Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj

Rock Shox

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
10883 hozzászólás a témában

#1801
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.050 hozzászólás
ha nem kotyog, akkor a perselyekhez ne nyúlj!

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#1802
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás
Kicsit nekem is 'porlasztotta' korábban, de most rendesen folyt. Azon filózom tavaly szállítottam-e fekve a bringát, de sztem párszor igen (akkor nem folyt).
A Recon nekem száraz volt; gyári kenés még, annak adagoltam is idõnként egy kis szilikont...

Lockot sose használom, nem tudom hogy úgy hogy nem mozgatom úgy is kimozdulhatott-e. Ejj... :(
Ha már Salabácsihoz megy, és még nem rossz a persely, érdemes esetleg azt is cseréltetni, mekkora tétel?

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#1803
Kobike

Kobike

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.140 hozzászólás

Ötleteteket várnám...
2009ben vettem a Revelatiönt, 2005ös, 426os.
2009ben nagygenerál, szimeringeket és csilli láb tetején a tömítést cserélte a probike. Jeleztem nekik hogy úgy tûnik nem zár frankón a szimering, azt mondták ne aggódjak, egy darabig 'jöhet az olaj'. Tavaly sajnos a szezon nagyját bringa nélkül töltöttem, télen meg alkatrészekre várt a gép, úgyhogy most lett leporolva, felújítás óta nincs benne 1500se. Minden egyes kör elõtt letakarítom a becsúszókat, a Recont idõnként szilikonnal megkínáltam, ezt nem nagyon, szinte sose volt teljesen száraz. (Jah, tavaly egyszer vhol átment az olaj a rugós lábban, tömítést cseréltünk, akkor láttuk hogy vhol nem jól rakták össze, mert a nyomórúd és a dugattyú egymáshoz képest kicsit ferdén voltak.)

Vasárnap mentem egy nagyobb kört, az alábbi kép fogadott (kocsiból kivéve már láttam hogy a csilli láb tetejébõl folyik az olaj :( )
Feltöltött kép
Feltöltött kép

Mi a **** baja van ennek a ****? :(


Szokott olyan lenni, hogy a "gate" állítóka alatti O-gyürü kiugrik a helyébõl és ott szivárog. Van aki husosabbat rak a helyére vagy kettõt egymásra. Nekem olyan is volt, hogy a MCD-ben lévõ karmantyu szakadt szét, ugyanígy jött az olaj.
Failure is always an option.

#1804
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.050 hozzászólás
nemtom'. volt nekem is 426-om, az is engedte az olajt a gate kupaknál. a szimeringel nem volt gondom, bár kicsi olaj abból is mindig jött, de minimális. a mostani recon 351 is kitol pici olajat a szimeringnél, máshol nem. rejtély. :)

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#1805
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás
De mégis hogy a **** fenébe purcanhatott meg ennyi idõ alatt a szimering ennyire? Recon 1000× jobban bírta. Valami itt nem kóser, de nem vágom mi :(
Probájkról is azt hittem jók lesznek :/. Másnem eljuttatom vhogy salabácsihoz, de nagyon érdekelne hogy mi lehet a kicsikével :(

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#1806
Kobike

Kobike

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.140 hozzászólás

Nem száraz a dugattyú teteje, kellemesen síkos az gyári kenõanyagtól... A nyálazás is megtörtént már, de nem láttam, hogy eresztene. :confused: Még arra tudok gondolni, hogy a szelep csak picit laza, ami szinte észrevehetetlen... esetleg, ha egész éjjel nyalogatom, hátha... :cool2: Szóval a következõ terv a szelep meghúzása és a kupak két ujjal történû erõteljes csavarintása. Vagy más tipp? Milyen teendõket vegyek még fel a listára?


Ha már az a kupak tömít ami a szelep felett van, akkor valami nem OK, tehát azt fölösleges huzogatni. A 24-es kulccsal meghuzható kupakra gondoltam, és annak az O-gyürüjére.
Failure is always an option.

#1807
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.050 hozzászólás
én elvinném egy jó szervízbe. pl, zöld pont, crazy biker, sala és kérném az összes o gyûrû cseréjét + enduro szimeringet bele.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#1808
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás
Ötleteteket várnám...
2009ben vettem a Revelatiönt, 2005ös, 426os.
2009ben nagygenerál, szimeringeket és csilli láb tetején a tömítést cserélte a probike. Jeleztem nekik hogy úgy tûnik nem zár frankón a szimering, azt mondták ne aggódjak, egy darabig 'jöhet az olaj'. Tavaly sajnos a szezon nagyját bringa nélkül töltöttem, télen meg alkatrészekre várt a gép, úgyhogy most lett leporolva, felújítás óta nincs benne 1500se. Minden egyes kör elõtt letakarítom a becsúszókat, a Recont idõnként szilikonnal megkínáltam, ezt nem nagyon, szinte sose volt teljesen száraz. (Jah, tavaly egyszer vhol átment az olaj a rugós lábban, tömítést cseréltünk, akkor láttuk hogy vhol nem jól rakták össze, mert a nyomórúd és a dugattyú egymáshoz képest kicsit ferdén voltak.)

Vasárnap mentem egy nagyobb kört, az alábbi kép fogadott (kocsiból kivéve már láttam hogy a csilli láb tetejébõl folyik az olaj :( )
Feltöltött kép
Feltöltött kép

Mi a **** baja van ennek a ****? :(

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#1809
drotos.toth

drotos.toth

    vendég

  • fórumtag
  • 201 hozzászólás

Én kicsavarnám a kupakot, megnézném nem száraz-e a dugattyu teteje. Ha igen, akkor kis telóolajat rá, meg a kupak O-gyürüjére is, aztán vissza. A szelepet meg tudod nézni hogy ereszt-e, ha gusztusosan benyálazod :)


Nem száraz a dugattyú teteje, kellemesen síkos az gyári kenõanyagtól... A nyálazás is megtörtént már, de nem láttam, hogy eresztene. :confused: Még arra tudok gondolni, hogy a szelep csak picit laza, ami szinte észrevehetetlen... esetleg, ha egész éjjel nyalogatom, hátha... :cool2: Szóval a következõ terv a szelep meghúzása és a kupak két ujjal történû erõteljes csavarintása. Vagy más tipp? Milyen teendõket vegyek még fel a listára?

#1810
Kobike

Kobike

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.140 hozzászólás

Úgy tûnik, hogy a negatív kamra tartja a nyomást... de holnap megmérem. (Sajnos itthon nincs pumpám.) A szelepet és a kupakot csak meg kéne húzni?


Én kicsavarnám a kupakot, megnézném nem száraz-e a dugattyu teteje. Ha igen, akkor kis telóolajat rá, meg a kupak O-gyürüjére is, aztán vissza. A szelepet meg tudod nézni hogy ereszt-e, ha gusztusosan benyálazod :)
Failure is always an option.

#1811
drotos.toth

drotos.toth

    vendég

  • fórumtag
  • 201 hozzászólás

Ezek szerint nem a negatív kamra felé megy el a levegõ, akkor sok lehetõség nem maradt :)
Vagy a szelep, vagy a kupakon lévõ O-gyürü. Esetleg a kupak nincs meghúzva.


Úgy tûnik, hogy a negatív kamra tartja a nyomást... de holnap megmérem. (Sajnos itthon nincs pumpám.) A szelepet és a kupakot csak meg kéne húzni?

#1812
Kobike

Kobike

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.140 hozzászólás

Most építettem be egy Rock Shox Reba WC telót. Egy ideje már õrzöm, rendesen tároltam, nem lógattam, nem feküdt, hanem egy mutatós kék takaróba csavarva, állítva pihent. És... ereszti a levegõt! Kétszer is felfújtam, 115-120PSI-re, a pozitív kamra pedig néhány óra alatt leereszt. Ha jól néztem, akkor a negatív kamra nem eresztett, vagy csak lassabban. Mi lehet a baja? Ötletek, mielõtt szétkapnám? Vasárnapra már kéne, úgyhogy az idõ is szorít. Szóval, SOS! Köszi...


Ezek szerint nem a negatív kamra felé megy el a levegõ, akkor sok lehetõség nem maradt :)
Vagy a szelep, vagy a kupakon lévõ O-gyürü. Esetleg a kupak nincs meghúzva.
Failure is always an option.

#1813
drotos.toth

drotos.toth

    vendég

  • fórumtag
  • 201 hozzászólás

Szerintem a piros KCNC V-fék csavarhely takaró csavar miatt lehet (vérszívás vége )


Az nem lehet. Kicsavartam, megzsíroztam és fordítva is visszatettem a KCNC csavarokat... és nem használt. :cool2:

#1814
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás
Szerintem a piros KCNC V-fék csavarhely takaró csavar miatt lehet (vérszívás vége )
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#1815
drotos.toth

drotos.toth

    vendég

  • fórumtag
  • 201 hozzászólás
Most építettem be egy Rock Shox Reba WC telót. Egy ideje már õrzöm, rendesen tároltam, nem lógattam, nem feküdt, hanem egy mutatós kék takaróba csavarva, állítva pihent. És... ereszti a levegõt! Kétszer is felfújtam, 115-120PSI-re, a pozitív kamra pedig néhány óra alatt leereszt. Ha jól néztem, akkor a negatív kamra nem eresztett, vagy csak lassabban. Mi lehet a baja? Ötletek, mielõtt szétkapnám? Vasárnapra már kéne, úgyhogy az idõ is szorít. Szóval, SOS! Köszi...

#1816
czanga

czanga

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 563 hozzászólás
Tárgytalan. :)

#1817
czanga

czanga

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 563 hozzászólás
Sala ajánlotta, hogy öszerakáskor a solo air rendszer, nyomorúdon elhelyezkedõ záró szimmeringjeit kenjem be motorex zöld zsírral ami jó telókba, és a negatív kamrába is tegyek pár mili olajat. Írtam ma neki, hogy egy kevés manitou prep m zsírt tudtam szerválni, amit mondjuk a motorex gyárt nekik. Jólesz az? Nem fogja letapasztani a villát? (gondolom nem - hülye kérdés)

#1818
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.269 hozzászólás

Köszi a gyors választ akkor ez azt jelenti hogy max 3cm magasabb a mostani rst-m nél? Ennyi azért belefér hogy maradjon a váz geója nem?


hát ha uturnös akkr lecsavarod akkrára ami jó. azért 130on nem használnám, sokat.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1819
Vacsek

Vacsek

    vendég

  • fórumtag
  • 30 hozzászólás

ha a régi széria ami 80/100/130-at tud akkor 459/479/509 mm
ha az új ami 80/100/120 az 453/473/493 mma honlapról töltött táblázat szerint

ja uturn értelemszerûen a 2 végérték között



Köszi a gyors választ akkor ez azt jelenti hogy max 3cm magasabb a mostani rst-m nél? Ennyi azért belefér hogy maradjon a váz geója nem?

#1820
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.269 hozzászólás
ha a régi széria ami 80/100/130-at tud akkor 459/479/509 mm
ha az új ami 80/100/120 az 453/473/493 mma honlapról töltött táblázat szerint

ja uturn értelemszerûen a 2 végérték között
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való