
Tetszik.
A retro cikk kicsit lapos, és akkor sem fogok eggbeatert, vagy xtr-t venni ha még három számban is errõl írtok! ;D
Magánvélemény: Az új-régi Crux pedig minden idõk legrondább crux-a, mondom én mint crux-tulaj.
a cikket nem én írtam, és még -mint mondottam volt már az elején- nem is olvastam és nem is fogom mer nem érdekel.
azzal a 10 évnyi gépész iskolával a hátam megett gondoltam azt amit gondoltam, ami persze nem feltétlen állja meg a helyét a kerékpár szervízelésnél, de korántsem nevezhetõ esztelenségnek és marhaságnak, hisz jól bevált ipari gyakorlat,
talán ha te is résztvennél egy cikk megírásában a BM-ben, meglátnád azt, hogy mindég van valaki aki nálad jobban és frankóbban tudja a témát vágni, legalább is szerinte.
tök tapasztalatlan vagyok a témában, én tsupán az alap gépész tézist említettem fel, miszerint elméletben így kéne ijen terhelési esetben. a gyakorlat más, ezzel nem vitatkozom.
ez is megvan csak én nem hangoztatom állandóan............. talán neked is kellene némi iskolát végezned ez ügyben
Retrobike: Szerintem ha valaki "retrobikeról" ír, igenis vehetné a fáradtságot hogy utánnanézzen a részleteknek. Pl, a régebbi amcsi MBA-k
A másik a képek. Bocs,hogy megint az amcsi MBA-val jövök, de abból érdemes lenne ellesni a fotókészítés trükjeit. Nagyon jó "akció-képek" jellemzik(legalábbis a régebbi számokat), amiknek ezerszer jobb a "feelingje" mint az állófotóknak.
A retro-bike cikk üres,alig tartalmaz információt, pedig ez a bicaj megérdemelte volna.
ez az a téma, amirõl nem olyan könnyû infókat szerezni...
én már két éve keresek információt szüntelen a vázamról, ki-hogy-miért gyártotta, és szinte semmi...
milyen infókat hiányolsz ???