Jelentkezz be Regisztrálj

Rock Shox
#621
Posted 2013. January 08. - 21:51

BlackBox-ot ugyanúgy 24-es dugókulccsal lehet kicsavarni mint a Motion Controlt, vagy speckó kulcs kell hozzá ?
#622
Posted 2013. January 07. - 16:51

1-2 század mm eltérés az egytengelyûségtõl, és annyi a becsúszónak
Üdv
Norbi
Sziasztok!
Egy 2011-es reba rl-em van és mintha kicsit kottyanna a becsúszószár a lábban. Mennyibe kerûlhet a persely csere esetleg célszerszám nélkül itthon meg tudom-e oldani?
#623
Posted 2013. January 07. - 13:33

Egy 2011-es reba rl-em van és mintha kicsit kottyanna a becsúszószár a lábban. Mennyibe kerülhet a persely csere esetleg célszerszám nélkül itthon meg tudom-e oldani?
#624
Posted 2013. January 06. - 12:00

Nem, szerencsére. Ez a Lockoutos az elsõ ilyen bajom... Az enyém annyira nem engedi a levegõt, hogy annak már csodájára jártak páran.
2009 es recon solo air van a bringámban.
Tavaly március körül építettem be. Azóta egyszer kellett fújnom bele azt is azért mert szétszedtem olaj csere miatt.
#625
Posted 2013. January 05. - 21:52

Ahhoz nem kell az egész villát víz alá dugni :-)
Ha nem szelep akkor valami tömítés lehet..
Üdv
Végre egy sorstárs....
Nekem is ugyanez volt a problémám kb 1 hónapja.
Hátha neked több tapasztalatod van a Revelationnal:
Nem találkoztál még ilyennel, hogy hirtelen elmegy a levegõ a telóból? vagyis kb 1-2 perc alatt ha nem is 0 psi-re, de annyira, hogy teljesen összeüljön elszökik belõle a levegõ. Gondolom a hideg, vagy nemtudom mi miatt van, mert ilyet eddíg nem csinált, és kosrozin okulva nem akarom feleslegesen szétszerelni, mert nekem a szétszedésektõl fog egyszer elkopni a villa az tuti.
Kerékpár, kerékpárüzlet - Hajtány Kerékpárüzlet és Szakszerviz
6500 Ft-ért leveszik a polcról, és 2012-es gyártású.
Decemberben vett a haverom ott. Hívd fel õket esetleg
Üdv
Ha a láb alján kicsavarod a két csavart, és finoman beütöd gumikalapáccsal (semmiképpen ne fémmel) , és alá teszel egy üveget, kiderül mennyi olaj jön ki.
Ha több,mint kéne , akkor az o-ring eresztette el magát. Ezt elég egyszerû megnézni.
Most, hogy mondod, mint ha az utolsó 3-4 centit nem akarná. (arra gondoltam, hogy a nagy nyomás és a városi használat és az aszfaltos edzés miatt.)
#626
Posted 2013. January 05. - 21:07

Most, hogy mondod, mint ha az utolsó 3-4 centit nem akarná. (arra gondoltam, hogy a nagy nyomás és a városi használat és az aszfaltos edzés miatt.)
Én így jártam Reconnal. Állt pár hetet, majd elõvettem s azt vettem észre hogy az út végét nem mozogja, kemény lesz. Nem volt lockout sem. Következõ alkalommal már beült s szinte aligmozgott, "felült". MC-t kiszedtem, s láttam hogy olaj az nem sok van. Lefolyt a lábba. S ahmár szétszedtem akkor kicseréltem az összes O gyûrût. Most már csak a megfelelõ levegõ nyomást kell megtalálnom ebben az idõben.
#627
Posted 2013. January 05. - 21:05


#628
Posted 2013. January 05. - 20:47

Most, hogy mondod, mint ha az utolsó 3-4 centit nem akarná. (arra gondoltam, hogy a nagy nyomás és a városi használat és az aszfaltos edzés miatt.)
Végre egy sorstárs....
Nekem is ugyanez volt a problémám kb 1 hónapja.
Hátha neked több tapasztalatod van a Revelationnal:
Nem találkoztál még ilyennel, hogy hirtelen elmegy a levegõ a telóból? vagyis kb 1-2 perc alatt ha nem is 0 psi-re, de annyira, hogy teljesen összeüljön elszökik belõle a levegõ. Gondolom a hideg, vagy nemtudom mi miatt van, mert ilyet eddíg nem csinált, és kosrozin okulva nem akarom feleslegesen szétszerelni, mert nekem a szétszedésektõl fog egyszer elkopni a villa az tuti.
#629
Posted 2013. January 05. - 20:06

#630
Posted 2013. January 05. - 20:01

Köszönöm, már rendelem is!
Esetleg ötlet, vagy rémhír a gondomról? :/
Végig kimozogja az útját?
Mert esetleg a csillapításban lévõ olaj lefolyt a lábba.
#631
Posted 2013. January 05. - 19:51

#632
Posted 2013. January 05. - 19:29

#633
Posted 2013. January 05. - 19:25

vagy belülrõl 2.5 imbusszal (kupak alatt) vagy egy rovátkolt felülfetü tekerentyûvel kézzel. Értelem szerüen befelé tekerve erõsödik. teljesen kitekert állapotban nincs lock out!!!!!
És mire gondolnál akkor ha egyszer csak, így a téli hidegben elõvéve a bringát nincs lockout? Floodgate-et nem szélsõ állásokban használom. (azóta tekergetni is próbáltam, hátha az elõbb írt állapot miatt nincs lockout)
Semmi "hirtelen elmegy a lockout"... Letettem a bringát december elején, elõvettem néhány napja, és azzal indított, hogy áttekertem a kis kék buzerátorát, de semmi hatással nem volt.
Ha ez segít, RS Revelation 426-ról van szó, 2006-os ha minden igaz. (100-130mm)
Tudom, nem vagy távgyógyító, de mielõtt oda jutok, hogy bevigyem valahová szeretném hallani pár hozzáértõ véleményét.
Más kérdés:
Ugyan ebbe a telóba szeretnék a tavaszi nagyszervizhez egy szimering szettet is. Tavaly a belsejével nem volt semmi probléma, a porvédõ már kicsit öregedni látszott, de nem eresztett, szóval hagytam rajta. Mostanra sem ereszt, de már nagyon mélynek tûnnek a repedései, nem esnék neki vele még egy szezonnak. Szóval van ötletetek beszerzésre? A helyi boltok azt mondták, hogy hónapokba is telhet a forgalmazótól szerezni. Mindenképpen a gyári szettet szeretném, nem az enduróst. Nem szimpatikus sem az amit olvastam róla, sem megtapizva, sem pedig agy egyetlen darab a közelemben (szintén RS Rev. 426-ban

#634
Posted 2013. January 05. - 19:24

Elmondom a történetem, hátha valaki tanul belõle. Hozzájutottam, egy bontott Rebához.(RLT)
A poplock kék henger tetején a floodgate teljesen kitekert állapotban meg volt szorulva az MCU-ban.( a tengely volt megszorulva, valószínû soha senki nem próbálta eltekerni, a kiállított bringán)Amikor megpróbáltam eltekerni, együtt mozgott a kék hengerrel.(A kék hengeren a hernyócsavar rögzített bowden mellett is akadályozza a floofgate tekerõjét, de ezen könnyû segíteni ) Mivel nem volt még floodgate-es telóm, azt gondoltam parasztvakítás seeger gyûrû helyett.
Mivel nem volt lock, és amúgy is szeretek egybõl olajcserét csinálni, kicserélgettem az O-ringeket. ( de minek )mindegy, kiszedve elég fura nem éppen kör alakúak )
Szóval szívtam pár napig, mire egy véletlen tekerés után megindult a floodgate, és egybõl mûködik a lock. Nagyon szégyellem, hogy ilyen béna voltam. Remélem más tanul belõle. Viszont érdemes volt utána olvasni, tanultam egy csomó mindent az O-gyûrû szabványokról, és az is kiderült, hogy érdemesebb coll-os gyûrûket venni, mert 1-2 tized mm-el jobban tömítenek. Köszi mindenkinek
Üdv
#635
Posted 2013. January 05. - 16:46

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#636
Posted 2013. January 05. - 12:39

RAUH-Welt
B E G R I F F
#637
Posted 2013. January 05. - 07:25

Segítsen valaki legyen szíves. Még mindig a Reba RLT vel szívok. A Kék Poplock henger tetején van egy zárókupak amire az van ráírva Floodgate .Szétszedve ez úgy tûnik,mintha semmi funkciója nem lenne ,csak a régi zégeres megoldást kicsrélték volna egy csavaros kupakra .Ez így rendben van így, vagy van egy funkció amit nem ismerek.
Tudom nagyon Láma kérdés de mi az a External Floodgate?
Segítsetek kérlek
Ez talán a legértelmesebb válasz rá:
The floodgate sets the "blow off" level of the damper when in lock out.
So you can have it fully locked or softer.
The main idea is that even if you are locked out, it will react if you have a big hit.
The adjustment lets you set the level at which it "unlocks".
#638
Posted 2013. January 04. - 23:27

Segítsen valaki legyen szíves. Még mindig a Reba RLT vel szívok. A Kék Poplock henger tetején van egy zárókupak amire az van ráírva Floodgate .Szétszedve ez úgy tûnik,mintha semmi funkciója nem lenne ,csak a régi zégeres megoldást kicsrélték volna egy csavaros kupakra .Ez így rendben van így, vagy van egy funkció amit nem ismerek.
Tudom nagyon Láma kérdés de mi az a External Floodgate?
Segítsetek kérlek
#639
Posted 2013. January 04. - 23:09

Tudom nagyon Láma kérdés de mi az a External Floodgate?
Segítsetek kérlek
#640
Posted 2013. January 04. - 22:45

A Recon egy strapabíró , relatív olcsó, nem agyonkönnyített teló. A Gold alu becsúszós, ha jól sejtem az RL már Motion Control-os .
Levegõs. Van belõle 2 itthon, nagyon szeretem. Könnyû karbantartani. Pontos szépen kimunkált. Jó mozgású .
Ha nem nagyon fontos a tömeg, nem versenyzésre használod , és ez új (használttal érdemes vigyázni) akkor szerintem ez a legjobb választás.
Persze szerintem, ez az én véleményem, mások biztos máshogy látják. Arra amire írtad nem kell jobb.
köszi, igen, ilyesmire gondoltam.
még annyi, hogy a goldra 1 hónapot, a race-re pedig 3 hónap garancia van.
mindkettõ alu becsúszós, viszont a race nyaka is alu (goldé acél). súlyban kb 150gr a difi.