Elsõ kérdés - igen. Második dolog: nézz rá a nyerges topicra! Most linkelték a helyes nyeregbeállításra vonatkozó Bikemag oldalt.Ha a stucnit meg akarom fordítani,akkor ugye csak leszerelem róla akormányt,kioldom a két csavart,ami fogja,lehúzom a villáról,megfordítom,egész folyamat csak most fordítva,és kész is?
Ez kicsit off,de most úgy van beállítva a nyereg,hogy a lábam nagyjából ki van nyújtva(tovább már nem biztonságos kihúzni a felirat szerint),és így a kormány teteje,meg az ülés között ~15cm különbség van.Ez így egészséges?Én nem érzem kényelmetlennek.
Jelentkezz be Regisztrálj

Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#2341
Írta 2009. július 29. - 21:01

#2342
Írta 2009. július 29. - 20:39

Ez kicsit off,de most úgy van beállítva a nyereg,hogy a lábam nagyjából ki van nyújtva(tovább már nem biztonságos kihúzni a felirat szerint),és így a kormány teteje,meg az ülés között ~15cm különbség van.Ez így egészséges?Én nem érzem kényelmetlennek.
#2343
Írta 2009. július 23. - 13:35

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2344
Írta 2009. július 21. - 00:11

Szóval még nem vágok belöle
Az Easton nál (is), létezik ez a CNT dolog, ahol bizonyos pontokon erösitett a karbonfal.
http://www.eastonbik...Y/tech_cnt.html
#2345
Írta 2009. július 20. - 23:53

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2346
Írta 2009. július 20. - 23:44

RAUH-Welt
B E G R I F F
#2347
Írta 2009. július 20. - 23:41

Legálisan nincs "nyissz" ugytudom.
Próbálgatok más dolgot is rajta.
#2348
Írta 2009. július 20. - 23:32

RAUH-Welt
B E G R I F F
#2349
Írta 2009. július 20. - 23:06

Kellemeset lepödtem benne, ami a komfortot illeti.
Egészen más mit egy alu kormány.
Amit még meg kell szokni, a szélesség. 685mm a 660mm helyett, Low-Rize HI helyett.
Remélem müködni fog a 170cm mel. Szük 180 fokos kanyarokban olyan érzésem van, mindha hiányozna 4-5 a karomból

Létezik, hogy túl széles, vagy meg kell szokni?:chin:
#2350
Írta 2009. július 17. - 19:21

Most már csak azt kell eldöntenem, hogy tegyek-e fel Pro Ultralight szarvakat vagy ne...
680-s kormányhoz?:scared:
#2351
Írta 2009. július 17. - 19:17


[vicceltem. ha ugy erzed kell, akkor miert ne. en viszont tok jol megvagyok szarv nelkul is]
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2352
Írta 2009. július 17. - 19:14

ultraforce-ra 126g a hivatalos hazugsag, ehhez kepest a 134 nem is olyan rossz
A papírkáján 110mm-hez 134g-ot írtak és mérve is tényleg annyi.
A Truva kormányhoz 15mm emeléshez 235g-ot írtak, ahhoz képest nagyobb emelésnél a 246g is rendben van.
Most már csak azt kell eldöntenem, hogy tegyek-e fel Pro Ultralight szarvakat vagy ne...
#2353
Írta 2009. július 17. - 19:06


RAUH-Welt
B E G R I F F
#2354
Írta 2009. július 17. - 18:47

- Truvativ Stylo World Cup Rizer kormány, 680mm szélesség, 25mm emelés: 246g
- BBB Ultraforce kormányszár, 110mm/6°: 134g
#2355
Írta 2009. július 16. - 13:17

#2356
Írta 2009. július 07. - 11:56

RAUH-Welt
B E G R I F F
#2357
Írta 2009. július 07. - 09:40

#2358
Írta 2009. július 06. - 11:16

http://bikemarket.hu...eszlet&tid=3633
90mm-es hosszban
hozzá:
http://bikemarket.hu...eszlet&tid=4172
vagy
http://bikemarket.hu...eszlet&tid=1756
a truva tetszik, kérdés hogy van-e a kettõ között érdemi különbség?
vélemény?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2359
Írta 2009. július 05. - 22:26

#2360
Írta 2009. július 05. - 20:20

Az elején elõfordul, hogy utána kell állítani.
Az rendben is van.
Az már viszont gyanús, hogy egy verseny alatt kétszer is...
Azért köszi!