Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Legfrissebb szám - archívum #1

- - - - -

  • Lezárt topik Lezárt topik
2325 hozzászólás a témában

#2281
country

country

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 927 hozzászólás
elõször is akkor a borítón miért szerepel tesztként ráadásul elsõként a sorban. ha meg reklám akkor kérnék egy rohadt nagy X-et feltüntetni. Egyébként utálom hogyha még a reklámot is velem fizettetik meg. hát ez az volt már róla szó és ha nincs érdemleges hozzáfûzni való akkor minek vesz el egy valagnyi helyet más talán érdekesebb anyagtól.

#2282
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Én az XTR "tesztet" védeném,ami végülis nem is cikk,hanem reklám,kb mint a másik számban a Merida ill. Corratec termékpaletta,vagy most az RST.Fõként azért furcsa a kritika,mert már volt XTR-rõl teszt (Kaprun) most meg volt egy kis promó a boltba kerülés idõpontjában.Mi ezzel a gáz? ???

#2283
Ras

Ras

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.021 hozzászólás

A retro-bike cikk üres,alig tartalmaz információt, pedig ez a bicaj megérdemelte volna.


ez az a téma, amirõl nem olyan könnyû infókat szerezni...
én már két éve keresek információt szüntelen a vázamról, ki-hogy-miért gyártotta, és szinte semmi...

milyen infókat hiányolsz ???

#2284
Serviceman

Serviceman

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 256 hozzászólás
Oké! Én speciel nem szoktam ebbe a topicba írogatni, inkább csak a Tech-be. De a mostani szám annyira elszomorított, hogy nem birtam ki hogy ne írjak.


#2285
ppüsi

ppüsi

    vendég

  • fórumtag
  • 222 hozzászólás
Nem csak Te vagy eretnek, nyugi!!!!! :D

Ami a gépelési hibákat illeti: az elõzõ számban voltak valóban idegesítõ hibák, most már azért én úgy tapasztalom, hogy csökkentek!

Érdemes ezeket hangoztatni, mert a dicsérettõl nem fejlõdik az újság, viszont ha odafigyelnek ilyen apróságokra a szerkesztõk, akkor lehet igazán minõségi a Bikemag!

De mondom, a külsõség teljesen OK!!!

#2286
country

country

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 927 hozzászólás
ha visszaolvasod nekem már az elõzõ számmal is voltak részben hasonló gondjaim.


#2287
Serviceman

Serviceman

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 256 hozzászólás
Oké, akkor tehát nem csak én vagyok "eretnek", van még néhány ember, akit nem vakított el a csillogás.



#2288
ppüsi

ppüsi

    vendég

  • fórumtag
  • 222 hozzászólás
Hi!

A belsõségekrõl: Igényes cikkek, de: szerintem is elkélne jóval több kritika a teszteknél, hiszen szinte csak a leírást tartalmazza a teszt. A menettapasztalatnál részletesebben kéne elemezni a gyengeségeket is!!

A külsõségekrõl: nagyon dizájnos az újság, kiváló a papír és a borítólap minõsége!! Kifejezetten modern a tördelés, öröm forgatni az új Bikemagot!! ;)

#2289
country

country

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 927 hozzászólás
no hát igen. szal a tesztek nem tetszenek tényleg inkább reklám mint önálló vélemény.Pl: az XTR cikket egyáltalán nem tudom hová tenni. NBalázs és Atom tesztvezetése után teljesen felesleges. Én legalábbis úgy érzem hogy azon kívül hogy csak sajnálhatom hogy nincs rá pénzem és kopik a felületkezelése semmit nem tudtam meg, bár ez utóbbit is olvashattuk már.
ami zavart még hogy megint visszatértek a gépelési hibák.

a crux teszt miatt pedig már én szégyellem magam
sokkal többet érdemelt volna az a gép és a Magellan is hogy ki mert vele jönni.


#2290
Ranger

Ranger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 748 hozzászólás
Eretnek! El kell égetni!!!! ;D ;D ;D
Hol az inkvizíció?? ;D ;)

#2291
Serviceman

Serviceman

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 256 hozzászólás
Hy!

Hát srácok, végigolvasva a sok pozitív kritikát, nem vagyok benne biztos, hogy leírhatom-e a véleményemet. Nekem nem tetszik a mostani szám. Szó szerint csalódás volt amikor végigolvastam. Nagyon vártam az új Crux tesztjét, de csak egy semmitmondó, üres dumával teli, néhány képaláírásra korlátozódó valamit kaptam.
A Heavy Tools tesztje is gyenge, alig van konkrétum. A leírás és a tech.specifikációs táblázat ugyanaz, menettapasztalat, részletesebb "vezetési élmény" fejtegetés sehol. A két cross bicaj tesztje tûrhetõ, de nem értékes írás.
A retro-bike cikk üres,alig tartalmaz információt, pedig ez a bicaj megérdemelte volna.
A merevvilla cikk oké.
Az XTR kb. egy promóciós íromány szintjén mozog.
A kerékfûzés oké.
A Sedona cikk nagyon pálya, ilyen több kéne. ;D

A január-februári szám Merida-Corratec tesztje ezerszer jobb volt...


#2292
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11.799 hozzászólás
Némi negatívum: az apróhirdetéseket lassacskán kiszorítják a fizettõs reklámok. Az egy évvel ezelõtti 3-4 teljes oldalról 4, harmad oldalra redukálódott az újság ezen szekciója. Nem tudom, hogy ennek hátterében az aprók számának csökkenése, vagy financiális okok állnak, ám nekem hiányzik a jó kis szemgúvasztó böngészés. ;)

#2293
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6.613 hozzászólás
Nos, be kell valljam ez a szám hibátlan lett !
Mást nem is lehet mondani: pörfekt !

Egy észrevétel: A merevvila tesztben Atom azt írja, hogy lehet kapni olyan merevvillát, ami telós vázba való. Khmm.. Nyilván arra gondolt, hogy van olyan merevvilla is, ami jó telóhoz tervezett vázakhoz is. Ki tenne merevvillát telósvázba ? ;)
Meg mégegy: Legyetek kritikusabbak ! Egy bringa tesztelésénél, ne csak azt mondjátok el, hogy mi van rajta, milyen a váz /persze ez IS fontos !/, hanem a "menet közben" részekben tessék jól megmondani mi az ami jó és mi az ami ratyi. Mostanában efelé haladtok, én elviselnék még több kritikusságot... ;)

#2294
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.694 hozzászólás
valami nekem azt súgja, hogy új szelek fújdogálnak a magazinnál...

ezúton gratulálnék is négyõtöknek, hogy eddig eltoltátok a BikkMakk szekerét, és remélem még sokáig fogjátok! ;)

amit viszont kérnék, hogy azokat a szerencsétlen vesszõket kérlek rakjátok ki, ahova kell!! plííz... báncsa szemem... ::)

...ez minden, amit tudok...
...kérem kapcsolja ki...

#2295
Deathrider

Deathrider

    vendég

  • fórumtag
  • 47 hozzászólás
Én is már megvettem a héten és, mint mondjak egyre jobb!!! Mindegyik szám egyre jobban közelít a Nyugati stilushot monjuk ezt már elõttem is elmondták de én is így gondolom!

#2296
Lovas_Gabi

Lovas_Gabi

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.725 hozzászólás
Rave!
Vevõ vagyok ismét egy számra!
Ha pesten leszek, hívlak!

#2297
Rave_Ace

Rave_Ace

    Dömdödöm

  • globális moderátor
  • 3.201 hozzászólás
Még egy apró kötözködés:
A címlapon:
2003. március V. évfoylam 2.szám ;D
De most hogy végigolvastam:5*

#2298
DHR

DHR

    vendég

  • fórumtag
  • 253 hozzászólás
  • LocationBudapest
Egyébként az RTM a Resin Transfer Molding rövidítése.

#2299
DHR

DHR

    vendég

  • fórumtag
  • 253 hozzászólás
  • LocationBudapest
A karbon kormánynál (is) írtátok, hogy RTM technológiával készül annak viszont nem az a lényege, hogy alu magra kerül a karbon (ez egyébként is megkérdõjelezhetõ a kabon oxidáló hatása miatt) hanem, hogy a formába száraz karbonszál/szövet kerül és utánna préselik bele nagy nyomással az epoxygyantát. (hasonlóan egy fröccsöntõgéphez)

#2300
Ranger

Ranger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 748 hozzászólás
tberci: SCRAP... ::)

szõr,szõr,szõr ;D ;D