Jelentkezz be Regisztrálj

Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#2381
Posted 2009. June 18. - 12:00

vegyel egy ujat, es azzal nem lesz ilyen problema. ennyi.
VV hozzaszolasa szerintem teljesen jogos, leirtuk tobben hogy a stucnik nem hibas tervezesuek, mind olyan, es nalunk mukodik, erre irod a butasagot tovabb.
raadasul olyan stilusban es szohasznalattal amilyen.
mar bocs, de ha normalis kerdes jo, arra normalis valasz fog erkezni. olvass vissza barmelyik tech topikban, lathatsz ra ezer peldat.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2382
Posted 2009. June 18. - 11:59

Nekem egyszer magától elfordult a kormányszár picit, de akkor nem volt meghúzva jól. Annyira nem, hogy az egyik csavart kézzel, kulcs nélkül forgatni tudtam. Most a villanyak alu, kékre eloxált, kissé érdes, szerintem nem nagyon tud elfodulni ezen. esetleg nézd meg nem lett-e zsíros a kormánycsapágytól, és ha igen töröld le alaposan.
Igen, szerezz egy újat én azt mondom. A modellek többségében végig ér a csavar az alu menetben.
Na, peace.
#2383
Posted 2009. June 18. - 11:52

Én normális hangemben válaszoltam, most is úgy fogok: nincs igazad. És az ehhez hasonló hozzászólásokra sincs itt szükség.
Ossz meg velünk teljes infót, ti. hogy vettél egy használt, sufniban tuningolt vacakot, és innen már senki sem fog csodálkozni azon, hogy megszakadt benne a menet.
Sõt, ha ez véggigondoltad volna, maga kérdés vált volna okafogyottá.
Kb. 2000 forinttól fölfelé, a csavarok ÉSSZEL történõ meghúzása mellett ez nemigen fog elõfordlni egyetlen kormányszárral sem. Ezt szemelõtt tartva viszont merész gondolat kijelenteni, hogy az acél csavar alumínium kormányszárban elcseszett konstrukció.
Most úgy írod ezt az ,,én normális hangnemben válaszotlam-ot'' , mintha neked írtam volna az elõzõ förmedvényt...
Egyébként teljesen egyetértek. Remélem, nem is kell többet ilyeneket beírkálnom....

Ránézésre teljesen jónak tûnt a cucc.. a bringán egy xlc comp szett van ( üléscsõ, ülés, kormány + kormányszár, gyorszorító ) ..tök jól nézett ki, meg is voltam elégedve vele.. A csavaroknál sem látszott semmi gányolás.. Azt nem láthattam ,h az alsó csavar is rövidebb, mint kéne lennie.. Az sem volt gyanus , h az egy 4 a másik 5 milis csavar... Lehet ,h van ilyen stucni,nem tudom, de ez valószínûleg egyforma csavarokkal volt rögzítve eredetileg.
Egyébként meg..h okafogyott meg ilyesmi... Nem szakadtam bele a nagy erõlködésbe, mikor húztam a csavarokat... ( én nem ,de a menet igen..HAHHA ) .. Én azt láttam, h van egy stucnim, ami nincs darabokban, jól néz ki, nem tûnik lestrapáltnak, nem karcos, nincsenek fémforgács nyomok a csavarok környékén ... DE meghúzom és elfordul a kormány.. persze ,h elkezdtem anyázni a konstrukciót.. Egyébként biztos te is eltudnád fordítani a kormányt, meg mindneki ,aki itt mondogatja ,h én vagyok a hülye...

Valószínûleg egy másik nomális stucnival nem lesz ilyen gond. Ha ennyire mondjátok, már csak elhiszem.
Még annyit ,h attól ,h minden stucniba ezt (acél csavar alumínium menetbe) rakják, még ne mjelenti azt, h annyira k---va jó is.. Olcsó...
De a nagyszámok törvénye alapján, ha 100-ból 100 embernek jó ez, akkor jó lesz nekem ez is...

#2384
Posted 2009. June 18. - 09:23

Ossz meg velünk teljes infót, ti. hogy vettél egy használt, sufniban tuningolt vacakot, és innen már senki sem fog csodálkozni azon, hogy megszakadt benne a menet.
Sõt, ha ez véggigondoltad volna, maga kérdés vált volna okafogyottá.
Kb. 2000 forinttól fölfelé, a csavarok ÉSSZEL történõ meghúzása mellett ez nemigen fog elõfordlni egyetlen kormányszárral sem. Ezt szemelõtt tartva viszont merész gondolat kijelenteni, hogy az acél csavar alumínium kormányszárban elcseszett konstrukció.
#2385
Posted 2009. June 18. - 02:25

Minek teszed fel egyáltalán a kérdést, ha láthatóan nem figyelsz és nem is érdekel mások észrevétele, csak a saját véleményed, berögzült - hibás - elképzelésed szajkózod?
Több mint harminc éve kerékpározom, nem is egy féle szakágban, de még soha sem sikerült semmilyen csavarmenetet szétszaggatnom. És probléma mentesen mûködtek mind az alkatrészek, mind a kerékpárok, amelyekre felszereltem. Akkor most én vagyok helikopter?
hmm... nos, a megfogalmazás már önmagában elég sokatmondó, azt hiszem, nem is fûznék hozzá kommentárt..
annyit azért írnék ,h kikérem magamnak a szajkózást meg ezt az egész mondatod... eléggé felháborító... én azért írok be ide, h olyanok visszaírjanak ,akik tudnak vmi használhatót írni a témával kapcsban... nem ócsároltam senkit.. te meg jössz ezzel a hányadék dumával..
ha ennyi embernek nincs semmi baja az alumenetes stucnijáva l,akkor én örülök a legjobban, mert valszeg nem kell drága másmilyet vennem.. megúszom pár ezerbõl.. a csavarok húzkodása vmi mánia nálam.. be vagyok szarva ,h szétesik a kormány ,miközben 60- nal jövök le a hegyrõl... nyílván most már jobban odafogok figyelni, h ne vigyem túlzásba a huzigálást ..
egyébként a stucni sem volt rendben.. nem rég vettem hasznátan ezt a bringát.. nem tudtam , mi a helyzet... az alsó csavar fele pl. egyszerûen nem volt meg.. le volt törve.. ne mtudom ,az mennyire szokványos ,h az alsó 5 mm-es a felsõ meg kisebb... szerintem az alsó is az a kisebb ..talán 4 milis lehetett.. csak vágtak bele egy nagyobb menetet.. mert megszakadhatott..
a felsõ csavar is csak félig érte el a stucni másik részében lévõ menetet.. így a terhelés nem oszlott meg vmi jól..
egyébként, én kérek elnézést... akármilyen hihetletlenül is hangzik ,de... egy ilyen alumínium menet bizony elszaródhat... tudom ..elég valószínûtlenül hangzik.. meg ,h egyáltalán.. bármi elromoljon egy biciklin... és hát.. fõleg annak lehet ez furcsa, akinek 30 évig semmi gondja.. de tényleg semmi gondja nem volt a bringáival.. hát le a kalappal... most akkor érezzem szar embernek magam , mert elbasztam a menetét annak a vacaknak..?! meg ,h ... a bringáimban idõnként elromlanak cuccok..?! hát igen.. sokat kell még tanulnom.. de szerencse, h vannak itt ilyen rutinos kerékpárosok, mint te, Valeria Victrix, akik az általad ideprodukált förmedvényhez hasonló építõjellegû kritikáikkal csak azt érik el, h elönti a vér az agyam és ilyen fos dumákat írok.. hát kinek kell ez? ...
az elõtted szólók legalább normális hangnemben írtak.. le is vontam a megfelelõ konzekvenciát.. és köszönöm a válaszokat.. .de az ilyen, magaslóról osztogatott szurkálások szerintem mellõzhetõk...
és majd most még én leszek a kis önérzetes, madárlelkû, sértõdött kis lóf..jóska .. de hát ..ez van..

#2386
Posted 2009. June 17. - 22:36

nem tudnátok nekem valami hejszínt mondani szegedhez közel vagy webcímet ahol lehet rendelni vagy venni chopper biciklihez alkatrészeket!
Ksözönettel!üdv Ádám
#2387
Posted 2009. June 17. - 18:54

Több mint harminc éve kerékpározom, nem is egy féle szakágban, de még soha sem sikerült semmilyen csavarmenetet szétszaggatnom. És probléma mentesen mûködtek mind az alkatrészek, mind a kerékpárok, amelyekre felszereltem. Akkor most én vagyok helikopter?

#2388
Posted 2009. June 17. - 18:53

és a stucni pont nem fogyó eszköz szerintem

#2389
Posted 2009. June 17. - 18:46

ha meg jobban meghúzom a csavarokat, megszakad a menet... de végülis bringázás közben ekkora erõhatásnak azért már talán nincs kitéve ez a rész..
venni fogok egy stucnit, olyat, ami mindkét ponton 5mm-s csavarokkal van megfogatva.. itthon találtam 2 viszonylag hosszabb 5mm-s imbuszos csavart meg hozzájuk vmi rézszerû baromi masszív anyát.. ezek a hosszú csavarok kb. 8-10 mm-rel túllógnak a stucnin, oda ráteszem az anyákat és összefogatom velük az egészet, így vmelyest leveszik a terhelést a stucni alumínium menetérõl.. ja, és valszeg nem fogom durván meghúzni sem..

csak azt nem értem, mennyibõl tartana egy beépített menetes izé más ,erõsebb anyagból.. láttam is ilyet egy karbon stucninál..
mondjuk így tovább tartana, nem lenne annyira fogyóeszköz...bár végülis fogyasztói társadalomban élünk.. világos..
#2390
Posted 2009. June 17. - 18:45

A hiba nem a konstrukcióban van...Tud vki olyan stuchit ,amibe nem szakad bele az a rohadt menet?
Elbaszott egy konstrukció...
Olyan kéne, amit kívülrõl fog össze a csavar egy anyával..
Ekkora állatságot.... benne az alumínium stucniban a menet... jóhogy szétszedi a csavar....
A sebesség mindent megold.
#2391
Posted 2009. June 17. - 16:49

a stucnik 99%-a olyan hogy benne van az aluminiumban a menet. es az embereknek nincs vele gondja
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2392
Posted 2009. June 17. - 16:31

#2393
Posted 2009. June 17. - 16:24

Elbaszott egy konstrukció...
Olyan kéne, amit kívülrõl fog össze a csavar egy anyával..
Ekkora állatságot.... benne az alumínium stucniban a menet... jóhogy szétszedi a csavar....
#2394
Posted 2009. June 15. - 09:29

Jelenleg neco márkájú van benne, de másikat szeretnék, olyat melynek a felsõ csapágy feletti zárógyûrûje/porvédõ/ magasított kivitelû.
Elõre is köszi.
#2395
Posted 2009. June 12. - 11:57

#2396
Posted 2009. June 12. - 08:31

#2398
Posted 2009. June 12. - 07:07

Egy kérdésemmel bombáználak titeket.
Eddig országútiztam ,ott fontos a kormány szélessége.
Most építek egy fitnessz paripát. Egyenes kormi kerül rá.
A hossza jelenleg 580 mm.
Kell-e vágnom belõle ,mi az ami meghatározhatja a hosszát?
Elõre is köszi.
#2399
Posted 2009. June 10. - 10:12

RAUH-Welt
B E G R I F F
#2400
Posted 2009. June 10. - 08:58

jaja pont a kek miatt gondoltam. szep amugy eloben is.
szukitot is tudok, persze, meg nagyjabol barmit ami a honlapon van, de az 26.0 orszaguti kormany merethez valo
ha jól látom, az ASM281054 számú 25.4-->31.8.
ilyenre beneveznék, ha lehet.
megnéznéd, hogy a kormánynak mennyi a tényleges, mért szélessége? köszi!
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"