Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#1821
Írta 2011. április 11. - 22:50
Akinem van egy Rock Shox Tora 302 U-Turn-je leírná nekem hogy milyen magas az egész teló? Egy wheeler pro 19es vázba kéne de nem szeretném ha geo rovására menne! Most egy rst capa t5 van ez 47cm magas!
#1822
Írta 2011. április 11. - 22:44
Apropó, 2011-es RLT! Az RL-hez képest azon kívül, hogy csak ez nem csak OEM-ként, azaz új kerékpárral kapható, hanem aftermarket is, mi a különbség az RL és az RLT között? Valamiért eddig azt hittem, hogy a T biztosan a tapered rövidítése, de ahogy néztem az RS oldalát, nos, úgy tûnik, nem azt jelenti.
RLT-nél ennyi különbséget látok: "Tooled Floodgate and External Lockout" Ez az RL-nél "External Floodgate and Lockout". Nem valami egyértelmû ez a "T". (RLT Ti-nél mondjuk már nincs kérdésem, arról csomót cikkeztek a lapok, az speciel tiszta.) Asszem. :-)
akkor jó eséllyel kb annyi
kivûlrõl tekergethetõ gate, meg imbusszal
(régen se volt túl sok különbség az sl, race ,meg team verziók közt)
mongy az nem tiszta mért kell minden évben full átnevezgetni
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1823
Írta 2011. április 11. - 22:37
Továbbá ha valaki tud valamilyen hasznosat mondani a Reba RLT belérõl, azt is szívesen vesszük. Mennyire mûanyag, mennyire tartós, mennyire volt szem elõtt a gyártási költség vagy a megfelelõ mozgás, ilyesmi.
Apropó, 2011-es RLT! Az RL-hez képest azon kívül, hogy csak ez nem csak OEM-ként, azaz új kerékpárral kapható, hanem aftermarket is, mi a különbség az RL és az RLT között? Valamiért eddig azt hittem, hogy a T biztosan a tapered rövidítése, de ahogy néztem az RS oldalát, nos, úgy tûnik, nem azt jelenti.
RLT-nél ennyi különbséget látok: "Tooled Floodgate and External Lockout" Ez az RL-nél "External Floodgate and Lockout". Nem valami egyértelmû ez a "T". (RLT Ti-nél mondjuk már nincs kérdésem, arról csomót cikkeztek a lapok, az speciel tiszta.) Asszem. :-)
#1824
Írta 2011. április 11. - 18:22
#1825
Írta 2011. április 11. - 17:55
most összeraktam újra a csillapítás felõli oldalt, de a lock out egység alján lévõ rugót és alátétet ( ami vmi visszacsapó szelep lehet) megforditottam, így ugyanolyan könnyedén jár a nyomórúd, mint amikor még jó volt, viszont nincs lock
#1826
Írta 2011. április 11. - 16:17
Ha telóolajjal bekened az O gyürüt az teljesen OK.
Köszönöm! Holnap neki is állok. Már csak a fék adapterre várok, amit lerendeltem.
#1827
Írta 2011. április 11. - 13:46
Solo air belesõ útállításhoz mint mondtátok kell egy zéger fogó, 24-es krova, imbusz kulcs, illetve 5, és 15W-s villa olaj pl motorex. Kérdésem, hogy a rugózó rész, azaz a solo air oldal nyomórúdján elhelyezkedõ légzáró szimmeringekre kerüljön valamilyen zsír, ahogy azt a SRAM-os service videón látni, és ha igen, akkor milyen zsír legyen az? Tudom, hogy felülre kell majd 3ml 5W-s olaj oda is a kenés miatt, gondolom, de valamilyen piros zsírrar lekenték, és ezért kérdezem, hogy kell e rá, vagy elég ha a becsúszóba való visszatolás elött pici telóolajjal ujjal átkenem?
Hogyha majd a héten bekerül a gépbe villa, megírom a tapasztalatokat, ha gondoljátok, mert ahogy nézem sokan nézegetnek Recon-t vásárlás miatt. Meghát érdekes is lehet talán, mivel ez a Gold széria. A "komoly" 70 kilóm alatt kolbászkodni' bizonyosan nem fog.
Ha telóolajjal bekened az O gyürüt az teljesen OK.
#1828
Írta 2011. április 11. - 12:37
Hogyha majd a héten bekerül a gépbe villa, megírom a tapasztalatokat, ha gondoljátok, mert ahogy nézem sokan nézegetnek Recon-t vásárlás miatt. Meghát érdekes is lehet talán, mivel ez a Gold széria. A "komoly" 70 kilóm alatt kolbászkodni' bizonyosan nem fog.
#1829
Írta 2011. április 10. - 23:37
Megfordult a fejemben, hogy venni majd egy Recont, mert aránylag olcsók és általában nincsenek szétcsapva. De ugyanígy megfordult a fejemben a Marzo 55R is...
.
útóbbit én kihagynám a helyedben.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1830
Írta 2011. április 10. - 23:35
De csak érdeklõdtem, köszi.
Izomtéridõninja-geológus!
#1831
Írta 2011. április 10. - 20:18
Neked hogy bírja a Recon? Ha jól emlékszem te sem vagy pehelysúlyú. Nekem legutóbbi emlékem az, hogy kicsit csavarodott... de lehet rosszul éreztem.
egyelõre jól. abszolút semmi zavaró kolbászság. lehetne szebb a mozgása, de ahoz hiányzik a kék farok
amúgy 4000 km után akarom szétkapatni, emlékezve bizonyos bikemag cikkre.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1832
Írta 2011. április 10. - 20:15
#1833
Írta 2011. április 10. - 20:02
#1834
Írta 2011. április 10. - 20:02
#1835
Írta 2011. április 10. - 19:59
de majd jön Sala mester és kiigazít ha tévedtem.
#1836
Írta 2011. április 10. - 19:55
#1837
Írta 2011. április 10. - 19:51
lehet h valami a lock-out tekerõvel/egységgel van, vagy befolyt az olaj a lábba....
#1838
Írta 2011. április 10. - 19:14
Van egy 2010-es recon sl -em, és a mai bringázás után vmi gebasz történt a turnkey, vagy a csillapitás környékén.
Az a tünet, hogy nagyon nehezen indul meg a villa,mintha az olaj akadályozná az útjában.
Már szétszedtem, kipucoltam , ellenõriztem h minden alkatrész épségben van, de ugyan az. A csillapítás felõli oldalt eddig még nem szedtem szét tehát a gyári olaj és mennyiség volt benne.
Ha valaki tud segíteni azt nagyon megköszöném.
#1839
Írta 2011. április 10. - 16:49
meg ezek a reconok túlnyomórészt SL verziók, azokban meg egész biztos nem lesz baj a motion control-lal
én simán megvenném, ha nem lenne már itthó egy
de ha lenne pénzem Asszony merida juliettjébe biztos vennék egy olyan szép fehéret.
Neked hogy bírja a Recon? Ha jól emlékszem te sem vagy pehelysúlyú. Nekem legutóbbi emlékem az, hogy kicsit csavarodott... de lehet rosszul éreztem.
Izomtéridõninja-geológus!
#1840
Írta 2011. április 10. - 16:32
60kg körül vok XC AM re kéne. Szeretem a nehéz terepet meg az aszfaltot is egyaránt! Melyik a 3 közül?