Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#1802
Írta 2011. április 15. - 19:02
A Recon nekem száraz volt; gyári kenés még, annak adagoltam is idõnként egy kis szilikont...
Lockot sose használom, nem tudom hogy úgy hogy nem mozgatom úgy is kimozdulhatott-e. Ejj...
Ha már Salabácsihoz megy, és még nem rossz a persely, érdemes esetleg azt is cseréltetni, mekkora tétel?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#1803
Írta 2011. április 15. - 18:58
Ötleteteket várnám...
2009ben vettem a Revelatiönt, 2005ös, 426os.
2009ben nagygenerál, szimeringeket és csilli láb tetején a tömítést cserélte a probike. Jeleztem nekik hogy úgy tûnik nem zár frankón a szimering, azt mondták ne aggódjak, egy darabig 'jöhet az olaj'. Tavaly sajnos a szezon nagyját bringa nélkül töltöttem, télen meg alkatrészekre várt a gép, úgyhogy most lett leporolva, felújítás óta nincs benne 1500se. Minden egyes kör elõtt letakarítom a becsúszókat, a Recont idõnként szilikonnal megkínáltam, ezt nem nagyon, szinte sose volt teljesen száraz. (Jah, tavaly egyszer vhol átment az olaj a rugós lábban, tömítést cseréltünk, akkor láttuk hogy vhol nem jól rakták össze, mert a nyomórúd és a dugattyú egymáshoz képest kicsit ferdén voltak.)
Vasárnap mentem egy nagyobb kört, az alábbi kép fogadott (kocsiból kivéve már láttam hogy a csilli láb tetejébõl folyik az olaj )
Mi a **** baja van ennek a ****?
Szokott olyan lenni, hogy a "gate" állítóka alatti O-gyürü kiugrik a helyébõl és ott szivárog. Van aki husosabbat rak a helyére vagy kettõt egymásra. Nekem olyan is volt, hogy a MCD-ben lévõ karmantyu szakadt szét, ugyanígy jött az olaj.
#1804
Írta 2011. április 15. - 18:44
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1805
Írta 2011. április 15. - 18:17
Probájkról is azt hittem jók lesznek :/. Másnem eljuttatom vhogy salabácsihoz, de nagyon érdekelne hogy mi lehet a kicsikével
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#1806
Írta 2011. április 15. - 18:16
Nem száraz a dugattyú teteje, kellemesen síkos az gyári kenõanyagtól... A nyálazás is megtörtént már, de nem láttam, hogy eresztene. :confused: Még arra tudok gondolni, hogy a szelep csak picit laza, ami szinte észrevehetetlen... esetleg, ha egész éjjel nyalogatom, hátha... :cool2: Szóval a következõ terv a szelep meghúzása és a kupak két ujjal történû erõteljes csavarintása. Vagy más tipp? Milyen teendõket vegyek még fel a listára?
Ha már az a kupak tömít ami a szelep felett van, akkor valami nem OK, tehát azt fölösleges huzogatni. A 24-es kulccsal meghuzható kupakra gondoltam, és annak az O-gyürüjére.
#1808
Írta 2011. április 15. - 17:44
2009ben vettem a Revelatiönt, 2005ös, 426os.
2009ben nagygenerál, szimeringeket és csilli láb tetején a tömítést cserélte a probike. Jeleztem nekik hogy úgy tûnik nem zár frankón a szimering, azt mondták ne aggódjak, egy darabig 'jöhet az olaj'. Tavaly sajnos a szezon nagyját bringa nélkül töltöttem, télen meg alkatrészekre várt a gép, úgyhogy most lett leporolva, felújítás óta nincs benne 1500se. Minden egyes kör elõtt letakarítom a becsúszókat, a Recont idõnként szilikonnal megkínáltam, ezt nem nagyon, szinte sose volt teljesen száraz. (Jah, tavaly egyszer vhol átment az olaj a rugós lábban, tömítést cseréltünk, akkor láttuk hogy vhol nem jól rakták össze, mert a nyomórúd és a dugattyú egymáshoz képest kicsit ferdén voltak.)
Vasárnap mentem egy nagyobb kört, az alábbi kép fogadott (kocsiból kivéve már láttam hogy a csilli láb tetejébõl folyik az olaj )
Mi a **** baja van ennek a ****?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#1809
Írta 2011. április 15. - 00:01
Én kicsavarnám a kupakot, megnézném nem száraz-e a dugattyu teteje. Ha igen, akkor kis telóolajat rá, meg a kupak O-gyürüjére is, aztán vissza. A szelepet meg tudod nézni hogy ereszt-e, ha gusztusosan benyálazod
Nem száraz a dugattyú teteje, kellemesen síkos az gyári kenõanyagtól... A nyálazás is megtörtént már, de nem láttam, hogy eresztene. :confused: Még arra tudok gondolni, hogy a szelep csak picit laza, ami szinte észrevehetetlen... esetleg, ha egész éjjel nyalogatom, hátha... :cool2: Szóval a következõ terv a szelep meghúzása és a kupak két ujjal történû erõteljes csavarintása. Vagy más tipp? Milyen teendõket vegyek még fel a listára?
#1810
Írta 2011. április 14. - 23:52
Úgy tûnik, hogy a negatív kamra tartja a nyomást... de holnap megmérem. (Sajnos itthon nincs pumpám.) A szelepet és a kupakot csak meg kéne húzni?
Én kicsavarnám a kupakot, megnézném nem száraz-e a dugattyu teteje. Ha igen, akkor kis telóolajat rá, meg a kupak O-gyürüjére is, aztán vissza. A szelepet meg tudod nézni hogy ereszt-e, ha gusztusosan benyálazod
#1811
Írta 2011. április 14. - 23:17
Ezek szerint nem a negatív kamra felé megy el a levegõ, akkor sok lehetõség nem maradt
Vagy a szelep, vagy a kupakon lévõ O-gyürü. Esetleg a kupak nincs meghúzva.
Úgy tûnik, hogy a negatív kamra tartja a nyomást... de holnap megmérem. (Sajnos itthon nincs pumpám.) A szelepet és a kupakot csak meg kéne húzni?
#1812
Írta 2011. április 14. - 23:08
Most építettem be egy Rock Shox Reba WC telót. Egy ideje már õrzöm, rendesen tároltam, nem lógattam, nem feküdt, hanem egy mutatós kék takaróba csavarva, állítva pihent. És... ereszti a levegõt! Kétszer is felfújtam, 115-120PSI-re, a pozitív kamra pedig néhány óra alatt leereszt. Ha jól néztem, akkor a negatív kamra nem eresztett, vagy csak lassabban. Mi lehet a baja? Ötletek, mielõtt szétkapnám? Vasárnapra már kéne, úgyhogy az idõ is szorít. Szóval, SOS! Köszi...
Ezek szerint nem a negatív kamra felé megy el a levegõ, akkor sok lehetõség nem maradt
Vagy a szelep, vagy a kupakon lévõ O-gyürü. Esetleg a kupak nincs meghúzva.
#1813
Írta 2011. április 14. - 22:02
Szerintem a piros KCNC V-fék csavarhely takaró csavar miatt lehet (vérszívás vége )
Az nem lehet. Kicsavartam, megzsíroztam és fordítva is visszatettem a KCNC csavarokat... és nem használt. :cool2:
#1814
Írta 2011. április 14. - 22:00
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1815
Írta 2011. április 14. - 20:58
#1816
Írta 2011. április 12. - 22:52
#1817
Írta 2011. április 12. - 20:11
#1818
Írta 2011. április 11. - 23:53
Köszi a gyors választ akkor ez azt jelenti hogy max 3cm magasabb a mostani rst-m nél? Ennyi azért belefér hogy maradjon a váz geója nem?
hát ha uturnös akkr lecsavarod akkrára ami jó. azért 130on nem használnám, sokat.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1819
Írta 2011. április 11. - 23:31
ha a régi széria ami 80/100/130-at tud akkor 459/479/509 mm
ha az új ami 80/100/120 az 453/473/493 mma honlapról töltött táblázat szerint
ja uturn értelemszerûen a 2 végérték között
Köszi a gyors választ akkor ez azt jelenti hogy max 3cm magasabb a mostani rst-m nél? Ennyi azért belefér hogy maradjon a váz geója nem?
#1820
Írta 2011. április 11. - 23:01
ha az új ami 80/100/120 az 453/473/493 mma honlapról töltött táblázat szerint
ja uturn értelemszerûen a 2 végérték között
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való