Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#961
Posted 2012. July 25. - 21:13
#963
Posted 2012. July 13. - 13:44
Segítséget szeretnék kérni, a következõben: Van egy 25.4 mm-es koskormányom amire egy 31.8 mm-es könyöklõt szeretnék felvarázsolni. Az összes helyi boltot körbejártam már, de sehol se volt olyan hézagoló ami ehhez jó lett volna, így gondoltam elmegyek esztergályoshoz, de itt 4-5 ezer forintokat mondtak 2x2 darab fémlemezre. A kérdésem tehát az lenne, hogy van-e valakinek valami ötlete, hogy miként tudnám kihézagolni a két eszköz közötti helyet?
A válaszokat elõre is köszönöm szépen!
#964
Posted 2012. July 01. - 14:03
Köszi a segítséget! De ezek nem iparis csapágyasak... vagy tévedek? Mert én mindenképpen iparisat szeretnék!!
A pro biztos iparis.
#965
Posted 2012. July 01. - 13:36
Ritchey pro vagy comp press fit-es Ezzel mi 1cm-spóroltunk meg a bts-el szembe
Köszi a segítséget! De ezek nem iparis csapágyasak... vagy tévedek? Mert én mindenképpen iparisat szeretnék!!
#966
Posted 2012. June 30. - 21:32
#967
Posted 2012. June 30. - 21:29
Tudna Valaki nekem ebben segíteni?? Nagyon megköszönném!
Sziasztok!
Tudna nekem valaki ajánlani egy olyan erõs,a-head-es félintegrált 1 1/8-os iparis kormánycsapágyat,aminek alacsony a beépítési magassága,és nem 15-20ezerbe kerül?
Vázat cseréltem,és az új váz homlokcsöve nagyobb 1,5centivel mint az elõzõ vázam homlokcsöve volt,és a villa nyaka meg anno túl rövidre lett vágva. Villanyak toldót NEM szeretnék használni!
Az elõzõ váznál volt a stucni alatt egy fél centis távtartó,és a mostani kormánycsapágyam teteje is eléggé kúpos és magas,így ha egy "alacsonyabb" beépítésû korm-csapágyat tennék be,már jó lehetne.
Amúgy a stucninál mennyi a minimum,hogy jól fogja a villanyakat? Kb a 3/4-e?
Köszi a segítséget!
#968
Posted 2012. June 29. - 06:44
#969
Posted 2012. June 29. - 03:06
Tudna nekem valaki ajánlani egy olyan erõs,a-head-es félintegrált 1 1/8-os iparis kormánycsapágyat,aminek alacsony a beépítési magassága,és nem 15-20ezerbe kerül?
Vázat cseréltem,és az új váz homlokcsöve nagyobb 1,5centivel mint az elõzõ vázam homlokcsöve volt,és a villa nyaka meg anno túl rövidre lett vágva. Villanyak toldót NEM szeretnék használni!
Az elõzõ váznál volt a stucni alatt egy fél centis távtartó,és a mostani kormánycsapágyam teteje is eléggé kúpos és magas,így ha egy "alacsonyabb" beépítésû korm-csapágyat tennék be,már jó lehetne.
Amúgy a stucninál mennyi a minimum,hogy jól fogja a villanyakat? Kb a 3/4-e?
Köszi a segítséget!
#970
Posted 2012. June 28. - 20:00
Vagy akárhogy megoldani, hogy a menetes villát belevarázsoljam a vázba?
#971
Posted 2012. June 24. - 17:40
Milyenjó hogy ennyifélefajta létezik. 44mm-es ez ami nemmegy bele így 42mm-es vagy 41,8mm-es kéne vagy miaszösz.
#972
Posted 2012. June 20. - 17:42
#973
Posted 2012. June 18. - 11:44
az mégsem annyira brutális megoldás
plusz egy kis sikositót adhatsz neki elötte, valamit ami nem kárositja a gumit. szilikon spray esetleg.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#974
Posted 2012. June 18. - 10:47
ahead azért szorul mert a felsõ kupaknak van gumis tömitése, ami a kupak és a villanyak közötti gumigyürü
ez szokta gátolni a kiszedést, az erõszak szokott segiteni.
köszi, akkor megküldöm jobban
#975
Posted 2012. June 18. - 10:21
ahead azért szorul mert a felsõ kupaknak van gumis tömitése, ami a kupak és a villanyak közötti gumigyürüaz idegtõl nem látok
az új paripát levittem a szervizbe, hogy zsírozza be a kormánycsapágyat, mert tizenéve nem volt használva
erre kijelentette, hogy ebbe nincs beállva a zsír, és hibátlan a mûkõdése
erre ma este beállt az egész, mozdítani se lehet, a zsír tényleg nem állt be, mert nincs is benne.......
nyomtam bele jégoldót jobb híján (nem otthon vagyunk), most forog rendesen, de ahogy szárad ki az a cucc belõle, megint szorul meg
a kérdésem, hogy a csapágyat, hogy tudom bezsírozni rendesen? Próbáltam a villát kiszedni a de nem jött elsõre. Csak ki kell ütni, miután leszedtem a stucnit (a-head)?
Van esély, a szorulás hatására sem ment tönkre a csapágy? Sajnálnám mert egy fasza tioga.
Azért a szerelõs srácnak ezt még meg fogom köszönni....
ez szokta gátolni a kiszedést, az erõszak szokott segiteni.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#976
Posted 2012. June 17. - 07:27
Üsd meg a villanyakat gumikalapàccsal, ki fog jönni.
ütöttem, de nem jött ki, meg sem moccant
ennél is jobban meg csapni, vagy valami trükje lehet a dolognak? A villaszár alsó részében nem tudom mi a helyzet, de felül nem rozsdás.
Instant megoldásnak azt csináltam, hogy váltóolajat elkevertem zsírral és a felsõ golyósorba belenyomtam, remélem alulra is lecsurog. Aztán felülre még tettem sima zsírt. Ha nem tudodm szétszedni, akkor holnap legalább el tudok menni vele melózni, aztán hazafelé megállok a szervizben. De ezek után tényleg átállok arra, hogy lehetõleg mindent magamnak csináljak.
#977
Posted 2012. June 16. - 22:34
az idegtõl nem látok
az új paripát levittem a szervizbe, hogy zsírozza be a kormánycsapágyat, mert tizenéve nem volt használva
erre kijelentette, hogy ebbe nincs beállva a zsír, és hibátlan a mûkõdése
erre ma este beállt az egész, mozdítani se lehet, a zsír tényleg nem állt be, mert nincs is benne.......
nyomtam bele jégoldót jobb híján (nem otthon vagyunk), most forog rendesen, de ahogy szárad ki az a cucc belõle, megint szorul meg
a kérdésem, hogy a csapágyat, hogy tudom bezsírozni rendesen? Próbáltam a villát kiszedni a de nem jött elsõre. Csak ki kell ütni, miután leszedtem a stucnit (a-head)?
Van esély, a szorulás hatására sem ment tönkre a csapágy? Sajnálnám mert egy fasza tioga.
Azért a szerelõs srácnak ezt még meg fogom köszönni....
Üsd meg a villanyakat gumikalapàccsal, ki fog jönni.
#978
Posted 2012. June 16. - 22:12
az új paripát levittem a szervizbe, hogy zsírozza be a kormánycsapágyat, mert tizenéve nem volt használva
erre kijelentette, hogy ebbe nincs beállva a zsír, és hibátlan a mûkõdése
erre ma este beállt az egész, mozdítani se lehet, a zsír tényleg nem állt be, mert nincs is benne.......
nyomtam bele jégoldót jobb híján (nem otthon vagyunk), most forog rendesen, de ahogy szárad ki az a cucc belõle, megint szorul meg
a kérdésem, hogy a csapágyat, hogy tudom bezsírozni rendesen? Próbáltam a villát kiszedni a de nem jött elsõre. Csak ki kell ütni, miután leszedtem a stucnit (a-head)?
Van esély, a szorulás hatására sem ment tönkre a csapágy? Sajnálnám mert egy fasza tioga.
Azért a szerelõs srácnak ezt még meg fogom köszönni....
#979
Posted 2012. June 13. - 13:34
Ha bárkinek van ilyenje az kérem szóljon!
#980
Posted 2012. June 10. - 12:00
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!