~~~~~ehhh..
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
Started by
bigtom
, 2002. July 25. 10:51
#6061
Posted 2004. January 31. - 23:29

#6062
Posted 2004. January 30. - 20:35

ja, de nem 
merhogy a csavar most van felig kijove es ugy csapogattam vissza kupakostol (kvazi lejjebb vertem a csillagot akkor). momentan a csavar se ki, se be...
marad az eroszak
jaj a finom lelkemnek.

merhogy a csavar most van felig kijove es ugy csapogattam vissza kupakostol (kvazi lejjebb vertem a csillagot akkor). momentan a csavar se ki, se be...
marad az eroszak

jaj a finom lelkemnek.
#6063
Posted 2004. January 30. - 20:32

hm.
ha lenyesem a csavar fejet, akkor mar tenyleg lejon a kupak es lehet kiutni a csillagot.
jo otlet, kosz
ha lenyesem a csavar fejet, akkor mar tenyleg lejon a kupak es lehet kiutni a csillagot.
jo otlet, kosz

#6064
Posted 2004. January 30. - 19:47

csakhat hogy szedjem most szet?
lentrol felfele kiver .. vagy egy fogoval megfogod a csavar fejet , ha felig kijon es vigyazva a stucnire es a kupakra kifeszited.. kijon az igy vagy ugy ..
mas nem furesz es kesz.. az mindent megold
#6065
Posted 2004. January 30. - 19:36

Hiába na, csak az jó, ami 15 évig kitart és kriszking a neve.
Ez nem csak a kriszking sajátja. A komolyabb gyártók (különösen azon a földszészen) hajlamosak túltömjénezni magukat.
Marketing....az gyõz, aki jobban meggyõz.... (nem lebecsülve a CK érdemeit)
#6066
Posted 2004. January 30. - 18:25

hali, otletre lenne szuksegem!
le akartam szedni a kupakot a stucnirol, belenezni a villanyakba.
a csavar, ami a kupakot raszoritja a stucnira, csak felig jott ki, aztan se kep se hang, mintha megszakadt volna a menet feluton, vagy valami.
jobb hijan kupakostol visszavertem az egeszet, hogy haza tudjak menni, de persze most szet kellene szedni megcsinalni rendesen, meg uj csillagot beleverni...
csakhat hogy szedjem most szet?
mondanom sem kell, meg sem moccan a dolog, a csavar "neman" forog a csillagban
le akartam szedni a kupakot a stucnirol, belenezni a villanyakba.
a csavar, ami a kupakot raszoritja a stucnira, csak felig jott ki, aztan se kep se hang, mintha megszakadt volna a menet feluton, vagy valami.
jobb hijan kupakostol visszavertem az egeszet, hogy haza tudjak menni, de persze most szet kellene szedni megcsinalni rendesen, meg uj csillagot beleverni...
csakhat hogy szedjem most szet?
mondanom sem kell, meg sem moccan a dolog, a csavar "neman" forog a csillagban

#6067
Posted 2004. January 30. - 00:25

kormányszarv ügyben lenne egy apró kérésem:
még november környékén kinéztem magamnak az ike lite alu kicsi rövid kormányszarvat (egy olcsó holmiról van szó), de sajna nem tudtam venni, és azt mondták mindenhol, hogy már nagykerben sincs...
ha esetleg valaki tudja, hogy hol tudnék még venni ilyet, vagy valahol látott valamilyen boltban, pls szóljon!
köszi
EZ AZ
még november környékén kinéztem magamnak az ike lite alu kicsi rövid kormányszarvat (egy olcsó holmiról van szó), de sajna nem tudtam venni, és azt mondták mindenhol, hogy már nagykerben sincs...
ha esetleg valaki tudja, hogy hol tudnék még venni ilyet, vagy valahol látott valamilyen boltban, pls szóljon!
köszi
EZ AZ
#6068
Posted 2004. January 29. - 14:13

Én pedig még halkabban jegyzem meg, és csak azért mert engem is megizzasztott a cikk, és mert már unom a sok mellébeszélést, hogy:
A cikkben a "krisztiánkirály", aki egyébként csak hagyományos fejcsapikat gyárt fikázza az integrált fejcsapágyakat. Azt viszont mindenki elfelejti figyelembe venni, hogy a legtöbb normális montis vázban nem a rajzokon szereplõ megoldás van!!!!
Menjetek már be egy boltba, és akasszatok le egy-két integrált vázat! Ami a cikkben integrált fejcsapágyként szerepel, egy tévedés, és tényleg nem használja komoly vázgyártó, a "vegyél-vigyél-fogyassz!" elv ellenére sem. Minden "normális" vázban van valami a váz (alu) anyaga és a csapágy között!
Ja és még valami: Láttam neves gyártó ugrálós vázában is (fél)integrált csapágyat. Author.
Szvsz ha nem gagyi tes*o gazdaságos bicajt vettél, hanem a felhasználási területnek megfelelõen választottál vagy választasz a jövõben, akkor nem kell f*sni.
Azt még azért hozzátenném, hogy a "hagyományos" rendszerû cserélhetõ (a cikkben "olcsó" jelzõvel illetett) csapágyak is megkapták a magukét. Hiába na, csak az jó, ami 15 évig kitart és kriszking a neve.
Kérdezzetek már meg egy két szembejövõ Meridást, hogy mi van a vázzal, jó-e?
Tudtommal a Merida az egyik legnagyobb darabszámban eladot bicaj/váz az országban, mégsem hallani hogy jaj de szar lenne.Nem?
Ja, és pl Meridához lehet kapni pótcsapágyat is. (Ezt azért lekopogom,mert mégiscsak Mo-n vagyunk:-)))
A cikkben a "krisztiánkirály", aki egyébként csak hagyományos fejcsapikat gyárt fikázza az integrált fejcsapágyakat. Azt viszont mindenki elfelejti figyelembe venni, hogy a legtöbb normális montis vázban nem a rajzokon szereplõ megoldás van!!!!
Menjetek már be egy boltba, és akasszatok le egy-két integrált vázat! Ami a cikkben integrált fejcsapágyként szerepel, egy tévedés, és tényleg nem használja komoly vázgyártó, a "vegyél-vigyél-fogyassz!" elv ellenére sem. Minden "normális" vázban van valami a váz (alu) anyaga és a csapágy között!
Ja és még valami: Láttam neves gyártó ugrálós vázában is (fél)integrált csapágyat. Author.
Szvsz ha nem gagyi tes*o gazdaságos bicajt vettél, hanem a felhasználási területnek megfelelõen választottál vagy választasz a jövõben, akkor nem kell f*sni.
Azt még azért hozzátenném, hogy a "hagyományos" rendszerû cserélhetõ (a cikkben "olcsó" jelzõvel illetett) csapágyak is megkapták a magukét. Hiába na, csak az jó, ami 15 évig kitart és kriszking a neve.
Kérdezzetek már meg egy két szembejövõ Meridást, hogy mi van a vázzal, jó-e?
Tudtommal a Merida az egyik legnagyobb darabszámban eladot bicaj/váz az országban, mégsem hallani hogy jaj de szar lenne.Nem?
Ja, és pl Meridához lehet kapni pótcsapágyat is. (Ezt azért lekopogom,mert mégiscsak Mo-n vagyunk:-)))
#6069
Posted 2004. January 29. - 12:42

Csak halkan jegyzem meg, hogy pl. a Kelly's csak az alacsonyab árfekvésû modellekben használ integrált cuccost, a többiben FSA Orbit MX fut. Biztos' jó oka van rá...
#6070
Posted 2004. January 29. - 00:41

hmm 
sztem te elegge regota hasznalod a rendzsert akkor.
ha eddig nem volt gondja, akkor sztem nem lehet nagy gond.
viszont telleg celszeru kikerulni az alkalmazasat, a komolyabb vazakat nem is ilyennel "szerelik"
(ertsd dragabb dh, dual, cc(ezt nemtudom, nem az en szakagam) gepek)
sztem ha itt is felteszed a kerdest, vagy ide irod inkabb, segitokeszebbek lesznek az emberek:
kormcsapi topik

sztem te elegge regota hasznalod a rendzsert akkor.
ha eddig nem volt gondja, akkor sztem nem lehet nagy gond.
viszont telleg celszeru kikerulni az alkalmazasat, a komolyabb vazakat nem is ilyennel "szerelik"
(ertsd dragabb dh, dual, cc(ezt nemtudom, nem az en szakagam) gepek)
sztem ha itt is felteszed a kerdest, vagy ide irod inkabb, segitokeszebbek lesznek az emberek:
kormcsapi topik
#6071
Posted 2004. January 28. - 20:23

sztem a lényeg az, hogy ez inkább oúti/liteos cc bicókba ok, vagy versenyfelhasználásra. ott nem számít, hogy versenyenként új váz (most nem a magyar dolgokat értem). Dhra meg Frra nem jó, azt ennyi. biztos van benne jó, ha a merida már az összes brinyóján (kivéve az umfet, meg stb.) ezt nyomja, de én nem szeretem. sokkal nem könyebb, nem tud semmit, csak szép, meg kurva nehezen szerelhetõ, a villa beleérhet a vázba, stb. jobb kikerülni, de ha ez minden vágyad, akko' túléled.
#6072
Posted 2004. January 28. - 19:42

A BM-ban olvastam a chriskingék által elkövetett fikázást. Én is ilyet használok (Meridában-lehet fújolni...), kb. 2 éve, nem tolom durván, de közel mázsa vagyok. Van valakinek hosszabb távú tapasztalata az int. korm. csapágyakról? Tényleg idõ elõtt megeszik a vázat?
#6073
Posted 2004. January 26. - 17:22

obersmith:
ha a nyeregcsöved véletlenül 28.6-os, és fekete, és még nincs 350-nél rövidebbre vágva, akkor én elcserélem veled egy egyenesre, az enyém fekete, 410-es, 28.6-os thomson elite. nekem jó lenne a hajlitott is.
ha a nyeregcsöved véletlenül 28.6-os, és fekete, és még nincs 350-nél rövidebbre vágva, akkor én elcserélem veled egy egyenesre, az enyém fekete, 410-es, 28.6-os thomson elite. nekem jó lenne a hajlitott is.
#6074
Posted 2004. January 25. - 11:16

#6075
Posted 2004. January 25. - 11:06

#6076
Posted 2004. January 21. - 14:03

#6077
Posted 2004. January 21. - 13:56

#6078
Posted 2004. January 21. - 13:46

Mea culpa, de nem találtam meg a helyét a kérdésemnek, ezért indítottam egy topikot, tart ameddig tart.
tehát a szitu a következõ: most szereztem be egy thomson elite nyeregcsövet, a hajlított változatot. már eddig is alapból eléggé rá voltam görnyedve a bicajra, ettõl meg mégjobban, szóval kipattant az agyamból, hogy kellene egy rövidebb, ám meredekebb stucni.
õ az:

Mit tudnátok ajánlani/mennyibe van? fõleg xc-zek, durvulás nemigazán, ha mégis rámjön akkoris diszkréten
most egy alap kona stucni van rajta (a honlapon a lanainál megtaláljátok, ha van hossz meg szög odaírva, így nemtom
)
tehát a szitu a következõ: most szereztem be egy thomson elite nyeregcsövet, a hajlított változatot. már eddig is alapból eléggé rá voltam görnyedve a bicajra, ettõl meg mégjobban, szóval kipattant az agyamból, hogy kellene egy rövidebb, ám meredekebb stucni.
õ az:

Mit tudnátok ajánlani/mennyibe van? fõleg xc-zek, durvulás nemigazán, ha mégis rámjön akkoris diszkréten


#6079
Posted 2004. January 17. - 22:32

#6080
Posted 2004. January 17. - 22:31
