 centi igenis nagyon sok valtozast fog hozni. Es a szeles kormany vallszelesseg [nem magassag] fuggo is, nem mindenkinek kell a 710-es, foleg ha nem lejtozol sokat. az 580-600as kormanyokat amugy en se birom, nalam 660 boven eleg.
viszont lefele nagyon jó tud lenni a széles kormány. elõször amikor kipróbáltam a 76-ost nagyon fura volt, aztán idõvel megszoktam és most a saját 71-esemet nagyon keskenynek érzem. de egy darabig valószínû nem cserélem mert van egykét hely ahol evvel is centizni kell.
Köszönöm a segítségeteket, csak írok, hogy vettem a lapot. Meg szeretnék próbálni egy szélesebbet is, legrosszabb esetben visszarakom a 660-ast.

#1277
Posted 2011. June 13. - 21:15

szerintem 620 és keskenyebb kormányok OX-re és egyébb csiki-csukis versenyekre és sûrû erdõkbe valók...
ja,és fék és váltókarok jobb pozícióba kerültek!ez legalább annyira fontos!
#1278
Posted 2011. June 13. - 19:54

Ha belefér a satuba a fejcsõ, akkor igen. Azért tegyél valamit a csészék és a satu közé, nehogy megsérüljön.
Köszönöm a választ, én egy fadarabra gondoltam.
#1279
Posted 2011. June 13. - 19:43

Sziasztok
Szerintetek mivel tudnám itthon belepréselni a kormáncsapágy csészéjét a vázba? satu?
Ha belefér a satuba a fejcsõ, akkor igen. Azért tegyél valamit a csészék és a satu közé, nehogy megsérüljön.
#1280
Posted 2011. June 13. - 19:36

Szerintetek mivel tudnám itthon belepréselni a kormáncsapágy csészéjét a vázba? satu?