Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj

Rock Shox

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
10883 hozzászólás a témában

#1841
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.269 hozzászólás
meg ezek a reconok túlnyomórészt SL verziók, azokban meg egész biztos nem lesz baj a motion control-lal
:)

én simán megvenném, ha nem lenne már itthó egy
de ha lenne pénzem Asszony merida juliettjébe biztos vennék egy olyan szép fehéret.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1842
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
vagy csak valaki vett egy bicajt, kibontotta és tett bele komolyabbat...
Bálint ugyanígy vette a Recon SL-t, hibátlan volt és vadonat új...

Meg a Recont otthon magadnak megcsinálod kis mûszaki érzékkel....szerintem nem kérdés, hogy a Recon
Nekem két Rebám volt, egyikben sem volt baj az MCD-vel, az egyik 2005-ös a másik 2009-es volt.
Szóval nem kell ilyen összeesküvés elméleteket gyártani

ez is jó lehet, ha elég hosszú a 18,5cm-es nyak...
http://apro.bikemag....lock-l2063.html

#1843
cindercone82

cindercone82

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.530 hozzászólás

Én nem értem, hogy a garancia hiánya miért ekkora visszatartó erõ egy-két embernél. Vadi új, mi baja lehet? Na jó, Sala a napokban azért erre is tudott példát mutatni, de szerintem nem ez a jellemzõ. Nem éri meg a rizikót? Nagyjából féláron adja. Azért 35-40 rugót nem ér a garancia.
Használt cuccnál más a helyzet, de szerintem, ha az ember igazán körültekintõen vásárol, ott sem szívhat olyan nagyot. Nekem egyszer sikerült, de ha jobban belegondolok, igazából az is az én hibám volt.
Félreértés ne essék, nem rábeszélni akarlak, csak a véleményemet írtam le.

Most még vacilálok kicsit....
Egyrészt, ha valami új akkor szoktak rá garit adni, ha pedig nincs rá gari akkor az valószínûleg vagy kastás cucc vagy valmi másodosztályú leárazott (lehet negatívan állok a dologhoz) . De hallottam olyat hogy a motion control gyakran cserére szorul ezekben a villákban, és mivel nincs gari, ezért ez is az én zsebemet terheli.
Másrészt szemezek még egy Suntour Epicon villával, amit szintén 40-50 körül tudok beszerezni, szintén új, és van rajta V-fék tüske ami nekem nem volna rossz. Így nem kéne egyszerre villát,féket,kereket cserélni.
Viszont itthon a Suntour forgalmazó nem árulja az Epicont, ezért nem túl sok tapasztalat van róla és olajpatronos.
Szóval ez a dilemma.....

Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
 


#1844
Kukec

Kukec

    vendég

  • fórumtag
  • 17 hozzászólás

gate be van tekerve fullra?


csak addig volt amíg kipróbáltam hogy egyáltalán mûködik-e
nem szeretném megölni hogy full betekert gate-tel megyek :D... bár szerintem az 55 kilómmal akárhogy próbálkozok nehezen tudnám megcsukni a rebát

#1845
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc
gate be van tekerve fullra?

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#1846
Kukec

Kukec

    vendég

  • fórumtag
  • 17 hozzászólás

Nekem ugyanilyen telóba az ajánlott mennyiségû és minõségû olajat rakva tökéletesen mûködik. Biztos jól raktad össze? Össze lehet úgy is, hogy a kis szelep az MCD alján pont 180 fokkal el van fordulva, és akkor nem csinál semmit.


jól raktam össze
olajcserénél szét sem szedtem az mcd-t(olajcsere elõtt tökéletesen mûködött), csak mikor összeraktam és láttam hogy hiába kapcsolom a poplock kart nem csinál semmit
és mivel azon kívül hogy igen csak koszos volt más hibát nem találtam ezért töltöttem bele még olajat
most van benne a gyári 110-hez képest +5ml olaj(5W motorex racing fork oil) és így kb jó, de szerintem még mindig kevés van benne mert lockolt álalpotban is simán mozog kb. 2 centit és csak utána lessz beton

#1847
Aske

Aske

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.881 hozzászólás
Én is pont ma szedtem szét a rebámat (2009), hogy olajat cseréljek benne. Namost úgy esett, hogy sem 24-es kulcsom, sem elegendõ mennyiségû olajom nem volt ahhoz, hogy a csillapításban is cseréljek.

Egy éve volt különben cserélve benne olaj, kb színtiszta volt, ami kijött belõle. Egyedül a porlehúzó alatt találtam egy kis szmötyit (Enduro Forks Seals). Kis gond, hogy a jobb lábban kissé vöröses színû volt az olaj, ami alighanem a csillapításból származik, de kb jelentéktelen mennyiség.

#1848
Kobike

Kobike

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.140 hozzászólás

amugy miért van az hogy a lúzer manuálban ajánlott csillapításolaj mennyiség kevés? (konkrétan egyáltalán nem mûködött a lock)


Nekem ugyanilyen telóba az ajánlott mennyiségû és minõségû olajat rakva tökéletesen mûködik. Biztos jól raktad össze? Össze lehet úgy is, hogy a kis szelep az MCD alján pont 180 fokkal el van fordulva, és akkor nem csinál semmit.
Failure is always an option.

#1849
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc
én sosem méricskélek, annyit rakok bele, hogy a compresszio szelep olajban legyen már

persze ez egy erõs kiindulási alap, mivel erõsen befolyásolja a vill amozgását az olaj magassága, szóval csak okosan az öntögetéssel

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#1850
Kukec

Kukec

    vendég

  • fórumtag
  • 17 hozzászólás
2.tulaj vagyok(elvileg)
és az olajban is megjelent ez a trutyi ami késõbb leülepedett(most jöttem rá hogy került bele)

amugy miért van az hogy a lúzer manuálban ajánlott csillapításolaj mennyiség kevés? (konkrétan egyáltalán nem mûködött a lock)

#1851
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc
ez a mocsok a lock out tekerõ felöl ment be, de mivel a menet tövében O gyürü örködik, illetve a forgó részen belülröl egy karmantyú igy a villába nem jutott be

gyanitom évek óta nem volt hozzányulva....

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#1852
Kukec

Kukec

    vendég

  • fórumtag
  • 17 hozzászólás
Reba race 2006
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

szerintetek melyik alkatrész "fogyott el"?
gyanítom hogy ez a trutyi nem a külvilágból vándorolt bele
vagy ez normális?

#1853
mzoli10

mzoli10

    vendég

  • fórumtag
  • 215 hozzászólás

Köszi a véleményeket!
Valószínûleg nem veszem meg, mert mind a kettõ amit kinéztem "új, de gari nincs rá"...szal annyira nem olcsó hogy megérje a rizikót.


Én nem értem, hogy a garancia hiánya miért ekkora visszatartó erõ egy-két embernél. Vadi új, mi baja lehet? Na jó, Sala a napokban azért erre is tudott példát mutatni, de szerintem nem ez a jellemzõ. Nem éri meg a rizikót? Nagyjából féláron adja. Azért 35-40 rugót nem ér a garancia.
Használt cuccnál más a helyzet, de szerintem, ha az ember igazán körültekintõen vásárol, ott sem szívhat olyan nagyot. Nekem egyszer sikerült, de ha jobban belegondolok, igazából az is az én hibám volt.
Félreértés ne essék, nem rábeszélni akarlak, csak a véleményemet írtam le.

#1854
venember83

venember83

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.152 hozzászólás
Továbbá ha valaki tud valamilyen hasznosat mondani a Reba RLT belérõl, azt is szívesen vesszük. Mennyire mûanyag, mennyire tartós, mennyire volt szem elõtt a gyártási költség vagy a megfelelõ mozgás, ilyesmi. :)

#1855
exxpert

exxpert

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.288 hozzászólás
Srácok, 2010-es Boxxer Race-em van - és mint azt Sala kollégától megtudtam, szériahibáról lévén szó -, az enyém is kattanó hangot ad, amikor a villa a lenyomott állapotból jön vissza.
A kérdésem az lenne, hogy ezt én házilag meg tudom csinálni? Sala mondta, hogy valami 30-as rugós alátét hiányzik belõle. Esetleg tudna valaki linkelni egy videót a javítás folyamatáról?

[highlight] The bike way of life [/highlight]


#1856
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc

Olajcsere meg tisztítás miatt volt már nálam villa, meg persze a sajátom is, de belsõ útállítást még nem csináltam. :) Mindenképpen leszedem a manual-t. Köszi a segítséget. A villáról amúgy tudsz valami bíztatót mondani, vagy bárki, mert nem nagyon ismerem az új recon-okat, még a kezembe se volt.
Elméletem mondjuk van. A Gold széria lett kb a 351-es solo air-es recon, a Silver pedig az acél becsúszókkal lehet a régi SL verzió megfelelõje. Bár ott volt még a race-is, szóval lehet tévedek. Ahogy látom az olajozó szivacsgyûrû megtalálható benne. Remélem finom lesz a mozgása/megindulása. :)


kell egy seeger fogó, meg egy jobb minõségû 24es dugókulcs

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#1857
cindercone82

cindercone82

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.530 hozzászólás
Köszi a véleményeket!
Valószínûleg nem veszem meg, mert mind a kettõ amit kinéztem "új, de gari nincs rá"...szal annyira nem olcsó hogy megérje a rizikót.

Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
 


#1858
czanga

czanga

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 563 hozzászólás

120-nál az összes távtartót ki kell szedni. Olajon meg szerszámokon kívül semmi más nem kell hozzá. A honlapról azért töltsd le a service manualt, ha még nem csnáltál ilyent.


Olajcsere meg tisztítás miatt volt már nálam villa, meg persze a sajátom is, de belsõ útállítást még nem csináltam. :) Mindenképpen leszedem a manual-t. Köszi a segítséget. A villáról amúgy tudsz valami bíztatót mondani, vagy bárki, mert nem nagyon ismerem az új recon-okat, még a kezembe se volt.
Elméletem mondjuk van. A Gold széria lett kb a 351-es solo air-es recon, a Silver pedig az acél becsúszókkal lehet a régi SL verzió megfelelõje. Bár ott volt még a race-is, szóval lehet tévedek. Ahogy látom az olajozó szivacsgyûrû megtalálható benne. Remélem finom lesz a mozgása/megindulása. :)

#1859
Kobike

Kobike

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.140 hozzászólás

Bakker, már nem volt idõm módosítani, de kihagytam azt, hogy a villa ha jól látom 80, vagy 100mm-en van jelenleg, a Sram honlapja szerint az összes Recon Gold tudja a 120mm-ert, belülrõl állítás esetén. Viszont az állításhoz kell e nekem valami szétszedéskor motorex olajon kívül? Mármint az all travel állításhoz =gondolom) csak ki kell kapni a távtartókat, vagy betenni? Ezért érdekes, hogy azt kell e külön venni. Motion controll ebben nincs, szerintem nem oszt nem szoroz, viszont gondolom a jól ismert szivacsgyõrõ benne van gondolom. Remélem jókat mondtok majd errõl a villáról. :) Olvasni sajna jót-rosszat is Recon-okról.

Errõl lenne szó:
teleszkóp « rugózás « MTB ALKATRÉSZ « Kategóriák tallózása


120-nál az összes távtartót ki kell szedni. Olajon meg szerszámokon kívül semmi más nem kell hozzá. A honlapról azért töltsd le a service manualt, ha még nem csnáltál ilyent.
Failure is always an option.

#1860
czanga

czanga

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 563 hozzászólás
Bakker, már nem volt idõm módosítani, de kihagytam azt, hogy a villa ha jól látom 80, vagy 100mm-en van jelenleg, a Sram honlapja szerint az összes Recon Gold tudja a 120mm-ert, belülrõl állítás esetén. Viszont az állításhoz kell e nekem valami szétszedéskor motorex olajon kívül? Mármint az all travel állításhoz =gondolom) csak ki kell kapni a távtartókat, vagy betenni? Ezért érdekes, hogy azt kell e külön venni. Motion controll ebben nincs, szerintem nem oszt nem szoroz, viszont gondolom a jól ismert szivacsgyõrõ benne van gondolom. Remélem jókat mondtok majd errõl a villáról. :) Olvasni sajna jót-rosszat is Recon-okról.

Errõl lenne szó:
teleszkóp « rugózás « MTB ALKATRÉSZ « Kategóriák tallózása