Jelentkezz be Regisztrálj

Rock Shox
#7481
Posted 2007. February 14. - 19:22

rebából melyiket érdemes venni ami olyan 70ezer körül van?
#7482
Posted 2007. February 14. - 13:49

#7483
Posted 2007. February 14. - 12:38

#7484
Posted 2007. February 14. - 12:21

Lenne egy pici problémám... vettem egy Sid team villát,használtan, és most sikerült összerakni a gépet olyan állapotúra hogy guruljon, viszont meglepõdve tapasztaltam hogy a villa kotyog, legalábbis szerintem nem természetes a mozgása... amúgy szépen mozog, nincs más baja... hogy lehetne ezt a kotyogást megszüntetni valami költséghatékony módszerrel???
#7485
Posted 2007. February 13. - 01:43

A sebesség mindent megold.
#7486
Posted 2007. February 13. - 01:31

#7487
Posted 2007. February 12. - 22:56

A sebesség mindent megold.
#7488
Posted 2007. February 12. - 21:51

#7489
Posted 2007. February 12. - 21:50

Azért elvinném a Sramos mérnök urat mondjuk holnap egy 4-5 órás körre, aztán megtisztíthatná a nyelvével a gépem, mielõtt felviszem a lakótelepi "luxusappartmanunkba". Persze betehetném a mosogatóba is...

#7490
Posted 2007. February 12. - 13:57

CLEANING DO's and DON'TS
Do: Wipe all excess water, mud, and sand from the upper tubes, lower tubes, and crown area with a clean rag or bristle brush (Park makes a great one!).
Do: Wet a rag, or spray your fork with isopropyl alcohol or degreaser. Wipe the crown, top caps, upper tubes, dust seals, and lower legs clean.
Do: Apply fork oil, RedRum, or Teflon-based lubrication to the upper tube area nearest to the dust seals. Cycle the fork a few times to circulate the lubricant. You can even gently pinch the dust seal, nearest to the upper tube, and add some lubrication (mentioned above) to the inside of the dust seal. This will lubricate the foam ring. Wipe away any excess oil from the upper tubes and dust seals.
Don't: Stop by the local car wash and spray your bike with a power sprayer. This can force water into the dust seals and contaminate your seals, foam rings, bushings, oil, and rebound damper with water, dirt, and sand.
Don't: Use a solvent (think WD40) to clean or lubricate your RockShox suspension.
Use suspension or Teflon-based lubricant. Solvent will damage o-rings, seals, and bushings.
www.sram.com
#7491
Posted 2007. February 12. - 13:16

SOlo Air-es TOra becsúszóját kell valamivel kívülrõl kenni vagy csak elég letörölgetni ill. sarazás után alaposan lemosni???
Szerintem se kenegesd, de ne hagyd rászáradni a sarat, mert az rendesen megrövidíti a szimmeringek és a becsúszók életét is.
#7492
Posted 2007. February 12. - 13:03

#7493
Posted 2007. February 12. - 11:44

A sebesség mindent megold.
#7494
Posted 2007. February 12. - 10:03

a szimering az egészet letolja. ha nem, akkor nem jó a szimering. ha jó minõségû, akkor a villa belsejébe nem kerülhet a becsúszóról kenõanyag.
rst? nem teleszkópokról van itt szó?

#7495
Posted 2007. February 12. - 09:54

Ezt a becsúszó kenegetést bárki is komolyan gondolja? :chin:
Én bizony a becsúszót is végigtörlöm Brunox-os ronggyal.
#7496
Posted 2007. February 12. - 08:59

Ezt a becsúszó kenegetést bárki is komolyan gondolja? :chin:
ha az RST-m mesélni tudna..:rocketman
#7497
Posted 2007. February 12. - 08:34



#7498
Posted 2007. February 12. - 00:04

Most már beleuntam sok mindenbe, abba is, h a ~10 fokban mozgásán szarozzak, úh nem érdekel, jöjjön a meleg. Addig tényleg nem csinálok vele semmit.
Köszi.
edit: Próbáltam torát, egy újabb példa a mozgásra, kezdem érteni milyen igényekkel is rendelkeztek ti, tapasztaltabbak.
#7499
Posted 2007. February 11. - 23:57

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#7500
Posted 2007. February 11. - 23:04
