kormányszarv ügyben lenne egy apró kérésem:
még november környékén kinéztem magamnak az ike lite alu kicsi rövid kormányszarvat (egy olcsó holmiról van szó), de sajna nem tudtam venni, és azt mondták mindenhol, hogy már nagykerben sincs...
ha esetleg valaki tudja, hogy hol tudnék még venni ilyet, vagy valahol látott valamilyen boltban, pls szóljon!
köszi
EZ AZ
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
Indította
bigtom
, 2002. július 25. 10:51
#6061
Írta 2004. január 30. - 00:25
#6062
Írta 2004. január 29. - 14:13
Én pedig még halkabban jegyzem meg, és csak azért mert engem is megizzasztott a cikk, és mert már unom a sok mellébeszélést, hogy:
A cikkben a "krisztiánkirály", aki egyébként csak hagyományos fejcsapikat gyárt fikázza az integrált fejcsapágyakat. Azt viszont mindenki elfelejti figyelembe venni, hogy a legtöbb normális montis vázban nem a rajzokon szereplõ megoldás van!!!!
Menjetek már be egy boltba, és akasszatok le egy-két integrált vázat! Ami a cikkben integrált fejcsapágyként szerepel, egy tévedés, és tényleg nem használja komoly vázgyártó, a "vegyél-vigyél-fogyassz!" elv ellenére sem. Minden "normális" vázban van valami a váz (alu) anyaga és a csapágy között!
Ja és még valami: Láttam neves gyártó ugrálós vázában is (fél)integrált csapágyat. Author.
Szvsz ha nem gagyi tes*o gazdaságos bicajt vettél, hanem a felhasználási területnek megfelelõen választottál vagy választasz a jövõben, akkor nem kell f*sni.
Azt még azért hozzátenném, hogy a "hagyományos" rendszerû cserélhetõ (a cikkben "olcsó" jelzõvel illetett) csapágyak is megkapták a magukét. Hiába na, csak az jó, ami 15 évig kitart és kriszking a neve.
Kérdezzetek már meg egy két szembejövõ Meridást, hogy mi van a vázzal, jó-e?
Tudtommal a Merida az egyik legnagyobb darabszámban eladot bicaj/váz az országban, mégsem hallani hogy jaj de szar lenne.Nem?
Ja, és pl Meridához lehet kapni pótcsapágyat is. (Ezt azért lekopogom,mert mégiscsak Mo-n vagyunk:-)))
A cikkben a "krisztiánkirály", aki egyébként csak hagyományos fejcsapikat gyárt fikázza az integrált fejcsapágyakat. Azt viszont mindenki elfelejti figyelembe venni, hogy a legtöbb normális montis vázban nem a rajzokon szereplõ megoldás van!!!!
Menjetek már be egy boltba, és akasszatok le egy-két integrált vázat! Ami a cikkben integrált fejcsapágyként szerepel, egy tévedés, és tényleg nem használja komoly vázgyártó, a "vegyél-vigyél-fogyassz!" elv ellenére sem. Minden "normális" vázban van valami a váz (alu) anyaga és a csapágy között!
Ja és még valami: Láttam neves gyártó ugrálós vázában is (fél)integrált csapágyat. Author.
Szvsz ha nem gagyi tes*o gazdaságos bicajt vettél, hanem a felhasználási területnek megfelelõen választottál vagy választasz a jövõben, akkor nem kell f*sni.
Azt még azért hozzátenném, hogy a "hagyományos" rendszerû cserélhetõ (a cikkben "olcsó" jelzõvel illetett) csapágyak is megkapták a magukét. Hiába na, csak az jó, ami 15 évig kitart és kriszking a neve.
Kérdezzetek már meg egy két szembejövõ Meridást, hogy mi van a vázzal, jó-e?
Tudtommal a Merida az egyik legnagyobb darabszámban eladot bicaj/váz az országban, mégsem hallani hogy jaj de szar lenne.Nem?
Ja, és pl Meridához lehet kapni pótcsapágyat is. (Ezt azért lekopogom,mert mégiscsak Mo-n vagyunk:-)))
#6063
Írta 2004. január 29. - 12:42
Csak halkan jegyzem meg, hogy pl. a Kelly's csak az alacsonyab árfekvésû modellekben használ integrált cuccost, a többiben FSA Orbit MX fut. Biztos' jó oka van rá...
#6064
Írta 2004. január 29. - 00:41
hmm
sztem te elegge regota hasznalod a rendzsert akkor.
ha eddig nem volt gondja, akkor sztem nem lehet nagy gond.
viszont telleg celszeru kikerulni az alkalmazasat, a komolyabb vazakat nem is ilyennel "szerelik"
(ertsd dragabb dh, dual, cc(ezt nemtudom, nem az en szakagam) gepek)
sztem ha itt is felteszed a kerdest, vagy ide irod inkabb, segitokeszebbek lesznek az emberek:
kormcsapi topik
sztem te elegge regota hasznalod a rendzsert akkor.
ha eddig nem volt gondja, akkor sztem nem lehet nagy gond.
viszont telleg celszeru kikerulni az alkalmazasat, a komolyabb vazakat nem is ilyennel "szerelik"
(ertsd dragabb dh, dual, cc(ezt nemtudom, nem az en szakagam) gepek)
sztem ha itt is felteszed a kerdest, vagy ide irod inkabb, segitokeszebbek lesznek az emberek:
kormcsapi topik
#6065
Írta 2004. január 28. - 20:23
sztem a lényeg az, hogy ez inkább oúti/liteos cc bicókba ok, vagy versenyfelhasználásra. ott nem számít, hogy versenyenként új váz (most nem a magyar dolgokat értem). Dhra meg Frra nem jó, azt ennyi. biztos van benne jó, ha a merida már az összes brinyóján (kivéve az umfet, meg stb.) ezt nyomja, de én nem szeretem. sokkal nem könyebb, nem tud semmit, csak szép, meg kurva nehezen szerelhetõ, a villa beleérhet a vázba, stb. jobb kikerülni, de ha ez minden vágyad, akko' túléled.
#6066
Írta 2004. január 28. - 19:42
A BM-ban olvastam a chriskingék által elkövetett fikázást. Én is ilyet használok (Meridában-lehet fújolni...), kb. 2 éve, nem tolom durván, de közel mázsa vagyok. Van valakinek hosszabb távú tapasztalata az int. korm. csapágyakról? Tényleg idõ elõtt megeszik a vázat?
#6067
Írta 2004. január 26. - 17:22
obersmith:
ha a nyeregcsöved véletlenül 28.6-os, és fekete, és még nincs 350-nél rövidebbre vágva, akkor én elcserélem veled egy egyenesre, az enyém fekete, 410-es, 28.6-os thomson elite. nekem jó lenne a hajlitott is.
ha a nyeregcsöved véletlenül 28.6-os, és fekete, és még nincs 350-nél rövidebbre vágva, akkor én elcserélem veled egy egyenesre, az enyém fekete, 410-es, 28.6-os thomson elite. nekem jó lenne a hajlitott is.
#6068
Írta 2004. január 25. - 11:16
#6069
Írta 2004. január 25. - 11:06
#6070
Írta 2004. január 21. - 14:03
#6071
Írta 2004. január 21. - 13:56
#6072
Írta 2004. január 21. - 13:46
Mea culpa, de nem találtam meg a helyét a kérdésemnek, ezért indítottam egy topikot, tart ameddig tart.
tehát a szitu a következõ: most szereztem be egy thomson elite nyeregcsövet, a hajlított változatot. már eddig is alapból eléggé rá voltam görnyedve a bicajra, ettõl meg mégjobban, szóval kipattant az agyamból, hogy kellene egy rövidebb, ám meredekebb stucni.
õ az:
Mit tudnátok ajánlani/mennyibe van? fõleg xc-zek, durvulás nemigazán, ha mégis rámjön akkoris diszkréten most egy alap kona stucni van rajta (a honlapon a lanainál megtaláljátok, ha van hossz meg szög odaírva, így nemtom )
tehát a szitu a következõ: most szereztem be egy thomson elite nyeregcsövet, a hajlított változatot. már eddig is alapból eléggé rá voltam görnyedve a bicajra, ettõl meg mégjobban, szóval kipattant az agyamból, hogy kellene egy rövidebb, ám meredekebb stucni.
õ az:
Mit tudnátok ajánlani/mennyibe van? fõleg xc-zek, durvulás nemigazán, ha mégis rámjön akkoris diszkréten most egy alap kona stucni van rajta (a honlapon a lanainál megtaláljátok, ha van hossz meg szög odaírva, így nemtom )
#6073
Írta 2004. január 17. - 22:32
#6074
Írta 2004. január 17. - 22:31
#6075
Írta 2004. január 17. - 22:24
#6076
Írta 2004. január 17. - 22:21
Megtudná vki mondani hogy a kormányszár hosszát honnantól és meddig kell mérni?
#6077
Írta 2004. január 10. - 12:29
nekem most érkezett meg a pig dhpro, és hát az zárt csapágyas, iljics meg azt mondta, neki sima pig van, és az golyós.
elég disznó a dh pro, 31 mm magas, az alsó csésze 12 mm mélyen van a vázban és acélból van....
elég disznó a dh pro, 31 mm magas, az alsó csésze 12 mm mélyen van a vázban és acélból van....
#6078
Írta 2004. január 10. - 11:22
ok!Kössz!Sima pig lesz!Nem sokkal jobb a pig dh pro!Zárt ipari csapágy!és?Garbantartás ahogy mondjátok! ;DEz mindenre vonatkozik
#6079
Írta 2004. január 10. - 11:10
uhhh
rulez optikai tuning az ilyen akarmi, de meg a "sima" pignek is van vedelme...
alul felul gumigyuru. en szemely szerint surun szedem szet a kormanycsapit( szervizbemaszkalas csak a vazzal, villacsere, stb) ilyenkor atzsirozom, meg kitakaritom, es nem is lesz baja.... karban kell tartani, ahogy Jorus is mondta volt.
rulez optikai tuning az ilyen akarmi, de meg a "sima" pignek is van vedelme...
alul felul gumigyuru. en szemely szerint surun szedem szet a kormanycsapit( szervizbemaszkalas csak a vazzal, villacsere, stb) ilyenkor atzsirozom, meg kitakaritom, es nem is lesz baja.... karban kell tartani, ahogy Jorus is mondta volt.
#6080
Írta 2004. január 10. - 11:05
kormánycsapágyra? nem lehet, hanem biztos! az a darab izé az ott nem véd szvsz semmit, csak lámának nlznek tõle az okosak, a nem okosak meg májernek, aztán ennyi