Lazíts vissza a stucnit, a tetején van egy kupak a közepén egy csavarral, azzal kell be állítani a csapágyat, finoman tekered befelé és az összehúzza a helyére, amikor okés a kormány forgatása akkor húzd meg a stucni csavarjait.Sziasztok!
Segítségetekre lenne szükségem. Most tanulom a kerékpár szerelést és tapasztalat gyûjtésként szétszedtem a biciklimet. Kiszedtem az ahead 1 1/8-os félintegrált kormánycsapágyból a koszorút, amit egy mûanyag gyûrû tartott a helyén. Erõsen fogta egy csavarhúzóval nyúltam a koszorút körbeölelõ karika alá. Kis erõltetésre kipattant. Zsírzás után mindent ugyanabban a sorrendben vissza raktam, a gyûrû is bepattant a helyére. Mégis kotyog a kormányom. (Jól meghúztam a stucnit) Lehet, hogy az erõltetés miatt hazavágtam a csapágyat? Vagy a mûanyag gyûrû deformálódott? Esetleg mozoghat a villa azért, mert a gyûrût fordítva raktam vissza? (Mindenre figyeltem, de a gyûrût nem néztem hogyan volt benne)
Minden ötletet szívesen veszek, mert szeretném én megoldani szerviz helyet.
Elõre is köszi!
Jelentkezz be Regisztrálj

Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#961
Posted 2012. July 26. - 23:17

#962
Posted 2012. July 26. - 22:19

Segítségetekre lenne szükségem. Most tanulom a kerékpár szerelést és tapasztalat gyûjtésként szétszedtem a biciklimet. Kiszedtem az ahead 1 1/8-os félintegrált kormánycsapágyból a koszorút, amit egy mûanyag gyûrû tartott a helyén. Erõsen fogta egy csavarhúzóval nyúltam a koszorút körbeölelõ karika alá. Kis erõltetésre kipattant. Zsírzás után mindent ugyanabban a sorrendben vissza raktam, a gyûrû is bepattant a helyére. Mégis kotyog a kormányom. (Jól meghúztam a stucnit) Lehet, hogy az erõltetés miatt hazavágtam a csapágyat? Vagy a mûanyag gyûrû deformálódott? Esetleg mozoghat a villa azért, mert a gyûrût fordítva raktam vissza? (Mindenre figyeltem, de a gyûrût nem néztem hogyan volt benne)
Minden ötletet szívesen veszek, mert szeretném én megoldani szerviz helyet.
Elõre is köszi!
#963
Posted 2012. July 26. - 10:04

#964
Posted 2012. July 26. - 09:48

Bíztam benned!Szerinted ki tudja ekkora képrõl rajtad kívül hogy az milyen bicaj? Nem hinném hogy olyan nagy luxus lenne leírni a típusát ha már szeretnél valamit;)

#965
Posted 2012. July 26. - 06:25

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#966
Posted 2012. July 26. - 00:03

félintegráltokkal amíg nemtudtam, oké szét se szedtem megmérni csak volt a boltba raktáron. Szerencse hogy a boltosom rugalmas
volt és nemkellett kifizetnem a sok belenemillõ cuccot. Viszont ezt a méretüt meg nemtud vagy nemakar hozattatni. Na mind1.
Pár ilyentipusu csapágyat írjatok már le hogy milyenek is léteznek. Olcsóbb kategória érdekelne

nemkell atomot túlélnie.
#967
Posted 2012. July 25. - 21:13

#969
Posted 2012. July 13. - 13:44

Segítséget szeretnék kérni, a következõben: Van egy 25.4 mm-es koskormányom amire egy 31.8 mm-es könyöklõt szeretnék felvarázsolni. Az összes helyi boltot körbejártam már, de sehol se volt olyan hézagoló ami ehhez jó lett volna, így gondoltam elmegyek esztergályoshoz, de itt 4-5 ezer forintokat mondtak 2x2 darab fémlemezre. A kérdésem tehát az lenne, hogy van-e valakinek valami ötlete, hogy miként tudnám kihézagolni a két eszköz közötti helyet?
A válaszokat elõre is köszönöm szépen!
#970
Posted 2012. July 01. - 14:03

Köszi a segítséget! De ezek nem iparis csapágyasak... vagy tévedek? Mert én mindenképpen iparisat szeretnék!!
A pro biztos iparis.
#971
Posted 2012. July 01. - 13:36

Ritchey pro vagy comp press fit-es Ezzel mi 1cm-spóroltunk meg a bts-el szembe
Köszi a segítséget! De ezek nem iparis csapágyasak... vagy tévedek? Mert én mindenképpen iparisat szeretnék!!
#972
Posted 2012. June 30. - 21:32

#973
Posted 2012. June 30. - 21:29

Tudna Valaki nekem ebben segíteni?? Nagyon megköszönném!
Sziasztok!
Tudna nekem valaki ajánlani egy olyan erõs,a-head-es félintegrált 1 1/8-os iparis kormánycsapágyat,aminek alacsony a beépítési magassága,és nem 15-20ezerbe kerül?
Vázat cseréltem,és az új váz homlokcsöve nagyobb 1,5centivel mint az elõzõ vázam homlokcsöve volt,és a villa nyaka meg anno túl rövidre lett vágva. Villanyak toldót NEM szeretnék használni!
Az elõzõ váznál volt a stucni alatt egy fél centis távtartó,és a mostani kormánycsapágyam teteje is eléggé kúpos és magas,így ha egy "alacsonyabb" beépítésû korm-csapágyat tennék be,már jó lehetne.
Amúgy a stucninál mennyi a minimum,hogy jól fogja a villanyakat? Kb a 3/4-e?
Köszi a segítséget!
#974
Posted 2012. June 29. - 06:44

#975
Posted 2012. June 29. - 03:06

Tudna nekem valaki ajánlani egy olyan erõs,a-head-es félintegrált 1 1/8-os iparis kormánycsapágyat,aminek alacsony a beépítési magassága,és nem 15-20ezerbe kerül?
Vázat cseréltem,és az új váz homlokcsöve nagyobb 1,5centivel mint az elõzõ vázam homlokcsöve volt,és a villa nyaka meg anno túl rövidre lett vágva. Villanyak toldót NEM szeretnék használni!
Az elõzõ váznál volt a stucni alatt egy fél centis távtartó,és a mostani kormánycsapágyam teteje is eléggé kúpos és magas,így ha egy "alacsonyabb" beépítésû korm-csapágyat tennék be,már jó lehetne.
Amúgy a stucninál mennyi a minimum,hogy jól fogja a villanyakat? Kb a 3/4-e?
Köszi a segítséget!
#976
Posted 2012. June 28. - 20:00

Vagy akárhogy megoldani, hogy a menetes villát belevarázsoljam a vázba?
#977
Posted 2012. June 24. - 17:40

Milyenjó hogy ennyifélefajta létezik. 44mm-es ez ami nemmegy bele így 42mm-es vagy 41,8mm-es kéne vagy miaszösz.
#978
Posted 2012. June 20. - 17:42


#979
Posted 2012. June 18. - 11:44

az mégsem annyira brutális megoldás

plusz egy kis sikositót adhatsz neki elötte, valamit ami nem kárositja a gumit. szilikon spray esetleg.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#980
Posted 2012. June 18. - 10:47

ahead azért szorul mert a felsõ kupaknak van gumis tömitése, ami a kupak és a villanyak közötti gumigyürü
ez szokta gátolni a kiszedést, az erõszak szokott segiteni.
köszi, akkor megküldöm jobban