
én simán megvenném, ha nem lenne már itthó egy
de ha lenne pénzem Asszony merida juliettjébe biztos vennék egy olyan szép fehéret.
Most még vacilálok kicsit....Én nem értem, hogy a garancia hiánya miért ekkora visszatartó erõ egy-két embernél. Vadi új, mi baja lehet? Na jó, Sala a napokban azért erre is tudott példát mutatni, de szerintem nem ez a jellemzõ. Nem éri meg a rizikót? Nagyjából féláron adja. Azért 35-40 rugót nem ér a garancia.
Használt cuccnál más a helyzet, de szerintem, ha az ember igazán körültekintõen vásárol, ott sem szívhat olyan nagyot. Nekem egyszer sikerült, de ha jobban belegondolok, igazából az is az én hibám volt.
Félreértés ne essék, nem rábeszélni akarlak, csak a véleményemet írtam le.
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
gate be van tekerve fullra?
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Nekem ugyanilyen telóba az ajánlott mennyiségû és minõségû olajat rakva tökéletesen mûködik. Biztos jól raktad össze? Össze lehet úgy is, hogy a kis szelep az MCD alján pont 180 fokkal el van fordulva, és akkor nem csinál semmit.
amugy miért van az hogy a lúzer manuálban ajánlott csillapításolaj mennyiség kevés? (konkrétan egyáltalán nem mûködött a lock)
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Köszi a véleményeket!
Valószínûleg nem veszem meg, mert mind a kettõ amit kinéztem "új, de gari nincs rá"...szal annyira nem olcsó hogy megérje a rizikót.
[highlight] The bike way of life [/highlight]
Olajcsere meg tisztítás miatt volt már nálam villa, meg persze a sajátom is, de belsõ útállítást még nem csináltam.
Mindenképpen leszedem a manual-t. Köszi a segítséget. A villáról amúgy tudsz valami bíztatót mondani, vagy bárki, mert nem nagyon ismerem az új recon-okat, még a kezembe se volt.
Elméletem mondjuk van. A Gold széria lett kb a 351-es solo air-es recon, a Silver pedig az acél becsúszókkal lehet a régi SL verzió megfelelõje. Bár ott volt még a race-is, szóval lehet tévedek. Ahogy látom az olajozó szivacsgyûrû megtalálható benne. Remélem finom lesz a mozgása/megindulása.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
120-nál az összes távtartót ki kell szedni. Olajon meg szerszámokon kívül semmi más nem kell hozzá. A honlapról azért töltsd le a service manualt, ha még nem csnáltál ilyent.
Bakker, már nem volt idõm módosítani, de kihagytam azt, hogy a villa ha jól látom 80, vagy 100mm-en van jelenleg, a Sram honlapja szerint az összes Recon Gold tudja a 120mm-ert, belülrõl állítás esetén. Viszont az állításhoz kell e nekem valami szétszedéskor motorex olajon kívül? Mármint az all travel állításhoz =gondolom) csak ki kell kapni a távtartókat, vagy betenni? Ezért érdekes, hogy azt kell e külön venni. Motion controll ebben nincs, szerintem nem oszt nem szoroz, viszont gondolom a jól ismert szivacsgyõrõ benne van gondolom. Remélem jókat mondtok majd errõl a villáról.
Olvasni sajna jót-rosszat is Recon-okról.
Errõl lenne szó:
teleszkóp « rugózás « MTB ALKATRÉSZ « Kategóriák tallózása