Engem ez a folyamatos SHIMANO istenítés és reklám zavar de borzasztóan. Az elõzõ számban is volt min 2 oldal az XTR-rõl, ebben a számban is 4, mellékbüntetésként 2 oldal cipõ, és 1 oldal a Nagyfõnök látogatása. Jelen számban ez 7 oldal a Nagy Japán Testvérrõl. Ez 7 százalékot tesz ki. Szép teljesítmény.
És ismét csak a csúcskategória, amit ugye az egyszerû hobbybicajosok nem fognak megvenni. 300.000,-HUF feletti szettár azért nem csábít mindenkit. Ezzel modjuk valóban el lehet érni azt, hogy bárkivel álltam szóba aki ért a bicajokhoz, (ugye nincs shimano cucc a gépemen) elsõ kérdés: Miért nem tettél rá egy XTR-t?
Ezek után mit mondjak?
A magyarországi bicajostúrákról pedíg szerintem is jobb lenne ismertetõket olvasni! Ha megyek, készítek fotókat és leírást, el is fogom küldeni. A többi a szerkesztõk dolga...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Legfrissebb szám - archívum #1
Started by
tbertalan
, 2003. February 26. 19:01
#2241
Posted 2003. March 06. - 20:37
#2242
vendég__*
Posted 2003. March 06. - 18:06
ja, má látom is magam elõtt az egyik pillanatfotó aláírását:
Betérés a helyi ittas ellátóba... ;D
Betérés a helyi ittas ellátóba... ;D
#2243
Posted 2003. March 06. - 17:48
Megyek túrázni ,de majd csaknyáron a fényképezés meoldva. A többi már csak idõ kérdése.
És pozitív hozzállás. Az rulla.
És pozitív hozzállás. Az rulla.
#2244
Posted 2003. March 06. - 17:39
Skaccok szerintem nyitva a pálya...
Elmentek túrázni, fényképeztek írtok hozzá egy cikket, és elküditek zOrg-nak mondjuk és van rá egy pezsgõm, hogy elöbb utóbb tutira megjelenik azzujságba.(Lsd: Para)
Hajrá!
Elmentek túrázni, fényképeztek írtok hozzá egy cikket, és elküditek zOrg-nak mondjuk és van rá egy pezsgõm, hogy elöbb utóbb tutira megjelenik azzujságba.(Lsd: Para)
Hajrá!
#2245
vendég__*
Posted 2003. March 06. - 17:28
ebben télleg van valami... :-[a hétköznapi ember igen bajosan fog tunni elmenni skóciába vagy bárhová nyugat európába tekerni 1et (bár a tátra+erdély elég közel van, sõt az alpok csücske is ottan nyújtódzik az déli 6árainknál), addig meg csak arra jók az ijen jellegû írások hogy sóhajtozva csorog a nyál az újságba, ami se nekünk, se az újságnak nem jó. fõleg ha kõcsöny aggyuk a havernak, asztán az meg asziszi hogy ennyire felizgultunk a látványtó. :
na persze ijen elven csupa 7köznapi cuccot lehetne csak mutogatni az újságba, hisz ha ússe tuggyuk megvenni akkor minek oda? hát éppen a nyáladzás bõséges elválasztásának huncut céljából.
na persze ijen elven csupa 7köznapi cuccot lehetne csak mutogatni az újságba, hisz ha ússe tuggyuk megvenni akkor minek oda? hát éppen a nyáladzás bõséges elválasztásának huncut céljából.
#2246
Posted 2003. March 06. - 16:44
Ez tényleg jó ötlet! sokan még nem ismerik kishazánkat, vagy nem teljesen ismerik az országot . Mert tényleg szép és nem mondom ,hogy nem tetszenek a képek az újságban csak oda én soha a k. életbe nem jutok ki. Nembeszélve arról ,hogy még a friccekhez is azért nem megyünk ki barátainkkal mert nagyon drága.
Mo. rengeteg szép és csodálatosan hosszú túrhát lehet csinálni.
Lenne támpont.
Mo. rengeteg szép és csodálatosan hosszú túrhát lehet csinálni.
Lenne támpont.
#2247
Posted 2003. March 06. - 16:23
OFF
Most menjek a beszólok a moderátoroknak topicba, vagy itt fejtsem ki a véleményemet ? ;D Lassan kezdtek danira hajazni, most ennél durvább sértés nem jut eszembe.
ON
Valaki elárulhatná már nekem, hogy miért kell erõltetni ezeket a kerékpártúra a világ végén jellegû cikkeket. Nem lenne baj vele de õszintén szólva nem érdekel, hogy Sedonában hol lehet a legjobb kávét inni, megtámogatva 8 db A4-es fényképpel a barátnõmrõl. Inkább elmélyedhetnétek a hazai esetleg környezõ országokbeli bringaterepekben, ahogy arra már több példa is volt. Megfigyeltem azt is, hogy amikor bértesztelésen vannak bringák (ala Kona Scrap) akkor a teszt inkább csak alkatrészfelsorolásra korlátozódik. Meg lehetne mondni a tesztereknek, hogy nyugodtan éljék bele magukat kicsit a cikkírásba, mert ez így olyan mint mikor én szavalok verset. Remélem tartjátok a 100 oldalt továbbra is és semmi gond a két oldals reklámcikkekkel sem, úgy tanul a gyerek ha a képébe nyomják.
Most menjek a beszólok a moderátoroknak topicba, vagy itt fejtsem ki a véleményemet ? ;D Lassan kezdtek danira hajazni, most ennél durvább sértés nem jut eszembe.
ON
Valaki elárulhatná már nekem, hogy miért kell erõltetni ezeket a kerékpártúra a világ végén jellegû cikkeket. Nem lenne baj vele de õszintén szólva nem érdekel, hogy Sedonában hol lehet a legjobb kávét inni, megtámogatva 8 db A4-es fényképpel a barátnõmrõl. Inkább elmélyedhetnétek a hazai esetleg környezõ országokbeli bringaterepekben, ahogy arra már több példa is volt. Megfigyeltem azt is, hogy amikor bértesztelésen vannak bringák (ala Kona Scrap) akkor a teszt inkább csak alkatrészfelsorolásra korlátozódik. Meg lehetne mondni a tesztereknek, hogy nyugodtan éljék bele magukat kicsit a cikkírásba, mert ez így olyan mint mikor én szavalok verset. Remélem tartjátok a 100 oldalt továbbra is és semmi gond a két oldals reklámcikkekkel sem, úgy tanul a gyerek ha a képébe nyomják.
#2248
vendég__*
Posted 2003. March 06. - 13:52
;D igenis legizmosabb6évigbirkózónagyonnagyéserõsmoderátortesó! ))) tõled félek ezé neked nyalok! ;D
#2249
Posted 2003. March 06. - 13:43
Kedveskéim...
Legyetok oly jók, és a vita nem szakmai részeit privát üzenetek formájában vesézitek ki.
THX!
Legyetok oly jók, és a vita nem szakmai részeit privát üzenetek formájában vesézitek ki.
THX!
#2250
vendég__*
Posted 2003. March 06. - 13:28
rob
mivel itt nincs vitatéma ezért nem is csodálom. te fújod a magad igazát, émmeg azt ami a valóságban van, csak ezt kedves személyednek olyan roppant nehéz belátni, gõzöm nincs miért, de van rá tippem...
és errõl az "okosabb enged, hisz én vagyok a moderátor" hangsúlyú hozzászólásodról csak annyit, hogy nem azé lettél moderátor mer olyan ûbernagyon kimûvelt vagy a bringa téma terén komám, hanem nézz a postjaid számára és máris kiderül miért is...
fityisszel meg azé szólalkozok össze, mer éppen én meg merem neki mondani azt amit bassza a csõrömet az ellenvéleményt nem tûrõ kijelentõ stílusában és a "hûde nagyon okos vagyok mer sok bringás szerelõt ismerek" imidzsében. másnak se tecik csak más nem "meri" neki elmondani.
contury
lám-lám hogy a "nem moderátor" színtû BMFT tagok is látják azokat amiket az oly nagyon képzett urak nem, mijen érdekes, mijen érdekes.... ;D
mivel itt nincs vitatéma ezért nem is csodálom. te fújod a magad igazát, émmeg azt ami a valóságban van, csak ezt kedves személyednek olyan roppant nehéz belátni, gõzöm nincs miért, de van rá tippem...
és errõl az "okosabb enged, hisz én vagyok a moderátor" hangsúlyú hozzászólásodról csak annyit, hogy nem azé lettél moderátor mer olyan ûbernagyon kimûvelt vagy a bringa téma terén komám, hanem nézz a postjaid számára és máris kiderül miért is...
fityisszel meg azé szólalkozok össze, mer éppen én meg merem neki mondani azt amit bassza a csõrömet az ellenvéleményt nem tûrõ kijelentõ stílusában és a "hûde nagyon okos vagyok mer sok bringás szerelõt ismerek" imidzsében. másnak se tecik csak más nem "meri" neki elmondani.
contury
lám-lám hogy a "nem moderátor" színtû BMFT tagok is látják azokat amiket az oly nagyon képzett urak nem, mijen érdekes, mijen érdekes.... ;D
#2251
Posted 2003. March 06. - 12:59
gyaci
Nem vitázok Veled, mert már nem lehet.... Nem csodálom, hogy annyiszor összaszólalkozol fityisszel.
Nem vitázok Veled, mert már nem lehet.... Nem csodálom, hogy annyiszor összaszólalkozol fityisszel.
#2252
Posted 2003. March 06. - 12:51
miután a menetrögzítõ nem pillanatragasztó nem értem miért ne lehetne használni? Nem azért találták ki hogy amit azzal bekennek és rögzítenek az életben többé nem kerül oldásra. Meglehetõsen sok olyan hely van egy autón is ahol a csavaros kötések olyan rezgéseknek erõhatásoknak vannak kitéve /féknyereg/ ahol elõszeretettel használják a biztonság kedvéért. Gondolom gyaci tudna több hasonló példát is felhozni. miután ilyesmi hatások érik a küllõket is és menet is van miért ne rögzíthetnénk azt? Ha pedig centrirozni kell akkor sem történik semmi csak nehezebben indul meg az anya viszont nehezebben lazul is le.
#2253
vendég__*
Posted 2003. March 06. - 12:22
szálljunk de látom gõzöd sincs mit jelent menetrögzítõzni valamit.
1.) hát nem azt hogy belefixálod és úgy marad amíg világ a világ. lásd teló vállait rögzítõ csavarokon látható kék folt (igen, az menetrögzítõ kedves okos barátom)
2.) szerinted ki az okosabb? te vagy a DT-s szakember? (hadd ne mongyam ki)
3.) nyugodtan olajozhatod, ki nem sz*rja le, csak éppen nem ez az alap technikai tanács. kenheted sárral is a láncot ha neked jó, mégsem azt tanácsolják...höhöhö
nincs harag, csak ha írsz akkor okosat írj és ne olyat amit rém könnyû megcáfolni kedves rob moderátor pajtás.
1.) hát nem azt hogy belefixálod és úgy marad amíg világ a világ. lásd teló vállait rögzítõ csavarokon látható kék folt (igen, az menetrögzítõ kedves okos barátom)
2.) szerinted ki az okosabb? te vagy a DT-s szakember? (hadd ne mongyam ki)
3.) nyugodtan olajozhatod, ki nem sz*rja le, csak éppen nem ez az alap technikai tanács. kenheted sárral is a láncot ha neked jó, mégsem azt tanácsolják...höhöhö
nincs harag, csak ha írsz akkor okosat írj és ne olyat amit rém könnyû megcáfolni kedves rob moderátor pajtás.
#2254
Posted 2003. March 06. - 12:14
Három dolog.
1) Akármennyire is tekintélyesnek tartom a német Bike-ot (mindig meg is veszem), Õk is írnak hülyeségeket néha....
2) Ha rögzíted a küllõt bármiféle ragsztóval, azt még egyszer nem centírozod, az fix. Lehet, hogy a németeknek jó, de nekünk miért jó? Úgyis nyolcast versz a felnibe, és ha V féked van, csak szívsz.... Lehet, hogy a németeknél minden tizedik fék csak V fék, és a tárcsánál meg nem számít mennyit üt a kerék, de nem ott vagyunk!
3) Ebbõl következik, ha nem rögzítõzöd, akkor nyugodtan olajozhatod. ...
És mostantól szálljunk le errõl a témáról, jó?
1) Akármennyire is tekintélyesnek tartom a német Bike-ot (mindig meg is veszem), Õk is írnak hülyeségeket néha....
2) Ha rögzíted a küllõt bármiféle ragsztóval, azt még egyszer nem centírozod, az fix. Lehet, hogy a németeknek jó, de nekünk miért jó? Úgyis nyolcast versz a felnibe, és ha V féked van, csak szívsz.... Lehet, hogy a németeknél minden tizedik fék csak V fék, és a tárcsánál meg nem számít mennyit üt a kerék, de nem ott vagyunk!
3) Ebbõl következik, ha nem rögzítõzöd, akkor nyugodtan olajozhatod. ...
És mostantól szálljunk le errõl a témáról, jó?
#2255
vendég__*
Posted 2003. March 06. - 09:15
Még valami: ha valaki mégis találna a BIKE-os cikkben olyat hogy kenjük/olajozzuk a menetet, akkor zárdába vonulok, ugyanis a menetrögzítõ alkalmazásának elsõ és legfontosabb szabálya a zsírmentes felület, ergo opcionális vagy sem a menetrögzítõ, semmiképpen nem kéne kenegetni.
Na persze mindezek feltétele a jó minõségû nipli, ugyanis ha szir-szar aluból összehányt 2ft-os niplit bemenetrögzítõzünk, akkor hamar elõkerül a lángvágó, mint igen finom preciziós mûszer, mer hogy ki nem szedi onnan senki kulccsal az is rohadtul fix!! ;D
Na persze mindezek feltétele a jó minõségû nipli, ugyanis ha szir-szar aluból összehányt 2ft-os niplit bemenetrögzítõzünk, akkor hamar elõkerül a lángvágó, mint igen finom preciziós mûszer, mer hogy ki nem szedi onnan senki kulccsal az is rohadtul fix!! ;D
#2256
vendég__*
Posted 2003. March 06. - 09:03
A BM-es kerékfûzési cikk védelmében (bár még mindig nem olvastam ;D)
A német Bike-ot senkinek nem köll bemutatnom, de ha röviden akarnám jellemezni azoknak akiknek dunsztja sincs róluk, akkor annyit mondanék csupán hogy a 16.évfolyamot tapossák, számos európai országban (pl. Németo.,Svájc, Ausztria, Belgium, Finnország, Franciao., Olaszo., Hollandia, Svédország, Spanyolo. stb) lehet kapni az újságot a bótban. Ezenkívül szponzori tevékenységeket is ellátnak, és már inkább szervezetnek nevezném mint újságnak. Ez itt nem a reklám, hanem a tény!!
Szóval ebben az enyhén nívós magazinban, a 2002.májusi szám 77.oldalán tisztelt BM-es tagtársam szavaival élve egy "jó nagy marhaságot" és "esztelenséget" láttam a kerékfûzési technikai rovatban. Eme rovatot a küffõdön igen nagy hírû Gerd Schraner svájci kerékkészítõ guru könyve alapján készítették, ha jól értelmeztem hiányos német nyelvtudásommal a dolgot. Asszem nem tévedek, ha asszondom hogy az úriember a DT egyik szaktekintélye lehet, mingyárt kiderül miért is.
Egy DT Hügi 240-es agyat fûztek össze DT küllõkkel és DT niplikkel, egy tán Mavic felnivel (nem bírtam rágyönni). Szóval ahogy végigböngésztem a cikket, egy árva kukkot se szóltak arról hogy zsírozni vagy olajozni kéne a menetet, valamint képen sem illusztráltak ijen jellegû mûveletet, ugyanis minden apró kis mozdulatot lefotóztak a teljesség kedvéért és az olvasni nem tudók érdekében ;D!! Nos, ezzel szembe a kerékfûzés befejezõ akkordjaként egy ún. DT Spoke Freeze löttyel (ami kisértetiesen hasonló kiszerelésben volt mint a Loktite 5ml-es ragasztók) 1-1 cseppett nyomtak a niplik végében lévõ lukba, hogy befolyon a menetekhez.... Viszont az tény, hogy ezt mint opcionális mûveletet említette, és nem kötelezõvé tette. Ám melegen ajánlotta...
Na akkor most kinek van igaza; az igen nagy szakmai múlttal rendelkezõ kerékgyártó cégnek+újságnak, vagy az innen-onnan összetanult, kitalált szakmai tudású hazai "szakembereknek"????????
Akit mélyebben érint és érdekel a dolog, annak szívesen scannelem az említett cikket. Szerintem a komolyabb német tudásúak vehetnék a fáradtságot és lefordíthatnák a cikket, hadd legyen közkincs és tananyag a roppant okos hazai Mekk-mestereinknek....
A német Bike-ot senkinek nem köll bemutatnom, de ha röviden akarnám jellemezni azoknak akiknek dunsztja sincs róluk, akkor annyit mondanék csupán hogy a 16.évfolyamot tapossák, számos európai országban (pl. Németo.,Svájc, Ausztria, Belgium, Finnország, Franciao., Olaszo., Hollandia, Svédország, Spanyolo. stb) lehet kapni az újságot a bótban. Ezenkívül szponzori tevékenységeket is ellátnak, és már inkább szervezetnek nevezném mint újságnak. Ez itt nem a reklám, hanem a tény!!
Szóval ebben az enyhén nívós magazinban, a 2002.májusi szám 77.oldalán tisztelt BM-es tagtársam szavaival élve egy "jó nagy marhaságot" és "esztelenséget" láttam a kerékfûzési technikai rovatban. Eme rovatot a küffõdön igen nagy hírû Gerd Schraner svájci kerékkészítõ guru könyve alapján készítették, ha jól értelmeztem hiányos német nyelvtudásommal a dolgot. Asszem nem tévedek, ha asszondom hogy az úriember a DT egyik szaktekintélye lehet, mingyárt kiderül miért is.
Egy DT Hügi 240-es agyat fûztek össze DT küllõkkel és DT niplikkel, egy tán Mavic felnivel (nem bírtam rágyönni). Szóval ahogy végigböngésztem a cikket, egy árva kukkot se szóltak arról hogy zsírozni vagy olajozni kéne a menetet, valamint képen sem illusztráltak ijen jellegû mûveletet, ugyanis minden apró kis mozdulatot lefotóztak a teljesség kedvéért és az olvasni nem tudók érdekében ;D!! Nos, ezzel szembe a kerékfûzés befejezõ akkordjaként egy ún. DT Spoke Freeze löttyel (ami kisértetiesen hasonló kiszerelésben volt mint a Loktite 5ml-es ragasztók) 1-1 cseppett nyomtak a niplik végében lévõ lukba, hogy befolyon a menetekhez.... Viszont az tény, hogy ezt mint opcionális mûveletet említette, és nem kötelezõvé tette. Ám melegen ajánlotta...
Na akkor most kinek van igaza; az igen nagy szakmai múlttal rendelkezõ kerékgyártó cégnek+újságnak, vagy az innen-onnan összetanult, kitalált szakmai tudású hazai "szakembereknek"????????
Akit mélyebben érint és érdekel a dolog, annak szívesen scannelem az említett cikket. Szerintem a komolyabb német tudásúak vehetnék a fáradtságot és lefordíthatnák a cikket, hadd legyen közkincs és tananyag a roppant okos hazai Mekk-mestereinknek....
#2257
vendég__*
Posted 2003. March 06. - 08:44
zsírosmacska
ha tényleg végigolvastad volna a cikket, akkor láthattad volna benne hogy miért volt ua. anyag mindenre, ugyanis ott érthetõen el lett magyarázva. talán nem ártana kicsit elgondolkodnod, mielõtt billentyût ragacc.... :-\ de nincs harag! ;D
abban viszont igazad van hogy elõfordulnak a szedéskor szarvas hibák, amik nem feltétlen a cikk író(k) hibái. most megint "magamhoz" beszélek, mer az ISIS vs. Octa cikket kell hogy felemlíccsem ezen célból, ahol sírva fakadtam néha, mikor kézhez vettem a kinyomtatott cikket. hát volt benne 1-2 ólajtóméretû elcseszés, amit nem az én saram volt... :'(
ha tényleg végigolvastad volna a cikket, akkor láthattad volna benne hogy miért volt ua. anyag mindenre, ugyanis ott érthetõen el lett magyarázva. talán nem ártana kicsit elgondolkodnod, mielõtt billentyût ragacc.... :-\ de nincs harag! ;D
abban viszont igazad van hogy elõfordulnak a szedéskor szarvas hibák, amik nem feltétlen a cikk író(k) hibái. most megint "magamhoz" beszélek, mer az ISIS vs. Octa cikket kell hogy felemlíccsem ezen célból, ahol sírva fakadtam néha, mikor kézhez vettem a kinyomtatott cikket. hát volt benne 1-2 ólajtóméretû elcseszés, amit nem az én saram volt... :'(
#2258
Posted 2003. March 06. - 06:11
Macska: a kcs. teszt világosan leírja mi volt a célja ISIS vs. Octalink, nem pedig XY kcs. vs AB kcs. vs OP kcs.
ebbõl kifolyólag talán érthetõ a jelen egyszerûsítés, a másik pedig építõ kritika szvsz az, ami megoldást is kínál.. pl hogy lehetett volna jobban csinálni adott körülmények és feltételek között?
ebbõl kifolyólag talán érthetõ a jelen egyszerûsítés, a másik pedig építõ kritika szvsz az, ami megoldást is kínál.. pl hogy lehetett volna jobban csinálni adott körülmények és feltételek között?
#2259
Posted 2003. March 06. - 02:40
Senkit nem akarok támotatni csak megjegyezném, hogy valami nem lesz igaz, jó csak azért mert számunkra szimpatikus emberek leírják, kinyomtatják. Jelentek már meg ebben az újságban akár önmaguknak is ellentmondó képaláírások és mostanában egyre több a butaság is pl középcsapágyteszt -igazán nem olvastam végig, csak az elgondolással van baj (minden típust azonos anyagúnak tekint)-. Szóval: nem ártana kicsit többet gondolkodni mielõt kijön egy szám.
Ha valakit érdekel, mi is pontosan a problémám korábban már kifejtettem (kb 4-5 oldallal visszább) meg lehet tekinteni.
Ha valakit érdekel, mi is pontosan a problémám korábban már kifejtettem (kb 4-5 oldallal visszább) meg lehet tekinteni.
#2260
vendég__*
Posted 2003. March 05. - 13:14
nem a témát szítva jutott eszembe (nagyot csaptva a homlomra), hogy a dec. vagy jan. német Bike-ban volt komplett kerékfûzési cikk!! arra mán emléxem hogy olajozták-é vagy loktájtolták az anyákat (valamit csepegtettek rá az tuti), de holnapra megnézem ill. scannelem ha valakit még izgat a dolog 1általán. köll valakinek?