Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj

Rock Shox

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
10883 hozzászólás a témában

#661
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.040 hozzászólás
a solo air-es sectorokat össze lehet húzni 120-130mm körülre?

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#662
siletto

siletto

    vendég

  • fórumtag
  • 76 hozzászólás

Sziasztok

Még annyi kérdésem lenne, hogy valaki tudja, hogy lehet az MC -t szétszedni . Magát az egységet, aminek az alján zár a lock. Na ezt elég hülyén írtam le. Tehát a fekete egységet ,amin keresztül áramlik az olaj. Német oldalon azt olvastam a fejét le lehet csavarni , jobbra (azaz bal menetes )
Így kéne kezdeni? Üdv és köszi


Pontosan, a fejét befogod valamibe, vagy jól ráteszed a kulcsot, a mûanyag részét egy ronggyal megfogod, és jobbra tekerve(bár ez relatív) , azaz óramutató járásának megfelelõen letekered.
Csak arra vigyázz,hogy összeszerelésnél ne húz túl mert az egyik felén mûanyag aprómenet van, szerintem könynen elszállhat.


Ui.: hülye kérdés, de nem lehet, hogy a floodgate 0-ra van tekerve, és azért mozog?
Nekem túra közben tegnap 1 perc alatt leresztett az utolsó psi-is, úgyhogy már semmin sem lepõdök meg.

#663
Kisrozi

Kisrozi

    vendég

  • fórumtag
  • 95 hozzászólás
Sziasztok

Még annyi kérdésem lenne, hogy valaki tudja, hogy lehet az MC -t szétszedni . Magát az egységet, aminek az alján zár a lock. Na ezt elég hülyén írtam le. Tehát a fekete egységet ,amin keresztül áramlik az olaj. Német oldalon azt olvastam a fejét le lehet csavarni , jobbra (azaz bal menetes )
Így kéne kezdeni? Üdv és köszi

#664
Kisrozi

Kisrozi

    vendég

  • fórumtag
  • 95 hozzászólás
Sziasztok

Kis segítségre lenne szükségem.
Reba dual air , Motion controllal . O gyûrû kicserélve az összes a Motion Controll oldalán , olaj 123 ml betöltve, lock tökig elfordítva, mégsem csinál semmit! Vagyis nem zár. Mi lehet ? Lock finoman jár , lengés csillapítás teljes hosszon mûködik .

Nagyon köszönöm

Üdv és boldog új évet

#665
piszta

piszta

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 612 hozzászólás
  • LocationEger

http://cdn.sram.com/...ical-manual.pdf

A PDF-en belül:
"Damper service instructions"; 4-es számú kép/pont; külsõ vagy belsõ O-gyûrûnél ment el az olaj, (szvsz a belsõ O gyûrû a ludas...)


köszi, na majd szétkapom oszt elballagok egy O gyûrû boltba

#666
Papszi

Papszi

    vendég

  • fórumtag
  • 203 hozzászólás

Igen, ezt eddig összeraktam :P


http://cdn.sram.com/...ical-manual.pdf

A PDF-en belül:
"Damper service instructions"; 4-es számú kép/pont; külsõ vagy belsõ O-gyûrûnél ment el az olaj, (szvsz a belsõ O gyûrû a ludas...)

#667
piszta

piszta

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 612 hozzászólás
  • LocationEger

Lement a lábba a csillapìtòolaj.


Igen, ezt eddig összeraktam :P

#668
sisqo

sisqo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 hozzászólás

Sziasztok!

Problémám a következõ, melynek megoldásához segítséget szeretnék kérni.
Adott egy Recon SL Solo Air teleszkóp. Eddig tökéletesen mûködött. Eddig. Most az útjának felét kimozogja, Aztán beton kemény. LockOutnál ugyanez a szitu. Nem lockol, fél utat kimozogja aztán beton. Csillapításnál látszólag meg van az olaj. Ml-re nem mértem le, de kb 7 cm mély az olaj, ezt sacc per kábéra kimatekozva szûk 50 ml, ami nem 120. :( Így gondolom azért keményedik be mert alul nem fér hová, s nem bír összenyomódni. Hol szökhetett el? Melyik tömítésnél keresendõ a hiba?

köszi elõre is


Lement a lábba a csillapìtòolaj.

#669
piszta

piszta

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 612 hozzászólás
  • LocationEger
Sziasztok!

Problémám a következõ, melynek megoldásához segítséget szeretnék kérni.
Adott egy Recon SL Solo Air teleszkóp. Eddig tökéletesen mûködött. Eddig. Most az útjának felét kimozogja, Aztán beton kemény. LockOutnál ugyanez a szitu. Nem lockol, fél utat kimozogja aztán beton. Csillapításnál látszólag meg van az olaj. Ml-re nem mértem le, de kb 7 cm mély az olaj, ezt sacc per kábéra kimatekozva szûk 50 ml, ami nem 120. :( Így gondolom azért keményedik be mert alul nem fér hová, s nem bír összenyomódni. Hol szökhetett el? Melyik tömítésnél keresendõ a hiba?

köszi elõre is

#670
Gege911

Gege911

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 hozzászólás

mert nem hiszek a perselycserében. Sosem lesz olyan mint a gyári, ezt tapasztaltam.


Na ez egy érdekes meglátás.
Én már elég sok villában cseréltem perselyt, és soha nem volt semmi probléma. Mindig a kívánt hatást értem el.

#671
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc

Az fasza.

De miért vettél lábat? Elég lett volna perselyt venni.


mert nem hiszek a perselycserében. Sosem lesz olyan mint a gyári, ezt tapasztaltam.

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#672
Gege911

Gege911

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 hozzászólás

Sajnos nekem tapasztalat, hogy a persely nem szereti... Vehettem új boxxer lábat a kedves megrendelõmnek...


Az fasza.

De miért vettél lábat? Elég lett volna perselyt venni.

#673
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc

Hát szvsz nem lesz semmi bajuk, de max ki kell szedni akkor.

Lakkozás megspórolása véget inkább akkor színezhetõ lakkal kell lefújni.


Sajnos nekem tapasztalat, hogy a persely nem szereti... Vehettem új boxxer lábat a kedves megrendelõmnek...

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#674
Gege911

Gege911

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 hozzászólás

Szinterezést SEMMIKÉPP nem javaslom. a 200 fokon valo égetést a teflon perselyek nem bírják.
A festés végén mindenképp kapjon 2-4 réteg lakkot, ugy tartósabb lesz


Hát szvsz nem lesz semmi bajuk, de max ki kell szedni akkor.

Lakkozás megspórolása véget inkább akkor színezhetõ lakkal kell lefújni.

#675
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc
Szinterezést SEMMIKÉPP nem javaslom. a 200 fokon valo égetést a teflon perselyek nem bírják.
A festés végén mindenképp kapjon 2-4 réteg lakkot, ugy tartósabb lesz

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#676
djbahool

djbahool

    vendég

  • fórumtag
  • 115 hozzászólás

Hali

Egy kicsit lehetnél konkrétabb ebben a kérdésben.
Mert nagyon nem mindegy h mire mit mikor fest az ember. Ha rendesen elõ van készítve , és minõségi festék, szakember által lesz felhordva akkor jobbat is el lehet érni mint a gyári.

Én azt javaslom neked ha sima egy színût szeretnél akkor szóba jöhet a színterezés. Ha több szint grafikát szeretnél akkor a 2K festék.


Fekete a váz meg minden, de csak fehér rebát tudtam jó állapotban és jó árban venni.
Van egy fényezõ ismerõsöm, aki korrekten lefesti (elõkészítés, alapozás után, gyári autó zománccal (ivat asszem).
Jó lehet ez így, vagy célszerû a gyári festék réteget teljesen eltávolítani róla?
Meg pl. nem fog-e lapattani pl. a gyorszárnál a fekete és kivirítani a fehér alatta?

#677
Gege911

Gege911

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 hozzászólás

Sziasztok!

Festetett már vki teleszkóp lábat?
Tapasztalatok ezzel kapcsolatban?
Mennyire tartós stb.


Hali

Egy kicsit lehetnél konkrétabb ebben a kérdésben.
Mert nagyon nem mindegy h mire mit mikor fest az ember. Ha rendesen elõ van készítve , és minõségi festék, szakember által lesz felhordva akkor jobbat is el lehet érni mint a gyári.

Én azt javaslom neked ha sima egy színût szeretnél akkor szóba jöhet a színterezés. Ha több szint grafikát szeretnél akkor a 2K festék.

#678
djbahool

djbahool

    vendég

  • fórumtag
  • 115 hozzászólás
Sziasztok!

Festetett már vki teleszkóp lábat?
Tapasztalatok ezzel kapcsolatban?
Mennyire tartós stb.

#679
siletto

siletto

    vendég

  • fórumtag
  • 76 hozzászólás
Üdv!
Na, megint csak én szemetelem a fórumot :))))

Ti nem találkoztatok még azzal a jelenséggel, mint én már 2x-ra a télen, hogy kiugrik a porvédõ szimmering a helyérõl?

CSak fel van lógatva a bringa ilyen bringalifttel a tetõre, és ma látom, hogy a csillapításoldali porvédõ kb 1 centivel feljebb van, mint kéne lennie, de az olajzáró ugyanúgy a helyén van. pedíg az összerakás óta csak a garázsban nyomogattam meg vagy 2szer.

Már egyszer elõfordult, akkor, mikor az elsõ fagyok bejöttek, de akkor csak menet közben vettem észre, hogy ki van csúszva.

Most ez azt jelenti, hogy elkezdett kikopni a szimmering, és kijár a helyérõl?

#680
siletto

siletto

    vendég

  • fórumtag
  • 76 hozzászólás

Meglehet csinálni. De akkor nem lesz kompresszió állításod :S


Ja, és pontosan ugyanolyan lesz, mint egy duplarugós Rst. Merthogy mozogni már állítólag mozognak, csak nem túl "kényelmesek"

Amúgy nyugodtan próbáld ki, de 2km után besírsz, hogy jézusom még vissza kell tekerni hazáig az MC ért, neadj isten még olaj sincs bele otthon, na az a gáz.